Mae Doyle - Captive Mafia Bride - 32. fejezet

 


32. fejezet





Salvatore



Kicsit több mint két hónap telt el az esküvő óta, és mindig Airyre szegezem a tekintetem, amikor csak a közelben van. Nemcsak azért figyelem őt, mert nem tudom elszakítani a szemem a feleségemtől, hanem azért is, mert az igazságot keresem.

Minden egyes alkalommal, amikor megmozdul, és az inge a hasára húzódik, ott keresem az új élet duzzadását. A kezemet sem tudom levenni róla, mindig megérintem és megsimogatom, tudni akarom, hogy növekszik-e a babám az én csodálatos feleségemben.

Eddig semmi.

De nem vagyok csalódott.

Nemcsak azt tudom, hogy a világ összes ideje az enyém Airyvel, hanem inkább élvezem, hogy megpróbálom beléültetni a babát. Imádom, ahogy a nevemet zihálja, amikor el fog jönni, mintha egy imát mondana, ami végre átlendíti a határon. Szeretem, ahogy utána rám néz, a tekintetéből áradó forróság és vágyakozás végül lehűl, ahogy a teste ellazul.

Nem számít, mikor jutok el az én édes feleségemhez, ő mindig készséges, mindig megnyílik előttem, hogy elvegyem tőle, amit akarok.

Most már csak arról kell gondoskodnom, hogy megadjam neki azt, amit megígértem neki.

"Miért bámulsz engem?" Airy letelepszik mellém a kanapéra, megfogja a karomat, és a válla köré húzza, hogy egészen hozzám bújhasson. A térdét a mellkasához húzza, majd felkapja a takarót, és magára rántja, hogy kellemesen meleg legyen.

"Kényelmes már?" Kérdezem tőle, mire ő felém fordul, és rám vigyorog a válla fölött.

"Azt hittem, azt szeretnéd, hogy a lehető legkényelmesebben érezzem magam" - mondja, és kissé megdönti a fejét.

Ez a póz időt ad arra, hogy elképzeljem, ahogy a fogaimmal végigsimítok a nyakán, megrángatom a fülcimpáját, és megforgatom magam alatt a feleségemet, hogy itt, a kanapén dughassam meg. Már a farkam is feláll, ha csak rágondolok.

Airy tudja, mit csinál. Tudja, hogy amikor csak egy kicsit is kinyújtja az alsó ajkát, én le akarok hajolni és megcsókolni. Tudja, hogy a parfüm, amit most visel, annyira beindít, hogy meg akarom dugni, akárhol is vagyunk, és akármit is csinálunk.

"Egyre nehezebb és nehezebb kényelmesen elhelyezkedni. Nem vetted észre?"

Felvonom a szemöldököm, és a feleségemet figyelem. Őszintén szólva, nem, nem vettem észre, hogy nehezére esne kényelmesen elhelyezkedni. Ő még mindig ugyanaz az Airy, akit elvettem, csak most már mindig teljes hozzáférést kapok a puncijához.

"Miért lenne az?" Kicsit elmozdulok, és ő felém gurul, a mellkasomnak támaszkodva, miközben beszélek.

"Valószínűleg a baba miatt." A hangja olyan laza, mintha csak az időjárásról beszélgetnénk, hogy először szinte nem is értem, mit mondott, és csak bámulok rá, miközben a szavainak felismerése egyre jobban belém ivódik.

"A baba." Ismétlem, felülök, és magamhoz húzom, hogy jobban szemügyre vehessem. A takaró útban van, és morogva eltolom magamtól, miközben szemügyre veszem a feleségem tökéletes kis alakját.

A hasa még mindig lapos. A mellei, amelyekkel imádok játszani, nem nőttek. Nem vettem észre, hogy hányna vagy megkívánna bizonyos dolgokat.

"Airy, ha most szórakozol velem..." Figyelmeztetem, mire ő keményen megrázza a fejét, és felnyúl, hogy a nyakam köré fonja a kezét.

"Én nem! Salvatore, tudom, hogy mennyire akarod ezt. Hogy mindketten mennyire akarjuk ezt. Azt hiszed, hogy viccelődnék veled egy ilyen dologgal?" Erősen megrázza a fejét, a lófarka közben ide-oda csapkod.

Hányszor tekertem már azt a lófarkat az öklöm köré, és kényszerítettem a feleségemet, hogy térdre ereszkedjen előttem? Olyan erős a vágy, hogy ezt tegyem, hogy ki nyúlok érte, és megragadom, de aztán nem mozdulok.

Bármennyire is szeretném látni, ahogy most éppen a farkamat szopja, tudnom kell, hogy igazat mond-e.

"Tényleg terhes vagy?" Hiszek neki. Csak újra kell hallanom.

"Igen." Megfogja a szabad kezemet, és a hasára teszi. Nincs ott semmi, se duzzanat, se görbület. Ugyanolyan lapos, mint aznap, amikor azt mondtam neki, hogy babát fogok beléültetni, és meghajlítom az ujjaimat, kicsit beleásom őket az izomba. "Korai még, úgyhogy még nem lehet megmondani, de egy baba van benne. A mi babánk, Salvatore."

