Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 20. fejezet

 


20. fejezet





Tess



Őszintén azt hittem, hogy ennél rosszabb már nem lehet, de tévedtem.

Egy kibaszott nyakörv van a nyakamon, és nem hagyhatom el a házat anélkül, hogy sokkolnának, de volt egy tervem. Úgy volt, hogy megdöntöm a fejem, hogy ne sokkoljanak, és elszaladok, és mit tettem ehelyett?

Elbasztam egy kanapét és néhány műalkotást. Nem éppen a legjobb módja a feltűnésnek, amikor egy totális pszichopata elől próbálsz elmenekülni, és most a dolgok sokkal, de sokkal rosszabbra fordultak.

Marcelo egy matracra dobott a szoba sarkában. Azonnal talpra pattanok, és megfordulok, hogy mondjak neki valamit, de ő feltartja a kezét, hogy megállítson. Át tudnék beszélni rajta, de valami a jelenlétében azt követeli, hogy figyeljek, és összeszorítom a számat.

Gyűlölet és szégyenérzet önt el. Ledobtam a takarómat, az egyetlen dolgot, ami megakadályozta, hogy igazán megnézhesse a testemet, és most teljesen kiszolgáltatottnak érzem magam neki. Marcelo rám pillant, de a tekintete nem időzik sokáig az alakomon, mielőtt visszapillant az arcomra.

"Ez most már a te szobád" - mondja, és lazán nekitámaszkodik az ajtónak, mint egy kidobó egy forgalmas klubban. A testbeszéde tudatja velem, hogy nem fogok átjutni rajta, és jobb, ha meg sem próbálom, mert boldogan a seggemre fog ütni, ha mégis megpróbálom. "Itt élsz, amíg be nem bizonyítod nekem, hogy megszelídíthető vagy."

"Nem vagyok vadállat" - köpöm ki, valószínűleg inkább az ő, mint az én igazamat bizonyítva.

"Ó, de az vagy, cica." Marcelo átmegy hozzám, és könnyedén megsimogatja az arcom. "Te egy vadállat vagy, akinek mindig is meg kellett védenie magát. És most először életedben nem kell, és szerintem emiatt nem tudod, mit kezdj magaddal. Semmi baj, cica. Itt vagyok neked."

"Nem akarom, hogy itt legyek neked" - mondom, és ököllel a mellkasára ütök. Sajnos, ő tömör izom, és egyből lepattanok róla. Nem hiszem, hogy meg tudnám sebezni, ha nagyon próbálnám.

"Kemény dolog. Vacsorára visszajövök. Ne csinálj semmi hülyeséget." Körbepillant a szobában, mintha megbizonyosodna róla, hogy nincs semmi, amibe belekeveredhetnék. Aztán, mielőtt még előállhatnék valami visszavágással, vagy megpróbálhatnám megállítani, már el is tűnt. Az ajtó hangos csattanással becsukódik, én pedig odarohanok, és rácsapom az öklöm.

"Baszd meg, Marcelo!" Ordítom, és nekivágom magam az ajtónak. Nincs rajta kilincs, és hasztalanul kaparászom a keretet, mintha tényleg ki tudnám húzni az ajtót, és elmenekülhetnék. Tudom, hogy nincs kiút, és könnyekkel az arcomon megfordulok, hogy új szállásomra nézzek.

Aprócska. Valójában a hely nagy részét a sarokban a padlón lévő matrac foglalja el. Van egy ablak, de az magasan van a falon, és azonnal észreveszem a rácsokat, amelyek megakadályozzák, hogy megpróbáljak kijutni. Még ha el is érném az ablakot, és fel tudnám húzni magam, a pokolban sincs rá esély, hogy át tudnék préselődni a rácsokon.

És még ha sikerülne is, akkor mi lenne? Leesni a harmadik emeletről a földre, mielőtt megpróbálnék elmenekülni ebből a hatalmas birtokról a kibaszott semmi közepén?

A könnyek gyorsabban jönnek, és dühösen letörlöm őket. Nem segítenek a menekülésben, és utálom, hogy ilyen gyengének érzem magam, ha így sírok. A matrachoz sétálva kísérleti rúgást adok neki. Tisztának tűnik, de utálom, hogy csupasz, és hogy nincs ruhám vagy takaróm, amiben felmelegedhetnék.

A szoba egyik oldalán nyitott ajtó vezet a fürdőszobába, és tétován besétálok, jól tudva, hogy ez közel sem lesz olyan szép, mint az előző. Igazam van. Felnyögök, amikor meglátom a kis mosdót, a kádat és a vécét. A padlón egy szőnyeg van, bolyhos és fehér, és elég tisztának tűnik. Megragadom, és a matracra dobom, mielőtt leülnék rá.

Nem tudom, mi a faszt csináljak.

Őszintén azt hittem, ha elég időm lenne, akkor vagy el tudnék szökni Marcelótól, vagy meg tudnám győzni, hogy engedjen el, de most, hogy egy kibaszott cellába vagyok bezárva, egyikre sincs esély. Kibaszottul kizárt.

Sóhajtva hanyatt dőlök a matracra. Attól, hogy ez a szoba annyira emlékeztet néhány nevelőotthonra, ahol fiatalabb koromban éltem - és különösen egy ilyenre -, összeszorul a gyomrom. Marcelo ezt semmiképp sem tudhatja, igaz?

Úgy értem, még nagyobb szörnyetegnek kell lennie, mint gondoltam, ha hajlandó volt összerakni ezt a helyet, csak azért, hogy a régi nevelőszüleimre emlékeztessen.

Félelem támad bennem, és a torkomhoz kapaszkodva felülök. Ez azonban nem az a szoba. Nem vagyok tizenkét éves, és nem vagyok abban a házban. Lehet, hogy úgy érzem, és lehet, hogy úgy is néz ki, de ők már elmentek. Engem elvittek. Az állam gondoskodott róla, hogy új családom legyen.

Állva levegőért kapkodok. Tudom, hogy butaság, de már attól is rosszul leszek, hogy egy olyan szobában vagyok, amely arra a házra emlékeztet, amelyben éltem. Ki akarok innen jutni, és az ajtóhoz szaladok, újra dörömbölök rajta.

"Marcelo!" Összeszorul a torkom, ahogy a nevét kiáltom. "Marcelo! Sajnálom! Ne csináld ezt! Ne tedd ezt velem!" Lélegzetet szívva zokogok, aztán érzem, ahogy a hányás felszáll a torkomban. Éget, és próbálom visszatartani, hogy ki tudjak menni a mosdóba, de nem sikerül.

Lehajolva megragadom a combomat, és erősen összeszorítom, miközben a gyomrom tartalmát a padlóra eresztem. Fájdalmas. Minden összecsavarodik a gyomromban, és meg akarok halni.

Akkor is meg akartam halni, akkoriban. Csak akkor, amikor annyira elkezdtem színészkedni, hogy a nevelőanyám megszabadult tőlem. Ez veszekedést okozott, mert nem akarta, hogy elmenjek. A nevelőapám nem akarta, hogy eltűnjön a kis játékszere.

"Nem" - motyogtam, és a matrachoz botorkáltam. Már a látványától is, ahogy ott fekszik a padlón, megint rosszul leszek, de nincs energiám tovább küzdeni, hogy kijussak innen. Életemben egyszer már meg kellett tennem, és túl sokáig tartott, amíg bárki is segített volna.

Azt hittem, hogy el tudok menekülni ebből a házból, de ez a szoba túl sok. Őszintén szólva nem tudom, hogy ki tudok-e innen jutni.

Ebből a szobából nem.

Már megint nem.