Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 22. fejezet

 


22. fejezet




Tess



Csak szeretnék örökké itt feküdni, és soha többé nem mozdulni. Már feladtam.

Egész életemben harcos voltam. Küzdöttem a szörnyű nevelőotthonokban, küzdöttem azért, hogy főiskolára járjak és ösztöndíjas maradjak, még akkor is, amikor nem volt jó támogató rendszerem. Harcoltam azért, hogy megkapjam a munkámat, hogy megkapjam a szaros lakásomat, hogy megpróbáljak két fillért is megtakarítani.

Ez utóbbi szinte lehetetlen. Minden hónapban írok egy csekket, és postázom, jól tudva, hogy jól jönne az a pénz. A pénz, amit befizetek, megváltoztathatná az életemet, de én mégis elküldöm, nem is tudom, mi történik vele, ha egyszer megérkezik.

Eltűnik a számlámról, ezt a részét tudom. Soha nem hallok a címzettről, soha nem kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett. Csak csend. És tudom, hogy ha azt akarom, hogy ez így maradjon, ha azt akarom, hogy ne érjenek el engem, akkor továbbra is el kell küldenem a csekket.

De ezt már nem tudom megtenni. Nincs módom pénzt küldeni - vagy akár pénzt keresni. Még ruhát sem tudok magamnak venni, és így az a legjobb, ha itt fekszem és meghalok.

Meg akarok halni.

Annyiszor gondoltam már erre életemben, de minden alkalommal sikerült kiharcolnom magam belőle. Valahogy sikerült megakadályoznom, hogy ezek a gondolatok olyanokká váljanak, amelyek alapján cselekedtem.

Egy hangos csattanás szakít ki ezekből az elmélkedésekből, de nem is vesződöm azzal, hogy elfordítsam a fejem, hogy megnézzem, mi okozta. Nem igazán számít, nem igaz? Hamarosan el kellene küldenem egy csekket, és nem leszek képes rá. Minden, amiért olyan keményen dolgoztam és annyi pénzt fizettem, hogy ne történjen meg, úgyis meg fog történni, és tanácstalan vagyok, hogyan állíthatnám meg.

"Tess!" A hang hangos, és a következő dolog, amire emlékszem, hogy erős karokba kapnak. Úgy érzem, szorosan egy mellkashoz simulok, és döbbenten veszem észre, hogy Marcelo az. Visszajött értem. Hallom a pánikot a hangjában, ahogy a nevemet kiáltja, de még mindig nem válaszolok.

Minden túl reménytelennek tűnik.

Ahelyett, hogy válaszolnék, a mellkasához fordítom a fejem, és csendben közelebb bújok hozzá. Finom illata van, és én magamba szívom, hagyom, hogy az illata átjárjon. Egy lány hozzá tudna szokni az illatához - mint az erő és a vágy -, de én nem vagyok akármilyen lány, és az biztos, hogy nem tudok hozzászokni az elrablómhoz.

A következő pillanatban már egy puha ágyon fekszem. Marcelo fölém hajol, arcára aggodalom van írva, és az állam alá húzza a takarót. Betakargat, mintha kisgyerek lennék, és a homlokomhoz nyomja a kézfejét.

"Tess, jól vagy? Hívjak orvost?"

Azt akarom mondani neki, hogy ne tegye, de a nyelvem túl nagynak érzem a számhoz. Ahelyett, hogy válaszolnék neki, csak lehunyom a szemem, és erősen kifújom a levegőt. Nagyon jó érzés, hogy újra meleg és kényelmes. Biztosra vettem, hogy azon a matracon fogok meghalni.

Tudhattam volna, hogy ő nem hagyja.

Visszasöpri a hajamat a homlokomról, és lehajol, hogy tényleg rám nézzen. "Mondd el, mire van szükséged, Tess. Megteszem."

Válaszolnom kellene neki, tudom, hogy kellene, de nem hiszem, hogy most képes lennék rá. Válasz helyett inkább megfordulok, és mélyebben bebújok a takaró alá. Attól, hogy itt bújkálok, nem fog minden rossz örökre eltűnni, de sokkal jobb, mintha most szemtől szembe néznék vele.



* * *

"Sokkos állapotban van." Egy női hang vágja át az álmomat, és bár egy részem úgy gondolja, hogy válaszolnom kellene, nem akarok. Ez az első alkalom az életemben, hogy csak fekszem az ágyban mindenféle visszhang nélkül, és ezt élvezem. Szeretem a takarók meleg érzését is.

Szeretem tudni, hogy egyelőre senki sem vár tőlem semmit. Tisztában vagyok vele, hogy minden a fejemre fog omlani, amikor nem küldik el azt a csekket, de őszintén szólva most semmit sem tehetek ez ellen. Úgyhogy nem fogok aggódni emiatt, mert az aggódás egy cseppet sem segít.

"Mit tehetek?" Marcelo mély, dübörgő hangja utat talál a csontjaimba. Bennem van, a rezgés, amit a hangja kelt, szinte megnyugtató. Szeretném, ha újra megszólalna, de a nő válaszol.

"Tartsd melegen. Vigyázz rá. Ne várj tőle most túl sokat. Ha rosszul viselkedik, hívj fel. Ha felszökik a láza, hívjon engem." Szünetet tart, és én feszülten hallgatom, mit fog mondani. "Nem lenne rossz ötlet, ha beszélne valakivel."

"Nem." Marcelo hangja szinte dühösnek tűnik. "Bármit el tudok intézni, ami vele történik. Köszönöm, hogy eljött, doktor úr."

Csoszogó hang hallatszik, ami bizonyára az orvos távozása. Egy pillanattal később az ágy széle megmozdul, és gyakorlatilag érzem a Marcelo testéből sugárzó hőt, ahogy leül mellém. A vágy, hogy elfordítsam a fejem, és ránézzek, szinte elhatalmasodik rajtam. Ha mást nem is, de közelebb akarok tolódni hozzá, hogy még többet érezhessek abból a melegből.

Félnem kellene tőle, és mindent megtennem, hogy most azonnal elmeneküljek ebből a hálószobából, de olyan átkozottul fáradt vagyok. Egész életemben menekültem és próbáltam megvédeni magam. Most az egyszer csak azt szeretném, ha meg tudnék állni.

Valószínűleg hülyén hangzik, de tényleg szeretném, ha a változatosság kedvéért valaki gondoskodna rólam. Valószínűleg soha nem fog megtörténni, de jó ötlet. Tetszik a gondolat, hogy legyen valaki mellettem, aki segít megvívni a csatáimat.

Csak még soha nem találtam senkit, akiben megbízhatnék. Mindenki akar valamit tőled, de nagyon kevés olyan ember van a világon, aki hajlandó a segítségedre sietni. Annyira belefáradtam már abba, hogy csak elvesznek, elvesznek, elvesznek, anélkül, hogy cserébe adnának valamit.

"Tess?" Marcelo hangja szelíd, és legszívesebben ránéznék és beszélnék hozzá, de nem teszem. Ehelyett még mélyebbre bújok a takaróba, és mindent megteszek, hogy úgy tegyek, mintha semmi sem lenne rossz az életemben.

Aztán elalszom.