Milana Jacks - Savage in the Touch - 5. fejezet

 


Ötödik fejezet


A párom élete nehéz volt. Ha nem tudnám már a jobb tenyerén lévő három bőrkeményedésből vagy a hüvelykujja hegyén lévő repedezett bőrből megmondani, hogy mennyire nehéz, akkor már a fogadóra pillantva is tudnám. A régi ajtókarnisok még az idősebb ajtókat is alig bírják, és az egész létesítményre legalább három festékréteg ráférne.

Az eddigi élete jó szolgálatot tesz majd neki a Lyanba vezető úton és utána is.

Aranypénzekkel és széles mosollyal az arcán hagynám ott. Szerencsére a szerelem istennője közbelépett, és megmentett önmagamtól. Még mindig keményen meg fogom dugni, de úgy fogok vele bánni, mint a királynőmmel, ami azt jelenti, hogy nem kínálhatok neki aranyat cserébe, még akkor sem, ha szüksége van érmékre. Ehelyett udvarolni fogok neki, és kiérdemlem a mellkasában égő érzést, amikor a köztünk lévő párzási kötelék egy életre összeköt minket, és a szigilla visszatér jogos tulajdonosához. Hozzá.

A király népének nincs mágiája. Ha mágiát használnak, az természetellenes és sötét, és az őrületbe kergeti őket. De vannak társak ezen a földön, akiket az istennőnk megjelölt nekünk, hogy szolgáljuk és védelmezzük őket. Ő az enyém, hogy szolgáljam és védjem, és a mellkasomon lévő pecsét is ezt bizonyítja. Ez ennek a nősténynek a jele, a jel, ami azt mondja, hogy én vagyok az ő vadállata, a jel, ami feltárja előttem az igazi érzéseit és vágyait.

A farkamból nem csak azért szivárog a folyadék, mert meg kell dugnom, hanem azért is, mert felizgatja a testem látványa.

Tudtam, hogy így lesz. A fürdő betöltötte a célját. Nekem nincs szükségem csicsás fürdőkre. Gyorsan megmártózhattam volna a folyóban.

Amikor az istennő először teremtett minket, az ő örömére teremtett minket, ezért minden rajtunk vonzó, kellemes a szemnek. Ugyanaz az istennő, aki a tündéket teremtette. Csak elbaszta őket, mert a tündehímek sokkal csúnyábbak, mint az én fajtám. Bármelyik fülemen lévő bajuszt elfogadom a tündék hegyes füle helyett.

A társam az ágyon ül, kezeit maga előtt összefonva, miközben óvatosan néz rám. "Kinek a pecsétje ez?" - kérdezi.

Én kuncogok. "Megmondom, ha segítesz megfürödni."

"Nincs szükséged segítségre a fürdéshez."

"Igaz, de élvezném az érintésed."

Most rajta a sor, hogy kuncogjon. "Tudod, ahhoz képest, hogy seggfej vagy, nagyon finom tudsz lenni."

"Fizettem volna neked a szexért."

"Ó, oké, így már sokkal jobb. Azt hiszed, hogy egy kurva vagyok."

"A kocsmákban gyakran vannak kurvák. Ez a lényege az ilyen helyeknek. Ez már nem így van?"

A lány megrázza a fejét, de az ágyon marad, és most a falat bámulja. "Esküdj meg a mágiádra és az istennődre, meg amit hiszel, hogy megátkoz, hogy nem fogod bántani a húgomat vagy engem, és alaposabban megmoslak, mint anyád csecsemőkorod óta."

Az arca elszíneződik, ahogy kimondja, és a falat bámulja.

"Esküszöm."

"A hímjeidért is kezeskedsz?"

Felemelem a szemöldökömet. "Azt hiszem."

"Azt hiszem, tudsz."

"Mm-hm." Befejezve a csevegést, két ujjammal csettintek. "Gyere, nőstény, érints meg."

