Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 13. fejezet

 


13. fejezet





Marcelo



Amikor belépek a fürdőszobába, Tess a tükör előtt áll, egy törölközőt szorosan a teste köré tekerve. Nyilvánvaló, hogy sírt a zuhany alatt, de nem teszek említést róla, és ő sem. Az én kis cicám szeret a lehető legerősebbnek látszani, és bár keményebb, mint bármelyik nő, akivel eddig találkoztam, ez nem jelenti azt, hogy nem engedheti meg magának a pillanatnyi botlásokat.

"Ezeknek jónak kell lenniük" - mondom neki, miközben kiterítek neki néhány ruhát a pultra. "De ha mégsem, vannak mások, és a lakásodat hamarosan kiürítjük, a saját holmidat pedig ideköltöztetjük."

Nem néz rám vagy a ruhakupacra. "Mindig tartasz magadnál plusz ruhákat az elrabolt nőknek?" A hangja hideg és éles, mint egy kés, és a tükörből néz rám, miközben arra vár, hogy válaszoljak.

"Te vagy az első nő, aki itt marad" - mondom neki, és látom a meglepettség villanását az arcán. "És nem én raboltalak el. Én mentettelek meg attól, hogy megöljenek."

"Attól, hogy a te kezed által öljenek meg." Rám köpi a szavakat, és megfordul, a törölközőt szorongatva, hogy ne csússzon el.

Nem törődve azzal, hogy milyen könnyen kiránthatnám a markából, és megnézhetném, mit művel, inkább találkozom a tekintetével. "Nem csak az enyém. Tényleg azt hiszed, hogy a Bonanno családból bárki is szeretné, ha most itt mászkálnál? Egy kibaszott teher vagy, Tess. Szerencsédre, történetesen én odavagyok a mocskos szájú, édes puncikra hajazó kötelezettségekért."

Erre a nő elkomorul. "Ez soha többé nem fordul elő."

"De igen, fog. Öltözz fel." Keresztbe fektetem a karjaimat a mellkasomon, és várom, hogy megtegye, amit mondtam neki, de nem mozdul. "Most, Tess. Van egy körbevezetésünk és néhány alapszabály, amit át kell beszélnünk. Hacsak persze nem szeretnéd, hogy inkább bezárjalak egy szobába. Felőlem egész kibaszott nap ott maradhatsz."

"Nem fogok előtted felöltözni." Úgy bámul rám, mintha őszintén azt hinné, hogy meghátrálok. Bassza meg, ha ez valami olyasmi lenne, amivel a munkahelyemen foglalkoznék, akkor egy kibaszott golyót eresztenék a fejébe, és megmondanám neki, hogy ne legyen már ekkora picsa.

A probléma az, hogy szeretem a pináját, és még többet akarok belőle.

"Már láttam, Tess, vagy elfelejtetted? Öltözz fel. Meg akarom nézni."

Egy pillanatig teljesen mozdulatlanul áll, aztán a ruhakupacért nyúl, és addig lapozgatja őket, amíg meg nem találja a fekete csipke tangát, amit én tettem oda neki. Egyik ujjával felemeli, és rám mered. "Egy tangát? Tényleg?"

"A seggednek nincs szüksége fehérneműre" - mondom neki vigyorogva. "De ha mindenképpen elhatározod, hogy eltakarod magad, akkor kapsz egy tangát."

"Seggfej." Halkan mormolja magában a szót, de én még mindig hallom. Gyorsan felöltözik, mintha ez megakadályozná, hogy lássam a testét, először a tangát és a melltartót húzza magára, majd belebújik a tank topba és a farmerba. Minden úgy áll rajta, mint a kesztyű, és amikor átöltözött, mérgesen megforgat, és szembefordul velem. "Boldog vagy?"

"Kibaszottul odavagyok. Gyerünk." Tétovázik, majd a zuhanyzó ajtaján átdobja a törölközőjét, mielőtt beállna mögöttem a sorba. "Ahogy már mondtam, szinte az egész ház a tiéd. De van néhány korlátozás, mind az én, mind a te biztonságod érdekében. A konyhába tilos bemenni, hacsak nem vagyok ott én is. A hálószobámba és a dolgozószobámba sem mehetsz be."

Megfordulva megpillantom a gallérját. Még mindig úgy villog, ahogy kell, és én elégedett vagyok. Már egy ideje nálam van a biztonság kedvéért, de ez az első alkalom, hogy valakinél használom. Az ilyen kifinomult nyakörveket nem túl könnyű megszerezni, már csak azért sem, mert az emberi nyakörv következményei miatt is, de én mindig képes vagyok megszerezni, amit csak akarok.

