Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 11. fejezet

 


11. fejezet





Tess



Őszintén szólva nem tudom elhinni, hogy mi a fasz történt. Úgy érzem, mintha a testem elárult volna.

Miután Marcelo elmegy, egy pillanatra leülök a pultra, és mindent megteszek, hogy levegőhöz jussak, de úgy érzem, mintha az összes levegőt kiszívták volna a szobából. Megragadom a térdemet, lehajtom a fejem, próbálok levegőt venni, próbálok elrejtőzni a szégyen elől, amit érzek, hogy elönt a szégyen.

Mi a faszt gondoltam? Persze, azt suttogtam, hogy "nem"... vagy legalábbis megpróbáltam... de nem igazán tettem semmit, hogy megpróbáljam megakadályozni, hogy... rám szálljon.

Még a szavak kimondása is szégyennel tölt el, amit az előbb tett velem. Könnyek potyognak az arcomon, de nem is vesződöm azzal, hogy letöröljem őket. Fogalmam sincs, hogy a fenébe lehet ez az életem, és fogalmam sincs, mivel érdemeltem ki mindezt, de helyre kell hoznom. El kell tűnnöm innen, és el kell távolodnom Marcelótól.

Valahogyan.

Igazából még soha életemben nem akartak engem, és semmi értelme, hogy most ő lenne az a férfi, aki engem akarna. Ez kurvára nem fair. Megragadom a combomat, a körmeimet a bőrbe vájom, amíg apró félholdak nem jelennek meg, aztán mély levegőt szívok.

A nevelőszülők, akiknél éltem, biztos, hogy soha nem akartak engem. Olyan voltam, mint egy kibaszott forró krumpli, amit családról családra adtak tovább, amint belefáradtak a velem való foglalkozásba. Kristen az egyetlen ember, aki igazán állandó volt az életemben, de most Marcelo azt mondja, hogy nem fog keresni.

Hogy a fenébe lehet az igazságos, hogy az egyetlen ember, aki úgy tűnik, hogy tényleg akar engem, az a kibaszott elrablóm?

Lecsúszom a pultról, és a zuhany alá hajolok, bekapcsolom a forró vizet. Miközben gőz tölti be a fürdőszobát, leveszem a melltartómat, és a padlóra dobom a többi ruhámmal együtt.

Remélhetőleg a forró víz tisztára mos. Az sem érdekel, ha leforráz, amíg leöblíti rólam a mocskos érzést. Belelépve a vízbe, zihálok. A bőröm szinte azonnal kipirosodik a víz melegétől, de nem teszek egy lépést sem, hogy hűvösebbre fordítsam.

Megérdemlem a fájdalmat, ha úgy viselkedem, ahogy az imént tettem.

Mély levegőt véve megfordulok, és hagyom, hogy a víz végigfolyjon a bőrömön. Végigfolyik a kulcscsontomon és a mellkasomon, ugyanúgy, ahogy Marcelo végighúzta az ujjait a testemen. A gondolattól megborzongok, még akkor is, ha a víz olyan forró, amennyire csak lehet.

Mi volt a baj velem? Nem kellett volna élveznem, hogy hozzám ér. A pokolba is, nem lett volna szabad hagynom, hogy hozzám érjen, de miután széttárta a lábaimat, nem mintha rohadtul ellenkeztem volna. Az ujjaim ugyanazt az utat követik, mint az övéi, a nyakamtól a kulcscsontomon át, majd végül a melleim domborulatán végig.

Amikor a lélegzetem elakad a torkomban, kinyitom a szemem, és leejtem a kezem, megfordulok, hogy samponért nyúljak. Még soha nem csapkodott a szívem ilyen erősen a mellkasomban. Soha nem éreztem még így magamon valaki kezének szellemét.

"Össze kell szedned magad" - mondom magamnak. "Ő a kibaszott emberrablód és gyilkosod, nem a lovagod fényes páncélban."

