Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 14. fejezet


 

14. fejezet





Tess



És Marcelo csak úgy elment.

Őszintén szólva azt hittem, hogy csak viccel, amikor azt mondta, hogy egyedül hagy a házban. Nem hittem, hogy valaha is megbízik bennem, hogy egyedül maradjak itt, és tervezzem a szökésemet, de úgy tűnik, pontosan ez történik.

Miután megcsókolt, néhány pillanatig az előszobában álltam. Amikor elment, úgy éreztem, mintha magával vitte volna a ház összes levegőjét. Most üresség volt itt nélküle, és mély levegőt szívtam, próbáltam kitalálni, hogy a fenébe fogok innen kijutni.

Ha ő tényleg azt hiszi, hogy itt fogok ülni és a kis háziállata leszek, akkor elment a kibaszott esze. Nem vagyok senki háziállata, főleg nem az övé, nem csak azért, hogy nagy embernek érezze magát. Eddig egyedül éltem túl, és nem látom okát, hogy ez megváltozzon.

Még miközben ezeket az erőt adó gondolatokat gondolom, a térdeim kissé megremegnek, és lassan lecsúszom a padlóra. A lábaim zselésnek érzik magukat a csók után, még akkor is, ha folyton azt mondogatom magamnak, hogy nem volt semmi.

"Csak egy csók" - motyogom magamban, de amikor megérintem az ajkaimat, és érzem, milyen forró és duzzadt, behunyom a szemem. A könnyeknek még mindig sikerül utat törniük maguknak a szemem sarkából, és érzem, ahogy forrón és kéretlenül végigfutnak az arcomon.

Úgy döntök, hogy hagyom magam egy kicsit sajnálni, amíg el nem számolok százig. Lassan számolok, nem akarom lerövidíteni, de mire elérem a kilencvenet, már nem sírok.

Felállok, hátrasöpröm a hajam az arcomból, és szusszanó lélegzetet veszek. Őszintén szólva nem tudom, hogy a faszba fogok ebből kimászni, de az biztos, hogy nem fogok itt ülni a folyosón, amikor Marcelo úgy dönt, hogy ismét megtisztel a jelenlétével.

"Oké, Tess", motyogom magamban, "ha megpróbálnál kijutni egy pszichopata házából, és nem jutnál a kijáratok közelébe vagy a konyhába, hogy leszúrd egy hatalmas késsel, mit tennél?".

Nem hangzik túl jól, ha így mondom.

A fő problémám az, hogy semmit sem tudok erről a helyről. Bár azt mondta, hogy szabad utam van hozzá. Nos, ha ki akarom találni, hogyan fogok kijutni, akkor valószínűleg egy kicsit fel kell fedeznem a környéket.

Ez a gondolat reményt ad, de előbb szeretném kipróbálni a határaimat. Teljesen elképzelhető, hogy ez a seggfej hamis nyakörvet tett rám, és csak megpróbál megijeszteni, hogy behódoljak. Őszintén szólva nem vennék rá mérget, hogy ezt teszi. Olyan nagyképű fattyúnak tűnik, aki elvárja, hogy mindenki azt tegye, amit mond.

Tudom, hol van a konyha, és a gondolat, hogy mélyen Marcelo mellkasába döfök egy kést, kissé felizgat, miközben végigsétálok a folyosón. Amint leértem a lépcsőn, megállok, a tekintetemmel őt fürkészem. Csak azért, mert azt mondta, hogy elmegy, még nem jelenti azt, hogy valóban el is ment. Nem gondolnám, hogy itt lent várakozik, és csak azt figyeli, hogy mit fogok csinálni.

Amikor meggyőződöm róla, hogy nincs itt, átsietek a nappalin a konyhába. A ház hihetetlenül szép, minden sarkában csodálatos műalkotások és gyönyörű szobrok rejtőznek, de alig vetek rá egy pillantást is. Csak a konyhába akarok jutni, és kitalálni, hogy a fenébe fogok innen kijutni.

Az ajtó már csak néhány méterre van előttem, amikor hirtelen megállok. Lehet, hogy csak képzelődtem, de megesküdnék rá, hogy enyhe zümmögést éreztem a nyakam körül. Felnyúlok, és ujjbegyeimmel megérintem a gallért, de nem érzem, hogy bármit is csinálna. Hideg és kemény, az biztos, de nem rezeg vagy ilyesmi.

Újabb lépést teszek, az ujjaim még mindig a nyakörvön pihennek.

Semmi.

Még egy lépés.