Feláll, megragadja a kendőt és belemártja a kádba. "Nem hagytad, hogy felmelegítsem a vizet."

A tűz szigilla felvillan és felmelegíti a vizet, gőzt eresztve a levegőbe. A meleg ellazítja az izmaimat, és felnyögök, majd hátrahajtom a fejem, szabadon hagyva a nyakamat. Azon tűnődöm, hogy mi a faszért hagyom szabadon a nyakamat egy nősténynek, akivel csak most találkoztam, még ha a társam is. Pár pillanatig elgondolkodom a helyzetemen, és úgy döntök, hogy adok neki egy esélyt, hogy megvágjon, már csak azért is, hogy kipróbáljam, meg meri-e tenni.

Valami a torkomat bökdösi. Azt hiszem, a késem. A csizmás. Apró, de mégis vág. Megnyalom az ajkaimat, mintha a punciját akarnám nyalni, kuncogok.

"Ha bármivel is próbálkozol, elvéreztetlek, mint a múltkori disznót." Ezt komolyan is gondolja, mert a mellkasomon lévő szigilla égni kezd. Nem erre gondoltam, amikor arról álmodtam, hogy találkozom a társammal. Azt álmodtam, hogy egy teliholdkor, amikor még leginkább állat és kevésbé hím voltam, találkozom a társammal valahol az erdő mélyén. Azonnal előrehajolna a fenekét felhúzva, hogy felülhessek rá, és kielégíthessem a kölcsönös vágyunkat egymás iránt. Ő aztán, szintén azonnal, szeretkezne velem, én pedig a farkamon lévő pecsétet vetném ki, miközben megdugnám őt. Megbélyegezné a méhét, és megszilárdítaná a párzási kötelékünket örökre. Dicsőség!

De nem.

Úgy tűnik, az istennő úgy döntött, hogy megnehezíti számomra a nőstényekkel való párosodást.

Nemcsak, hogy a társam a király népéhez tartozik, lényegében az ellenségem, de még párosodni sem hajlandó. Azt hiszi, csúnya vagyok?

"Szerinted csúnya vagyok?" Kérdezem. Ha igen, akkor elfogok egy tündérbaszót, és arra kényszerítem, hogy valami csinos bűbájt dobáljon rám, amíg el nem nyerek egy társat. Miután az enyém lesz, visszatérhetek a csúnyasághoz, ha akarok.

"Igen" - mondja, de az illata elárulja. Ez hazugság. Újra megnyalom az ajkaimat, mert az étvágyam a párom puncija iránt minden egyes pillanattal nő, amikor nem lovagol aktívan az arcomon. Felemelem a fejem, amikor először a karjaimat kezdi mosni, bal keze még mindig a torkomnál tartja a kést. A jobb keze a bicepszemet érinti, mintha a farkamat masszírozná, és elnyomok egy nyögést, miközben azon tűnődöm, milyen érzés lesz, amikor tényleg a farkamat masszírozza.Végül is fogja. Egyelőre beérem a figyelmének foszlányaival. Meh. Fáj az egómnak, hogy meg kell elégednem, de meg fogok elégedni.

A kádam szélére ülve áthajol a kád fölött, hogy megmossa a másik vállamat, és gyakorlatilag az arcomba nyomja a melleit. Előre mozdítom a fejem, az arcom majdnem hozzáér a gömbökhöz.

A tőr hegye átszúrja a bőrömet. A vér kifolyik és végigfolyik a torkomon. A gyilkolásra való hajlandósága hevesen felizgat, hangosan dorombolok, és mágiával kissé megdöntöm a padlót a lába alatt. A társam megcsúszik, a mellek pont az arcomban landolnak.

Mielőtt pisloghatnék, felegyenesedik, és szép pír színezi az arcát.

"Érezted ezt?" - zihál.

Igen, éreztem a melleidet. "Mit?"

"Egy földrengést."

Mmhm.

