Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 21. fejezet

 


21



CON


Próbáltam.

Nem tudtam, hogy ez számít-e valamit, de legalább ha egy nap meg kell magyaráznom ezt Halleynek, őszintén mondhatom, hogy megpróbáltam. De minden erőfeszítésem hiábavaló volt. Nem tudtam visszatenni a szellemet a palackba. Lilyre bámultam. Meztelen testét csak félig takarta a puha takaró, amit éjszaka húztam ránk. Hozzám simult, a haja átfolyt a karomon, amit körülötte tartottam. Egyik karját a mellkasomra kulcsolta. A vállam volt a párnája. Éreztem, ahogy könnyű lélegzete végigsuhan a kulcscsontomon. A lába az enyémre borult, aranyszínű volt a sápadtabb bőrömhöz képest. Magasabbra húztam a takarót, bár még soha nem láttam olyan szépet, mint ahogy a teste hosszában az enyém köré tekeredett.

A mozdulat felébresztette. Éreztem, ahogy a szempillái szétrebbennek, mielőtt felemelte a fejét, hogy álmosan rám pislogjon. "Jó reggelt - suttogta.

"Jó reggelt", mondtam.

Egymásra bámultunk, miközben az álom lassan eltűnt a szeméből, és az aggodalom árnyéka vette át a helyét. "Emlékszel, mit mondtál?"

Lassan bólintottam.

"És nem próbálod visszavonni?" - követelte.

Megráztam a fejem. "Nem, nem próbálom visszavonni. De..."

"Nincs de." Lily visszatámasztotta a fejét a vállamra. A végtagjai megfeszültek körülöttem. "Nem megyek sehova."

Még aznap felhívtam Laurát, hogy elmondjam neki, Lily mégsem megy el.

"Bajban vagy, öreg haver" - mondta Laura.

"A felét sem tudod" - mondtam, és letettem a telefont.

Gyűlöltem magam, amiért nem volt erőm rávenni, hogy elmenjen, de a tegnap este után feladtam. Bármi is rángatott össze bennünket, kérlelhetetlen volt. Most már csak annyit tehettem, hogy hagytam, hogy végigmenjen a maga útján, és reméltem, hogy elenged, mielőtt teljesen elcsesznénk egymás életét.


* * *

Azután az éjszaka után minden szabad percet együtt töltöttünk, amit csak tudtunk. Folyton arra gondoltam, hogy ez meg fogja unni. Unatkozni fogok. Nem lesz semmi közös bennünk. A korkülönbség kanyonként tágulna köztünk, míg végül már nem emlékeznénk, mi a fene hozott össze minket.

De ez sosem történt meg.

Nem csak a szexről szólt, bár élveztem, hogy megtaníthatom Lilynek mindent, amit tudtam. Okos volt. Érett. Nem voltunk annyira különbözőek, mint ahogyan azt feltételeztem. Igaz, neki nem kellett olyan gyorsan felnőnie, mint nekem, és közben gyereket nevelnie, de keményebben kellett dolgoznia, mint a legtöbb kortársának, hogy megengedhesse magának a főiskolát. Ez ugyanolyan távolságtartást keltett benne a barátaitól - még a legjobb barátaitól is.

De soha nem említettük közvetlenül Halley-t. Egymásnak sem. Még akkor sem, amikor megmagyarázhatatlanul szóba került a gyerekvállalás. Utólag már nem is emlékeztem, hogyan került szóba. Lily arról beszélt, hogy hol szeretne élni a jogi egyetem után - most, hogy már belekóstolt Los Angelesbe, megkérdőjelezte a nagyvárost. Nem ott akart családot alapítani.

Megmerevedtem. Soha nem beszéltünk így a jövőről. Az ágyban feküdtünk, én a párnáknak támaszkodtam, ő pedig a combomra hajtotta a fejét. A haját simogattam, de most megállt a kezem.

Megfordult, hogy szembeforduljon velem. "El tudnád képzelni, hogy több gyereked legyen?"

