Milana Jacks - Savage in the Touch - 7. fejezet

 


 Hetedik fejezet


A hideg, kemény földön fekve ébredek, és azonnal ülő helyzetbe rándulok. A sűrű fák között előbukkanó néhány napsugárból és a levegőben lévő hidegből ítélve kora reggel van. A fenekemet megfagyasztva tapogatom meg magam mellett egy takaró után kutatva, és a bokám köré kötött kötelet találok. Követem a kötél másik végéhez. Tolei a kötelet a pokoli lova nyergének pálcájához kötötte, és otthagyott egy fa mellett, míg a ló körülöttem legelészik a fűben.

"Andy, ébren vagy?" Mag kiált a hátam mögül.

A fa körül kúszom, magammal rángatva az állatot.

A másik oldalon a nővérem áll, élve és lélegzetvisszafojtva. Felkapaszkodva átkarolom, és olyan szorosan átölelem, hogy azt hiszem, halálra szorítom. Orromat a hajába temetem, és belélegzem. Büdös, bármin is ment keresztül, de ez az ő bűze, és semmi sem zavar, ami Maghez tartozik. "Jól vagy. Jól vagyunk."

"Meglepetés, meglepetés." Mag a fülem mögé tűri a hajamat.

Valami nincs rendben ott. Kézzel fésülöm a hajam, és rájövök, hogy rövid. "Mag?"

"Tudom", mondja.

"Mi történt a hajammal?" Újra végigsimítom az ujjaimmal a hajam maradékát. "Nem vágtam le." Imádom a hosszú hajamat. Mi történt vele? Most vállig ér, mint amikor levágattam, miután hírt kaptunk apa lefejezési szertartásáról. Akkoriban a hajamat a tűzverembe dobtam, remélve, hogy Nimsina, a szellem, aki a halottakat a túlvilágra vitorlázza, elfogadja a temetkezési vállalkozó szívességéért cserébe, aki majd növeszt egy fejet apámnak, amikor a nyilvános lefejezés után belép a birodalmába.

Mag ellapítja az ajkát. "Levágta."

Közelebb hajolok. "Tolei?"

Összehúzza a szemét. "Látom, már a keresztnevén szólítod."

Forróság kúszik fel az arcomon, és biztos vagyok benne, hogy alaposan elpirulok. "Itt van valahol?"

Megrántja a fejét, hogy kövessem a hatalmas fa körül. Láncok csilingelnek, és lenézek, hogy lássam, a húgomat egy állat helyett egy vastag faághoz láncolták. Tolei lova velem együtt mozdul, és rám szegezi a szúrós szemét, ami szerintem az állandó tekintete.

A horda hímjei egy tűzrakóhely körül kuporognak. Masszív hímek, izmos hátuk olyan széles, mint az én kétszeresem, nyakuk akkora, mint az én combom. Finom drágakövekkel, bőrökkel és gyöngyökkel díszített, hosszú fonatuk lóg le a gerincükön.

Tolei körbejárja őket, két izzó szigilla, egy vörös és egy sárga, forog a tenyere fölött. A levelek felemelkednek a földről, és a meleg szél, amely az utamba fúj, nyugtalanná tesz.

"Mit csinál?" Mag kérdezi.

"Honnan tudhatnám?"

Mag kuncog. "Ne tagadd, hogy te és a vadember összejöttetek."

"Azt állítom, hogy elhibázott döntés volt." És a nagy farok kéjvágyat, valamint a varázsigéket.

Tolei megáll, és a szigillák visszatérnek a helyükre, mint lenyomatok az alkarján, és teljesen elveszítik a színüket. Felém néz.

Megrángatom egy hajtincsemet. "Megfizetsz, amiért levágtad a hajam. Kopaszra borotvállak, amíg alszol."

"De velem fogsz aludni."

"Baszd meg, Tolei."

"Most nem lehet, bébi. Elfoglalt vagyok, de hamarosan visszajövök."

Legyintek neki egyet.

Ő kettőt csettint nekem, és hátrál, majd megfordul, lehúzza a nadrágját, és megmutatja a csupasz seggét. A horda röhög, miközben én a fa mellett ülök, a térdemet a mellkasomhoz húzva, forrongva.