Újra meglökdösöm a padlódeszkákat, ezúttal erősebben, amitől a víz szétfröccsen a nőstényre, és a testét egyenesen a kádba dönti. A sikolya tompa, ahogy fejjel előre belemerül, és karjaival hadonászva jön fel. Megpróbál felállni, de megcsúszik, és a fenekén landol a kádban. Velem szemben, tágra nyílt szemekkel, a haja csuromvizes és az arcába borult, úgy néz ki, mint egy zavarodott, nedves kiscica, én pedig egy gonosz anyaszomorító vagyok. Az istennő bizonyára megbüntet a cselvetésért, mégis kevésbé érdekel, hogy megbüntet, amikor odahajolok, és a fülei mögé tűröm a társam haját. "Maradj. Fürödj meg. Jó meleg van, és senki sem fog bántani." Kilépek a kádból, és négykézlábra ereszkedem, hogy lerázzam magamról a vizet, majd felállok, hogy megragadjak egy tiszta kendőt.

Beleszagolok a három szappanba, amit a nők kínálnak a vendégeknek. Mindegyik disznózsírból készült, de virágillatváltozatokkal. "Válassz egyet" - mondom.

"Levendula."

Felhabosítom a kendőt, és leülök a kád szélére, majd megragadom a kezét, és ráveszem, hogy a combomra támassza. A farkamból már spriccel az ondó, a keze pedig a közelében van. A nőstény feje a másik irányba fordul.

Hagyom, hogy eljátssza a félénk szüzet, vagy akármit is játszik. A nőstény érett, harminc fölött fordul, így tudom, hogy látott már férfit, bár egy kevésbé előremutató férfit, kis farokkal és semmi bájjal, különben már megházasodott volna. Jó nekem. Tudok neki mutatni egy nagy farkat, ha már sármosságot nem is. A pecsét azt mondja, hogy felizgult és akar engem, és én megelégszem ezzel. Egyelőre.

"Mi a neved, nőstény?"

"Andy. Andreana."

"Tolei" - mutatkozom be, és próbálom kitalálni, miről beszélhetnék még. Soha nem kellett keményen megdolgoznom a dugásért, és soha nem kellett társat nyernem, így menet közben fedezem fel az új területeket, ugyanúgy, ahogy a horda felfedezi egy új világ szabályait, miközben végigszántjuk azt. Kivéve, hogy portyázásra születtem, és most arra, hogy visszaszerezzem, amit elloptak a népemtől, de nem csevegésre születtem.

Mindössze öt másodpercig gondolkodom, és úgy döntök, hogy ha nem csevegésre születtem, akkor inkább befogom a pofámat, és megmosdatom a nőstényt, és hagyom, hogy csevegjen, ha akar.

Csendben telnek a pillanatok, és furcsamód megelégszem azzal, hogy megmosom a kezét, a nyakát és az arcát, mert az átázott ruhák eltakarják finom testének többi részét.

Nagy mellek.

Kúpos derék.

Nagy fenék.

Jól fog állni alattam valamelyik este.

Talán még ma este is, hiszen a nőstény elkezdi kigombolni a fehér ingét. Mintha nem venném észre, mi történik a kádban, elengedem a tenyerét, és elkezdem kibontani hosszú, barna haját. Abban a pillanatban, ahogy kiengedem a fonatból, végigsimítok rajta a karmaimmal a fejbőrétől egészen a padlóig.

Andy olyan hangot ad ki, ami úgy hangzik, mint egy farkasbébimorgás. Mivel nem tudom, hogyan értelmezzem ezt a hangot, tovább fésülöm a haját a karmaimmal. A nőstény a földre dobja az ingét, majd a nadrágját is. Fogd be a pofád, és karmolj a hajába, Tolei.

A haja finom, puha, és levendula szappan illatú. Az orromhoz viszem, és beleszívom. Mmhm.

