Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 18. fejezet

 


18



LILY


Mintha kábultan követtem volna Cont. Ujjai szorosan az enyémek köré fonódtak, és úgy tűnt, valami megváltozott benne. Amikor magához húzott az ágy mellett, a simogatása gyengédebb volt. Már nem dühöngött az ellen az erő ellen, ami kérlelhetetlenül egymáshoz húzott minket, már nem küzdött a létezésem ellen az életében, a lakosztályában, a hálószobájában. Végigsimított a kezével a csupasz karomon, amitől megborzongtam.

Valamit el kellene mondanom neki, de nem tudtam rávenni magam, hogy megtegyem. Lehet, hogy abbahagyja, ha megteszem. Ha tudná, hogy ő lesz az első. Talán nagyobb dologgá tenné a dolgot, mint amilyen volt, és kényszerítené magát, hogy helyesen cselekedjen. Pedig ez volt a helyes dolog. A csontjaimban tudtam, ahogyan azt is tudtam, hogy előtte minden fiú, akivel közel kerültem, nem volt helyes. Nem volt elég.

Ezért ahelyett, hogy beszéltem volna, megérintettem. Kihasználtam az új nyugalmát, és végigsimítottam a kezemmel a törzsét alkotó vastag izomgerinceken. Végigsimítottam a mellkasán és az erős, izmos vállán. Kioldotta a melltartóm csatját, és a vékony pántokat a vállamról lecsúsztatta, amíg az kettőnk közé nem esett. Aztán lenyomta a hozzá illő bugyit, és máris meztelenül álltam előtte.

Ez már önmagában is újdonság volt.

A nap ferdén sütött be. Furcsa, hogy mindig azt hittem, az első alkalom éjszaka lesz, sötétben. Ez sokkal jobb volt. Minden porcikáját láthattam. A mellkasa emelkedésének és süllyedésének apró változásait, ahogy magába szívott. Ahogy a szemei összeszűkültek és elsötétültek. A durva, sötét szőrzetet, amely végigvonult a hasán. A remegő kezét, ahogy értem nyúlt.

Amikor újra megcsókolt, az is gyengédebb volt. Lassabb volt, még akkor is, amikor felemelt és az ágyra tett. A szívem vadul vert. Megtörtént. Tényleg megtörtént. Annyi hétnyi várakozás, vágyakozás és sóvárgás után, Con meg fog kapni.

Hátradőltem, magamhoz húzva őt. Egyik karjára támaszkodott, a másik kezével a csuklómat fogta, az ágyhoz szegezve. Mögöttem párnák felhője volt, az ő meleg, nehéz súlya rajtam. A térde a lábam között volt, a keménysége, mint egy kőszikla, a lábamhoz simult, de egyikünk sem akarta siettetni a dolgot. Egymás testét fedeztük fel a kezünkkel, a szánkkal. Megízleltem a torkát, a vállát rágcsáltam, fogaimmal könnyedén végigsimítottam a kulcscsontját. A nyelve erotikus táncot járt a fülemben, amit éreztem, hogy az egész testemben sugárzik. Az érzésekkel együtt érzelmek is végigrohantak rajtam. Megkönnyebbülés, öröm, hitetlenség. Végre megtörtént. A világvégén kívül semmi sem állíthatott meg abban, hogy Con Walker legyen az első.

Amikor a nyelvemet a fülébe csempésztem, a keze a csuklóm köré szorult. "Be kell jutnom beléd" - suttogta, a hangja nehéznek és kábultnak tűnt.

Megfeszültem, amikor éreztem, hogy igazodik, felsorakoztatja a férfiasságát, és gyengéden a nyílásomhoz löki. Visszatartottam a lélegzetemet, és belekapaszkodtam a kezemmel, amit nem az ágyhoz szorított. A bőre nedves volt az izzadságtól. Először könnyedén csúszott befelé.

"Olyan szűk vagy" - mondta sűrűn. "Bassza meg, olyan jó érzés. Csak azt akarom, hogy..."

"Megteheted" - suttogtam a vállába, összeszorítottam a szemeimet, és erőt vettem magamon. Teljes hosszában belém nyomta a szárát, egyetlen gyors lökéssel elvéve a szüzességemet. Éles fájdalomtól felsírtam, de aztán a gyönyör hulláma elsöpörte. Tétovázott, de aztán átkaroltam a lábaimat az övéi körül, nem engedve, hogy elhúzódjon.

"Ne hagyd abba - könyörögtem. "Ne most."

