Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 24. fejezet


 

24



LILY


Amint Con hétfőn délben felvette Halleyt a reptérre, azonnal a penthouse-ba mentem. Zavaróan olyan volt, mintha hazajöttem volna. Körbejártam, ellenőriztem a növényeket. Úgy üdvözöltem őket, mint régi barátokat. Beléptem a hálószobájába, és éreztem, hogy a várakozás hullámai végigsöpörnek rajtam. Hamarosan. Hamarosan.

Amikor végre belépett az ajtón, nem tudtam megállni, hogy ne vessem magam a karjaiba.

Ügyesen elkapott, és a karjaiba emelt. Lábaimat a dereka köré, karjaimat a nyaka köré tekertem, és nekidőltem. Olyan jó érzés volt így hozzá préselődni. Megkönnyebbülés, felszabadulás, ami túlmutatott a szexen. Szerettem őt.

"Hiányoztál" - mondtam később, amikor meztelenül feküdtünk az ágyban.

"Te is hiányoztál." Tétlenül dörzsölgette a hüvelykujját a mellbimbómon, és ettől kezdtem újra nedves lenni. "Pokoli volt veled szemben ülni, és nem tudtalak megérinteni."

"Gondolod, hogy valaha is el tudjuk majd mondani neki?" Tűnődtem.

Egy pillanatra mindketten elhallgattunk, képtelenek voltunk elképzelni. "Nem tudom" - mondta végül Con. "Kezd egyre szarabb érzés lenni hazudni neki."

"Talán túlgondoljuk a dolgot. Talán nem is lenne olyan nagy ügy."

Con felhorkant. Nem foglalkoztam tovább ezzel a fantáziálással. Mindketten tudtuk, hogy Halley számára hatalmas dolog lenne. Végigsimítottam az ujjaimmal a haján, miközben ő tovább simogatta a mellemet. "Tudod, mi a vicces?" Kérdeztem, majd összeszorítottam az ajkaimat. "Ne is törődj vele."

Con felemelte a fejét, sötét szemei az enyémre szegeződtek. "Mondd el."

"Ez nem vicces" - időzítettem. "Ez... nem is tudom. Érdekes, azt hiszem."

Várt.

"Nem mondhatod el neki, hogy elmondtam, de Halley-nek is van egy titka, amit titkol előled."

"Nem akarok hallani a lányom szerelmi életéről, Lily" - mondta figyelmeztetően.

"Nem, a karrierjéről van szó. Színésznő akar lenni, és retteg attól, hogy elmondja neked. Ahogyan te is félsz beszélni neki rólam."

Con rám meredt. "Halley színésznő akar lenni?"

Bólintottam. "Mindig is csak ezt akarta csinálni. Azt mondta, te mondtad neki, hogy mindenképpen főiskolára kell mennie. Attól félt, ha megpróbálna Los Angelesben menni, túl nagy lenne a kísértés, hogy csatlakozzon az iparhoz. De amint lediplomázik, ez a terve."

Con megrázta a fejét, a szája elvékonyodott. "Utálom, de nem tehetek ellene semmit. Elment a főiskolára, ahogy kértem."

"Gondolod, hogy van olyan forgatókönyv, amelyben beszélsz neki rólam, és nem tetszik neki, de elfogadja?"

Erre a kérdésre egyikünk sem tudott válaszolni, ezért eltoltuk magunktól. Túl jó érzés volt újra együtt lenni ahhoz, hogy bármi tönkretegye. Visszaestünk a régi mintánkba, hogy minden percet együtt töltöttünk, amit csak tudtunk, és udvarias, majdnem idegenekként viselkedtünk a munkahelyünkön. Még mindig minden adandó alkalommal szexeltünk, és a város minden tájáról rendeltünk ételt, de a dolgok is egyre mélyültek közöttünk. Még arról is megnyílt, hogy mi történt Halley anyjával.

"Egymillió dollárt adtál neki, hogy aláírjon egy titoktartási nyilatkozatot?" Elakadt a lélegzetem.

"Kétszer ennyit adnék neki, hogy menjen a picsába" - mondta Con komoran - "de épp eléggé törődik Halleyvel ahhoz, hogy ne fogadja el".

Néhányszor már találkoztam Kimmel. Gyönyörű volt és szörnyű. Halley nem láthatta, de én igen. Úgy szerette Halleyt, mintha a lánya árucikk lenne. Mint egy dizájner táskát. Egy luxusnyaralás. Megborzongtam a dühtől, amikor arra gondoltam, milyen könnyedén hajlandó volt bántani Halleyt. Nem csoda, hogy Con mindent megtett, hogy megvédje őt.

"Legalább aláírta" - mondtam. "És amint Halley diplomát szerez, eltűnik az életedből, igaz?"

"Úgyis eltűnik a pénztárcámból, és engem csak ez érdekel."