Esküszöm, még sosem éreztem így. Soha nem éreztem még azt a büszkeséget és örömöt, ami most bennem növekszik, és ami miatt nehezemre esik beszélni. Az arca felém fordul, mintha arra várna, hogy mondjak valamit, és tudom, hogy kellene, de úgy tűnik, nem jut eszembe semmi, amit mondhatnék.

Életemben először nem találom a szavakat.

Embereket öltem, épületeket gyújtottam fel, és birodalmakat döntöttem meg. Annyi szörnyű dolgot tettem, hogy nincs mód arra, hogy mindet felsoroljam. Tisztában vagyok vele, hogy egy nap felelnem kell majd a terrorért, amit az embereknek okoztam, de ez a nap nem ma van.

És most abban reménykedem, hogy néhány szörnyűséget, amit tettem, ellensúlyozni fog az a tény, hogy mindent megtettem azért, hogy Airy a lehető legboldogabb legyen.

Ő az egyetlen dolog, ami számít nekem. Nos... ő és ez a baba. A meg nem született baba. A baba, akiért tudom, hogy a világot is széttépném, hogy megvédjem. Nem számítana, ki áll az utamban, vagy milyen követeléseket támasztanak velem szemben, bármit megtennék, hogy megvédjem ezt a gyermeket.

És az anyját.

"Annyira gyönyörű vagy" - mondom Airynek, megfogom az állát, és a hüvelykujjammal könnyedén végigsimítok az arcán. A pupillái kitágulnak, ahogy mindig is szoktak, amikor így hozzáérek. Az én tökéletes feleségem imádja, hogy megdugom, imádja tudni, hogy én is annyira szeretem, mint amennyire imádom.

"Te voltál az, aki ezt tette" - mondja nekem. "Te ígérted meg, hogy gyereket fogsz belém rakni, és te megtetted".

"Én tettem" - ismétlem, miközben a hüvelykujjammal végigsimítok az ajkán. "És most te fogod megvédeni azt a babát. Mindent meg fogsz tenni, amit csak tudsz, hogy biztonságban legyen. Basszus, Airy, már most tudom, milyen hihetetlen anya leszel. Szeretlek."

Már korábban is mondtam neki, hogy szeretem, de ezúttal valami több van a szavaimban. Ő is érzi ezt, tudom, már abból is, hogy ránézek. Mindketten tudjuk, hogy az iránta érzett szeretetem a legerősebb erő a világon, az egyetlen dolog, ami megvédi ezt a kis családot.

"Most már nevet kell választanunk" - mondja, és az arca felragyog. Rám vigyorog. "És fel kell állítanunk egy gyerekszobát. Babaruhákat venni." Körbepillant a szobában, és elkomorul. "Valahogy ki kell találni, hogyan lehet bababiztos ez a hely."

"Meg fog történni", mondom, felállok és talpra húzom. "De most előbb van valami más, amit meg kell tennünk."

Feláll velem együtt, az izgalom az arcára van írva. "Ó, igen, mi lenne az? Hozom a táskámat, ha vásárolni megyünk."

Nem igazán figyel rám. Ha figyelne, akkor látná, milyen kemény a farkam most. Észrevehetné, hogy alig bírom visszafogni magam, különben biztos vagyok benne, hogy most nem nézne körbe a szobában a táskáját keresve.

"Nem vásárolni, és nincs szükséged a táskádra". Amikor szünetet tart, és visszafordul, hogy felnézzen rám, közelebb húzom magamhoz, a testét az enyémhez szorítva. Hányszor csináltam már ezt a feleségemmel, hadd lássa, mennyire felizgulok tőle? Hányszor akartam már, hogy lássa, hogy már a puszta létezésével is felállít engem?

"Azt hiszem, bőven lesz időnk máskor is vásárolni" - mondom neki, mire ő zihál, végre megérti, mit akarok tőle. Isten áldja az én édes feleségemet, még ha elsőre nem is tudja, hogy mit akarok, amikor rájön, mindig hajlandó rá. Ugyanúgy szereti, ha a farkam benne van, mint ahogy én szeretem megdugni.

"Azt hiszem, a vásárlás várhat egy másik napon" - mondja nekem, miközben ujjait könnyedén végigsimítja a hasamon. Ehhez hátrébb kell lépnie, és elveszítem a teste finom nyomását a farkamra.

De egy pillanattal később a keze a farmerom derékszíjánál van, gyorsan kigombolja, miközben rám vigyorog. "Megígéred, hogy elmegyünk vásárolni holnap?" Kérdezi, mire én megrázom a fejem.

"Legalább holnapig nem végzek veled" - mondom neki. A hangom rekedtes és mély, és ő egy kicsit megborzong, ahogy átjárja. Imádom látni.

Erre vágytam - hogy a feleségem terhes legyen, és hogy gyermeket szüljön nekem. Bármennyire is izgatott vagyok emiatt, minden időt ki fogok használni, amit csak tudok, mielőtt a baba megérkezik, hogy élvezzem Airy-t. Élvezni akarom, hogy ott dughatom meg, ahol csak akarom a házban. Hallani akarom, ahogy a nevemet kiáltja, miközben a farkam a végsőkig benne van.

Amikor a baba megszületik, kicsit diszkrétebbnek kell lennünk.

De még hónapok vannak hátra.