Natasha L. Black - His Daughter’s Best Friend - 20. fejezet

 


20



LILY


Devon kedves fickó volt. Valamivel idősebb, érettebb változata volt azoknak a fiúknak, akikkel a középiskola és a főiskola alatt randiztam. Őszinte, kedves, széles, nyílt arccal, amitől úgy érezted, hogy megbízhatsz benne, bármit is mond. Régebben mindig is odavoltam ezért. Nyitva tartotta nekem az ajtókat, és vitte az ebédes tálcámat. Azt mondta, hogy középnyugati. Úgy gondolta, egy nap majd visszaköltözik. Ez a hely nem igazán neki való. Harmincegy éves volt, ami óriási korkülönbségnek tűnt volna, ha tegnap este nem veszítettem volna el a szüzességemet egy negyvenévessel. Most túl fiatalnak tűnt. Ő pedig túl komoly volt. Minden kedves dolog, amit tett, arra késztetett, hogy hiányoljam Con nyers természetét. A kontraszt a durva, nyilvános énje és az alatta rejlő gyengédség között, amit oly kevesen láthattak. Mégis megkérdeztem Devont, hogy van-e kedve munka után meginni valamit.

Bűntudatom volt. Megtaláltam a legkedvesebb srácot Los Angelesben, és kihasználtam őt. De működött a dolog. Láttam, hogy Con megállt, amikor meglátott minket együtt ülni a büfében. Később, az irodájában a tekintete megperzselte az enyémet. Féltékeny volt. És ha féltékeny volt, az azt jelentette, hogy érdekelte.

A munkanap végén Devon feljött értem. Amikor a hallból a liftből kilépve meglátott, rám mosolygott, majd visszamosolygott Conra, aki még mindig az íróasztalánál ült. Nem mertem megfordulni, hogy lássam Con arcát, amikor felálltam, és felkaptam a táskámat, de láttam, hogy Devon mosolya megenyhül.

A gyomrom kellemesen felszaladt. Azt kívántam, bárcsak azért lett volna, mert Devon aranybarna szeme elismerően telepedett az enyémre, de ez egyenes következménye volt a dühnek, amit a mögöttem álló férfiban forrongó haragot éreztem. Már nem értettem magam. Los Angeles legkedvesebb férfija nyújtotta a karját az enyémért, én pedig vissza akartam menni ahhoz a seggfejhez, aki lefeküdt velem, majd újra befogadott, mint egy kiskutyát, akit örökbe fogadott, majd úgy döntött, hogy nincs rá elég ideje.

"Hová akarsz menni?" Devon kérdezte, miközben a liftre vártunk.

Egy pillanatra elakadt a szavam, azt hittem, hogy olvas a gondolataimban. Hová akartam menni? Vissza Conhoz, de honnan tudta? De mielőtt még hülyét csinálhattam volna magamból, Devon folytatta: "Ha szeretnél valahova menni, ahol utána megvacsorázhatunk, tudok egy jó helyet".

Természetesen erre gondolt. Csalódottság és megkönnyebbülés kavargott a gyomromban. "Szívesen vacsoráznék" - hazudtam.


* * *

Elmentünk egy teljesen amerikai helyre, ahol hamburgereket és malátákat és forró, ropogós, ropogós sültkrumplit szolgáltak fel, aminek olyan íze volt, mintha újra Ohióban lennénk. Ez egy világ távol volt attól a félelmetes steakhouse-tól, ahová Con elvitt ebédelni. Nekem jobban tetszett. Még jobban szerettem volna, ha Devon helyett Con ül velem szemben.

Devon vacsora után visszakísért a házamhoz. Nem hívtam fel, és úgy tűnt, ő sem számított rá. Nem is említette, hogy megint elmegyünk valahova. Nem lepődtem meg. Próbáltam fenntartani a látszatot, de nem jártam sikerrel. Nem voltam képes ilyen játékokat játszani. Devonnal nem, aki nem érdemelte meg őket. Még Con-nal sem, aki teljesen megérdemelte, hogy játszadozzak vele. De nem én. Olyan férfit érdemeltem, akinek nincs szüksége játékokra.

Jó érzés volt erre rájönni, miközben felmentem a lifttel a harmincadik emeletre. Felemelő volt. De aztán eszembe jutott, hogy nem számít, mit érdemlek - amit én akartam, az Con volt. A fejem fájt az összes ellentétes vágyam nyomásától, mire beengedtem magam Halley lakásába. Odakint már éppen kezdett besötétedni, de én már csak lefeküdni akartam.