Amikor ez a szállítmány megérkezett egy évvel ezelőtt, az összes nyakörvet megsemmisítettem, kivéve ezt az egyet. Az ember, aki készítette, tudja, hogy nem készíthet többet, különben a Bonanno testvérek a tornácán lesznek.

Az egy dolog, hogy nekem van egy ilyen nyakörvem, amit akkor használhatok, ha olyasvalakit akarok tartani, mint Tess. Az már teljesen más, hogy ez bárki számára elérhető legyen, aki akarja.

"És akkor mi van? Csak úgy itt tartasz, és reméled, hogy nem szököm ki?" Megfordulok, hogy ránézzek, aztán lépéseket teszek felé, amíg a falnak nem szorul. Gyorsan lélegzik, és pupillái kitágulnak, ahogy rám néz.

Tess próbálhat úgy tenni, mintha nem akarna itt lenni velem, de én nem vagyok hülye. Az arcára van írva. Ugyanúgy vonzódik hozzám, mint én hozzá.

"Itt tartalak" - mondom - "amíg be nem ismered, hogy én vagyok a legjobb kibaszott lehetőség számodra. Nem mész sehova, Tess, legalábbis nélkülem nem, ha nem vagyok melletted. Akarsz olvasni a könyvtárban? Rendben. Összekuporodsz a kanapén és tévézni akarsz? Nem probléma." A kezemet lendítem felé, hogy igazán nyomatékosítsam a mondandómat. "Amit azonban tudnod kell, az az, hogy hozzám tartozol. Én fogadtalak be. Én mentettelek meg. Az enyém vagy."

"Baszd meg." Van mersze egyenesen a szemembe nézni, miközben káromkodik. "Azt hiszed, hogy hallgatni fogok rád? Azt hiszed, hogy nekem megfelel, hogy a kis háziállatod legyek? Baszd meg!" A düh hullámokban árad belőle. Ha nem Marcelo Bonanno lennék, talán most tényleg félnék tőle.

"Figyelj, cica - mondom, hátrasimítom a haját a halántékáról, és könnyedén végigsimítom az ujjaimmal az arcán -, küzdhetsz velem, amennyit csak akarsz, de minden állatot meg lehet törni. Nem számít, meddig hiszed, hogy kitartasz. Az enyém vagy."

"Nem vagyok állat" - mondja, de a hangja lágyabb, mint korábban.

Kuncogva behúzom az egyik ujjamat a gallérja alá, és gyengéden megrántom. "Nyakörvet viselsz, cica. Nekem úgy tűnik, hogy te vagy az én kis állatom. Ennél is inkább úgy tűnik, hogy az én kis szűzem vagy. Igazam van?"

Az arca kipirulása elárulja, hogy fején találtam a szöget, és érzem, hogy a farkam megrándul a farmeromban. Attól a pillanattól kezdve meg akartam dugni Tess-t, hogy megláttam a pékség előtt. Hülye lennék, ha nem akarnám megdugni.

De most, hogy tudom, hogy szűz, még jobban akarom. Nem akarok vele sietni, hogy megnyúljon és megnyíljon előttem. Azt akarom, hogy sikítsa ki a nevem, amikor mélyen beledugom a farkam a szűk, szűz puncijába.

"Figyelj, kis kedvencem, nekem most dolgom van. Ismered a szabályokat. Ha elbaszod és megszeged őket, tudni fogom, mert fel kell emelnem a nyáladzó testedet a padlóról. Érted, világos, jó?"

Nem néz rám, amikor bólint, én pedig kinyújtom a kezem, könnyedén megérintem az állát, és hátra billentem a fejét. Ha meg akarom tartani Tess-t, akkor meg kell tanulnia tisztelni engem. Meg kell tanulnia, hogy amikor beszélek hozzá, elvárom, hogy rám nézzen és válaszoljon.

"Válaszolj nekem."

"Értem" - motyogja, de ez nekem nem elég jó. Amikor erősebben megszorítom az állát az ujjaim között, aprót kapkodja a levegőt, és a szemei az arcomra siklanak.

"Próbáld újra."

"Igen, uram."

Basszus, ezt a két szót hallani a cicámtól tomboló vággyal tölt el. Mielőtt végiggondolhatnám, mit teszek, a falhoz szorítom és megcsókolom, a szám követelőzik. A nyelvem végigsöpör az ajkain, amíg ki nem nyitja őket, aztán felfedezem a száját, időt szakítva arra, hogy a lehető legteljesebben és legmélyebben csókoljam meg.

Kibaszottul finom. Amikor visszahúzódom, nem szól semmit, de felnyúl, és megérinti duzzadt ajkát. Ez jó. A cicának meg kell tanulnia, hogy az élvezet, amit nyújtok neki, fájdalommal jár. Nincs kétségem afelől, hogy hamarosan könyörögve fog hozzám jönni.