Megint morgó hangot ad ki. Még mindig fogalmam sincs, mit jelent, de nem merem megkérdezni, mert félek, hogy megtörik a varázslat. Nem a varázslatot. Nem, ez a varázslat két társ között van, akiknek az útjai végre keresztezték egymást. Élvezem a csendes, meztelen társaságát, és a lélegzetvételét, ahogy megérintem a nyakát, végigvezetem a karmomat a mellén, körbejárom az areolát, megpiszkálom a kemény csücsköt, amely szopogatásért könyörög. Nem én, hanem a baba, akit belé fogok ültetni.

Összeszorítom a golyóimat. Keményen, hogy a fájdalom megakadályozzon abban, hogy azt tegyem, amit igazán akarok: lehajoljak hozzá és megdugjam. A párzási vágy erős, és én egy vadállat vagyok, aki hajlamos az ösztönökre hallgatni, nem pedig az észérvekre vagy a női érzékenységnek való megfelelésre.

Amikor a hasához érek, megragadja a csuklómat, és felnéz, barna szemeiben aranyfoltok csillognak, és szavak nélkül közli velem, hogy érzi a pecsétje varázsát.

"Hajolj bele a varázslatba" - mondom, a hangom érdes, a beszédem alig hangzik férfiasan.

Elfordítja a tekintetét, és a kezemet a lábai közé tolja.

Legszívesebben cirkuszi majom módjára cigánykerekeznék, de megelégszem egy mentális győzelmi tánccal. A szőrtelenség a dombján megdöbbent, de amint megérintem a társam punciját, semmi mással nem törődöm, csak azzal, hogyan fogom őt elélveztetni. Nyál borítja be a számat, és lenyelem, majd lehunyom a szemem, és dorombolva simogatom nedves bejáratát.

Minél többet simogatom, annál folyékonyabb lesz, ezért gyorsabban simogatom, ügyelve arra, hogy a karmaimat távol tartsam a bőrétől. Teljesen behúzva a karmaimat, belemártom a középső ujjamat, és morgok, amikor felnyög, a fejét hátravetve, csukott szemmel. Ez a tökéletes alkalom arra, hogy megcsókoljam. Lehajolok, az ujjam a punciját dolgozza, amikor valami nyálkás dolog súrolja az érzékszerveimet.

Megdermedek, az ujjam a puncijában, a fülem megnyúlik, vékony bajuszszálaim agancsként mozdulnak a hang felé.

Andy megköszörüli a torkát... és a varázslat megtörik. Elveszi tőle a kezemet, és kiugrik a kádból, miközben én az ablakhoz sétálok, a hallásra és az érzékelésre koncentrálva. A sötét mágia olyan érzés, mintha nyálkásan siklana a védőrácsokon, amelyeket a ház körül emeltem, mielőtt a horda úgy döntött, hogy itt maradunk éjszakára.

"Mondj valamit", kéri.

Megkocogtatom a fülemet. "Hallgatlak."

Andy közém és az ablak közé lép. "Van valami odakint?" Szétnyitja a függönyt.

"Elállod a kilátást, így nem látok."

Balra oldalazik. "Ó, bocsánat."

Átkukucskálok a nyitott függönyön, az arca centiméterekre van tőlem. Meg akarom harapni, megcsókolni és megdugni. "Majd máskor folytatjuk a puncipettinget." És aki miatt abbahagytam, az szenvedni fog spánokon át, amíg bele nem unok a kínzásába, de ezt nem mondom ki, nehogy vadembernek tartson. Csupán bosszant, hogy valaki félbeszakított.

Andy kinyitja az ablakot, és azt kiabálja: "Ki van odakint?".

Teljesen hitetlenkedve pislogok.

Felém fordul. "Csak szarvasok vagy valami apróságok."

"Honnan tudod?"

Megvonja a vállát. "A horda a házamban van. Senki sem jön fakitermelésre, az biztos."

"Talán ha hangosabban kiabálsz, hogy a tengeren túli zaragánok is meghallják, akkor talán előbukkannak."

