Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 23. fejezet

 


23. fejezet





Marcelo



Tess tökéletes kis kerek feneke a farkamba nyomva ébreszt fel reggel.

A szemeim felpattannak, és ülő helyzetbe tolom magam, miközben küzdök, hogy pontosan emlékezzek, hol vagyok, és mi történt tegnap. Pokolian hosszú nap volt, azzal kezdődött, hogy megöltem a péket, és azzal végződött, hogy az orvos eljött, hogy megnézze Tess-t.

Sokkot kapott, mondta. Nem sokat tudok a sokkról, és az is biztos, hogy nem tudok mindent Tessről, de nekem ennél erősebbnek tűnik. Szerintem inkább arról van szó, hogy egy kicsit visszahúzódott magába, hogy megpróbálja feldolgozni, mi is történik valójában az életében.

A farkam kemény és készen áll rá, de félreállok, és lenézek az arcára. Még mindig mélyen alszik, a szája enyhén nyitva, a szemei alig rebbennek álmában. Istenem, de kibaszottul gyönyörű. Mindent meg akarok tenni, hogy biztonságban és boldogságban legyen, és ez azt jelenti, hogy ki kell találnom, mi a fasz történt tegnap.

Mert ő erősebb ennél, tudom, hogy az. Az üres hálószobában töltött időnek nem kellett volna megtörnie, de megtörte. Tudnom kell, hogy miért, hogy újra összerakhassam a darabjait.

Lassan, hogy ne ébresszem fel, kibújok a takaró alól, és lezuhanyozom. A zuhany alatt magamról gondoskodni nem ugyanaz, mint amikor előttem térdel, de egyelőre ez is megteszi, legalábbis amíg jobban nem lesz.

A földszinten elkészítem a reggelit, és tálcára teszem neki, megállok, amikor meglátom a halat a tálkájában. A költöztetők a garázsban hagyták az eledelt, és miután felkaptam, a tálat és a haltápot tartalmazó edényt is a tálcára teszem. Lehet, hogy nem ismerek minden dolgot, ami Tess-t boldoggá teszi, de elég jó érzésem van, hogy látni akarja majd a kis barátját.

Még mindig nem mozdult, amikor visszaérek a szobába, ezért leteszem a tálcát az éjjeliszekrényre, és felkapok egy szelet pirítóst, és egy hatalmasat harapok belőle, miközben őt nézem. Tess kívülről hibátlan. Minden tökéletes rajta. Most, hogy tudom, hogy belülről sérült, meg akarom nézni, mi az, és helyre akarom hozni.

"Ki bántott téged, Tess?" Kérdezem, mire a szemei felpattannak.

Ül, a szemei túlságosan csillognak, a lélegzete apró zihálva jön. Amikor meglátja, hogy fölötte állok, a szemei rám fókuszálnak, de úgy tűnik, nem tudja kontrollálni a légzését.

" Hohó" - mondom, leülök mellé, és átkarolom a vállát. Nem húzódik el tőlem, amikor közelebb húzom magamhoz. "Tess, biztonságban vagy. Minden rendben van. Mi folyik itt, drágám?"

Érzem, ahogy a teste megmerevedik, aztán egy icipicit megnyugszik, és úgy fordul, hogy az arca a nyakam oldalához szoruljon. A bőre nyirkos, és én megsimogatom a hátát, mindent meg akarok tenni, hogy segítsek neki megnyugodni.

"Tess, beszélj hozzám. Mi folyik itt?" Tovább dörzsölöm a hátát, miközben beszélek, remélve, hogy erre van szüksége ahhoz, hogy végre megnyugodjon és megnyíljon előttem. Kicsit megborzong, és elhúzódik tőlem, hogy megfordulhasson, és felnézhessen az arcomba. Hagyom neki, bár utálom a gondolatot, hogy máshol legyen, mint hogy állandóan közvetlenül a testem mellé szoruljon.

"Az a szoba" - mondja, a hangja feszes és száraz. Megáll, megköszörüli a torkát, majd elveszi a pohár gyümölcslevet, amit kínálok neki. Néhány korty után visszaadja a poharat, és újra megpróbálja. "Az a szoba. Már jártam ott korábban."

Miről beszél? "Nem, drágám, nem lehet, hogy voltál" - mondom neki. "Esküszöm, hogy még soha nem voltál a házamban. Az a szoba új neked."

Megrázza a fejét, még mielőtt befejezném a beszédemet. "Nem érted" - mondja, a hangja most már egy kicsit erősebb. "Voltam már abban a szobában. Ott éltem."

Az orvosnak igaza volt. Az én édes Tessem elvesztette az eszét, és ez a gondolat elviselhetetlenül elszomorít. Nem akarok arra gondolni, hogy ez a gyönyörű nő elveszíti az eszét. Nem mozdítom el a karomat a nő körül.