Egy mormolt esküvel Con önuralma megtört, és mozgatni kezdte a csípőjét, egyre erősebben és gyorsabban. A gyönyör hullámai egyre magasabbra emelkedtek, és még a kezdeti fájdalom emlékét is eltörölték. Szorosabban kapaszkodtam belé, újra és újra a nevét nyögtem, a farkát köré feszítve, egyre mélyebbre és mélyebbre vittem.

Keményen tetőztem, a nevét lihegve, a látásom szélét feketére színezve. Aztán láttam, hogy a szemei elsötétülnek, az íriszek elhomályosítják a pupillákat, ahogy elélvezett. A csípője pumpált még egyszer, kétszer, ahogy kiürült belém.

Aztán rám zuhant, és mi egymásba fonódva feküdtünk, a szívünk együtt dobogott. Biztos voltam benne, hogy később még lesznek kérdései. De most egyikünknek sem maradtak szavai. Kimerítettük egymást, és ahogy a nap a horizont alá süllyedt, egymás karjaiban aludtunk el.


* * *

Másnap reggel a zuhany hangjára ébredtem. Egy percre megzavarodtam. Ki volt a lakásomban? Halley visszajött? Aztán a Con-nal töltött éjszaka emlékei felbukkantak a fejemben, elűzve az álom ködét. Megfordultam a nagy ágyában, és egyik kezemmel megérintettem a mellettem lévő mélyedést. Még mindig meleg volt. Homlokomat a sima, selymes lepedőre ejtettem, és belélegeztem. A kölnije halványan, de fűszeresen éreztem az orromban, és zsigeri emléket idézett a testemen lévő kezeiről. Az érzés végigszáguldott rajtam, de nem eléggé ahhoz, hogy elűzze a szívem mélyén motoszkáló aggodalmat.

Mit gondolna Halley?

A zuhany elindult, a kemény vízsugár hangos, csobogó cseppekké változott. Hallottam, ahogy az üvegajtó kinyílt. Magamra húztam a ruhámat, és fontolóra vettem, hogy a lehető leggyorsabban kicsusszanok, de mielőtt számba vehettem volna, hová került a maradék ruhám, a fürdőszoba ajtaja kinyílt. Con állt az ajtóban, a fényes felsőfénytől megvilágítva, egy törülközőt a derekára kötve.

A tekintetünk találkozott. A tekintete kérlelhetetlen volt, és lehetetlen volt olvasni benne.

"Miért nem mondtad el nekem?" - kérdezte.

Forróság szökött az arcomra. Reméltem, hogy nem látja, hogy kipirultam a mögöttem beáramló vizes reggeli fényben. "Nem akartam, hogy számíthasson" - mondtam őszintén.

Az érzelmek egy repedése, gyorsan elrejtve. Meghúzta a törölközőt. "Jogom volt tudni."

"Miért? Hogy újabb ürügyként használhattad, hogy halogasd azt, amiről mindketten tudtuk, hogy elkerülhetetlen?" Felkeltem a pazar ágyon, és csípőre tettem a kezem. "Azt akartad, hogy elmenjek és elveszítsem a szüzességemet akárkivel, mielőtt hajlandó lennél..."

"Eszedbe se jusson befejezni ezt a mondatot, Lily" - mondta keményen. Láttam, ahogy a keresztbe tett karjain megfeszülnek az izomkötegek.

"Miről van szó valójában?" Erőltettem meg. "Azt akarod, hogy több tapasztalatot szerezzek? Kellene..."

Con néhány lépéssel átkelt a szobán, és a karomnál fogva megragadott. Az ereje mozdulatlanná tett, még akkor is, ha ujjainak nyomása a bőrömön gondosan kontrollált volt. Az arcom az övé alá került, és sötét szemei az enyémbe fúródtak. "Soha többé ne beszélj nekem arról, hogy elmész, és több tapasztalatot szerzel más férfiakkal" - mondta olyan halálosan halk hangon, amilyet még sosem hallottam tőle.

Bár a hangnemének és a lehengerlő fizikai jelenlétének meg kellett volna félemlítenie, közelebb hajoltam hozzá. A mellkasa még mindig nedves volt. A cseppek gyorsan átszivárogtak a ruhám vékony anyagán. A mellbimbóim kiugrottak és megkeményedtek, ahogy a keze végigcsúszott a karomon, a vállamon át, fel a hajamba, amíg az arcomat közéjük nem fogta. A szavai még mindig a levegőben lógtak, aláhúzva a leheletének durva reszketését. Be akartam hunyni a szemem, és átadni magam a testemet átjáró érzéseknek, de sötét tekintete az enyémet szegezte, lehetetlenné téve, hogy elfordítsam a tekintetem.

