Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 31. fejezet

 


31. fejezet





Arabelle



Alig van időm megnyugodni és levegőt venni, amikor Salvatore ismét rám mászik. Hatalmas, vastag farka kiáll a testéből, és érzem, hogy már a látványától is összefut a számban a nyál.

Soha életemben nem éreztem még ilyen reakciót egyetlen férfi iránt sem, de még soha nem találkoztam Salvatore-ral. Minden pillanatban, amikor a közelében vagyok, azt akarom, hogy megérintsen, megkóstoljon. Úgy bánik velem, mint még soha senki más, mintha tényleg számítanék.

Mintha hozzá tartoznék.

"Hadd kóstoljalak meg" - mondom neki, felülök, és a farkához hajolok. Az izmaim teljesen ellazultak az orgazmustól, de tudom, hogy a gyönyöröm még csak most kezdődik.

Mindkét kezemmel megragadom a farkát, és a szám felé hajlítom, lehunyom a szemem, amikor a nyelvemen érzem a vastag gumóját. A spermája beborítja a fejét, én pedig lenyalom, az íze élénk és sós a számban. Nincs semmi más a világon, aminek olyan íze lenne, mint a férjemnek, és kinyitom a számat, erősen szopom a farkát, nyelvemmel végigsimítok a vastag szárán.

Ő felnyög, és megragadja a hajam hátulját, mélyebbre tolja előre, mint eddig. A feje elhagyja a nyelvemet, és a torkom hátsó részébe csapódik. Felnyögök, és belekapaszkodom, hogy megpróbáljam megragadni és visszanyerni az irányítást, de nem megy.

"Csak lazítsd el a szádat" - parancsolja nekem, kihúzza magát, mielőtt újra belém csapódna. "Lazíts, Airy. Mély lélegzetvétel."

Úgy teszek, ahogy mondja, a kezem újra megtalálja a tengelyét. Az egyik fel és le fut rajta, keményen megszorítva, a másik könnyedén végigsimít a golyóin, mielőtt megrántanám őket.

Salvatore felnyög, és egyre mélyebbre tolja a torkomba. "Azt akarom, hogy az egészet lenyeld" - mondja nekem. A keze a torkomon van, gyengéden szorítja. Most olyan gyengéd, de tudom, mire képesek azok a kezek. Tudom, hogy képesek megölni az embereket, és borzongás járja át a testemet, hogy ő így ér hozzám.

Ugyanakkor nem akarom, hogy abbahagyja. Imádom az érzést, ahogy az ujjai a bőrömbe nyomódnak. A tudat, hogy bármikor úgy dönthet, hogy erősen megszorít és megöl, feldob, és egyre erősebben szopom, a fejem fel-le billeg a szárán, ahogy egyre közelebb csalogatom a határhoz.

Érezni akarom, ahogy elélvez bennem. Le kell nyelnem őt, meg kell kóstolnom mindent, amit a férjem nyújtani tud nekem. Ujjai a tarkómon vájnak, éles fájdalomtól kapkodom a levegőt, Salvatore pedig felnyög, és olyan szorosan a testéhez szorít, hogy alig kapok levegőt.

"Bassza meg, Airy" - mondja, és a hangja úgy visszhangzik bennem, mint egy gong. Esküszöm, hogy érzem a szavainak rezgését, és előrebillenek, a farka végigcsúszik a torkomon, mielőtt végül megvastagszik, és elengedi.

El akarom mondani neki, hogy milyen kibaszott jó íze van, milyen csodálatos érzés, hogy felszabadul bennem, de a farka túl vastag. Megakad a torkomban, én pedig körbe nyögöm, és keményen megragadom a farkát, ahogy az megvastagszik, majd ellazul.

"Az istenit" - mondja Salvatore, és kicsúszik a számból. Azonnal magához húz, a szája az enyémre csapódik. A nyelve az enyémet tapogatja, én pedig megragadom a vállát, attól félve, hogy ha nem kapaszkodom belé, akkor elragad a testemet még mindig átmosó gyönyör.

A tudat, hogy így, ilyen keményen és a számban tudom őt elélveztetni, mámorító.

"Most fel akarlak csinálni" - mondja nekem. Az ajkai közvetlenül a fülem mellett vannak, és a szavai hallatán megborzongok. Tudtam, hogy terhesnek akar látni, hogy éreznie kell bennem a magját, és látnia kell, ahogy duzzadok az élettől, de még mindig nehéz elképzelni, hogy komolyan gondolja.

"Biztos vagy benne?" Kérdezem, de ő csak nevet, megragad a derekamnál fogva, és visszadob az ágyra. A szemeim tágra nyílnak, amikor a farkára esnek, és látom, hogy már megint kemény és készen áll rám.

"Biztos vagyok benne?" Kérdezi, a hangja sötét és nehéz. Megborzongok, ahogy a szavai rám szállnak. Bár tudom, hogy szeret engem, és nem tenne semmit, amivel bántana, mégis megijedek, amikor eszembe jut, hogy kivel állok itt szemben.

Kivel vagyok az ágyban.

Akihez hozzámentem.

