Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 17. fejezet

 


17. fejezet





Marcelo



A telefonom figyelmeztet, hogy istentelen zaj van a házban, és előhúzom a telefonomat a zsebemből, rákattintok a riasztásra, hogy megnézzem, mi a fenébe keveredett Tess. Amit látok, amint bekattint a képernyő, annyira feldühít, hogy félúton a kocsim felé megdermedek, a kezem remeg a dühtől.

"Mi a faszt csinálsz?" Sziszegem a telefonba. Tess megdermed, körülnéz, próbálja meghatározni, honnan jön a hangom. Igen, sok szerencsét hozzá. Ha eddig nem találta meg a kamerákat és a hangszórókat, akkor biztos, hogy nem fogja megtalálni őket, amikor ennyire kibaszottul ki van akadva.

"Tönkretetted az életemet!" - ordítja, körbe-körbe forogva, miközben a plafont bámulja. Hiába keresi erősen, hogy honnan nézem és beszélek hozzá, a tekintete pont rajtam siklik át. "Tönkreteszem a tiédet!"

"Most rögtön abbahagyod, és kurvára lehiggadsz, vagy bezárlak egy szobába, amikor hazaérek." Ez egy olyan fenyegetés, amit több mint hajlandó vagyok beváltani, és a kocsimhoz sietek, a kormány mögé csúszva, anélkül, hogy levenném róla a szemem.

"Ó, igen? Bezársz egy szobába?" Zihál, de a dühtől tágra nyílt szemei még mindig kihívóan néznek rám. "Tedd meg, Marcelo! Nézd meg, hogy sikerül-e! Készen állok rád, seggfej!"

"Kibaszott kurva." A telefonomat az anyósülésre dobva elhajtok Salvatore házától. Tudtam, hogy Tessben van spiritusz és energia, amikor elvittem, de őszintén szólva nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan ennyire a nyakamba szakad. Az a tény, hogy hajlandó a házamat tönkretenni, hogy megpróbálja érvényesíteni az álláspontját, lenyűgöző, még akkor is, ha ez felbosszant engem.

Rekordidő alatt hazaérek, behajtok a garázsba, és még egyszer ellenőrzöm a kamerákat, mielőtt beengedném magam a házba. Befejezte a nappali feldúlását, sikerült egy csomó szart bedobnia az ajtón keresztül a konyhába, és most éppen a hálószobában tépi le az ágyneműt és a takarókat a matracról.

Az én kis cicámnak pokolian sok felgyülemlett energiája van. Nyilvánvalóan szüksége van valakire, aki segít neki ezt egy kicsit produktívabb módon kiadni magából.

Nem is fáradok azzal, hogy szólítsam, miközben felsétálok az emeletre, és végigmegyek a szobájáig. Tudja, hogy jövök: Már korábban is eléggé figyelmeztettem, és most meglátja, mi történik, ha ragaszkodik ahhoz, hogy kibasszon velem.

"Tess" - morgom, a neve mélyen és torokhangon hagyja el a számat. Megfordul, hogy rám nézzen, a meglepetés az arcára van írva, mintha őszintén nem gondolta volna, hogy hazajövök és megállítom, amint rájövök, mi a faszt csinál. "Hagyd abba! Most."

"Kibaszottul kényszeríts", mondja, és odatapos hozzám. "Kényszeríts vagy ölj meg, Marcelo, mert nem vagyok a kibaszott háziállatod, és nem tarthatsz itt úgy, ahogy vagyok. Egyszer úgyis elbaszod, te beteg állat, és én ki fogok innen jutni, bármit is próbálsz csinálni."

Nehezen lélegzik, a mellkasa gyorsan emelkedik és süllyed, miközben előttem áll, és rám bámul, a szemei dühtől csillognak. Tudom, hogy dühösnek kellene lennem, hogy még csak álmában is így beszél velem. Meg kellene ölnöm, meg kellene adnom neki, amit akar, és az egészet egy sikertelen kísérletként leírni, de semmiképpen sem tehetem.

Annyira akarom őt, baszd meg. Bátrabb, mint bármelyik férfi, akit ismerek, és ez pokolian sokat jelent. Bár minden okos ösztönömnek ellentmond, megragadom és magamhoz húzom, majd az ágyra dobom. A matracnak pattan, és azonnal megfordul, mintha kiabálni akarna velem, de én megragadom a vállát, lenyomom, és a csípőmmel a helyére szorítom.

"Csintalan vagy, cica" - dorombolom a fülébe. Megmozdul alattam, de nem szól semmit. "De úgy néz ki, hogy elveszíted az összes karmodat, amint átveszem az irányítást. Szereted, ha irányítanak, Cicus?"

"Baszd meg." Köpködi felém a szavakat, de már közel sincs bennük annyi méreg, mint korábban. " Utállak téged."

"Nem, nem utálsz." A teste megmozdul, ahogy végigsimítom a kezem az oldalán, egy pillanatra megszorítom a csípőjét, mielőtt megsimogatom az édes kis fenekét. "Utálod, ahogyan érzed magad, amikor nem vagy velem, de az biztos, hogy nem utálsz engem. Ne hazudj magadnak, cicám."

Beszív egy zihálást, én pedig előrehajolok, és gyengéden beleharapok a tarkójába. Ilyen közel hozzá érzem a félelmét és a dühét keveredve, de van még valami más is, ami még addiktívabbá teszi az illatainak koktélját.