"Nem fogom" - suttogtam olyan halkan, hogy ha néhány centinél több lett volna az ajkaim és a füle között, akkor sem hallotta volna meg. Eszembe sem jutott, hogy játszadozzak, ahogy más lányoktól láttam, és megkérdezzem tőle, miért nem. Mindketten tudtuk. Az övé voltam. Lehet, hogy nem az enyém - legalábbis még nem -, de én az övé voltam. Többet adtam neki, mint a szüzességem, akár akarta, akár nem.

Az arckifejezéséből láttam, hogy nem volt biztos benne, melyik az. A teste akart engem; ezt elég világosan éreztem. A harc az elméjében zajlott, az agyának primitív, testi része és az a része között, amely emlékezett arra, hogy mi a következmény.

Később kisurrantam Con épületéből, a szívem a torkomban lüktetett. Gyakorlatilag éreztem az adrenalin ízét a háztömbön keresztül. A szívverésem éppen normalizálódott, amikor az okosórám rezgett a csuklómon, és lenéztem, hogy Halley nevét lássam.

Ő tudja.

Beteges bűntudat mosódott át rajtam, majdnem elnyomva a Con-nal elrabolt reggeli órák utócsillogását. De nem egészen. Mély, nyugtató lélegzetet vettem. Kizárt, hogy Halley tudta volna. Persze, kergethetném a paranoiámat egy nyúlüregbe, de talán valaki, akit ismer, látott engem tegnap az előcsarnokban, és most is, és összeraktak kettőt és kettőt, és most épp most beszélt velük telefonon, és felhív, hogy elmondja, én vagyok a világ legrosszabb barátja.

Tiszta spekuláció. Soha nem állná meg a helyét. Erősen lefogtam, mielőtt még drámaibb történetet tudtam volna kanyarítani belőle. Az órám még mindig rezgett, én pedig még mindig a nevét bámultam, és próbáltam döntést hozni. Az agyam azonnal a tanúk padjára helyezett. Mit tenne egy ártatlan ember?

A válasz egyszerű volt. Felvenné a telefont, ugyanúgy, mint mindig. Szellős hangon. Korán keltél. A keresztkérdések vizsgálatának csak akkor lenne mibe beleharapni, ha a viselkedés eltérne a normálistól. Miért nem vette fel a legjobb barátja telefonját, vagy miért nem hívta vissza? Nem az ő lakásában laktál?

Mielőtt a paranoiám újra felüthette volna a fejét, előhalásztam a táskámból a telefonomat, és a harmadik csörgésre felvettem.

"Korán keltél - mondtam, a hangom inkább rekedt volt, mint szellős.

"Betegnek tűnsz" - mondta Halley. "Apám túl keményen dolgoztat téged?"

Próbáltam nem fuldokolni, mert eszembe jutott, milyen keményen dolgoztattuk egymást tegnap este. A töréspontig és azon túl is. A belső combjaim még akkor is fájtak, amikor az emlékek hatására megnedvesedtem. "Nem. Én csak..." - köszörültem meg a torkomat. "Csak fáradt vagyok."

"Késő este?" Halley hangjában ott volt az a tipikus célzás, amit ez a két szó kiváltott. Istenem, ha tudná, gondoltam döbbenten.

Megpróbáltam nevetéssel leplezni a dolgot. "Nem-csak." Kétségbeesetten kerestem egy hihető okot, egy jogos kifogást, de nem találtam semmit. "Csak fáradt vagyok" - fejeztem be bénán.

"Huh, nos, én nem hiszek neked, de nem baj. Majd elmondod egy hónap múlva, amikor meglátogatlak!"

Madarak emelkedtek fel riadt rajban a házam előtti kis zöld területen, amely parknak számított. Egy kis kutya örömmel csaholt, felugrott, és a farktollaikba csípett, pedig már húsz láb magasan voltak a levegőben. Kábultan bámultam a jelenetet. Halley egy hónap múlva látogatóba jön? Miért nem bármikor az elmúlt hetekben, amikor kétségbeesetten vágytam rá? Miért most, amikor végre...

Az agyam nem engedte, hogy az apjára gondoljak.

"Lily, hallasz engem?" Halley kérdezte. "Októberben jövök látogatóba a hosszú hétvégére."

"Kolumbusz-nap?"

"Az őslakosok napja, te szörnyeteg."

