Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 24. fejezet

 


24. fejezet





Tess



A következő hét homályosan telik el. Marcelo minden holmimat áthozatta a lakásomból, beleértve Arthurt is. Most a konyhapulton lakik, boldogan úszkál a tálkájában, és már a látványától is otthonosabban érzem magam itt.

De tudom, hogy ez nem az otthonom. Nem igazán. A dolgaim itt vannak, és én is itt vagyok, de nem akarok mást, csak a saját helyemet. Nem próbáltam újra elszökni, mióta Marcelo kivitt az üres szobából, de nem azért, mert maradni akarok.

Hanem mert rájöttem, hogy ez az egyetlen hely, ahol igazán biztonságban vagyok a nevelőapámtól. Meg akar találni, tudom, főleg, hogy nem küldtem el a legutóbbi csekket.

Nem tud levadászni, hogy fizessek, amíg itt vagyok.

" Ma reggel nagyon elmélázó vagy" - mondja Marcelo, és hoz nekem egy csésze kávét. A kanapén ülve olvasok, és hálásan veszem el tőle, élvezem a kortyot, mielőtt válaszolnék.

"Csak a könyvre gondolok" - füllentem. Abból, ahogy összevonja a szemöldökét, nyilvánvaló, hogy tudja, hogy hazudok, és érzem, hogy keményen összeszorul a gyomrom.

Nem csak a bűntudat miatt görcsöl a gyomrom. Ezt teszi minden alkalommal, amikor ránézek, a telt szájára és a hatalmas sötét szemére, amibe legszívesebben belezuhannék. Amikor este magához húz az ágyban, soha életemben nem éreztem magam még ilyen biztonságban.

Nem tehetek róla, hogy már attól is nedves leszek, ha csak ránézek, vagy hogy határozottan lopva meglesem, amikor zuhanyzás után megszárítkozik. Még mindig az elrablóm, függetlenül attól, hogy milyen kedves hozzám, vagy hogy milyen biztonságban érzem magam, amikor itt vagyok vele.

Biztos vagyok benne, hogy egy terapeuta nagy napot csapna a fejembe, ha valaha is bevallanám, hogy meg akarom dugni az elrablómat.

"Cicus, nem felejtettem el a nevelőapádat." Marcelo hangja sima és egyenletes. "Tudom, hogy el akarod felejteni őt, de én nem. Elintézem a dolgokat. Azt akarom, hogy úgy élhesd az életed, hogy nem kell azon aggódnod, keres-e téged."

Kiszárad a szám, és újabb kortyot iszom a kávéból. Hogyan mondjam el ennek a férfinak, hogy nem tudja megállítani a nevelőapámat? Hogy éjszakáról éjszakára elvette tőlem, amit akart, és hogy gondoskodott róla, hogy tudjam, megérdemlem?

És hogy a világon mindenki megtudná az igazságot, ha valaha is abbahagynám a csekkek küldését? Behunyom a szemem, és visszaszorítom a könnyeimet, amikor eszembe jut, hogyan mondta nekem, hogy mindent magamnak köszönhetek. Hogy szerinte, ha nem lettem volna ilyen kötekedő...

Nem tudom folytatni ezt a gondolatot.

"Megértem, hogy nem akarsz beszélni róla, Tess, de szeretném, ha tudnád, hogy megtaláltam őt." Marcelo átnyújt egy darab papírt, én pedig átveszem, és utálom, hogy mennyire remeg a kezem, amikor felemelem, hogy elolvassam.

Steven Walker.

A neve ott áll vastag fekete betűvel, alatta pedig a képe. Úgy néz ki, mint a tökéletes családapa, egy férfi, aki bármit megtenne a feleségéért és a gyerekeiért. Az a tény, hogy állandóan megnyitották az otthonukat a fogadott gyerekek előtt, csak még inkább a tökéletes közösségi vezetőnek tünteti fel.

Ő érinthetetlen.

Elejtem a papírt, figyelem, ahogy a földre száll, aztán végül felnézek Marcelóra. Úgy bámul rám, mintha olvasni próbálna a gondolataimban, ezért megköszörülöm a torkomat.