"Hát, megérte megpróbálni. Úgy állsz itt, mint egy szobor."

"Ezt hívják lopakodásnak."

"Ó, értem. Nah, abból nekem semmi sincs."

"Andy", sziszegte egy férfi az erdő felől.

Nem fordul meg, nem válaszol, de hallottam, és meg fogom ölni. Csak akkor maradhat életben, ha egy vérből valók. Hallom, ahogy a hím csizmája ropogtatja a leveleket, a bundája súrolja a bokrokat. A lovaink is hallják őt, a fülük megrándul. Az enyém kel fel először, és nyöszörgésük figyelmeztet, hogy egy betolakodó közeledik az őrhelyem felé.

A hím a folyó irányából érkezik, és kilép a fák takarásából a fogadó mögötti nyitott udvarra. Mágiámmal körbetekerem a szobában lévő fényt, és magamra húzom, mint egy köpenyt, így amikor a hím felnéz, és az ablakokban keresi a társamat, nem fog meglátni. Csak jól meg kell látnom az arcát, mielőtt a pengém élével szerelmes leveleket írok a társamnak az arcára.

Andy kihajol az ablakon. "Itt van a horda! Itt vannak!"

Arra számítok, hogy megpördül a sarkán, és lelép, de azt mondja: "Nem megyek el nélküled. Gyere, a katonák már úton vannak."

Andy rám pillant, keres valamit, talán egy jelet, és én most már tényleg szobor vagyok, mert nem hiszek a szememnek és a fülemnek. Ezek ketten a hordámról beszélgetnek, pedig épp most mondta neki, hogy itt van a horda. Ha másért nem is, de megölöm a hülyeségéért.

"Fogva tartanak minket" - folytatja Andy, rám szegezve a tekintetét.

A kezemmel mozdulok. "Kérlek, folytasd csak." A vállamat az ablak melletti falnak támasztom, Andy pedig összeszűkíti a szemét. "Nem várhatod el tőlem, hogy ne figyelmeztessem az embereimet."

Én vagyok a kibaszott emberei. "Ha ugyanolyan hűséget mutatsz nekem, mint annak az embernek, megtisztelsz vele. A férfi azonban sötét mágiába burkolózott, és azok a katonák, akikről beszél, bányászok, akik kihasználják őt. Átlátnak a szemén, és ha egyszer végeznek vele, csak egy üres burok lesz belőle, egy hírnök." Bűzlik a király nyálkás mágiájától. Egészen idáig érzem.

"Ez csak Mike" - mondja.

"Ő a bátyád?" Kérdezem, bár tudom a választ.

Andy habozik, de hazudik. "Igen, a bátyám."

A hordában a nőstények két dolgot védenek az életükkel, a kölykeiket és a párjukat, tehát ő biztosan a párja, mert nem lehet a kölyke.

Kivágódom az ablakon, és a férfi előtt landolok a lábamon. Andy pecsétmágiája lüktet, mielőtt esélyem lenne megragadni a torkát. Összenyomja a mellkasomat, és a fájdalom olyan, mintha valaki összeszorítaná a szívemet. Hátratántorodom, amikor meghallom, hogy a lépcsőn lefelé rohan.

Andy szigillája égeti a mellkasomat, és legszívesebben a bőrömet karmolnám. Odarohan hozzám, és a férfi megragadja a kezét, és a tiszta, tiszta társamra terjeszti azt a nyálkás mágiát. Rohan, magával rántja a lányt, sötét mágia suttogja a fülébe, hogy hagyjon el engem, az éjszaka teremtményét, a király mágiájának halálos ellenségét.

Utánuk futok, a folyó felé. A nő azt mondja neki, hogy álljon meg. Azt mondja, nem hagyhatja el a húgát, de a férfi most nem állhat meg. Már így is őrült, és mivel már így is őrült, beleugrik a folyóba, a társammal együtt.

Az erős sodrás elsodorja őket.