Mag sóhajtva pottyan mellém. "Azt mondja, hogy a tiéd."

"Nem az enyém."

"Tudod, hogy értem."

"Nem, hugi, nem tudom."

"Megmentett a fulladástól."

"Nem ő volt", sziszegem. "Majdnem megfulladtam miatta."

Mag megrázza a fejét. "Beszéljünk róla és róluk később. Ők mindent hallanak, amit mondunk."

"Szó sem lehet róla, alig hallom magam."

"Ők ragadozók." A szemei könyörögnek, hogy fogjam be a számat, ezért elhallgatok és bámulok, próbálok csendben kommunikálni vele, ahogyan kislánykorunkban tettük, amikor apa hátraállított minket az éjszaka közepén, amikor katonák látogattak meg, és ő a király titkait cserélgette velük.

A valóság, hogy tetszik egy férfi ragadozó, minden jel szerint egy állat érintése, belém hasít, és a gyomromban émelygés támad. Zihálva, a fának dőlök.

Mag megfogja a kezemet. "Megkíméltek minket, Andy. Kifosztották a falut, de megkímélték az életünket. Bármi is történik, mi most életben vagyunk, és ez azt jelenti..." Szünetet tart, és várom, hogy elmondja, mit jelent ez.

Amikor Mag nem mond semmit, megkérdezem: "Mit jelent ez?".

"Gondolj bele."

"Megszökhetünk" - mondom határozottan, mert ez az egyetlen dolog, amit tenni akarok.

"Shhhh." Egy ujját az ajkára nyomja. "Hallhatnak minket."

"Paranoiás vagy. Ilyen messziről nem hallanak."

"Emlékszel Brolio?" Felemeli a szemöldökét.

"A kutyára, amit az egyik katona hátrahagyott?" És addig neveltük, amíg nem találtunk neki egy jó otthont.

"Igen, azt. Tizenhárom éves volt, félsüket, és mégis meghallotta, ha az istállóból jöttél a pult alatti sarokból."

Bólintok. "Igaz. A faragott sonka szagát is érezte. Úgy rohant le a lépcsőn, mintha égne a farka, ha sonkaszagot érzett."

Mag kuncog, és egy darabig csendben maradunk, mindenki a saját fejében.

Szipogok. "Mi ez a szag? Ó, fúj." Bedugom az orromat, majd a számat, ahogy a hasam megemelkedik.

Mag a szájára és az orrára csapja a kezét, éppen akkor, amikor a pokoli ló felsétál, és a kaki nagy nagy kupacokban landol a zöld fűben. A kaki sárga, vörös csíkokkal, én pedig öklendezek és öklendezem, majd összecsuklok a fűben. Mag mellém fekszik, és az oldalunkra fordulunk. Megfogja a kezemet, felfordítja a tenyeremet, és ujjal írni kezd rajta.

Kiveszek néhány betűt, de nem tudom őket szavakká összerakni. "Mi az?" Suttogom.

Mag forgatja a szemét. "A suttogás nem segít. Meghallanak minket."

"Nem értem a jelbeszédedet."

"Te jó ég, Andy, miért árulod el, hogyan tudunk beszélgetés nélkül kommunikálni? Ezek jelek. Megmutatom neked a titkos jeleinket."

"Vannak titkos jeleink?"

"Most már igen." Ujjával újra a tenyeremre rajzol. Bámulom a tenyeremet, és megrázom a fejem.

Erre újabb szemforgatást kapok. Mag a tenyerembe szúrja az ujját, most már a jeleket szúrja. Összerezzenek, de ezúttal jobban odafigyelek.

Megfogom a tenyerét, és ugyanazt írom, amit szerintem ő is írt. Jó éjt.

Megrázza a fejét, és újra ír.

Fintorogva ráncolom a homlokom.

Megismétli a jelet a tenyeremen, a körme horpadásokat ejt a bőrömbe.

"Kezdesz szúrós lenni, hugi" - mondom szenvtelenül.

Sóhajt, és a hátára fordul. "Felejtsd el."

"Csak mondd meg, mi az", suttogom.