"Ő az" - ismerem be. Jó érzés elmondani neki, hogy Steven Walker az a férfi, aki bántott, de még mindig nem állok készen arra, hogy Marcelónak mindent elmondjak, amit tett. "Hogyan találtad meg őt?"

Marcelo megvonja a vállát. "Elég könnyű volt, de teljesen biztos akartam lenni benne, hogy a megfelelő fickó van a papírok között."

Meghűlt a vérem. " Papírok között?"

Marcelo bólint, és leül mellém. A combjaink egymáshoz nyomódnak, és érzem, hogy forróság fut végig a testemen. Ugyanaz a vágy, amit mindig érzek, amikor Marcelo közelében vagyok, és ahogy mindig, most is mindent megteszek, hogy ne vegyek róla tudomást. "Milyen papírok?" Még magamnak is furcsán és a normálisnál magasabb hangon szólalok meg, de Marcelo nem tesz megjegyzést erre.

"Az, amelyik azt mutatja, hogy minden egyes hónapban fizetsz neki. Ezért éltél ilyen kis lakásban? Miért néz ki minden bútorod úgy, mintha az út széléről került volna ide?"

Legszívesebben gyűlölném, de teljesen igaza van. Nem tudok haragudni Marcelóra, amiért pont arra a zúzódásra tette az ujját, amit a múltam hagyott rajtam, és lenyomta. Bár még mindig fáj. Ha meg tudnám akadályozni ezt a beszélgetést, megtenném, de már régóta tart.

"És most mit fogsz csinálni?" A hangom a szokásosnál kisebb, amikor Marcelóval beszélek. Már nem félek tőle, nem igazán, de attól félek, hogy mit fog tenni.

"Azt fogom tenni vele, amit mindig is akartál." Olyan magabiztosan és határozottan hangzik, hogy felpillantok rá, és elszakítom a tekintetemet a szoba túloldalán lévő festményről.

"Honnan tudod, hogy mi az? Nem mintha valaha is elmondtam volna neked." Bár nincs okom vádaskodni vele, nem tehetek róla, hogy a hangomba kússzon a hangnem. Marcelo alig ismer engem, mégis úgy viselkedik, mintha máris kitalálta volna, hogy pontosan mit akarok tőle.

"Nem, még nem, de nem is kell. Nem vagyok hülye, Tess. Már régen rájöttem, hogy hajlandó vagyok bántani azt, aki téged bánt. Kiderült, hogy ez a seggfej tette, és most megfizet azért, amit veled tett." Marcelo megfordul, a kezébe veszi az állam, és arra kényszerít, hogy egyenesen rá nézzek. "És valamiért nem hiszem, hogy vitatkozni fogsz."

A szívem kihagy egy ütemet, de ez nem az a kellemes érzés, amit akkor érez az ember, amikor azt hiszi, hogy talán beleszeret valakibe. Rosszul érzem magam, és megpróbálok elfordulni tőle, de az ujjai forrón az államra tapadnak, így továbbra is egyenesen őt bámulom.

"Nem tudom" - suttogom.

Ez nem igaz. Hányszor feküdtem ébren éjszaka, és álmodtam arról, hogy valaki megölte a nevelőapámat? Hányszor nyújtózkodtam az ágyban, és imádkoztam, hogy meghaljon, és végre megszabaduljak a pokoltól, amibe belerángatott?

Most valaki azt mondja nekem, hogy meg tudja tenni értem ezt a dolgot. Marcelo a tettek embere, és nincs kétségem afelől, hogy csak bele kell egyeznem, és Steven Walker még a hét vége előtt halott lesz.

Mindig is ezt akartam, szóval mi a fenéért habozom? Tudom, hogy ez az egyetlen lehetőség - az egyetlen módja annak, hogy újra biztonságban érezzem magam, és hogy az életem újra sínen legyen, de még mindig megrémít a gondolat, hogy ekkora hatalmam van. Senkinek sem lenne szabad, hogy képes legyen így véget vetni valaki más életének, de nekem most pontosan ez van.

"Ezt még át kell gondolnom" - mondom, de Marcelo nem pislog. Nem enged el, és az is biztos, hogy nem néz el.

"Lehet, hogy neked kell, Tess, de nekem nem."