Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 10. fejezet


 

10. fejezet





Marcelo



Basszus, Tess tökéletes számomra.

Még akkor is akarom őt, amikor azzal fenyegetőzik, hogy leharapja a farkamat. Nem hasonlít egyetlen nőhöz sem, akivel eddig találkoztam. Bárki más az ő helyzetében vagy sírva könyörögne, hogy engedjem el, vagy már ágyba bújt volna velem, abban a reményben, hogy így nagyobb eséllyel engedném el.

De nem az én vad kiscicám. Kibontotta a karmait, és úgy tűnik, nem fél használni őket. Nézem, ahogy eszik, és örülök, hogy az etetőcsővel való kis fenyegetésem bevált. Enni fog, akár tetszik neki, akár nem, és tudnia kell, hogy én irányítok. Mindig.

A szemei nem hagyják el az enyémet, miközben eszik. Kurvára dögös, hogy ennyi szemkontaktust képes fenntartani, és alig várom, hogy a szemei rám szegeződjenek, miközben a farkam benne van. Mindketten hallgatunk, amíg befejezi, aztán felém tolja a tányért, a szemei kis résnyire szűkülnek.

"Szép munka, cica" - mondom neki, mire ő egy apró morgást ereszt meg.

"Ne hívj így, baszd meg! Nem adhatsz nekem becenevet. Tönkretetted a kibaszott életemet."

"Tönkretettem az életed?" Kérdezem tőle, megragadom a kezét, és kihúzom a konyhából. "Nem én vagyok a szaros nevelőszüleid. Nem vagyok a szaros főnököd, vagy a szaros főbérlőd. Csak annyit tettem, hogy életben tartottalak, amikor bárki más megölt volna, etettelek, adtam egy hihetetlen házat, ahol lakhatsz, és most hagylak zuhanyozni, és adok neked friss ruhákat. Kérlek, emlékeztess még egyszer, hogyan tettem tönkre a kibaszott életedet."

Befordulunk a fürdőszobába, és én előre tolom Tess-t, a háta tövét lökdösve, hogy belépjen a helyiségbe. A fürdőszoba hatalmas, és bár nem látom az arcát, tudom, mire gondolhat.

Mindenki ugyanezt gondolja, amikor meglátja. Hogy a fürdőszoba hatalmas, hogy felháborító, hogy úgy néz ki, mintha egy magazinban lenne a helye. És hogy őszinte legyek, mindezek a dolgok mind megvannak. Pár évvel ezelőtt újjáépíttettem, hogy tökéletes hely legyen egy hosszú munkanap után, ahol ki lehet pihenni magunkat.

Választhat egy hatalmas kád és egy nagy, üvegfalú, kőpadlós zuhanyzó között. A fürdőszoba oldalán lévő ablakok rengeteg természetes fényt engednek be, a zuhanyfej pedig mozgatható, hogy a víz bármelyik irányból tetszés szerint szöget zárjon be, amikor tisztálkodik.

Természetesen minden olyan dologgal felszereltem, amire egy vendégnek szüksége lehet. Nem sok van itt kint, de mindig szeretnék megbizonyosodni arról, hogy mindenem megvan, amit egy vendég szeretne.

Tess mindent magába szív, aztán felém fordul, mogorva képpel az arcán. "Nem gondolhatod komolyan, hogy itt zuhanyozom. Kurvára utállak, Marcelo." A hangja még mindig erős, de nem tudom nem észrevenni a szeme sarkában csillogó apró könnycseppeket. Persze, a cicámnak karmai vannak, de még a cicák is elveszettnek és rémültnek érzik magukat néha.

"Egy zuhany után jobban fogod érezni magad." Amikor nem mozdul, előre lépek, és megtapogatom az inge szegélyét. Alig várom, hogy meztelenül lássam. "Vetkőzz le, Tess. Tisztálkodj meg."

Megrázza a fejét, arcán élénk színfoltok jelennek meg. "Nem kényszeríthetsz rá."