Bár Con nem mutatta az érzelmek egy árnyalatát sem, vad, védekező dühöt éreztem a részéről. Gyengéden megcsókoltam, és gyengédebben szerettem, mint valaha. Meg akartam védeni őt olyan dolgoktól, amelyek már megtörténtek. Kim. Ettől a várostól. Magától.

Éjszaka, amikor elaludt, azt suttogtam neki, amit ébren még nem volt hajlandó hallani. Szeretlek. Lassú, egyenletes légzése nem változott.


* * *

Egy kedd kora reggel arra ébredtem, hogy összefutott a szám. Nem az éhségtől volt. A gyomrom felfordult, és már éreztem, hogy a hányás felmászik a nyelőcsövemen. Alig értem ki a mosdóba, máris hánytam. Aztán nekidőltem a porcelán vécének.

"Jaj, ne!" - nyögtem, amikor Con megjelent az ajtóban, a szemei elnehezültek az álomtól, az arca alsó felét borosta árnyékolta. Túlságosan jól nézett ki ahhoz, hogy a legrosszabbul nézzek ki.

Tiltakozásomat figyelmen kívül hagyva átment a csempén a mosdókagylóhoz, és benedvesített egy mosdókendőt. Mellém guggolt, és a homlokomhoz nyomta. A hűvös víz belesüllyedt a hajtövembe, csöpögött az arcomon, de ettől jobban éreztem magam. Nem kevésbé zavarban, de jobban.

"Szerinted a hal volt az?" - kérdezte homlokráncolva.

Gyengén megvonogattam a vállamat. "Lehet, de mi ugyanazt ettük."

Amikor már biztos voltam benne, hogy nem fogok megint hányni, visszasegített az ágyba. "Megmondom Angie-nek, hogy beteget jelentettél" - mondta, és rám húzta a takarót. "Maradj ma otthon. Jobbulást!"

Otthon. Kíváncsi voltam, vajon van-e fogalma arról, hogy ez az egy szó hány irányba terelte az elmémet. Az elmúlt hetekben alig tértem vissza Halley lakására, de még mindig óvakodtam attól, hogy a tetőtéri lakást otthonnak nevezzem. A gondolatától azonban melegség töltött el belülről. Minden nap végén hazajönni Conhoz.

Amíg ő zuhanyozott és készülődött a munkába, én összegömbölyödtem a gondolattal. Felépítettem. Élveztem a fantáziámat. Mire ő készen állt, az émelygés, amely horgászhorogként süllyedt a beleimbe, és a vécére rántott, már csak távoli emlék volt.

"Úgy érzem, mintha el tudnék menni dolgozni" - mondtam. "Csak egy kicsit késni fogok."

Con az ágy fölé hajolt, és gyengéden visszanyomott a párnáknak. "Vegyél ki egy napot, Lily. Munka után happy hourom van a srácokkal, de korán lelépek."

Miután elment, boldogan tapicskoltam a penthouse-ban, a pólóban, amiben aludt. Olyan illata volt, mint neki, és olyan nagy volt rajtam, mint egy hálóing. Miután ettem, és biztos voltam benne, hogy a hányinger nem fog diadalmasan visszatérni, felhívtam anyámat. Már egy ideje nem beszéltem vele.

"Szia idegen", mondta, amikor felvette a telefont. A hangja tele volt örömmel, és egy cseppnyi vádaskodás sem volt benne azért, hogy milyen régen volt. "Nem kéne dolgoznod?"

Az órára pillantottam. Túl korán volt az ebédidőhöz. "Betegszabadságra megyek. Ez volt a legfurcsább dolog. Rosszul keltem, hánytam, aztán jól éreztem magam."

"Ez tényleg furcsán hangzik" - értett egyet. "Talán terhes vagy." Nevetett, amikor ezt mondta, annyira biztos volt benne, hogy ez még csak távoli lehetőség sem. Tudta, hogy soha nem feküdtem le egyik komolyabb pasimmal sem a főiskolán, és még csak nem is mondtam neki, hogy találkozgatok valakivel a városban.

Miközben ő nevetett, a vérem kihűlt, majd forró pír ült ki az arcomra. A lélegzetem elpárolgott a tüdőmből, és zihálni kezdtem. Ha akartam volna, sem tudtam volna színlelni a nevetést.

"Lily? Ott vagy?" - a hangja kijózanodott. "Csak vicceltem, drágám. Tudom, hogy az igazira vársz."

Aggódott, hogy megsértett. Sikerült elég levegőt szívnom, hogy megnyugtassam. "Sajnálom, anya. Én csak... megint rosszul érzem magam. Visszahívhatlak?"

Miután letettük a telefont, felvettem egy farmert, és Con pólóját viselve elmentem az utcában lévő gyógyszertárba. Vettem egy csomag óvszert és egy két csomag terhességi tesztet, és hálás voltam, hogy a pénztárosnő nem tudott semmi vicceset mondani.

Aztán vadul dobogó szívvel rohantam vissza a penthouse-ba. Lehet, hogy az egész életem meg fog változni, és fogalmam sem volt, hogy mit érzek ezzel kapcsolatban.