"Hallanak minket." Felemeli a fejét, és a szemei kitágulnak. "Csitt. Jönnek."

Tolei megérinti a bokámat. Elrántom a lábam, elfelejtve, hogy a pokoli lóhoz vagyok kötve. A ló tiltakozik, és visszaránt, készülve a távozásra. Jaj, ne!

Felülök, és a kötélért kapkodok, miközben a ló elkezd elvonszolni a rétről. Tolei ugat valamit, ami biztos vagyok benne, hogy parancs, és megragadja a bokámat, ezúttal nem hagyja, hogy elrángassam.

Ösztönösen visszahúzom a másik lábamat, és orrba rúgom. Vér spriccel belőle, és Tolei pislog a vörös szemével, amely lángként ég a dühtől. A mellkasa emelkedik és süllyed, orrlyukai tágra nyílnak. Megcsikorgatja az állkapcsát, és hüvelykujjával végigsimít a véren, majd az arcomra keni a vérét. Valamit kántálni kezd. Megijedek tőle, és megpróbálom elhárítani a kezét, amikor újra az arcomba söpör.

Amikor nem akar eltávolodni tőlem, újra kirúgom, de ezúttal a másik bokámat is elkapja. Mindkét lábam az egyik kezében van, a másik kezével kioldoz, és elkezd elvonszolni. Mag kiabál utána, de ő megvonja a vállát, miközben nem tud elmozdulni a saját bilincsei közül.

Ujjaimmal a földet kaparom, beleásom őket a sárba, tekintetem a nővéremre szegeződik, aki rekedten üvöltve könyörög, hogy vigye el helyettem. Őt nem fogja elvinni. Engem akar. Ezt világossá tette, és valamiért ez az emlékeztető arra késztet, hogy abbahagyjam a harcot.

Abban a pillanatban, amikor megállok, megáll, és felajánlja a kezét, hogy segítsen felállni.

Magamtól felállok, és körülnézek. Az erdőben vagyunk, és távol a tisztástól, de nem túl messze. Még mindig látom a fát, amihez Maget kikötötték. "Engedd el a húgomat, és én megteszem, amit csak akarsz."

"Úgyis azt teszel, amit akarok, és ha a húgod veled utazik, boldogabb leszel."

"Azt hiszed, ismersz engem?"

"Még nem, de alig várom, hogy megismerjelek."

Felhorkantam. "Mintha bármit is elárulnék magamról."

"Mit tudsz te arról az emberről?"

"Melyik férfiról?"

Tolei hangja lassan megváltozik, egyre kevésbé hasonlít nyelvre, amikor beszél, és inkább olyan, mintha egy állat morgolódna vagy más állatokkal kommunikálna. "A férfi, akivel elszöktél" - sikerül kimondania. Ismét, az állkapocscsontjai most valahogy élesebbnek tűnnek, és az arca felemásabbnak.

"Te egy ragadozó vagy?"

"A férfi!" - kiáltja.

"Mike!" Kiáltok vissza. "Mike-nak hívják, és én sokat tudok róla".

Tolei nagyot fújtat, mintha próbálná visszafogni magát. "Ne erőltesd, nőstény" - suttogja. "Már tudom, hogy Mike-nak hívják. Ebben nincs semmi újdonság. Többet kell megtudnom róla, és arról, hogy kivel jár, hogy megtaláljam, és kitépjem a beleit, miközben megeszem a szívét."

"Valószínűleg már otthon ünnepli, hogy mindannyian elmentetek, vagy holtan fekszik a folyó fenekén. Éppen dolgozni jött, amikor te begaloppáltál a faluba, és mindenkit megöltél."

"Nem mindenkit" - emlékeztetett. Balra rántja a fejét. "Az otthonom erre van" - mondja, és elsétál. Amikor a másik irányba megyek vissza a nővérem felé, megjelenik előttem, egy nagy falnyi izmos férfimell.

"Azt mondtam, az otthonom erre van. Elvárom, hogy kövess engem, és ne menj az ellenkező irányba."

"A nővérem ott van." Mutatok rá. Különben is, az erdőben vagyunk. Ki a fasz él az erdő közepén? Ezt azonban nem mondom.

"Tudom, hol van."