Önkéntelenül megrántottam a vállam. Könnyebb lett volna, ha azt mondom, hogy a pokolba is, de az igazság az volt, hogy nem tudtam. Talán. Ezt azonban nem mondhattam Lilynek - olyan utat nyitott volna meg, amire egyikünk sem állt készen. "Régebben gondolkodtam rajta - mondtam végül -, hogy milyen lenne, ha a megfelelő időben találkoznék a megfelelő emberrel, és lenne egy gyerekem. Tudod, nem akkor, amikor én magam is gyerek voltam. Amikor nem kellene olyan keményen gürcölnöm, és jobban élvezhetném az egészet." Aztán témát váltottam.

Eltekintve a jövővel való ecsetelésektől, Lily és én teljesen a jelenben éltünk. Megvolt a saját világunk. Miután elhagytuk az irodát, elmentünk hozzám. Nem érdekelt minket, hogy minden időnket egy kétezer négyzetméteres dobozban töltöttük az ég tetején, addig nem, amíg én bármikor megérinthettem őt, amikor csak akartam - bárhogyan is akartam -, anélkül, hogy aggódnom kellett volna, hogy valaki a Walker Ügynökségtől meglát minket. Az egész városból rendeltünk valamit. Amellett, hogy felvilágosítottam őt a különböző létező szexpozíciókról, megismertettem a város kulináris ínyencségeivel is. Az ő világában a TGIFridays egy jó étel volt. Elhatároztam, hogy ezt megváltoztatom.

"Azért nem akarok hozzászokni a Sushi Zo-hoz" - tiltakozott nevetve egy este. "Mert egy nap majd visszamegyek a TGIFridayshez, és nem fogom tudni élvezni."

"Jó", mondtam, és pálcikákat nyújtottam neki. "Nem kellene." De bár még mindig mindketten mosolyogtunk, valami elhomályosult közöttünk. Lily azt tette, amit igyekeztünk soha nem tenni - a jövőről beszélt.

Csak a barátaim tudtak rólunk - amennyire én tudtam, Lily nem mondta el senkinek. Kezdetben viccként kezelték a dolgot. Egyre többször láttam, hogy aggódó pillantásokat vetnek rám, amikor korán eljöttem a boldogságóráról, hogy visszamenjek hozzá.

"Kezd elég komolyra fordulni a dolog kettőtök között" - mondta Garrett a lehető legóvatosabban, ami egy válságmenedzserhez képest kurvára nem volt túlságosan óvatos. Pontosan tudtam, mire akar kilyukadni, és küzdenem kellett, hogy ne nézzek rá morcosan.

"A szex és a kajáldák most már komoly dolog?" Kérdeztem, helyette egy nem túl meggyőző vigyort öltöttem magamra. Próbáltam elhitetni valakivel, hogy ez a dolog Lilyvel valójában nem válik olyan komollyá, mint ahogyan ő látszólag gondolta, még ha csak magamról is volt szó.

A szkeptikus arckifejezések négy változata bámult vissza rám. A barátaim mindig átlátnak rajtam, és szadista örömüket lelték abban, hogy a hülyeségeimre hívják fel a figyelmet. Általában értékeltem ezt, és ugyanilyen szadista élvezettel viszonoztam a szívességet. Ma azonban éreztem, hogy a vigyoromból mogorva fintor lett, amit igyekeztem elkerülni.

"Baszódj meg" - mondtam, és jeleztem a számla felé.

"Kíváncsi vagy a véleményemre?" Garrett kérdezte.

Tudtam, hogy ez költői kérdés volt, de azért válaszoltam. "A pokolba is, dehogy."

"Őszintének kell lenned" - folytatta, mintha meg sem hallott volna. A tekintete szokatlanul komoly volt. Már nem a haveromként beszélt; megpróbált elhárítani egy válsághelyzetet. De nem volt olyan, ami bekövetkezhetett volna. Lily és én túl óvatosak voltunk ehhez. Alig néztünk egymásra az irodában. Késleltetve érkeztünk és távoztunk. Szinte nevetséges volt, mennyire óvatosak voltunk, mert tudtuk, hogy nem kockáztathatjuk meg, hogy bárki is meglásson minket a Walker Ügynökségtől. A jó hír az volt, hogy az egész nap tanúsított visszafogottságunk akkor robbant ki, amikor kettesben maradtunk egymással. Ő most egyedül volt, a lakásomban, én pedig itt ragadtam. Újra elkaptam a kiszolgáló tekintetét, és elkomorítottam a homlokomat, egyértelművé téve, hogy most már kész vagyok elmenni.