A vágy.

Be van indulva. Tudom, hogy az én édes Tessem ezt soha a pokolban sem vallaná be nekem, különösen most, amikor olyan dühös, hogy mindjárt kibújik a bőréből, de ez az igazság. Nagyon fel van pörögve, és én tudom az egyetlen dolgot, amitől pokolian jól fogja érezni magát.

"Csak nyugodj meg, cica, én majd vigyázok rád." Kicsit megmozdulok, beleharapok a fülcimpájába, és élvezem, ahogy megmerevedik, és beszívja a levegőt. A légzése megváltozott, a dühös és mélyről gyorsabbra és felszínesre vált, ezzel is jelezve, hogy igazam van.

Lehet, hogy gyűlöl, de akar engem.

És valószínűleg önmagát is gyűlöli ezért.

A gondolatra elvigyorodom.

"Mit gondoltál, mi fog történni, amikor hazajövök, és látom, hogy tönkretetted a házamat?" Kérdezem, miközben könnyedén végigcsípem a nyakát. A bőre sima és meleg, de libabőrös lesz, amikor végigkövetem az ajkaimmal a nyakának ívét a válláig. "Azt hitted, hogy csak úgy hagyom, hogy büntetlenül elsétálj, miután mindent tönkretettél?"

A kezem megsimítja a fenekét, aztán leeresztem, és a lábai közé csúsztatom. Tess először megmerevedik, aztán érzem, hogy kicsit ellazul. Képes vagyok szétnyomni a lábait, hogy a farmerján keresztül is megsimogathassam.

"Válaszolj nekem, Tess." A hangom halk morgás, és ő azonnal megmerevedik, amikor átjárja. "Nem szeretem, amikor én kérdezek az emberektől, és azok olyan bunkók, hogy még a válaszadást is megtagadják. "Mit gondoltál, mi fog történni?"

"Nem gondoltam ennyire előre." A hangja halk, de tudom, hogy komolyan beszél. Az én édes kis cicám felhúzta a bugyiját, és most már bánja, de már késő. Tudja, hogy meg kell büntetni.

"Vetkőzz le." Adom ki neki a parancsot, miközben elengedem és ellököm magamtól. Kicsit megbotlik előre, majd elkapja magát, mielőtt lassan megfordulna, és úgy néz rám, mintha elment volna az átkozott eszem.

"Mi?" Köpi felém a kérdést. A méreg visszatért, de nem érdekel.

"Azt mondtam, vetkőzz le." Összefonva a karjaimat, figyelem őt, és várom, hogy engedelmeskedjen. "Rossz voltál, Tess, és most megérdemled a büntetést."

"Nem fogok." Nehezen lélegzik. a mellkasa gyorsan emelkedik és süllyed, miközben engem bámul.

Bassza meg, nem tudom, hogy ezt szeretem vagy gyűlölöm. Sóhajtva végigsimítok a hajamon, és őt bámulom. Van valami őrjítő abban, hogy nem hajlandó azt csinálni, amit én akarok, de ugyanakkor kurvára dögös is. Imádom, hogy azt hiszi, szembeszállhat velem.

Mégis meg akarom törni.

Ez kibaszottul zavaró.

"Ha nem vetkőzöl le magadtól, akkor én fogom megtenni helyetted" - mondom neki, miközben kinyújtom a kezem és megragadom a pólóját. Amikor az ujjaimat az anyagba csavarom, a szemei kitágulnak, és a szegélyéért nyúl, megragadja, miközben elhúzódik tőlem.

"Te egy kibaszott pszichopata vagy, tudod?" A szemei tőröket lövellnek, de a mocskos pillantások nem ártanak, így csak bámulok rá. Dühösen tépi fel a pólóját a feje fölé, majd kicsúszik a farmerjából. Észreveszem, hogy a bokája még mindig be van tekerve, de jól mozog rajta, így nem aggódom, hogy maradandó sérülése lesz.

"Boldog vagy?" Hozzám dobja a farmerját és a pólóját, és megáll előttem, és nagyokat liheg a fehérneműben, amit tőlem kapott. A fekete csipkeszegély a puha bőréhez simulva megrándul a farkam a farmeromban.

"Nem egészen. Vedd le a többit is, Tess".

"Nem." Keresztbe fonja a karját a mellkasán, mintha ez megakadályozná, hogy ránézzek. "Nem fogom."

"De igen." Előre lépve megragadom a vállát, és megforgatom. Ellenáll, de könnyedén kioldom a melltartóját, és hagyom, hogy a padlóra essen. Ahogy lehajol, hogy megpróbálja visszaszerezni, én megragadom az alsóneműjét, és lerántom. Ahogy lehúzom róla, az arcomat éri az illata.

Kurvára be van indulva, és ettől a tudattól még jobban akarom őt.

Morogva megforgatom, majd hátrafordulok vele, amíg a falhoz nem támasztom. Ezúttal, amikor csípőmmel oda szorítom, csak a ruhám választja el a farkamat a tökéletes kis testétől. Forróság lángol bennem, és figyelem, ahogy a pupillái kitágulnak.

Lehet, hogy azt hiszi, hogy gyűlöl engem, de látom rajta, hogy ugyanúgy akar engem.