A táskámat a bejárati ajtó mellé ejtettem, és még arra sem vettem a fáradságot, hogy felkapcsoljam a villanyt, miközben végigmentem a keskeny folyosón, a konyha mellett. Éppen azon gondolkodtam, hogy bemászom az ágyba, bebújok a hűvös lepedők közé, és a fejemre húzom a takarót, amikor hirtelen felkapcsolt a nappali világítása.

Félúton megdermedtem. Az első ösztönöm az volt, hogy sikítsak, de a szívem a torkomban dobogott a forgókapcsoló kattanására. Ott lüktetett, elzárva a lélegzetemet, miközben meleg, rózsaszínű fény áradt a szobába. Egy férfi ült mellette. A bolyhos fehér székhez képest oda nem illően magas, sovány és férfias. Felemelkedett, arca feszes maszk volt.

"Con" - lihegtem, és a szívem visszacsúszott a helyére. Még mindig őrülten lüktetett, és százféle érzelem keringett a vérkeringésemben. A lappangó félelem, a megkönnyebbülés és az izgalom vezették a mezőnyt. "Megijesztettél."

Közömbösnek tűnt, mintha nem számítana, hogy majdnem szívrohamot kaptam tőle. "Korán visszajöttél." Átment a szobán, lassan bezárva a köztünk lévő teret.

Egy kis lépést hátráltam. Vicces volt, hogy mindig új oldalát láttam Con-nak. Azt hittem, hogy már láttam dühösnek, de rájöttem, hogy azok mind a dühének halványabb változatai voltak. Így nézett ki, amikor dühös volt. Nem akkor, amikor a szemöldöke össze volt húzva, vagy amikor a szája egy lapos vonalat húzott, vagy amikor dühében kifújta a levegőt. Ez volt az a hátborzongatóan nyugodt, kifogástalanul kontrollált férfi, akit magam előtt láttam. Ez volt a dühe. Félnem kellett volna, de valahogy csak kényszerített. Volt egy olyan érzésem, hogy olyasmit látok, amit nagyon-nagyon kevés embernek adatott meg, hogy valaha is láthasson. Így érezhetnek a viharvadászok, amikor egy tornádó ér földet előttük. Inkább feldobottan, mint rémülten, elfogadva a nyilvánvaló és jelenlévő veszélyt, mert a nyeremény megérte.

"Csak vacsora volt" - mondtam, a sziget szélének ütközve. "Semmi több."

Con ajkai felfelé görbültek, de ezt semmiképpen sem lehetett volna mosolynak nevezni. A mosoly ellentéte volt. Egy fekete lyuk, amelybe minden fényt belezúzott. "Szerencséjére." Újabb lépéssel közelebb lépett.

Hátráltam, de már nem volt hová mennem. Amikor a karjai az enyém két oldalán a pultra záródtak, bezárva engem, meg sem próbáltam menekülni. Helyette felemeltem az állam. "Nem mintha bármi közöd lenne hozzá."

" Az én dolgom vagy, Lily."

Bár az arca éppen az enyém fölött volt, a hangja valahogy testetlenül szólt. Széles vállai eltakarták a lámpa fényét. Éreztem a kölnijének gyenge pézsmaillatát. Olyan közel volt, hogy láttam a szívverését lüktetni a torkában. Hátrahajtottam a fejem, és találkoztam a szemével. Sötét, mélyen az enyémbe fúródott. Mámoros voltam a közelségétől, még mindig szédültem a sokktól, hogy itt van. A térdeim gyengék voltak, de nem akartam ilyen könnyen feladni.

"Vagy a te dolgod vagyok, vagy hiba vagyok" - mondtam halkan. "Nem leszek mindkettő."

A karjaiban lévő izomkötegek, amelyek a feltűrt ujja alatt látszottak, megfeszültek, ahogy szorosabbra szorította a pultot. "Mi más lehetne ez?" - kérdezte keményen. "Te..."

"Tudom az összes okot" - szakítottam félbe, elhárítva a fájdalmat, ami azzal fenyegetett, hogy újra felnyársalja a szívemet, ahogy ma reggel is tette. "De nekem nem tűnik hibának." Erős akartam lenni, de tudtam, hogy a tekintetem könyörgővé vált. Felnyúltam, és megérintettem az arcát, azt kívánva, bárcsak megrepedne az a szörnyű maszk. "Tényleg annak érzed?"

Con megrándult az állkapcsára helyezett ujjaim gyengéd nyomásától. Könnyek szöktek a szemembe. "Azt hiszem, igen" - suttogtam, és megpróbáltam kilökni magam a karjainak ketrecéből. A karjai azonban olyanok voltak, mint a vasrudak, és minél jobban küzdöttem, annál erősebben szorított vissza a rúdhoz, amíg csapdába nem estem, odaszorítva, mint egy pillangót. Még a szívemben érzett fájdalommal együtt is regisztrálta a testem, milyen jó érzés az övé az enyémhez simulni. Reagált. Az övé is reagált. Éreztem, ahogy keményen a csípőmre tapad, hallottam, ahogy változik a légzése. Átkarolt, és erősen magához szorított, próbálta megfékezni az elrugaszkodási kísérletemet.

