Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 2. fejezet

 


2. fejezet





Marcelo



Erick Tallen előttem esik a földre, de nem előbb, minthogy égető fájdalom hasít az oldalamba, amitől fájdalmasan felszisszentem, miközben a csípőmbe markolok. A kibaszott seggfej egész idő alatt a fehér szakácskabátja alatt bújt, és én észre sem vettem. Ha a szemétláda okos lett volna, minden egyes alkalommal, amikor találkoztunk egy kis csevegésre, magánál tartotta volna a fegyverét, de ez volt az első alkalom, hogy láttam, hogy elővette.

És ez volt az utolsó alkalom, hogy elővette.

Nem a teste padlóra csapódásának hangja az, ami miatt felnézek. Nem az a felismerés, hogy szét fogom vérezni a kibaszott padlót, ha nem vigyázok, ami sokkoló hullámot küld a testembe.

Hanem az a tény, hogy valaki kurvára sikított.

A fejem oldalra rándul, ahogy próbálom kitalálni, honnan a fenéből jött a hang. Valaki odakint van, látom, ahogy ott áll a fényben, és engem néz, kurvára engem néz, a szája tátva marad a meglepetéstől.

Nem, nem az övék.

Ő.

Akárki is bámul engem, most lassan hátrál, a kezét maga elé tartva, mintha ez megakadályozná, hogy utána menjek. A szája elernyed, de már nem sikít, és egy pillanatra leveszem róla a szemem, hogy lenézzek az oldalamra.

Kurvára sötét van ebben a kibaszott pékségben, de még mindig látom a ruhámon virító vért. Hála a fasznak, hogy Erick borzalmasan lő, különben eltalálhatott volna valami fontosat. Csak súrolt, szóval marad egy heg, de nem kell aggódnom, hogy a seggemet kórházba kell vinni.

A kórházi orvosokkal való foglalkozás az, amikor a szarságok rosszul sülnek el. Mindig az a legjobb, ha az embernek közvetlenül a családja dolgozik, hogy ez eleve ne legyen probléma.

Ez a gondolat jár a fejemben, miközben a pékség bejárata felé sétálok, a lányon tartva a szemem. Még mindig nem mozdult, és ahogy közelebb megyek, úgy bámul rám, a szemei rám szegeződnek, mintha nem tudná őket elhúzni.

Én is ugyanezt érzem iránta, de a bejárati ajtóhoz érve mégis előrántom a telefonomat a zsebemből. A bátyám az első csörgésre felveszi, mint mindig. Ő mindig ott van mellettem, bármi történjék is, főleg azért, mert mindketten tudjuk, hogy együtt elég erősek vagyunk ahhoz, hogy bármilyen veszélyt elviseljünk a családunkra nézve.

"Salvatore" - morgom, képtelen vagyok kiverni a fájdalmat a hangomból -, "ki kell takarítani a pékséget".

Sóhajt, és a sűrű hangjából biztosan tudom, hogy még mindig az ágyban van. "Mi a faszt csináltál?"

Grimaszolok, kinyomom az ajtót, és a lány felé fordulok. Még mindig lassan hátrál, és bár futáshoz öltözött, nem fordul meg, és nem próbál menekülni. Imádom, hogy nem tudja levenni rólam a szemét, pedig a menekülés lenne a legokosabb dolog, amit most tehetne.

"Önvédelem volt. A köcsög lőtt először." Még egy lépés, és a lány még mindig nem mozdul. Nem tudja levenni rólam a szemét. Szegény megdermedt. Ha tudná, mi a jó neki, most azonnal hátat fordítana és elmenekülne.

"De te vetettél véget neki?" A hangja hideg. "Vége?"

"Vége. Most már csak egy takarítóbrigádra van szükségem."

"És ezt nem tudod egyedül megcsinálni?" Ingerültnek tűnik, és biztos vagyok benne, hogy tudom, miért. Engem nem zavar, hogy hétvégén is dolgozom. De mióta Salvatore feleségül vette Arabelle-t, azóta a szombatot és a vasárnapot kettejüknek szánja. Megértem, tényleg, de soha nem fordíthatsz hátat a családi vállalkozásnak, nem akkor, amikor tényleg szükség van rád.

"Van egy elvarratlan szál, amit el kell intézni." A tekintetem a lányra vándorol, miközben beszélek. Nehezen tudom megállapítani, hány éves lehet. Fittnek és feszesnek tűnik, a teste szexi a szűk futóruhában, és olyan ártatlanság árad belőle, ami már most az őrületbe kerget. Még nem beszéltem vele, és még csak a közelébe sem kerültem, de máris el akarom pusztítani.