"Vele maradok."

"Velem fogsz maradni."

Megrázom a fejem, nyitom a számat, hogy vitatkozzak, de ő átdob a vállán.

"Hé, tegyél le!" Belerúgok, és ököllel ütögetem a hátát, majdnem megsérülök közben, mert úgy van felépítve, mint egy szikla.

Belépünk egy sátorba. Amikor a sátorlap lehull, arra számítok, hogy Tolei visszaenged, de ő elfenekel, majd maga is leül.

Próbálok elrugaszkodni tőle, de hiába. A térde fölé manőverezi a testemet, megfogja a csuklómat, és a hátam tövénél tartja, miközben a másik keze benyúl a rajtam lévő rongyos ruha alá (mi van rajtam?), és felrántja a szegélyt. A ruha alja a szememre esik. Előrehajolva próbálok ráfújni és lerázni magamról. Az ölében vergődöm, amikor Tolei egy olyan pofont kap a fenekemre, amitől felsikítok.

"Ha katonák vannak a közelben - mondja -, meghallják, és eljönnek".

Még hangosabban sikítok.

"Valóban?"

"Így van", mondom.

Tolei újra elfenekel.

Dühös vagyok, hogy elfenekel, és azért fenekel el, mert ellenszegültem a parancsának. Vonaglok, miközben azt akarja, hogy maradjak nyugton, de ha nyugton maradok, rájöhet, hogy ez felizgat. Tolei még kettőt helyez a már felhevült fenékpofáimra, aztán finoman dörzsöli őket, néha végigsimít a tenyerével a lábam hátsó részén, és időnként a hüvelykujjával a combjaim közé simít.

Minél többet dörzsöli a fenekemet és masszírozza a combjaimat, annál jobban tudatosul bennem. Mondjuk a nadrágja. Szarvasbőrből készült, finom vászonnal varrott, ami arra invitál, hogy végigsimítsak rajta a kezemmel. Óvatosan megteszem, remélve, hogy nem veszi észre.

Tolei dorombolni kezd. Alig hallható, furcsán megnyugtató, szexi hang. Az illat, amire a fogadóban lévő szobából emlékszem, bejut az orromba. Kellemes és férfias, és a mocskos, nyers dugás képeit idézi fel bennem. Fogadok, hogy Tolei egy erőszakos szerető, az a fajta férfi, aki úgy dobálja a lányt a hálószobában, a padlón vagy a falon, mintha a teste az övé lenne. Lefogadom, hogy ez tetszene nekem.

Most már hangosabban dorombol, a keze a lábaim között mozog. Amikor már azt hiszem, hogy megint a puncimat fogja dörzsölni, felemel, és a lábamra állít. Lenézek rá és az aranyló szemeire, a feje egészen hátradől, hogy felnézzen rám, miközben a keze végigvándorol a combomon, és szétválasztja a lábaimat. Megragadja a csípőmet, és úgy húz, hogy a lábai közé álljak.

Széttárom az enyémet, és behunyom a szemem, amikor egy ujját a puncimba csúsztatja.

"Nézz rám" - ugatja.

Kipattintom a szemem.

Elmosolyodik. "Befejezzük, amit elkezdtem, és most elélvezel. Kapaszkodj a vállamba, és lovagold meg az ujjam".

Kezemet a vállára támasztom, és a szemhéjam megrebben, ahogy végigsimít a csiklómon.

"Nézz rám."

Oké! A francba! Szemem tágra nyílt és az övére szegeződik, testem elkezd mozogni az ujja fölött.

" Így kell ezt. Megjutalmazlak, és két ujjat adok neked, hogy megdugd. Baszd meg őket."

A második ujj feszít, én pedig felsóhajtok a fájdalomtól és a gyönyörtől egyaránt, szemhéjaim ismét megrebbennek, be akarom csukni és teljesen kiélvezni ezt.

"Tartsd őket nyitva, társam. Nézz szembe a hímeddel. Ismerd el, hogy tetszik az érintésem. Akarod, hogy megnyaljalak?" Gyorsabban dörzsöl, hüvelykujjaival a csiklóm fölött, miközben két vastag ujját mozgatja bennem.

