Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 21. fejezet

 


21. fejezet





Marcelo



Egy ideig hallgattam, ahogy Tess kiabál értem, de nem túl sokáig. Elfoglalt ember vagyok, akinek sok a dolga. A családi vállalkozás vezetése időt és energiát vesz igénybe, és mindig van valaki, akivel el kell számolnod, hogy ne baszakodjon veled. Dühösen húzódok ki a kocsibejáróból, dühösen a történtek miatt.

Soha életemben nem voltam az a fajta, aki megkérdőjelezi, hogy helyesen cselekszem-e vagy sem, de Tessben van valami, ami miatt hirtelen kételkedem magamban. Szívás, hogy egy időre nem lesz kellemetlen, ha beteszem abba a szobába, de meg kell akadályoznom, hogy kárt tegyen magában, vagy megpróbáljon még több szarságomat elbaszni.

Igen, amit a nappaliban csinált, az felbosszantott, de az, hogy képes volt leszopni a farkamat, majd hazudni nekem és magának is, hogy nem fog velem maradni, még jobban feldühített.

Csak hallani akartam, ahogy bevallja, hogy ugyanúgy akar engem, mint ahogy én akarom őt. Tudom, hogy mi fog történni. El fogom venni feleségül, és sok gyerekkel fogom megajándékozni, de előbb meg kell tanulnia uralkodni magán. Meg kell tanulnia, hogy hozzám tartozik, és hogy kurvára semmit sem tehet ellene.

Vezetés közben csörög a telefonom, és egy gombnyomással felveszem. Salvatore hangja azonnal betölti a kocsit.

"Kurvára remélem, hogy nem vagy tökig az új játékszeredben". Bár a szavai könnyedek, van bennük valami éles, amit azonnal felfogok.

"Jelenleg nem. Épp úton vagyok, hogy megnézzem a pékséget, és megbizonyosodjak róla, hogy az új tulajdonos megértette, hogyan fog ez a szarság menni." Nem mindennap történik meg, hogy valakit meggyilkolnak, és a fia lép a családi vállalkozás élére, de nem lep meg, hogy itt ilyen gyorsan mozdultak a dolgok. Mindenki akar egy szeletet a tortából, hogy úgy mondjam, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy nem vesznek tudomást arról, hogy az apjukat megölték, mert egy idióta volt.

"Ne." Salvatore parancsa meglep, és felvonom a szemöldökömet, miközben várom, hogy kifejtse a részleteket. "A fiú kérdezősködik, azt mondja, hogy az apja nem szedte volna csak úgy össze magát, és hagyta volna el a várost és a pékségét. Nyomozást indít az apja eltűnése ügyében, és szerinted ki a fene vezeti ezt a nyomozást?"

Megesik a szívem. "Az a kibaszott nyomozó, aki utánad nyomozott, amikor elvitted Arabelle-t." Nyögve lekanyarodok a főútról, és elkanyarodom a pékségtől. "Szerinted mi a faszt fognak csinálni, ha rájönnek, hogy Erick Tallen kapcsolatban állt a családunkkal?"

"Nem fognak. Jelenleg mindent megteszek, ami tőlem telik, hogy ez ne történhessen meg." Salvatore szünetet tart, majd folytatja. "De most meg kell húznod magad."

A bátyám parancsa nem tetszik nekem. Utálom, ha bármit is mondanak nekem, függetlenül attól, hogy ki adja a parancsot. Salvatore és én mindig is egyenrangúak voltunk a családi vállalkozások vezetésében és a problémák kezelésében. Ez az első alkalom, hogy azt mondta nekem, hogy álljak félre valamitől.

"Megmagyaráznád, miért te vezeted ezt az ügyet? Hiszen én öltem meg azt a fattyút."

"És te vagy az is, aki jelenleg egy nőt tart bezárva a házában" - lő vissza, én pedig egy rövid pillanatra lehunyom a szemem, és örülök, hogy félreálltam és megállítottam a kocsit ezért a beszélgetésért. "Mi a fenét gondolsz, mit gondolna a mi kis hatalmi nyomozópárosunk, ha begurulnának a házadhoz, és Tess történetesen pont azt a pillanatot választaná, hogy elkezdjen sikoltozni?".

Utálom, hogy igaza van, de el kell ismernem, hogy így van. Tess még nagyobb teher, mint korábban volt, de még mindig nem olyan, akitől hajlandó lennék megszabadulni. Ha ennyire ragaszkodni akarok hozzá, akkor hajlandónak kell lennem arra, hogy néhány más dolgot is elengedjek, például azt, hogy átadjam az Erick Tallen-féle zűrzavar irányítását Salvatore-nak.

"És neked nem gond, ha átveszed a vezetést?"

Gúnyolódik, és én csak az arcát látom a telefonon keresztül. "Milyen választásom van? Persze, hogy megteszem, mert ez azt jelenti, hogy elmondhatom, hogy megmentettem a segged."

Erre a telefonom képernyőjére döfök, hogy letegyem a hívást. Salvatore-nak igaza van, bármennyire is utálom beismerni. A legkevésbé sincs szükségünk arra, hogy a nyomozók a házamban szaglásszanak. Ha megtalálnák Tess-t, akkor minden összeomlana a fejünk körül.