"Tess..." - mondom, a lehető legegyenletesebb hangon, de ő félbeszakít.

"Oké, nem pontosan az a szoba volt. De voltam már hasonlóban. Ott éltem benne. A nevelőszüleim tartottak ott." Elhúzódik tőlem, és a kezébe hajtja a fejét, mintha őszintén nem bírna elviselni több szót.

"A nevelőszüleid egy olyan szobában tartottak, ahol csak egy matrac volt?" A kérdés annyira őrült, hogy el sem hiszem, hogy felteszem. "Így kellett élned?"

Nem válaszol. Nem is kell válaszolnia. A testbeszéde elég ahhoz, hogy tudjam, nemcsak hogy igazat mond, de el is borzad attól, hogy épp most vallotta be nekem.

A vállai előrebuknak, és a karjait a hasa köré kulcsolja, mintha védeni próbálná magát. Kinyúlva a kezembe veszem az állát, és az arca az enyém felé fordítom. A szája határozott vonallá áll össze, a szemei pedig szorosan zárva vannak, mintha mindent megteszne, hogy ne kelljen látnia a világot.

"Tess, tudja valaki rajtam kívül?" A düh átjár, de mindent megteszek, hogy kordában tartsam. A legutolsó dolog, amire most szüksége van, hogy lássa, elveszítem a hidegvéremet. Még ha most azonnal meg is akarom keresni azt a nevelőcsaládot, és a földbe döngölni őket, itt kell lennem neki, és meg kell próbálnom nyugodt maradni.

Megvonja a vállát. "Nem hiszem."

"Hogy jutottál ki onnan? Elmondtad valakinek, hogy ez történt? Biztos, hogy az ügyintéződ..."

"Az ügyintézőm pocsék volt" - kapja fel a fejét, végre felemeli a fejét, és kinyitja a szemét, hogy egyenesen rám nézzen. "Nagyon sok aktával kellett foglalkoznia, és a legtöbbjük kisgyerek volt, így az idősebbekre nem sok ideje jutott. Szerintem tudta, de túlságosan lefoglalta a rohangálás, hogy a kisgyerekeket távol tartsa a házaktól, ahol az apukák éjszaka molesztálnák őket."

Egy szörnyű gondolat fut át az agyamon. Utálni fog, amiért tudni akarom, de muszáj megkérdeznem. Lehet, hogy nem is fog válaszolni, de legalább megpróbáltam.

"A nevelőapád bántalmazott téged?"

A távolba bámul, és nem válaszol, de nincs is rá szükségem, hogy válaszoljon. Látom a szemében. Tess most olyan szomorúnak tűnik, mintha látta volna a világ összes szörnyűségét, amit az emberek tesznek egymással. Aztán megfordul, és egyenesen rám néz, hagyja, hogy igazán belelássak.

Még soha nem éreztem úgy, hogy valakinek a lelkébe látok, de most így érzem. Tess erős frontot csinál, de csak azért, mert úgy érzi, nincs más választása. Vagy hagyja, hogy az emberek azt higgyék, hogy erős, és aztán reménykedik, hogy nem szórakoznak vele, vagy meg tud birkózni azzal, hogy még többen kihasználják őt.

"Megölöm." Szó szerint ez az egyetlen dolog, ami most eszembe jut. "Tess, ha megmondod, ki ő, akkor elpusztítom. Megígérem, hogy soha többé nem lesz képes bántani téged vagy bárki mást. Egy ilyen szemétláda, mint ő, nem érdemli meg, hogy éljen."

Megrázza a fejét, és szomorúnak tűnik. "Nem érted, Marcelo" - mondja, a hangja lassú és mély. "Nem tudom megállítani."

"De én igen." Soha életemben nem akartam még ennyire megvédeni valakit, mint most Tess-t. "Lehet, hogy te nem vagy képes rá, Cicus, de semmi sem akadályoz meg abban, hogy elkapjam ezt a férfit, és elpusztítsam. Gondoskodom róla, hogy soha többé ne bántson senkit, megértetted? Biztonságban leszel, Tess."

"Ő már győzött." Három apró szó, de olyan fájdalmasan hangzik, amikor kicsúszik a száján. Bámulok rá, nem tudom, mire gondol.

"Nem értem. Győzött? És ki a fene ez a fickó, hogy egy olyan valakit, mint te, rettegésben tart, Cica?"

Nincs senki ezen a világon, akitől őszintén félnék. De valaki rettegésben tartja az én édes Tessemet, és ez arra késztet, hogy kiderítsem, ki az, és elpusztítsam.

Ha Tess nem hajlandó elmondani, akkor egyedül kell rájönnöm.