"Talán nem te vagy az én hibám" - mondta, miközben a keze a hajamba gabalyodott a nyakam tövében. Hátrahúzta a fejemet, sötét szemei az arcom minden centiméterét, a torkomat falták, és ott időztek, ahol a melleim a kemény mellkasához nyomódtak. "De én a tiéd vagyok. Túl öreg vagyok neked. Nem vagyok jó neked. Nem tudok jövőt kínálni neked."

"Nem érdekel", suttogtam.

Úgy tűnt, a szavaim felszabadítanak benne valamit. Véget vetettek a küzdelmének. Még mielőtt az utolsó szó elhagyta volna a számat, az övé az enyémre szorult. Megkönnyebbülés söpört végig rajtam. Olyan volt, mintha órák óta visszatartottam volna a lélegzetemet, a tüdőm majdnem szétpukkadt, és most édes oxigén töltötte meg a tüdőmet. Nem tudtam betelni vele. Mindenhol érezni akartam őt, a bőrét az enyémen, a haját az ujjaim közé csavarva. Szükségem volt rá, hogy úgy töltsön be, mint tegnap este. Elmélyítette a csókot, a nyelve az enyémhez nyomult, és éreztem a kétségbeesését. Tudtam, hogy ő is így érez.

Az inge gombjait karmoltam, amíg el nem lökte hatástalan kezemet, és maga nem gombolta ki a gombokat. Aztán megszakította a csókunkat, hogy lenyúljon, és megragadja a fekete ruhám szegélyét, felrántva azt a derekamig, majd a fejem fölé. Egy kisebb vagyont költöttem a hímzett, stratégiailag áttetsző csipkével díszített fekete melltartóra és a hozzá illő v-stringre, amit viseltem, de úgy tűnt, alig vette észre őket. A szeme az enyémbe égett, miközben levetkőzte a maradék ruháit, és keményen, meztelenül állt előttem. Egy szoborszerű alak a lámpa fényében. Elakadt a lélegzetem. Bár még csak ma reggel láttam így, a mérete még mindig idegesített. Hőség gyűlt össze a lábaim között, a testem biztosította, hogy el tudom viselni az övét.

Szívem hevesen dobogott, hátranyúltam, hogy kigomboljam a melltartómat. Haboztam. Annak ellenére, hogy csak ma reggel látott így, az idegeim még mindig életre keltek.

"Vedd le" - mondta halkan. A szeme még jobban elsötétült a hímzett kosarakból kiszabadult csupasz melleim láttán. Az enyémhez emelkedtek. "Nem hiszem, hogy ma este gyengéd tudok lenni" - mondta félig figyelmeztetően, félig ígéretesen.

Válaszul letekertem a csípőmre a bugyit jelentő abszurdan kicsi fekete szövetdarabot, és félrerúgtam.

Con magához húzott, és éreztem a feszültséget a kezében, ahogy végigsiklott a meztelen hátamon a fenekemig. Keményen szorított, még mindig visszafogottan. Vágyakozva szorultam hozzá, karjaimat a nyaka köré fonta, és a kemény farkához dörgölőztem, készen arra, hogy újra kitöltsön. Ő azonban megrázta a fejét, és a kanapéhoz vezetett.

"Ülj le."

Leültem, és utána nyúltam, de ő megint megrázta a fejét, és furcsa nevetést fújt ki magából. "Nem, ha érzem az ajkaidat a farkamon, akkor vége. Most valami mást fogunk kipróbálni."

Meglepetésemre letérdelt elém, és szétnyitotta a térdeimet, közéjük illesztette magát.

"Még sosem csináltál ilyet, ugye?" - kérdezte, és a belső combomra eresztette a száját.

Szótlanul megráztam a fejem.

A szemei elégedetten csillogtak. "Jól van. Én akarok lenni az első mindened."

Mindened? De csak egy pillanatig volt időm azon tűnődni, hogy mi mindenből állhat még minden, mielőtt egyik kezével felnyúlt, hogy megszorítsa a mellemet, miközben a nyelve belém cikázott. Az érzés úgy csapott le rám, mint egy Mack teherautó. Felnyögtem, egyik öklömet a hajába csomóztam, a másikkal a kanapé szélébe kapaszkodtam.

