Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 18. fejezet

 


18. fejezet





Tess



Marcelo olyan szorosan a falhoz szorított, hogy szinte lehetetlen levegőt vennem. Beszívok egy levegőt, és úgy érzem, mintha megfulladnék tőle. Körülöttem van, és amikor levegőt veszek, érzem, ahogy a jelenléte lecsúszik a torkomon.

Érzem a lényét bennem, ahogy a gyomromban tekeredik, mint egy kígyó, amelyik támadásra készül. Még ha most el is távolodnék tőle, azt hiszem, akkor is érezném, hogy velem van, valahányszor levegőt veszek. Idegesítő és utálom.

Olyan érzés, mintha a testem már nem is a sajátom lenne. Rám néz, sötét szemei az enyémre tapadnak, és hirtelen melegséget és vágyat érzek, ami átjár. Vágy és forróság ég a lábaim között, amikor a tekintetünk találkozik. Az alsó ajkát nyalogatja, miközben engem bámul, és hirtelen késztetést érzek arra, hogy még közelebb húzzam magamhoz, hogy megcsókoljon.

Ez őrültség, és ezt tudom, de ez nem jelenti azt, hogy képes vagyok elhessegetni a gondolatokat. Mágneses, még akkor is, ha nem jó nekem. Marcelo inkább hasonlít egy ketrecbe zárt állatra, mint bárki másra, akivel valaha találkoztam, és attól félek, hogy ha túl közel engedem magamhoz, az lesz a vesztem.

De most nincs más választásom. Tisztában vagyok azzal, hogy hatalmas, kemény farka a csípőmbe nyomódik, és hogy úgy bámul rám, mintha étel lennék, ő pedig éhezne. Igyekszem mindent elkövetni, hogy elrejtsem a tényt, hogy annyira akarom őt, amennyire csak lehet. Ő nem teszi meg ugyanezt az erőfeszítést. Marcelo akar engem, és ő az a fajta férfi, aki mindig megkapja, amit akar.

"Elvesztetted a ruházkodási jogosultságot" - mondja nekem egyenesen. Zavartan pislogok rá, próbálom megérteni a szavakat, amiket az imént mondott.

Külön-külön mindegyiknek van értelme. Tudom, hogy mit jelentenek, de úgy tűnik, nem értem őket egy mondatba fűzve. Kizárt, hogy őszintén azt gondolja, amire én gondolok.

"Én... mit?" Sikerül.

Egy apró vigyor ívelt a szája sarkába, és felnyúl, könnyedén végigsimítva az ujjaival az ajkaimon. Ösztönösen szétválnak, bár utálom, hogy úgy reagálok rá, ahogyan reagálok. "Ruházati kiváltságok. Elvesztetted a tiédet. Amíg nem vagyok biztos benne, hogy nem viselkedsz újra vadállatként, addig nem viselhetsz ruhát a házban. Csak a nyakörvet." Felnyúl, és megrántja, emlékeztetve engem, hogy valójában nincs választásom a dologban.

"De azt mondtad, hogy a cuccaim már úton vannak ide" - sikerül elérnem. "Azt mondtad, hogy a ruháim és az összes holmim a lakásomból jönnek". Nincs sok cuccom, és egyik sem olyan szép, mint bármi, amit tőle kaptam, de attól még az enyém, és még mindig azt akarom, hogy itt legyen velem. Nem akarom, hogy valaki, mint Marcelo, azt mondja nekem, hogy nem lehet az enyém.

"Jön. Valójában - mondja, és az órájára pillant - hamarosan itt kell lennie. De nem viselhetsz belőle semmit, Tess. Addig nem, amíg nem tudom biztosan, hogy megbántad."

Nem sajnálom. Újra tönkretenném az egészet, ha lenne rá lehetőségem. Amint újra itt hagy, keresek valami mást, amit az őrült segge szeret, és aztán darabokra tépem, a következményekre fittyet hányva. Még nem bántott, és nem érzem, hogy fog is.

Ha itt akar tartani, meg fogja bánni. Ugyanannyi kárt tudok okozni a drága holmijában meztelenül, mint teljesen felöltözve.

"Honnan fogod tudni megállapítani, hogy sajnálom?" Felpislogok rá a szempilláimon keresztül, és próbálom figyelmen kívül hagyni a belőle áradó forróságot. Amikor megengedem magamnak, hogy egy pillanatra elfelejtsem, mennyire elbaszott ez az egész, akkor őt akarom.

Istenem segíts, őt akarom.

"Ó, te okos lány vagy. Fogadok, hogy ki tudod találni, hogyan kezdj el meggyőzni engem."

Ösztönösen a tekintetem az ágyékára esik. Amióta elélveztem tőle, azon tűnődöm, mi a faszt pakolhat a nadrágjában. Nagyot nyelve sikerül visszahúznom a tekintetemet az arcára. Az arckifejezése egy jottányit sem változott, és az az érzésem, hogy hagyja, hogy magam döntsek.

Nem kell azt tennem, amire készülök. Most rögtön el is léphetnék tőle. Megfogott, de nem bánt engem. Nem kényszerít arra, hogy térdre boruljak előtte, mintha kész lennék imádni őt, de pontosan ezt teszem.

Felnézek rá, és megpróbálom felmérni az arckifejezését, miközben óvatosan lecsatolom az övét, és kigombolom a farmerját. A szemei sötét tócsák, amikből nem tudok olvasni, és azon tűnődöm, mi a faszt gondolhat rólam, hogy ott vagyok előtte, készen arra, hogy imádjam a farkát.

