Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 16. fejezet


 

16. fejezet





Tess



Amikor meghallottam Marcelo dühös hangját, amint azt mondja az idegennek, hogy menjen el, az ablakhoz rohantam, és olyan közel mentem, amennyire csak ki mertem nézni. A nyakam körül enyhe zümmögést éreztem, ami jelezte, hogy túl közel vagyok, de ettől függetlenül látnom kellett, ki az odakint.

Kibaszott cserkészlányok. Hihetetlen.

Mi lett volna, ha a zsaruk voltak? A gondolat nehezen ül a gyomromban, mint egy kő, ahogy arra gondolok, hogy meg kellett volna kockáztatnom a gallért, és az ablakon dörömbölve segítségért kiáltani. Be kellett volna másznom a nő szürke kisbuszába, és megkérni, hogy egyenesen a rendőrségre vigyen. Véget érhetett volna ez a rémálom.

De mit tettem? Közel álltam az ablakhoz anélkül, hogy hozzáértem volna, mint egy idióta. Néztem, ahogy a legjobb esélyem, hogy eltűnjek innen a picsába, elhajt két kislánnyal és egy hatalmas doboz süteménydobozzal a hátsó ülésen.

Ott lehettem volna a Thin Mints mellett. Biztonságban lehetnék, most azonnal, de ehelyett lefagytam, mint egy idióta.

A düh elöntött, és felsikoltottam, felnyúltam, és megragadtam a hajamat, hogy erősen meghúzhassam. Fáj, de leszarom. Azt akarom, hogy fájjon. Azt akarom, hogy a lehető legrosszabbul érezzem magam, miközben próbálom feldolgozni, hogy mi a fasz bajom van.

Miért nem próbáltam meg egyáltalán? Ez az egész önbeszéd arról, hogy leszúrom Marcelót, amikor hazajön, és tökéletes esélyem lett volna arra, hogy a picsába tűnjek el innen, ott állva a küszöbön, és még csak nem is kiabáltam. Kiálthattam volna nekik, könyöröghettem volna, hogy hívják a zsarukat. Egyetlen anya sem tudott volna úgy elmenni, hogy két kislánnyal a háta mögött nem akart volna segíteni nekem.

De nem tettem meg, és nem értem, mi a fenéért maradtam csendben.

Nem azért, mert Marcelót akarom. Úgy értem, igen, sejtszinten igen. Azt akarom, hogy a kezei a testemen legyenek, hogy a szája forró csókokat küldjön a bőrömre. Amikor arra gondolok, ahogyan megcsókolt, a vágy hullámai átjárják a testemet.

De ez nem jelenti azt, hogy hajlandó lennék lemondani a lehetőségről, hogy elhúzzak innen a picsába. Mi a fene bajom van, hogy tökéletesen hajlandó voltam csak állni itt, és meg sem próbáltam kijutni? Mi a faszért választanám a szabadságom helyett azt, hogy ebben a házban maradjak, amikor a legcsekélyebb esélyem is megvan a kijutásra?

"Kibaszott idióta!" Ordítok, megfordulok, és keresek valamit, amit összetörhetek. A tekintetem a bőrkanapéra esik, amelyen összegömbölyödtem, de nem tudom, hogy a fenébe tudnám annyira megrongálni a bőrt, hogy jobban érezzem magam. Ehelyett a tekintetem egy hatalmas szoborra világít rá, amely a szoba sarkában áll egy talapzaton.

Valakit ábrázol, aki lóháton ül, és úgy néz ki, mintha egy texasi ronda művészeti múzeumba való lenne, ezért megragadom, és újra és újra megforgatom a kezemben. Részletes és kurva nehéz, de nem akarok itt állni és csodálni. Össze akarom törni.

Megfordulok, és a padlóhoz vágom. Kirepül a kezemből, és keményen a padlónak csapódik, a ló feje hangos és kielégítő reccsenéssel repül le.