"Bassza meg! Birkózz meg vele." Salvatore leteszi, én pedig visszacsúsztatom a telefonomat a zsebembe.

"Szia, drágám" - mondom, a hangomat a lehető legnyugodtabban és legkönnyedebben tartva. Határozottan meg van ijedve, és nem tudom félretolni a gondolatot, hogy most közeledni hozzá kicsit olyan, mintha egy elszabadult lóval lenne dolgom, akit meg kell törni.

"Te ölted meg." A hangja épp olyan tökéletes, mint a többi része. Már annyira hátrált, hogy a combja a járdán lévő padnak ütközik, és megáll, hátranyúlva érzi, mibe ütközött. Nyilvánvalóan elég okos ahhoz, hogy ne akarjon megfordulni, és megkockáztassa, hogy egy pillanatra is levegye rólam a szemét.

"Önvédelem volt" - mondom néhány percen belül másodszor. Tudom, hogy a pokolban sincs rá esély, hogy valaha is elhiggye, amit most mondtam, úgyhogy azzal a sima, egyenletes hangon folytatom. "Inkább én legyek az, aki holtan fekszik odabent a padlón, drágám?"

Szemei oldalra szöknek, amikor meghallja a szirénákat. Én is hallom őket, de én tudok valamit, amit ő nem. Ő talán azt hiszi, hogy segítség van úton, de a zsaruk közül sokan a mi zsebünkben vannak. Van néhány, aki nem hagyja, hogy lefizessük őket, de mi mindent megteszünk, hogy elkerüljünk mindenféle kapcsolatot velük, hacsak nem feltétlenül szükséges.

Tudom, hogy Salvatore olyan rendőröket fog hívni, akikre számíthatunk, hogy a mi oldalunkon állnak.

"Le fognak tartóztatni" - mondja, és keresztbe fonta a karját a mellkasán. Ez csak annyit tesz, hogy magasabbra tolja a pimasz melleit, én pedig lustán lenézek rájuk, mielőtt célzottan visszanéznék az arcára. "Jön a rendőrség. Elmondom nekik, mit láttam."

"Nem fogja őket érdekelni." Gyorsan mozdulva odasétálok hozzá, készen arra, hogy bezárjam a szakadékot kettőnk között, és véget vessek ennek az ostobaságnak. Tudom, hogy Salvatore azt mondaná, hogy golyót kell eresztenem a szívébe, de habozom, bizonytalan vagyok magamban.

Utáltam őt, amikor nem akarta megölni Arabelle-t. Pedig olyan egyszerű feladat lett volna - egy golyó az agyába, és egy csomó szívfájdalmat elkerülhettünk volna. De ő kurvára nem tudta megtenni. Lefelé nyúlva megragadom a fegyverem markolatát, élvezem a bőrömhöz simuló érdes érzését. Kicsit belevág a bőrömbe, szinte fáj, de nagyon tetszik.

Szeretem, hogy földhözragad a textúrája és a kis fájdalom. Emlékeztet arra, hogy komolyan kell vennem, amit csinálok.

"Meg fogsz ölni" - zihál, és lenéz a kezemre.

"Nem foglak." Még nem tudom, mit fogok tenni. Csak azt tudom, hogy a pokolban sem hagyhatom, hogy ez a gyönyörű lány elmeneküljön előlem. Már mondta, hogy beszélni fog a rendőrséggel, és most a legkevésbé sem hiányzik, hogy rossz rendőröknek mondjon valamit.

Akik a zsebünkben vannak, azt fogják mondani, amit kell, hogy segítsenek nekünk, de ebben a lányban nem bízom.

A szája tátva marad, mintha beszélni akarna, de ehelyett megfordul, egyik lábát a pad ülésére teszi, és átugrik rajta. Sokkal gyorsabb, mint amilyennek gondoltam volna, de tudom, hogy az adrenalin hihetetlen dolgokra képes sarkallni az embert, ha szorult helyzetben van.

"Gyere vissza, baszd meg!" Dörmögöm, és követem őt. A pad másik oldalán keményen földet érek, de nem hagyom, hogy az ütközés ereje lelassítson. Ehelyett utána eredek, szememet a lengő lófarkán tartva, ahogy átvág az utca túloldalára, egy sikátorba.

Talán azt hiszi, hogy lehagyhat engem, vagy hogy el tud rejtőzni, de mindkettőben téved. Bármit megteszek, hogy megvédjem a családomat.

Bármit.