Basszus, de tetszik, hogy ezt mondta. Minden figyelmeztetés nélkül megragadom az inge szegélyét, és felrántom, gyorsan a fejére húzom. Kicsit zihál, és felnyúl, hogy megpróbálja megragadni és a helyén tartani, de a feje fölött a padlóra terítem, mielőtt meg tudna állítani.

Most már a futónadrágjában és egy aranyos kis sportmelltartóban van. Tudtam, hogy a ruhája alatt tökéletes gömbölyded lesz számomra, és nem tévedtem. Halk morgás hagyja el az ajkaimat, ahogy megragadom a csípőjét, és közelebb húzom magamhoz.

Nem akar közelebb lépni, de én erősebb vagyok, mint ő, és végül enged, a teste pedig egészen a kemény farkamhoz nyomódik. A farmeromban lüktet neki, és a szemei kitágulnak, amikor megérzi.

"Zuhanyozhatsz egyedül is, Tess, vagy segíthetek neked". Amikor nem reagál azonnal, felnyúlok, és könnyedén végigsimítom az ujjaimat a nyakán, majd a kulcscsontján. Libabőrösödés tör ki a bőrén, ahogy hozzáérek, és ő egy kicsit megborzong, vagy élvezi, amit csinálok, vagy teljesen megdermed az ujjaim érzésétől a bőrén. Bármelyik is legyen, nem húzódik vissza.

Ujjaim végigsimítanak a szegycsontján, és végigsimítanak a mellei ívelt tetején. Tess beszívja a levegőt az érzéstől, ahogy végighúzom az ujjaimat a bőrén, és a szemei felemelkednek, hogy találkozzanak az enyémmel.

"Nekem úgy tűnik, szeretnéd, ha valaki segítene tisztára mosni magad" - motyogom. Ez megtöri a varázst, és ő egy lépést hátrál tőlem, megrázza a fejét.

"Az egyetlen dolog, amit tehetsz értem, hogy leveszed ezt a kibaszott nyakörvet, és elengedsz" - mondja, de a hangja már nem olyan erős, mint amilyennek eddig hallottam. Van benne valami rekedtes, a vágya irántam átüt, még ha nem is akarja bevallani sem nekem, sem magának.

"Te nem ezt akarod, és ezt te is tudod" - mondom neki, miközben bezárom a köztünk lévő távolságot. Ezúttal a rövidnadrágja és az alsója derékszíjába csúsztatom az ujjaimat, és egy gyors mozdulattal lerángatom őket. Tess megdermed, a teste megmerevedik, ahogy az anyag végigcsúszik a bőrén, és hasztalanul a padlóra hullik, de nem mozdul.

Nem tud hátrálni, nem igazán. Nem, mivel a pult közvetlenül mögötte van.

Bassza meg, akarom őt. Forróság járja át a testemet, amikor látom, hogy ott áll előttem, olyan tökéletes, olyan érintetlen. Anélkül, hogy meggondolnám, mit teszek, megragadom a derekánál fogva, felemelem, és a pult szélére ültetem. Pont úgy, mint a konyhában, csak ezúttal centikre vagyok a meztelen pinájától.

"Hadd lássam" - mondom neki, a kezemet a térdére támasztom, és kissé szétnyomom a térdét. Tess megrázza a fejét, a szája a "nem" szót formálja, de nem jön ki belőle hang. "Tess" - dörmögöm. A farkam lüktet a felszabadulásért, és tudom, hogy meg kell kóstolnom őt, különben elveszítem az önuralmamat. "Hadd lássalak!"

"Nem teheted" - mondja, de nem veszek róla tudomást, és szétfeszítem a lábait. Az izmai megfeszülnek ellenem, de én erősebb vagyok nála. Remek formában van, és nyilvánvalóan állandóan edz, de ez nem elég ahhoz, hogy megakadályozza, hogy megkapjam, amit akarok, és én kurvára akarom őt.

