Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 19. fejezet

 


19. fejezet





Marcelo



Soha nem hittem, hogy a halál utáni tisztánlátás tényleg létezik, egészen mostanáig. De miután láttam Tess édes kis száját a farkam köré tekeredni, és végre elélveztem benne, sokkal tisztábban tudok gondolkodni. Ő ott maradt a padlón, ahol hagytam, én pedig a konyhába sétáltam, hogy hozzak valami ennivalót.

Megragadok egy tányért és néhány chipset, összedobok néhány nachót, aztán várok, amíg felmelegszik. Csörög a telefonom, és nem lepődöm meg, amikor látom, hogy egy üzenet a költöztetőtől, amiben tudatják velem, hogy már úton vannak ide. Úgy tűnik, Tessnek van egy hala, és tudni akarják, hogy hozzák-e, vagy húzzák le.

Hozzák.

Utálom az állatokat a házban, de ez csak egy hal, és van egy olyan érzésem, hogy ez sokat fog segíteni az én édes kis cicámmal szemben. Még akkor is, ha azt hiszi, hogy ki fog jutni innen, vagy képes lesz eléggé megőrjíteni ahhoz, hogy elengedjem, ez egyszerűen nem fog megtörténni.

Most már itt él, akár tetszik neki, akár nem, úgyhogy ha egy halat akar társaságnak, akkor kaphat egy kibaszott halat.

A mikrohullámú sütő csipog, én pedig felkapom a tányért és a két sört, és magammal viszem őket a nappaliba. A bőrkanapém rendetlen, ami egy kicsit felbosszant, de még mindig rengeteg más hely van, ahol leülhetek és ehetek.

"Gyere, egyél valamit" - mondom Tessnek, miközben elmegyek mellette. Még mindig a padlón fekszik, és felnéz rám, amikor elmegyek mellette, de nem mozdul. "Vagy nem. Ha el akarod pazarolni magad, akkor az is rendben van, de hoztam neked egy sört."

Letelepszem egy székre, és a tányér nachót a dohányzóasztalra teszem, mielőtt felbontom a söröket, és nagyot húzok az enyémből. Baszd meg! Pont erre volt szükségem.

Egy pillanat múlva, miután bekaptam néhány falatot, meglátom Tess-t az ajtóban lebegni. Még mindig olyan meztelen, mint a születése napján, és annak ellenére, hogy épp most szopott le, érzem, hogy a farkam megint megvastagszik egy kicsit a látványától. Bassza meg, félig már azóta van, hogy beköltözött, és nem úgy néz ki, hogy ez egyhamar megszűnik.

"Gyere, igyál egy sört" - mondom neki. Ez nem egy ajánlat, és bár egy pillanatig habozik, a tényen látszik a tekintetén, hogy tudja, számítok rá, hogy csatlakozik hozzám. "Most, Tess."

Ezzel bejön a szobába. Mielőtt leülne, felkapja a takarót a padlóról, és a hóna alatt köré tekeri, mint egy törölközőt. Iszom egy kortyot a sörből, miközben nézem őt, és mosoly görbül az ajkamra. Még egy kibaszott takaróban is olyan dögösnek tűnik, mint a tűz.

A haja összekócolódott onnan, ahol megfogtam, az ajkai pedig kissé felpuffadtak és zúzódásoktól. Legszívesebben most azonnal újra megdugnám az édes száját, de ehelyett inkább egy sört nyújtok neki. "Idd meg ezt."

Belekortyol, aztán leül velem szemben, a szék szélén gubbasztva, mintha bármelyik pillanatban menekülőre fogná a dolgot. Óvatosan, mintha inkább őt harapnák meg, mint fordítva, megeszi az egyik nachót, aztán a másikat.

"Jó?" Kérdezem tőle, miközben magamnak is veszek belőle. Kurvára igen, jó. Tele van steakkel, sajttal, babbal és paprikával. Valami olyan dolgot akartam, ami teljesen addiktív, hogy rávegyem, hogy idejöjjön és velem egyen, és úgy tűnik, pontosan a megfelelőt választottam.

Bólogat. "Azt mondtad, hogy egy ruhadarabot kaphatok. Én választhatom ki?"

Szemezgetek vele. Valamit a tarsolyában tart, és azt hiszem, tudom, mi az, de mégis szeretném, ha ő maga mondaná el. Tess valószínűleg úgy érzi, hogy most szüksége van egy kis kontrollra az életében, mert az biztos, hogy nem sok minden van neki.

"Igen." Lássuk, mit talál ki. Legrosszabb esetben bármikor elvehetem tőle, amit választott, és adhatok neki helyette valamit, amit én akarok, hogy viseljen. Ha nem engedhetem, hogy állandóan meztelenül járkáljon a házban, akkor biztos vagyok benne, hogy találok valami fehérneműt, ami nekem is megfelel.

A pokolba is, olyan lesz, mintha a saját kis szexbabám lenne a házban. Fantasztikus. De még ha ezt gondolom is, tudom, hogy ez nem teljesen igaz. Tess kurva dögös, és a nap minden pillanatában bele akarom dugni a farkamat, de ennél többről van szó. Erősebb, mint bármelyik nő, akivel valaha is találkoztam.

Egyszerűen nem fél szembeszállni velem. Imádom a pimasz kis száját, és azt, hogy hajlandó verbálisan velem csatázni, még akkor is, ha tudja, hogy vesztésre áll. Elsősorban azért vettem el Tess-t, mert nem akartam megölni, miután látta, hogy megöltem a péket, de most, hogy itt van, ennél sokkal többért akarom megtartani.

A szexnél is többre, ami egy kicsit kényelmetlenül érint, mert nem vagyok benne biztos, hogy valaha is éreztem már így valaki iránt.