"Biztos vagyok benne, hogy fel akarom koppintani a menyasszonyomat? Biztos vagyok benne, hogy látni akarlak dagadni a gyermekemtől, és tudni, hogy az enyém vagy, és csakis az enyém? Baszd meg, igen, biztos vagyok benne."

Miközben beszélt, megmozdult, és most belém csapott, hatalmas farka pont a lábaim közé csúszott. Sikítok, meggörbül a hátam és belekapaszkodom. Bár már volt bennem korábban is, mégis meglepetésként ért, és előrebillenek, a csípőm felcsapódik, hogy találkozzon az övével.

Felém borul, karjai a testem köré fonódnak, és úgy néz le rám, mintha fel akarna falni. Ahogyan rám bámul, megborzongok, de mielőtt bármit is mondhatnék, lehajtja a fejét, és a szájába veszi a mellbimbómat. A bőröm azonnal megborzong az érzéstől, és újra felkiáltok, magamhoz húzva őt. Úgy érzem, nem tudok betelni vele, mintha ha nem kapnék többet annál, amit most ad nekem, mint amit most ad, akkor darabokra eshetnék.

"Kibaszottul tökéletes vagy" - morogja a fülembe, miközben belém hajtja magát. A farka annyira megtölti a testemet, hogy alig kapok levegőt, és apró foszlányokat szívok be.

De mindennek olyan szaga van, mint neki. Bennem van a farkával, benne van az orromban és a számban. Salvatore kitölt engem, feszít és formál, hogy a testéhez illeszkedjek. Nyögdécselek, ringatózom a testével, képtelen vagyok megállítani a hangokat, amelyek a számból jönnek.

"Te vagy a mindenem." Hosszú, lassú mozdulatokkal mozog, amelyek lassan a perem felé sodornak, és átkozottul lehetetlenné teszik, hogy tisztán gondolkodjak. Azt akarom, hogy átlökjön a peremen, és lezuhanjak, de ő nem sieti el, láthatóan élvezi, hogy játszik velem. "Kibaszottul finom. Szoros. Tökéletes. Az enyém."

Nem tudom, hogy valaha is meg fogom-e unni, hogy hallom, ahogy a magáénak követel engem, és úgy tűnik, hogy minden egyes szava magasabbra lök, egyre szorosabban és szorosabban köti a testemet.

"El fogok élvezni" - zihálom ki, alig tudom megformálni a szavakat. Csak érte létezem, vele együtt, és szinte fájdalmas megpróbálni bármilyen összefüggő gondolatot kigondolni.

"Jó" - válaszolja, és megcsípi a fülemet. "Gyere értem, Airy. Törj rám, hogy tudjam, hogy az enyém vagy." Mélyebbre tolja, a farka betölt engem, én pedig felnyögök, az állkapcsom leesik.

Miközben engem dug, a kezei mindenhol ott vannak. Szinte lehetetlen arra koncentrálnom, hogy mit csinál, annyi különböző helyen érint meg. Ki akarom nyitni a szemem, hogy ránézzek, de úgy tűnik, nem megy. Szinte már az is túl sok nekem, hogy úgy érezzem magam, ahogy vagyok - az idegeim mind felszabadulásért kiáltanak, és az egész testem kezd szétesni.

"Most, Airy" - parancsolja.

Az a tény, hogy olyan jól ismeri a testemet, és nem fél megmondani, mit tegyek, és hogy a határon túlra taszít, az teszi ezt. Szétesem, a nevét kiabálva, belekapaszkodva belé. Abban a pillanatban már nem a magam ura vagyok, hanem vele együtt formálódom, és mindenre támaszkodom, amit tőle kapok, hogy ezt túlélhessem.

Az egész testem úgy érzi, mintha repülne, mintha már nem húzna lefelé a gravitáció, hanem lebeghetnék az ágy felett. Olyan, mintha testen kívüli élményben lenne részem, de nem tudok lebegni, nem tudok mozogni, nem tudok mást tenni, mint belekapaszkodni abba a férfiba, aki megmentett, és aki világossá tette számomra, hogy bármit megtesz értem.

Amikor végre újra levegőhöz jutok, és kinyitom a szemem, hogy ránézzek, azonnal meglepődöm, milyen sötét a tekintete. A vágy és a szerelem mámorító koktélként kavarog a szemében, és már akkor tudom, hogy bármit megteszek, amit csak akar, amíg láthatom, hogy így néz rám.

"Te vagy a mindenem" - mondja nekem, és én közelebb borzongok hozzá, és melegséget akarok szívni a testéből. "Szeretlek." A szája elkapja az enyémet, és nincs hová mennem, hogy elszakadjak tőle. Vonaglok alatta, újra felizgulok érte, annak ellenére, hogy az imént összetörtem miatta.

A testem annyira kívánja őt, hogy azt hiszem, talán meghalok.

Nem is lenne olyan szörnyű halál.

"Addig fogok dugni veled, amíg terhes nem leszel" - mondja nekem, a hangja halkan figyelmeztet. "Csak várj, Airy, fogalmad sincs, mi vár rád".