"Válaszolj nekem" - ugat.

"Igen!"

"Oké, bébi, nem kell rám haragudnod." Rákacsint, és hirtelen feláll, megragadja a csípőmet. A feje fölé emel, és az arcát a lábaim közé dugja. Zavartan megragadom a haját, és megkapaszkodom benne. Felnéz rám, miközben én lefelé nézek, miközben kinyitja a száját, és kidugja fekete nyelvét. Hosszú és barázdált.

"Ülj rá a nyelvemre."

A térdeim a vállán nyugszanak, a fejét hátracsapva ülök a szájára. Nem merem lehunyni a szemem, mert az övéi nyitva vannak és figyelnek, pedig szeretném. Annyira akarom, mert a nyelve olyan jó érzés, ahogy olyan sebességgel mozgatja a csiklómon, amit alig tudok kezelni, és a csípőmet szorosan markoló karjai előre-hátra mozgatják a testemet, hogy gyakorlatilag az arcán lovagolok.

A szakállfolt, amit az állán tart, súrlódást biztosít, és hamarosan azon kapom magam, hogy az állán, a nyelvén, az egész arcának alján dörzsölődöm. A szemeim csukva vannak, de nem érdekel, ahogy ő adja nekem a gyönyört, ami felgyülemlik az alsó hasamban, mielőtt az egész arcán elengedem magam.

Összeszorítom a fogaimat az ordítás ellen, és meglovagolom az orgazmusomat teljes dicsőségében, majd kinyitom a szemhéjaimat, hogy lássam, Tolei szemei csukva vannak.

Kinyitja őket, de én elkapom.

Elmosolyodom, ő pedig rám kacsint.

Szeretem ezt a játékos oldalát, amit röviden megmutat nekem.

Tolei letelepít a lábamra, a mellkasán aranylóan lángol a szigilla.

"Gondoskodj a szükségleteimről." Ledobja a nadrágját, és hátrahúzza a vállát, majd széles tartást vesz fel, a lábai vállszélességben állnak, a farka hosszan és büszkén áll, a hegyére nyomott szigilla világosabb vörös árnyalatot vesz fel.

"Ne félj a farkamtól. Nincsenek fogai vagy karmai. Tökéletesen kemény, és tetszeni fog neked a torkodban, a puncidban vagy a seggedben, bárhová, ahová csak akarom dugni." Megfogja a kezemet, és rávesz, hogy megragadjam. A másik kezemet is használom, mert vastag és széles, és ahogy a kezemmel végigsimítok a farkán, Tolei engem figyel. Idegesítő és olyan intim, túl intim számomra, vagy talán túlságosan is előremutató vagy erőszakos számomra. Nem tudom, melyik. Elfordítom a tekintetem.

Tolei dorombol, morog és nyög, miközben kiverem neki, a farkát a kezemben lüktetve. Megérinti a golyóit, és megdörzsöli őket, miközben én a farkának fején lévő pecsétet dörzsölöm. Tolei légzése szaggatottá válik, és az orrlyukai kitágulnak.

Megragadja a ruhámat a gallérjánál, és feltépi. Egy pillanattal később magömleny ömlik ki, az egész a mellemen és a hasamon landol, miközben Tolei segít nekem megszorítani és kiverni, amíg az utolsó csepp is ki nem jön belőle. Eláztatva az ondóban, állok ott, és figyelem, ahogy még nehezebben lélegzik, mint korábban, és azon tűnődöm, hogy most mi lesz? Két ujjával végigsimít a mellemen, és felszedi az ondóját. A szájába teszi, majd megcsókol engem, miközben a szája tele van a spermájával.

Olyan íze van, mint minden dekadensnek, amit csak el tudok képzelni. Különösen a mocskos dugásé.

Tolei hátralép és felveszi a nadrágját. "Ne mosakodj".

"Micsoda?" Ráncolom a homlokom.

"Hagyd rajtad a magomat."

"Ragacsos és undorító."

Felemeli a szemöldökét. "Az én magom az, ami egy babát növeszt benned. Nincs benne semmi undorító."

"Hm..." Kuncogok, kissé hisztérikus hangon. Egy baba?