"Jó." Félbeharap egy újabb nachót, a ropogás hangja hangos a szobában. "Nem vonhatod vissza, amit mondtál, tudod. Azt veszek fel, amit akarok."

Egy pillanatig csak bámulok rá, és megrázom a fejem. "Hány éves vagy?" Természetesen tudom. Mindent tudok, amit Tessről tudni lehet. Amint elkaptam, azonnal kutattam utána, mert biztos akartam lenni benne, hogy mindent és mindenkit megtalálok, ami előnyömre válhat vele szemben.

Leginkább arról akartam megbizonyosodni, hogy nincs-e valaki, aki keresni fogja őt. Egy részem valójában attól félt, hogy valaki megpróbálja majd visszavenni tőlem, de abból, amit láttam, nem volt senki az életében, akit ez eléggé érdekelne. Egy barátja, de ennyi.

Még a munkahelye sem tűnt érintettnek, amikor elmondtam nekik, hogy felmondott. Nincs család, nincs igazi támogató rendszer.

Nos, tudom, hogyan reagálnék, ha valaki megpróbálná elvenni tőlem. Felégetném a világot, hogy megtaláljam őt. Bárki is vitte el, meghalna, én pedig visszahoznám ide, ahol biztonságban tudnám.

"Huszonkét éves vagyok." Az igazat mondja nekem. Ez a másik ok, amiért megkérdeztem. "Te?"

"Idősebb." Nem számít. Csak az számít, hogy én vagyok a megfelelő férfi számára. Lehet, hogy még nem tudja, de én vagyok az egyetlen ember a világon, aki igazán meg tudja adni neki, amire szüksége van. Én vagyok az egyetlen, aki gondoskodni tud róla, és kizárt, hogy valaha is elengedjem. "Nincs családod?"

Egy kis szünet, amely alatt azon tűnődöm, vajon hazudni fog-e nekem. Ha valaha is volt idő hazudni valamiről, az most lenne, de örülök, amikor megrázza a fejét. "Nincs családom."

"Teljesen egyedül vagy." Ez nem kérdés, de a feje felkapja a fejét, és úgy néz rám, mintha azon gondolkodna, hogyan válaszoljon. "Vagyis egyedül voltál. Amíg ide nem hoztalak."

"Amíg el nem raboltál."

"Ezt már megbeszéltük. Inkább megöltelek volna?" Kiszivattyúzom a sörömet, majd átnyúlok az asztal túloldalára, és elveszem tőle az övét. Alig kóstolja meg, én iszom egyet, élvezem, ahogy lefolyik a torkomon. "Ez még mindig egy lehetőség, tudod."

Erre ő előrehajol, a könyökét a dohányzóasztalra támasztja. Észreveszem, ahogy a takaró kicsit megmozdul a hóna alatt, mintha le akarna esni, de nem csúszik ki a teste köré. Legalábbis még nem.

"Mi itt a végjáték, Marcelo? Azt hiszed, hogy csak úgy... mit? Addig tartasz itt, amíg beléd nem szeretek? Soha nem fog megtörténni. Te egy gyilkos vagy, ha esetleg elfelejtetted volna. Elraboltál engem. Leszarom, hogy tudsz-e a múltamról, vagy hogy mennyire próbálsz úgy tenni, mintha érdekelne. Nincs hely a szívedben a kedvességnek, tudod? Te rohadt vagy ízig-vérig."

Úgy köpi rám a szavakat, mintha nem hallottam volna rosszabbat, de én ráharapok a csalijára, és mégis felállok. "Ezt gondolod?"

Ezt akarja gondolni. Azt akarja hinni, hogy egy szörnyeteg vagyok, hogy ne érezze magát olyan bűntudatosnak, amiért kinyitotta előttem a lábait.

Tess feláll, a szeme csillog a dühtől. Vörös pír kúszik fel a mellkasára, és az enyémre szegezi a tekintetét, kicsit előrehajol, mint egy díjbokszoló, aki készülődik. Ujjai a takaróba csavarodnak, hogy ne csússzon el, bár tudom jól, hogy még mindig lehúzhatnám, és felfedhetném őt.

"Tudom. Valaki olyan, mint te, Marcelo? Te nem kaphatsz szerelmet. Nem érdemled meg. Egyedül fogod leélni az életed, és egyedül fogsz meghalni."

"Nem fogok." Gyorsabban mozdulok, mint ő, megragadom a karjánál fogva, és a lépcsőhöz húzom. Kurva hosszú az út vissza a szobájáig, de nem oda megyünk. Megadtam Tessnek a lehetőséget, hogy félig-meddig tisztességes életet éljen itt, és velem éljen ebben a házban, de ő csak úgy az arcomba vágta.

Lássuk, mennyi időbe telik, mire rájön, hogy kurva nagy hibát követett el.

"Baszd meg! Engedj el!" Lökdösődik felém, és közben elengedi a takarót. Még akkor is, amikor a kezei csapásokat záporoznak a karomra, nézem, ahogy a takaró a földre esik, aztán rávigyorgok, felkapom, és a mellkasomhoz húzom.

"Így foglak bevinni a házunkba az esküvőnk napján" - mondom neki.

"Baszd meg!" Ordít, és próbálja elérni, hogy elengedjem. "Soha nem megyek hozzád, Marcelo! Te kibaszott őrült vagy!"

Veszélyes így viselkedve felmenni a lépcsőn, de biztonságosan be akarom zárni, nehogy kárt tegyen magában. Tess túl tökéletes ahhoz, hogy megkockáztassam, hogy bármi rossz történjen vele. Tudom, hogy azt hiszi, hogy soha nem lesz az enyém, de téved.

Még nem érti, de meg fogja érteni.

Ő az enyém volt attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam.