Milana Jacks - Savage in the Touch - 9. fejezet

 


Kilencedik fejezet


Életem legkínosabb pillanata a hegyre vezető úton történt. Az egyik pillanatban még a király állásának megdöntését terveztem, ahová készülünk, a következőben pedig azon kaptam magam, hogy egy nőstényt a mellkasomhoz szorítva vezetem a hordámat a király állásától távolabb, a hegy lábánál lévő barlangba, ahol megpihenhetek.

Zavart hímek néznek rám, hogy mi a faszt keresünk mi itt? pillantásokat vetnek rám, miközben a barlangba telepednek, mindegyikük a lehető legtávolabb a másiktól. A barlang nagy, így mindannyiunknak bőven van hely, hogy elnyúljunk, és a pokolba is, talán még meg is pihenhetünk egy ciklusnyi, a földet átszelő utazás után, amely során csak néhányszor pihentünk.

Talán elfáradtunk. Ki tudja? Én nem. Én sosem vagyok fáradt. Mmhm.

Ahogy a barlang nagy belső terét fürkészem, követem az orromat, ami elvezet a néhány melegvizes tavacska mellett, amit a hímjeim már elfoglaltak, és egyre mélyebbre a barlangba. A csúszós padlón jég csöpög, és vigyázok a lépteimre, miközben a mellkasomhoz szorítom a társamat.

Ezt egész napszakon át tudnám csinálni. Ha a párzási pecsét közelében van, az megnyugtat, és közelebb hozzám, a minket összekötő mágia magához vonzza, megkönnyíti, hogy elfogadja a kötelékünket, amelyet egy telihold alatt szándékozom megpecsételni.

A nőstény húga követ engem, a bilincsei túl nagy zajt csapnak. Nem szeretem a bilincseket, de ő nem az én nőstényem, így nem szóltam semmit. Egészen mostanáig. Most a zaj a fülembe cseng, ahogy visszhangzik a falakról.

"Mondd meg Kaseinek, hogy azt mondtam, vegye le a bilincsedet." Beljebb nyomulok a barlangba, ahol vizet és kellemes szagot szimatolok. Talán növények, amelyek a sötétben nőnek. Hm. Követem az orromat balra, egy alagútba.

A nőstény bilincsei hangosabban csattognak mögöttem, ahogy botladozik a sötétben. "A hímjeid mindig azt teszik, amit kérsz?"

"Igen." Oda érkezünk, ahová az orrom vezetett, egy olyan térbe, amely elég nagy ahhoz, hogy az egész horda elférjen benne, de csak a társamnak és nekem engedem meg, hogy elférjünk benne. Van hely a sátramnak, balra néhány szikla alatt egy aprócska folyó, amiből a lovam ihat, és egy forró fürdő. Leteszem a társamat a földre, majd visszafordulok oda, ahol a húga vár rám az alagútnál.

"Miért követsz engem?" A nőstény tudja, hogy Andyvel fogok pihenni, és az együtt töltött idejüket, hacsak nem a mosdót használják, többnyire felügyelik. Egyikükben sem bízom, hogy nem szaladnak el és nem halnak meg az erdőben, és nem állnak készen arra, hogy elfogadják, hogy most már a hordám részei.

Évszázadok óta nem volt olyan horda, amely a király uralma alatt a földeket járta volna nőstényekkel, és eléggé izgatott vagyok, hogy az enyém az első. A bátyám féltékeny lesz, és már alig várom, hogy az orra alá dörgölhessem. Azt a pillanatot is várom, amikor rájön, hogy a párosodás valódi lehetőség, és nem csak mítosz többé számunkra. Ezt meg kell ünnepelni. Talán egy párzási szertartás?

"Gondolkodsz, horda hím" - mondja Mag, emlékeztetve, hogy még mindig itt van.

"Előre látom a jövőt, horda nőstény." Odasétálok hozzá, azzal a szándékkal, hogy visszamegyek a lovamért, amikor az utamba lép.

"Mit látsz?" - kérdezi, szép zöld szemei, akár egy tündéré, eltökélten merednek rám. Valamit keres.

"A jövőt látom, amit meg akarok teremteni" - mondom holtan.

Megforgatja a szemét. "A nővérem" - mondja - "csinos. Remek párja lenne egy olyan harcosnak, mint te."

Felvonom a szemöldökömet. "Most alkudozol vagy eladod nekem?" Nyilvánvaló, hogy a társam nem mondta el a húgának, mit jelent a párzás. Talán mondott volna valamit, ha valóban érdeklődött volna a párosodásról, de nem tette. Többnyire nem vesz tudomást a kapcsolatunkról, de majd meg fogja érteni, és a farkam segít felgyorsítani a folyamatot.