"Jó érzés, bébi?" Con szinte gúnyosan kérdezett, a hangja már-már csúfondáros volt. Látnia kellett, hogy a szemeim hátrahunytak a fejemben. Alig tudtam megszólalni. Egyébként sem adott esélyt nekem. Nyolcasokat csinált a nyelvével, és minden egyes suhintás a csiklómra közelebb vitt az orgazmushoz.

"Igen" - sikerült felnyögnöm. "De azt akarom, hogy bennem legyél."

"Nem tanítottam neked semmit tegnap este?" Két ujjat tolt befelé, és könyörtelenül pumpált. "Többszörös orgazmusod is lehet. Én vagyok az, akinek tempót kell diktálnia."

Kétszer is elélveztem csak a szájától és az ujjaitól. Aztán felállt, kőkeményen, az egész teste remegett a feszültségtől, hogy visszatartotta magát, hogy az én gyönyörömre koncentrálhasson. Bár másodpercekkel azelőtt csont nélkülinek és jóllakottnak éreztem magam, éreztem, hogy a vágyam visszatért.

"Én jövök" - suttogtam, és térdre csúsztam előtte.

Con keze a vállam köré fonódott, és felhúzott. "Nem" - reszelősködött. "Most kell megdugnom téged."

Kemény, zúzós csókot adott, aztán megfordított, és a kanapé oldalához lökött. "Hajolj előre."

Lehajoltam, és megragadtam a kanapé karfáját támaszként, az idegességem visszatért.

Con belém nyomult, hátulról a farka szinte a fájdalomig feszített. Nagy kezeit a derekam köré kulcsolta, és éreztem, hogy visszafogja magát. Hagyja, hogy alkalmazkodjak. Visszalöktem magam neki, tudattam vele, hogy készen állok. Hogy többet akarok.

A kezei megfeszültek, aztán elkezdte előre-hátra ringatni a csípőjét. Összeszorítottam a szemem; a gyönyör szinte elviselhetetlen volt. Olyan nyögésszerű hangokat adtam ki, amilyeneket még soha nem hallottam magamtól. Közben könyörögtem neki, hogy még többet adjon.

"Így szereted?" - kérdezte, és egyre erősebben szántott belém.

Kétségbeesetten bólintottam, bár a fejem már ugrált a lökései erejétől. "Igen, igen" - mondtam, szinte könyörögve. Soha nem gondoltam volna, hogy a szex ilyen lehet. Állati szenvedélyes, de valahogy mégis biztonságos. Con bármit kérhetett volna tőlem, és én lelkesen megtettem volna.

"Nem hiszem el, hogy én vagyok az egyetlen férfi, aki így láthatott téged" - mondta szinte magában.

"Te vagy az. Az egyetlen. Akit valaha is így akartam" - sikerült kimondanom. A növekvő gyönyör és a nyomás egy újabb orgazmus felé sodort. "Con, én most..."

Sötéten felnevetett, amikor nem tudtam rávenni magam, hogy kimondjam. "Menj csak, de még nem végeztem. Van még valami, amit szeretnék veled csinálni. Megmutatni neked."

Már nem is számoltam, mennyi alkalommal élveztem el azon az éjszakán. Valamikor a lámpa leesett az oldalsó asztalról, és sötétségbe borított minket. Végül félig a kanapén, félig a padlón, a testünk olyan nyálkás volt az izzadságtól, hogy majdnem lecsúsztunk egymásról, Con hagyta magát elélvezni. Átkaroltam a nyakát, és szorosan átöleltem, miközben ő rángatózott és görcsölt bennem.

"Bassza meg" - lihegte, rám süllyedt, végül kimerülten és kimerülten. "Lily, meg fogsz ölni."

" Én?" nevettem, és a vállát nyomkodtam. "Te vagy az, akinek minden trükkje megvan."

Áthelyezte a súlyát, hogy teljesen a kanapén legyen, majd magához húzott. Mindketten nehezen lélegzettünk, izzadságtól nedvesek voltunk. A padlón volt egy takaró, de egyikünk sem nyúlt érte.

"Con." Hátrahajtottam a fejem a vállára, hogy láthassam az arcát. "Ez nem volt hiba."

Nem nyitotta ki a szemét, de nem is tagadta.

"És ha még egyszer megpróbálsz elküldeni..."

A szemei most kinyíltak, és a szorítása körülöttem megfeszült. "Nem mész sehova, Lily."

Megkönnyebbülés töltött el.

"És ha még egyszer meglátom Devon kibaszott arcát az irodában..."

Erősen megráztam a fejem. "Ő egy kedves srác."

Con szorítása még jobban megfeszült, figyelmeztetően.

"De én csak arra használtam őt, hogy féltékennyé tegyelek" - vallottam be.

"Működött."

A vállába mosolyogtam. "Tudom."