Ugyanakkor utálom, hogy nem vagyok benne a sűrűjében.

Miközben hazafelé vezetek, és azon gondolkodom, mi a fenét fogok csinálni, miközben nem foglalkozom a családi drámával, ismét csörög a telefonom. Amikor a képernyőre nyomom a hüvelykujjamat, egy férfihang tölti be az autómat.

"Marcelo Bonanno?" A férfi nem hangzik idegesnek, de tart egy kis szünetet, mielőtt kimondja a nevet, mintha némi tiszteletet adna neki.

"Én vagyok. Ki beszél?"

"Matthew Trimmer, a költöztető. Épp most tettünk le mindent a házánál, a garázsba tettük, ahogy kérte. A lakás teljesen üres. Van még valami, amit tehetünk önért?"

Elfelejtettem, hogy ma takarítják ki Tess lakását, és borzongás futott át rajtam. Most már tényleg az enyém. Semmi sem köti senki máshoz - se lakás, se barát, se munka. "Biztonságban tartottad a halakat?"

"Persze. Boldogan úszkál a tartályban."

"Remek. Küldd el a számlát." Leteszem a telefont, és vigyorgok magamban, miközben a házhoz hajtok. Lehet, hogy Tessnek nem tetszenek a jelenlegi életkörülményei, de ha meglátja, mennyivel jobb lehet az élete, ha az én szabályaim szerint játszik, akkor biztos vagyok benne, hogy meg fogja változtatni a véleményét. Egyszerűen nincs ok arra, hogy ha meglátja, mit ajánlok neki, miért húzza fel az orrát.

Mire behajtok a kocsifelhajtóra, a költöztetőautók már elmentek, és a garázsajtó is bezárult. Megnyomok egy gombot, hogy kinyissam, és belépek, hogy megnézzem, mi volt Tess lakásán. Ez lesz az első pillantásom az előttem lévő életére.

Tudni akarom, hogy ki az én édes Tessem. Mindent tudni akarok róla, beleértve azt is, hogyan tudnék a bőre alá férkőzni, és az enyémmé tenni. Azóta akarom tudni, mióta megismertem.

De amit a garázsban találok, az... nem túl meggyőző. Nem sok minden van itt, és a legtöbbjük kopottas. A bútorai mind cserére szorulnak, és nincs sok személyes holmija. Csak nagyon kevés csecsebecsét, néhány letört edényt és csak használt könyveket látok.

Fintorogva ráncolom a homlokom. Ennek semmi értelme. Tudom, hogy jó állása van, akkor mire költi a pénzét? Semmi értelme, hogy így éljen, körülvéve funkcionális, de nem jó állapotban lévő dolgokkal, amikor nővérként dolgozik a sürgősségin.

Vagy inkább volt nővér a sürgősségin.

Az akvárium megakad a szemem, felkapom, és a lassan úszkáló Bettát bámulom. Élénk kék és piros, hosszú uszonyokkal. Testemhez szorítva a tálat, beütöm a kódot a házba való belépéshez, megnyomok egy gombot, hogy becsukjam magam mögött a garázsajtót, és besétálok a lakásomba.

Még annyi mindent kell kiderítenem róla. Bár már az első pillanattól kezdve tudtam, hogy őt akarom, még mindig sok mindent meg kell értenem róla. Tudni akarom, mit utál és mit szeret.

Tudom, hogyan kell őt elélveztetni, de ez könnyű. Azt akarom, hogy a teste úgy vágyjon az enyémre, ahogy én vágyom az övére. Van bennem ez a vágy, hogy mindig mellettem érezzem, ahogy hozzám szorítja magát, mintha nem bírná elviselni a gondolatot, hogy ne érezze a testemet ott. Tess kibaszottul tökéletes, és kizárt dolog, hogy hagyjam, hogy bármi történjen vele.

Nemcsak magamnak akarom megtartani, hanem rá akarok jönni, hogyan lett ilyen erős. Mi a fene tette őt olyanná, amilyen?

Ezek a gondolatok kavarognak a fejemben, miközben leteszem a tálat a konyhapultra, és előhúzom a telefonomat a zsebemből. Mielőtt bármi mást tennék, meg akarom nézni, hogy jól kezeli-e az átmenetet. Nagy váltás a fényűző életből meztelenül, csak egy matraccal a padlón élni.

Idővel meg fogja érteni, hogy nem azért tettem ezt, mert ezt akartam. Nem volt elégtétel számomra, hogy elvettem mindent, amije volt. Nem akarom összetörni, de szükségem van rá, hogy egy kicsit meghajoljon, hogy tudjam, még mindig az enyém.

Az alkalmazásnak egy pillanatig tart, mire betöltődik, és megfordulok, hogy a halra nézzek. Legalább nem egy kutya. Vagy madár. Azok a seggfejek undorítóak, és nem csinálnak mást, csak a földre dobálják a kajájukat és szarnak.

A szemem sarkából egy villanás jelzi, hogy a képernyőm betöltődött, és hirtelen fázva visszanézek rá.

Tess a matracon fekszik, a fürdőszoba szőnyegét a testére húzva. Hanyatt fekszik, tágra nyílt szemmel bámulja a plafont.

Nem mozdul.