Egész életemben azon tűnődtem, hogy a fenébe eshetnek a nők a Stockholm-szindróma áldozatául. Ennek semmi értelme. Ha valaki bánt téged, és elveszi a szabadságodat, akkor az utolsó dolog, amit tenned kellene, hogy akarod őt.

De nem pontosan ezt tettem? Végigsimítottam az ujjaimmal a haján, és magamhoz szorítottam.

Az emléktől megborzongtam. A nyelve, durván és követelőzően a csiklómhoz simult, és erősebben elélveztem, mint bármelyik vibrátortól valaha is. Nem akarom elmondani neki, hogy ő az első férfi, aki odalent járt, de nem tudom megállni, hogy ne gondoljam, hogy valahogyan már tudja.

Dühösen mosakszom, és mindent megteszek, hogy kitaszítsam a gondolatot a fejemből. Az abszolút legjobb, amit most tehetek, hogy arra koncentrálok, hogyan a fenébe jutok ki innen. Egy dolog egyszer hibázni, mint ahogy most is tettem, de teljesen más dolog, ha már nem próbálok kijutni, és csak hagyom, hogy hibát hibára halmozzak.

Ezt a gondolatot szem előtt tartva ismét megragadom a nyakörvet, és erősen húzom. Kurvára nem mozdul, de nem sírok. Inkább dühös vagyok, mint bármi más. Újra húzom, az ujjaim minden gyenge pontot keresnek, ami lehetővé tenné, hogy kioldjam.

Semmi. Kibaszottul semmi. Bármelyik pszichopata is csinálta ezt, tudta, hogy mi a faszt csinál. Nem tudom leszedni, de ez nem jelenti azt, hogy nem tudok elmenekülni.

Az egyik nevelőcsaládnak, ahol laktam, volt egy Radar nevű dalmatája. Az a kutya egy totális seggfej volt, de volt egy trükk, amit megtanult, és amit én is tudok használni.

A szomszédok túl zsugoriak voltak ahhoz, hogy fizikai kerítést húzzanak fel, helyette egy elektromos kerítést szereltek fel. Eleinte Radar a kerítésen belül maradt, ahogy kellett volna, de hamar megtanulta, hogy ha ki akar szökni, csak annyit kell tennie, hogy bizonyos szögben tartja a fejét, amikor átfut az elektromos kerítés drótján. Ez megakadályozta, hogy a kis doboz, amelyik áramütést okozna neki, hozzáérjen a bőréhez, és így áramütés nélkül át tudott jutni rajta.

Újra érzem a gallért. Egyetlen sima gyűrű. Fogalmam sincs, hogy van-e olyan rész, ami az áramütést adja, vagy az egész dolog, de jelenleg ez a legjobb lehetőségem arra, hogy megpróbáljak kijutni innen a picsába. Tudom, hogy őrültségnek hangzik, de hajlandó vagyok megpróbálni.

Csak el kell fordítanom a fejemet, miközben befutok a bejárati ajtón, és talán egy darabban kijutok. Talán.

Előrehajolva, homlokomat a zuhanyzó falának támasztom, miközben forró víz csordogál végig a hátamon. Nem vagyok az a fajta ember, aki szeret hátradőlni és várni, hogy mi fog történni a jövőben. Még akkor is, amikor a jövőm bizonytalan volt, mindig szerettem, ha volt tervem.

És most van egy, amivel eltűnhetek innen a picsába. Fogalmam sincs, hogy működni fog-e, vagy hogy meg fogom-e bánni, hogy megpróbáltam, de úgy érzem, nincs más választásom.

Ha ez nem működik, akkor van egy másik tervem, hogy eltűnjek innen a picsába. Nem lesz könnyű, és pokolian biztos, hogy nem lesz szórakoztató, de eltökéltem, hogy kijutok innen a picsába.

Megölöm Marcelo Bonanno-t.

És ha ez a kibaszott gallér még mindig nem enged ki, akkor felgyújtom az egész házat.