"Bassza meg" - lihegek, aztán térdre ereszkedem előtte, és a térdénél fogva megragadom a hátulját, hogy előre tudjam húzni. A teste előre gördül, a puncija közvetlenül előttem van, hogy elvehessem. "Az enyém vagy" - emlékeztetem, felnézek rá, aztán megnyalom, időt szánok rá, hogy biztosan megízleljem az egészet.

Kibaszottul finom. Újra megnyalom, ujjaimat a szűk kis pinájába csúsztatom, majd nyelvemmel végigsimítok a csiklóján. Egy nyögés hagyja el a lányt, bár látom rajta, hogy próbál csendben maradni. Tetszik, hogy próbál hallgatni, de nem sikerül neki. Ujjaim belehorgolnak, és ki-be csúsztatom őket, csodálkozva, hogy milyen szűk a puncija.

Először veszem tudomásul, hogy talán még szűz. A gondolat izgalmas. Erősebben nyalom, szopogatom a bőrét, először a nyelvemmel, majd a hüvelykujjammal körözök a csiklója körül.

A térdei megrándulnak, és a lábai azzal fenyegetnek, hogy körém szorulnak, de ő nyitva tartja őket. Egy pillanattal később érzem a kezét a fejemen. Ökölbe szorítja a hajamat, és olyan erősen rángatja, hogy a fájdalom átjárja a testemet. Mélyebbre merülök belé, felfalva őt, ügyelve arra, hogy egyetlen cseppet se hagyjak ki abból, amit nyújtani tud nekem.

"Marcelo" - nyögi, és esküszöm, hogy a nevem az ajkáról a legédesebb kibaszott dolog, amit valaha hallottam. Ha mond még valamit, azt nem hallom. A combjai keményen a fülemhez simulnak, én pedig nyalom és szopom, az ujjaim keményen dolgoznak rajta, amíg érzem, hogy remeg és remeg, ahogy az orgazmus elönti.

Megremeg körülöttem, a pinája szorosan körülöleli az ujjaimat, míg végül kihúzom őket belőle. Tudom, hogy szűz. Végül felállok, és a combjait nyomva felemelkedem a lábamra.

Tess szemei csukva vannak, de a szája részben nyitva van, ahogy a gyönyörtől zihál. Megragadom a tarkójánál fogva, közelebb húzom, ajkaim az övén landolnak. Csodálatos íze van, és azt akarom, hogy ezt ő is tudja. Nyelvünk egy pillanatra összekapcsolódik, mielőtt visszahúzódik, kezét a mellkasomra helyezve, hogy ellökjön magától.

"Mi a faszt csinálsz?" - kiáltja. A szemei tágra nyíltak, és az ajkai feldagadtak a csókjaimtól. Összeszorítja a lábait, és rémülten bámul rám. "Nem... nem teheted... ne csináld ezt."

"Kurvára imádtad" - mondom neki, lehajolok hozzá, és megragadom a tarkójánál fogva, hogy rám kelljen néznie. "Kurvára imádtad, Tess, ne hazudj magadnak." Nem akar rám nézni, és a frusztráció átjárja a testemet.

Felállva végigsimítok a hajamon, és eszembe jut, milyen érzés volt, amikor megragadta és húzta. "Mosakodj meg, ha ilyen kibaszott mocskosnak érzed magad" - mondom neki. "Hozok neked ruhát." Megfordulva kisétálok a szobából, de ő még azelőtt kiáltozik, hogy távoznék.

"A nyakörv? Vedd le, hogy le tudjak zuhanyozni."

" Rajtad marad" - morgom, majd becsapom magam mögött a fürdőszoba ajtaját, és némán átkozom magam. Ennek nem lett volna szabad megtörténnie. Nem lett volna szabad ráfeküdnöm, még nem, de kurvára frusztrált voltam miatta. Az a tény, hogy még csak nem is tűnt úgy, hogy ez megzavart volna, felbosszantott. Még mindig jobban érdekli, hogy kijusson innen, mint az, hogy az enyém legyen, ez világos.

Ezen változtatni kell.