Tudnia kellett, hogy ez lesz a vége, nem igaz? Tudnia kellett, hogy a végén térden állok majd előtte, és már a gondolattól is csorog a nyál a számban, hogy milyen íze lesz.

A testem egy kibaszott áruló.

"Azt hiszed, hogy ezzel visszakapod a ruháidat?" Marcelo hangja halkabb, mint gondoltam volna, és meglepetten nézek fel rá, a kezem még mindig a farmerja derekát szorongatja.

"Igen." Az én hangom is ugyanolyan lágy. Ez is tele van reménnyel. Kíváncsi vagyok, vajon ő is érzékeli-e ezt.

Megrázza a fejét. "Nem. Egy ruhadarabot kapsz vissza ezek után. Gondosan válassz." Hatalmas keze a tarkómon landol, ujjai keményen a koponyámba nyomódnak. Amikor nem mozdulok azonnal, belemélyeszti őket a bőrömbe, és egy maréknyi hajamba markol, hátrahúz, hogy a nyakam szabadon legyen, és felnézzek rá. "Harapj meg, és megöllek. Halálosan komolyan mondom."

Sikerül bólintanom, és elenged. Tudom, hogy küzdenem kellene ellene, és mindent megtenni, hogy elmeneküljek tőle, de óvatosan lehúzom a nadrágját, és a számban tényleg összefut a nyál. Nem szabadna ennyire akarnom őt, de hirtelen tele vagyok szükséggel. Szükségem van rá a nyelvemen, a számban. Azt akarom, hogy jól érezze magát, de nem azért, mert tőle jól érzem magam, hanem csak azért, hogy kielégítsek valami égető vágyat a lelkem mélyén, amit nem tudok megnevezni.

A farka hatalmas. A szemeim tágra nyílnak, amikor meglátom, és felpillantok rá, de még mindig nem mozdul. A szemei rám szegeződnek, az ujjai még mindig a tarkómat nyomják. Mindkét kezemmel kinyújtom, és megragadom, fel-alá futtatom őket sima szárán.

Óvatosan, mintha attól félnék, hogy fájni fog, a számba veszem. A puha fej vastag a nyelvemre, és ölelgetem, miközben a kezeimmel fel és le futok a hosszán. Marcelo elmozdul, előrenyomul a számba, én pedig ellazítom a torkomat, és próbálok nem öklendezni, ahogy egyre mélyebbre hatol.

De aztán rájövök, hogy nem akarom, hogy ő irányítson. Kihúzom a számból, és megnedvesítem a nyálammal. Egyik kezemmel megragadom a tövét, és szorosan megszorítom, majd a másikkal köré csúsztatom, fel-le futtatom a tengelyén. Egy apró nyögés hagyja el a száját, én pedig tényleg elmosolyodom, mielőtt megnyalnám.

Amikor erősen szopogatom a fejét, érzem, hogy megpróbálja hátulról lenyomni a fejemet, hogy mélyebbre menjek, de nem engedem. Azt akarom, hogy tudja, hogy itt én irányítok, még ha csak néhány percig is. A kezeim dolgoznak rajta, fel-le húzom a nyálat a tengelyén, miközben erősebben szopom a gumóját, majd a nyelvemmel végigsimítok a fejének alján lévő érzékeny ponton, mielőtt újra mélyen a számba venném.

Beszívja a levegőt, és előrenyomul, de én visszahúzódom, szorosan a kezemmel tartom, hogy ne tudja magát belém erőltetni.

"Tess" - morogja, a hangjában egy figyelmeztető hang, és én érezni vélem a diadal szúrását. Nem tudok kijutni innen, és nem sok hatalmam van felette, de most már tudja, hogy nem lehet mindig minden az övé.

"Túl lassan haladunk neked?" Kérdezem, és egy pukkanással kihúzom a farkát a számból. Akarom őt. Bassza meg, most rögtön el akarom élveztetni, de imádom az arckifejezését. Amikor nem válaszol, elvigyorodom, majd újra szopom, ezúttal mélyebbre engedem a torkomon.

A tarkómat érő enyhe nyomás teljesen megszűnik. Marcelo egyszerre csapja belém a farkát, egyre mélyebbre nyomja a torkomban, én pedig öklendezek, és egyre szorosabban szorítom a farkát. A feje olyan vastag, hogy fuldoklom, de ha észreveszi is, nem érdekli. Tovább tolja belém, én pedig csak kapaszkodni tudok a farkába, és próbálok tovább lélegezni.

Érzem, ahogy rángatózik a számban, majd elenged, meleg ondója megtöltötte a számat.

"Nyeld le az egészet" - parancsolja, és én megteszem, miközben könnyek égnek a szemem sarkában.

Nem haragszom rá, bár biztos vagyok benne, hogy haragudnom kellene. Gyűlölnöm kellene magamat, amiért élvezem ezt, amiért élvezem, milyen érzés, hogy a farkát bennem tartja. Akkor is lenyeltem volna az egészet, ha ő nem mondja, hogy nyeljem le.

Mi a fenét mond ez rólam?

Amikor befejezi, hátralép, lehajol, és durva csókot nyom a homlokomra. "Egyetlen ruhadarab" - emlékeztet, majd felhúzza a nadrágját, és elsétál.