Megint felnevettem. Ezúttal valódi és helyénvaló volt, de még a saját fülemnek is gyengén hangzott. "Ez fantasztikus. Alig várom, hogy lássalak."

"Majd idegenvezetőt kell játszanunk egymásnak" - mondta lelkesen. "Fogadok, hogy mindenféle új, mókás helyet találtál, amit megmutathatsz nekem. Talán azzal a titokzatos sráccal, akiről tudom, hogy azért viselkedsz olyan fásultan."

"Ööö, igen." Még mindig a madarakat figyeltem, amint egy másik, kurtított zöld területre siklanak, fekete szárnyaikat széttárva, a magasföldszintek és az őket elválasztó fényes kék ég függőleges szeletei között villogtak. Aztán feldolgoztam, amit mondott, és újra felnevettem, ezúttal egy kicsit erősebben. "Valójában csalódni fogsz. LA Lily ugyanolyan, mint a főiskolai Lily. Az időm nagy részét munkával töltöm, és nem ismerek a helyi kávézónál forróbb helyeket".

"Akkor majd én elviszlek az én helyeimre" - mondta magabiztosan Halley. "Jól kell szórakoznod, amíg Los Angelesben vagy, Lily. Tudom, hogy neked minden a végcélról szól, de az élet is egy utazás, tudod."

Egy kis szórakozás. Megint Con ágyában voltam. Megint utáltam magam érte. Támadásba lendültem. "Ha már az életről és a végjátékokról beszélünk, miért nem tudja apád, hogy színészkedni akarsz?"

Túl későn jöttem rá, hogy ezzel okot adtam neki arra, hogy gyanakodva kérdezzen, miért vagytok hirtelen ilyen közel egymáshoz apámmal? De Halley csak kifújta a levegőt, egyáltalán nem gyanakodva. "Nem ismered az apámat. Hát - mérlegelte -, talán most már igen. De utálná, ha tudná, hogy színészkedni tervezek. Szerinte túl sok önimádó és ragadozó van a szakmában".

Elgondolkodtam az utóbbi időben a hírekről szóló történeteken. "Nem téved" - mondtam. "De a hírneve biztosan megvédene téged."

Halley válaszolt, de én nem figyeltem. Arra gondoltam, amit Con mondott az előbb. Arra, hogy ő is olyan volt, mint ők. Az iparág Weinsteinjeiről beszélt? Azt hitte, hogy ő is olyan, mint ők, mert lefeküdt velem? De nem tehette - ez abszurd volt. Nem egy üzleti találkozó ürügyén csalt be egy hotelszobába. Gyakorlatilag betörtem a lakásába, és rátámadtam. Ha valaki Weinstein volt, az én voltam.

"Mindenesetre - folytatta Halley -, nagyra értékelném, ha nem mondanál semmit. Úgy értem, tudom, hogy gyanakszik, mert ragaszkodott hozzá, hogy diplomázzak, mielőtt bármilyen döntést hoznék az életemről, és általában az, hogy milyen szakra jársz, az egy életre szóló döntés, nem? Szóval tudja. Csak nem akarja. És ez rendben is van. Ő élhet tudatlanságban, én pedig..."

Megint elment, a tipikus Halley-módra. Az ő egyenletes, vigasztaló monológjai voltak az én esti meséim, amikor még egy szobában laktunk a diákszövetségi házban. Halley ügyesen tudta, mikor kell beszélni, és mikor kell hallgatni, és most valahogy tudta, hogy nem akarok beszélni. Valószínűleg azért, mert ő volt a legjobb barátom.

Amikor letettük a telefont, félig-meddig elhatároztam magamban. Soha nem hagyom, hogy megtudja, mi van az apjával és velem. Ezt a titkot a sírba vinném. Elképzeltem magam előtt az évek hosszú sorát, hármunkat és ezt a titkot. Láttam magam, ahogy összefutok vele az esküvőjén. Bólogatok, amikor őt említi, úgy teszek, mintha az érdeklődésem csak udvarias lenne, és nem mohó. Még arra a fájdalmas területre is engedtem az agyamat, hogy meghallottam, hogy végre találkozott valakivel, akit Halley nem utál. Hogy eljegyezték egymást.

A szívem megreccsent a gondolatra, és élesen visszahúzódtam tőle.

Nem, semmi okom nem volt arra, hogy így kölcsönvegyem a bajt. Csak be kellett tartanom a magamnak tett ígéretemet, hogy Halley soha nem fog rólunk tudomást szerezni. Bármi, ami ezután következett - nos, úgy fogadtam, ahogy jött.