A légzésem most már gyors és felszínes, ahogy közelebb megyek a konyhához. Valószínűleg kurva nagy hülyeség, amit csinálok, de nem tudom megállítani magam. Csak tudnom kell, hogy ez az egész valami jól kidolgozott tréfa-e, és hogy hirtelen előbukkan-e a konyhasziget mögül, és kinevet engem.

Még egy lépés.

Már megint itt van. Egy enyhe zümmögés, mint amikor felhúzol egy darazsat, és az épp most dönti el, hogy tönkreteszi-e a napodat vagy sem. Nem fájt semmiképpen, de éreztem, hogy mi az.

Figyelmeztetés.

"Bassza meg" - suttogom, most már a gallért markolva. Biztos akarok lenni benne, hogy ha még egyszer megteszi, nem hagyom ki az érzést. Túl könnyű lenne a zümmögő érzést a mellkasomat most szorongató pánikra fogni.

Még egy lépés.

Ezúttal a zümmögés összetéveszthetetlen, és zihálok egyet, amikor elhúzom a kezem a nyakörvtől, a fém a bőrömre hullik, és sokkot küld az egész testembe.

Csak enyhe, és nem fájdalmas, mint amikor véletlenül sokkolod magad, amikor gyapjúzoknit hajtogatsz egy őszi napon. Az elektromosság éles, és erősen pislogok tőle, de ahhoz biztosan nem elég, hogy a földön sírva, előre-hátra hintázva fetrengjek.

Másrészt még négy lépés van hátra, amíg a konyhaajtóhoz érek.

"A szemétláda nem viccelt." Hátrálok egy lépést, aztán még egyet, hirtelen minél nagyobb távolságot akarok tenni magam és a konyha közé, amennyire csak lehet. Bár a sokk még nem fájt nagyon, elég jó érzésem van, hogy a következő közel sem lesz ilyen gyengéd.

Ahogy hátrálok, a tekintetem a nyitott ajtón keresztül a konyhát fürkészi. Minden bizonnyal így tudnám megmenteni magam. Ha be tudnék jutni oda, és szereznék egy kést, biztos vagyok benne, hogy ki tudnám verekedni magam innen.

Nem számít, hogy hozzám képest hatalmas.

Nem számít, hogy csak annyit kellene tennie, hogy a falhoz szorít, hagyja, hogy érezzem a hatalmas farkát, és azonnal meggondolnám magam, hogy mi a fenét csinálok.

Tudom, hogy nem kellene felizgulnom tőle. Bármely normális nő legszívesebben karmolással és harccal menekülne innen, hogy minél messzebb kerüljön tőle. De van valami Marcelóban.

Akarom őt, és ezen nem fog változtatni az sem, hogy cicának szólít és felbosszant azzal, hogy nyakörvet tesz rám.

És igen, tudom, hogy ez mennyire elcseszett dolog.

"Mi a fasz baj van velem?" Kérdezem, odasétálok egy kanapéhoz, és lesüllyedek rá. Egészen biztos vagyok benne, hogy bőrből van, és pár ezer dollárba került. Egyszer, amikor egy víziótáblát terveztem arról, hogyan szeretném, hogy nézzen ki az életem hátralévő része, kivágtam egy képet egy Herman Bernard kanapéról, ami pont így nézett ki. "Gazdag szemétláda" - motyogtam.

A kanapé háttámláján egy puha takaró van, és megrántom, magamra húzom, hogy összegömbölyödhessek, amíg gondolkodom. Eltart egy ideig, amíg feltérképezem a stratégiámat.

Először is ki kell találnom, hogyan fogom bántani Marcelót, és hogyan jutok át rajta. Ehhez el kell hallgattatnom a vaginámat, és meg kell győznöm arról, hogy mástól is kaphatok faszt. A pokolba is, most már csak arról kell meggyőznöm a vaginámat, hogy bárki mástól is kaphatok faszt.

Nem kell, hogy Marcelótól legyen, még akkor sem, ha biztosan tudom, hogy még sosem volt ilyen orgazmusom. Egyetlen műanyag zümmögő barátom sem okozott még ilyen hihetetlen érzést...

Koncentrálj!

Az ajtón kopogtatásra felriadok, és villámgyorsan felegyenesedek, a takaró lecsúszik a padlóra. Tudom, hogy ki kellene nyitnom, de kizárt, hogy elég közel tudnék kerülni az ajtóhoz anélkül, hogy megrázna. Pedig lehet, hogy valaki az, aki megmenthetne.

Állva próbálom mérlegelni az ajtóhoz lépés előnyeit és hátrányait.

Ahogy állok, megdermedve a határozatlanságtól, ismét kopognak.