"Hagyd a magot a bőrödön, hogy a hímjeim érezzék a szagát. Ez megmenti az életüket és még sokakét. Talán még a kis barátodat, Mike-ot is."

"Féltékeny vagy."

"Mániákusan féltékeny vagyok. Ezt tartsd észben, társam. A... a többi hím élete függ attól, hogyan kezelsz engem és az érzéseimet."

"Az érzéseidet."

"Igen, az érzéseim. Vannak érzéseim. Mindannyiunknak vannak, amit a te néped elfelejtett, és az enyém hamarosan emlékeztetni fogja őket erre."

"Miről beszélsz?"

Tolei összeszorítja az ajkát. "Semmiről." Lehajol, mintha meg akarná csókolni, és én még az arcom is felfelé fordítom, de ő az arcát az enyémhez súrolja. Ez olyan állatias dolog, de egyben egyedi és érdekes, és talán még szerethető is.

Szél süvít át a csappantyún, amit nem rögzítettünk, és elfújja a sátrat megvilágító kis gyertyát. Alig tudom kivenni balra a szőrméből és rönkökből készült ülőhelyet, hátul pedig egy elfüggönyözött szobát. A varrott és fonott bőrből és gyöngyökből készült függöny... otthonos hangulatot kölcsönöz a sátornak. Ha ő egy horda hím, akkor utaznak és költözködnek, és ez az otthona.

A székek és a rönkök, sőt még a szőnyegek is mind össze nem illőek, és ebből arra következtetek, hogy azokat kifosztották. Tolei széthúzza a függönyt, és megmutatja nekem a hálószobáját. Az ágy vastag szőrmékből és össze nem illő párnákból áll, és fegyverek lógnak fölötte.

"Itt fogod tölteni az éjszakát" - mondja, és a szőrmékre veti magát. Nyögdécselve oldalra dől, és egy bolyhos, piros takaróért nyúl. Kirázza, megszagolja, és felnyög. "Ez jó. Takaró?"

"Nem, köszönöm."

Nyögi, ahogy visszahajtja a fejét. Azt hiszem, fáradt.

"Fáradt vagy?" Kérdezem.

"Soha nem vagyok fáradt."

"Ha! Mindenki ezt mondja."

Tolei felkapja a fejét, szemei élénkvörösek. "Kik ők?"

Leülök az ágy szélére. "A katonákra, harcosokra gondoltam, harcosokra, akárhogy is hívjátok magatokat. Fegyveres férfiak. Hullafáradtan jönnek be, de ha rákérdezek, letagadják. Valami olyasmi, amit a férfisuliban tanítanak."

"Én nem vagyok férfi, Andy."

Végigsimítom az ujjaimat az alattam lévő puha, rozsdabarna szőrmén. Útközben szundítottam idefelé, akárhol is van itt, szóval nem vagyok fáradt. Ő éjszakai, és most nappal van, így biztosan elmúlt már a lefekvési ideje. "A húgomnak menedékre lesz szüksége."

"Meg fogja kapni."

" Ígéred?"

"Ígérem."

"Ígérem."

"A saját szememmel akarom látni."

"Meg kell tanulnod bízni bennem. Később látni fogod. Takaró?"

Megrázom a fejem.

Ő kuncog. "Később majd könyörögni fogsz érte."

Valószínűleg. "Soha."

Nem sokkal később halk horkolást hallok. Nem, várj. Hallgatom, és megállítom a saját légzésemet, hogy jobban halljam. Álmában dorombol. Lassan felállok, és lábujjhegyen a kijárathoz lépkedek, majd bekukucskálok az ajtószárnyon, és egy lábat kinyújtok kifelé.

"Társam, hallom, hogy egy egér ás odút a rét túloldalán."

"Ó, szóval tényleg szuper hallásod van."

"Igen."

"Oké, köszönöm a megerősítést."

"Bármikor. Ülj vissza, vagy megint a lovamhoz kötözlek."

Hát, az szívás lenne. Visszamegyek, hogy leüljek az ágy mellé. Nem sokkal később megragadom a takarót, és bebújok a szőrme alá, remélve, hogy a férfi állja a szavát, és menedéket és védelmet nyújt a húgomnak.