Mag ráncolja a homlokát, nyilvánvalóan nem érti, amit mondok. Pontosítok. "Valamikor régen az alkudozás egy nősténnyel azt jelentette, hogy elcseréltük őt árura. Eladni őt... nos, eladni őt pénzért."

"Alkudozás" - mondja az idősebb nővér - "és azok az idők sajnos még nem múltak el."

"Írjatok egy panaszt, és küldjétek el a királyotoknak" - javaslom kacsintva.

"Baszd meg, Tolei!"

"Szándékomban áll, Mag. Most tegyünk úgy, mintha te lennél a húgod őrzője, ami nem vagy, és mi alkudozunk. Mit akarsz cserébe a húgodért?"

"Jó életet akarok a húgomnak."

"Áll az alku."

"Boldog életet, Tolei."

"Igen, hallottam." Elhúzódom mellette. A bilincsei nem követnek, de a hangja igen.

"Egy életet, távol a fegyverektől, portyáktól, csatáktól, vagy bármit is tervezel legközelebb."

Az alagút kijáratánál felmérem a hímeket, akik egy őrködő pártól eltekintve többnyire mind alszanak. Nem szeretjük, ha ilyen közel állítunk fel őrséget egy olyan király állásához, akinél portyázni szándékozunk. Nem tudják, hogy jövünk. Az egyetlen felderítőt, akit küldtek, néhány trükkel eltereltük, amit idefelé jövet tanultunk. Nem úgy lettem ilyen öreg, hogy egy kis cserkészfiú talált rám az erdőben. Kérem... Kérem. A király túl arrogáns a saját érdekében.

Csettintek a nyelvemmel, és a lovam belép a barlangba, amelyet más állatok követnek. Visszatérve éjszakára a területemre, elhaladok Mag mellett az alagút bejáratánál, és azon tűnődöm, vajon meddig marad ott. A lovamnál, aki friss vizet talált, elkotorom a zsákot, és nekilátok az otthonom építésének, éberen figyelve arra, hogy a húga ott időzik az alagút bejáratánál.

"Nem kell igazolnom a módszereimet vagy a horda módszereimet sem neked, sem másnak" - mondom neki, miközben felállítom a sátrat. "A társam majd maga dönt."

"Haza akar térni. Ez semmit sem jelent neked?"

"Magammal viszem az otthonom, szóval nem."

"Honvágya van."

"Beteg?"

"Beteg."

"Elfáradt az úton, ennyi az egész. Majd kipiheni magát és megy tovább."

"Hihetetlenül nehéz veled beszélgetni" - mondja.

"Egyáltalán nem. Én vagyok a legrózsásabb kibaszott virág közülünk. Találkoznod kellene a bátyámmal."

"Nem, köszönöm."

Elmosolyodom. "De fogsz." Valahol odakint a családomról és a gyökereinkről beszélő szigillám elérte a testvéreimet, és felébresztette őket, felszabadította őket az álmukból, közölve velük, hogy felébredtem, és a hordámmal utazom. Tudják, hová kell menniük, és hol találkozhatnak velem, mert ha nem, ha nem leszünk annyian, amennyire szükségünk van, a király mindannyiunkat megöl.

A hitemre és egy kis őrültségre alapozva indulok Lyan felé.

És a társam is velem tart.

"Én egy horda hím vagyok, Andy pedig egy horda társ. Amikor a kötelékünk teljes lesz, olyan kitartással és erővel fog rendelkezni, amely messze felülmúlja azt, amivel született." Ő is halhatatlan lesz, mint én. Ezt azonban nem mondom, mert a halhatatlanságunk tudata a király irigységét és mohóságát váltotta ki. Ez őrültté változtatta, aki vég nélkül kereste a módját, hogyan lehetne becsatornázni a mágiánkat. Ez kifizetődött. Most már halhatatlan, nagy árat fizetve a népemnek.

Bánt, hogy a társam az ő népéhez tartozik, de elfogadtam, mert az enyém. Néhány hímem azonban nem így tett, és ugyanúgy hangot adtak aggodalmuknak, mint ahogyan Mag most tiltakozik. De végül is a mi kötelékünk a mi dolgunk, és mindenki más megcsókolhatja a szép, kemény seggemet.

"Most már elmehetsz" - mondom olyan hangon, amivel nagyon kevesen vitatkoznak.

Mag távozik, azok a hangos láncok, amiket Kasei ragaszkodik hozzá, az idegeim ellen őrlődnek. Remélem, nem felejti el megmondani neki, hogy azt mondtam, szabaduljon meg tőlük, hogy ne nekem kelljen megtennem. Ő a foglya, és nem szeretnék beleszólni egy hímnek a nőstényre vonatkozó igényébe, akit a rajtaütés után fogott el. Véres lehet, és ezt a harcot el kellene kerülnünk.