Lihegve szemlélem a szobor fődarabját. Kurva jó érzés volt összetörni, de nem volt elég. Többet akarok. El akarok pusztítani mindent, ami Marcelo számára kedves, hogy érezze, mennyire dühös vagyok rá, amiért elrabolt engem. Ennél is jobban akarom bántani őt. Azt akarom, hogy hazajöjjön és elborzadjon attól, amit lát.

Tudnia kell, hogy amit velem művel, az kibaszottul el van baszva. Biztos vagyok benne, hogy lesznek következményei, amik nekem nem fognak tetszeni, de meg fogom tanítani neki, hogy nem lehet csak így baszakodni az emberekkel. Szinte félek belegondolni, hogy mit fog csinálni, ha hazaér, de most nem érdekel.

Csak fel akarom gyújtani az egészet.

Ha úgy gondolnám, hogy találnék egy gyufát, és porig égetném ezt a helyet, most azonnal megtenném. Őszintén szólva nem érdekel, ha ez azt jelenti, hogy belehalnék, csak azt akarom, hogy ő is ugyanúgy szenvedjen, mint ahogy ő szenvedtet engem.

Megragadom a szobrot, és újra felemelem, messzebbre hajítom a szobán keresztül. A kanapé feletti falnak csapódik, horpadást hagyva maga után, majd azon a helyen landol, ahol néhány perccel korábban ültem. A ló nyaka, éles és csipkés, beleakad a bőrbe, és lyukat szakít bele.

Jól van.

Öröm tölt el. Marcelo valószínűleg mindent gondosan megválogatott a házában, mert azt hitte, hogy mindig tökéletesen tud majd kinézni. Csak azt nem vette észre, hogy én belelátok. Tudom, hogy a rothadás belülről kifelé emészti őt, és olyan csúnyává fogom tenni a házát, mint amilyen ő maga.

Lerángatom a hatalmas festményeket a falakról, és a padlóra dobom őket. Fáj a szívem, hogy ilyen csodálatos művészetet teszek tönkre, de kitaszítom magamból ezt a gondolatot, és a vásznakra taposok, hagyom, hogy a lábam átszakítsa a vásznat.

Kurvára jó érzés kiadni magamból a dühöt, amit érzek. Amit azonban igazán szeretnék, az az, hogy találjak valamit, amit igazán szeret, ami közel áll hozzá. Meg akarom találni az irodáját vagy a hálószobáját, és mindent tönkretenni benne, még akkor is, ha világossá tette, hogy ezt nem tehetem meg.

Gyűlölöm őt.

"Gyűlöllek!" Üvöltve szorosan az oldalamra szorítom az öklöm, és körbefordulok. Nem hiszem, hogy lát vagy hall engem, de aztán rájövök, hogy valószínűleg mindenhol kamerák vannak a házban. Különben honnan a fenéből tudhatott volna az emberekről a verandáján?

Valószínűleg most is engem figyel.

A gondolattól hirtelen hideg fut végig a karomon, és libabőrös leszek. Bár tudom, hogy félnem kellene attól, hogy meglát engem, és bántani akar, nem tudok leállni.

"Gyűlöllek, Marcelo!" Ordítom torkom szakadtából. "Kurvára gyűlöllek!" Olyan hangosan kiabálok, hogy megfájdul a fejem. Érzem, ahogy a halántékomban lüktet a fájdalom, ami azt súgja, hogy egy idő után meg kell állnom és pihennem kell, nehogy a fájdalom a seggembe csapjon, de nem érdekel.

"Kibaszott seggfej!" Átrohanok a szobán, felkapok néhány könyvet a könyvespolcon, és a földre dobom őket, és amint a lábam mellett landolnak, rájuk taposok. El akarok pusztítani mindent, amit ez az ember becsben tart. Tönkre akarom tenni az életét, ahogy ő tette tönkre az enyémet.