Garrett még mindig beszélt, a hangja halk és szándékos volt. "A tűzzel játszol, Con. Ez a dolog az arcodba fog robbanni. Nem számít, mennyire vagy óvatos. Azt hiszed, nem tudom, miről beszélek? Azzal keresem a kibaszott kenyerem, hogy a hibák az emberek arcába robbannak. Olyan emberek, akik sokkal okosabbak nálad."

Emlékezve a bárszéken hintázó ügyfelére, kételkedtem benne, hogy ennyivel okosabbak lennének. "Köszönöm a tanácsot" - mondtam egyenesen, és átadtam a hitelkártyámat anélkül, hogy a számlára pillantottam volna.

Garrett végigpásztázta az arcom, aztán visszatelepedett a bárszékére. "Majd én kiszámlázom" - mondta lemondóan.

A következő héten megdupláztam az óvatosságomat. Lily azzal viccelődött, hogy még a lakásban is álruhát kell majd viselnünk, ha még paranoiásabb leszek. Nevetve mondta, de én észrevettem az óvatosság villanását a szemében, mielőtt a bor felbontásával foglalatoskodott volna.

"Hé - ragadtam meg a derekát, és megfordítottam. "Nézz rám!"

Nem akart, de vonakodva felém fordította az arcát. Tanulmányoztam a feneketlen kék tekintetének kifejezését. Vajon a sértettség keveredett az óvatossággal? "Mi a baj?"

Lily megpróbált félrenézni, de én nem hagytam. "Beszélj hozzám, Lily" - parancsoltam, a hangom megkeményedett, miközben a gyomrom összeszorult. Kezdett elege lenni ebből a szarságból, ahogy azt tudtam, hogy fog. Eszébe jutott, hogy van egy város tele férfiakkal, akiknek nem kell bezárniuk őt a penthouse-ukba, hogy együtt töltsék az időt. Talán még arra a seggfej Devonra is gondolt a parasztfiús külsejével. Ki kellett találnom egy okot, hogy kirúgjam.

"Én csak..." - harapdálta az ajkát.

Megerősítettem magam, az agyam már a kárelhárítást végezte. Ez szar érzés lesz, de végső soron jó volt. Szükséges. Garrettnek igaza volt. A tűzzel játszottam, és a gyufa már alig égett. Ha így folytatjuk, mindketten lángba borulunk.

" Elegem van abból, hogy úgy érezzem magam, mint a piszkos kis titkod" - tört ki Lily. "Szeretem..." - préselte ki magából erősen az utolsó szót.

Most más okból feszült meg a gyomrom. Ha kimondja, a dolgok megváltoznak köztünk. Muszáj lesz. Megszegné a ki nem mondott szabályokat, bármi is volt ez a dolog köztünk. El kellett volna vágnom a szavát, meg kellett volna találnom a módját, hogy témát váltsak, de ehelyett vártam. Akartam, hogy kimondja? Kurvára semmi értelme nem volt. Ha mégis, akkor el kellett engednem. Nem igaz?

"Szeretek veled lenni" - terelte át a szót Lily, a tekintete egy pillanatra elkalandozott, mielőtt visszatért, hogy komolyan megpihenjen az enyémen. Átcsúsztatta a karját a derekam körül: "Csak azt kívánom, bárcsak ne kellene, hogy ez valami olyasmi legyen, amit rejtegetünk".

Közelebb húztam magamhoz, megkönnyebbülés és valami kevésbé kézzelfogható dolog hadakozott a mellkasomban. Kurvára nem akartam, hogy ezt mondja. Nem akartam.

Akkor miért éreztem ugyanúgy, mint akkor, amikor elsétáltam egy olyan tárgyalásról, amin nem tudtam győzni? Mi volt az a marcangoló elégedetlenség és meggyőződés, hogy valamit az asztalon hagytam? Volt egy gyönyörű nőm, akivel valóban jól éreztem magam, eltekintve attól, amikor szexeltünk, és ami még jobb, volt egy lejárati ideje.

Szóval mi a fene bajom volt?