Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 25. fejezet

 


25. fejezet





Marcelo



Tess háttal nekem aludt el, egészen az ágy széléig csúszott, hogy legyen helye. Először nem volt vele semmi bajom, de minél tovább néztem, annál jobban akartam őt.

Ölni fogok ezért a nőért.

És szükségem van rá, most azonnal.

Odanyúlva megragadom a vállát, és magamhoz gördítem, majd átölelem, és a csípőmmel a helyére szorítom. Egy felsőt és egy pizsamanadrágot visel, a puha anyag simul a tenyeremhez, amikor megfogom a csípőjét, és megszorítom.

"Marcelo!" A hangja hangos, ijedt. Már egy hete ugyanabban az ágyban alszom vele, mindig magamnál tartom a kezem, pedig minden nap minden másodperce, amikor nem veszem el őt, kínzás.

És most azt mondtam neki, hogy hajlandó vagyok ölni érte, és ő úgy alszik, hogy a teste elfordul az enyémtől? Ezt kurvára nem hiszem.

"Figyelj, Tess" - mondom neki, miközben a farkam belé dörzsölöm. Még az anyagrétegeken keresztül is tudom, hogy érzi. A szemei kicsit kitágulnak, és a légzése felgyorsul, de nem próbál elhúzódni tőlem. "Lehet, hogy nem érted, de nem fogom tétlenül nézni, hogy továbbra is átbasszon téged az a férfi".

Nem mondom ki a nevét. Tess tudja, kiről beszélek, és az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy azt a férfit az ágyunkba hozzam. Most azt akarom, hogy Tess csak rám koncentráljon.

Megmozdul alattam, de én kinyújtom a kezem, és az ajkához nyomom az ujjamat. "Figyelj rám, Tess" - folytatom, a hangom komoly és mély a szükségtől, amit iránta érzek. "Túl sokáig éltél azzal a férfival, aki minden ébren töltött pillanatodat terrorizálta. Itt az ideje, hogy visszakapd az életed, és én leszek az, aki megadja neked."

A szemei kitágulnak, és rám mered, de nem mozdul, és nem próbál elmenekülni. Lassan, mintha vadállat lenne, akit félő, hogy megijesztek, elveszem az ujjamat az ajkától.

Megnyalja az ajkát ott, ahol az előbb hozzáértem, a nyelve kis rózsaszín hegye egy pillanatra előbújik, aztán nyel. Kinyújtom a kezem, és enyhén megszorítom a nyakát, élvezem, ahogy a bőre az érintésem alatt érzi magát. "Beszélj hozzám" - parancsolom.

"Nem kell ezt tenned." Idegesnek tűnik, mintha attól félne, hogy megharagszom rá. Ahelyett, hogy félbeszakítanám, várok. Tessnek valószínűleg nem sok olyan ember volt az életében, aki hajlandó volt csak várni, és hagyni, hogy befejezze a gondolatait.

"Tényleg nem, Marcelo. Én nem..." A hangja elakad, és bár nem fejezi be a gondolatot, elég jól sejtem, mit fog mondani.

"Nem vagy mi? Nem éred meg? Nem éri meg, hogy megöljem azt a seggfejet?"

Az arca kipirul, és elfordítja a fejét, hogy el tudjon nézni rólam, de nem akarom hagyni, hogy kibújjon ebből a beszélgetésből. Szükségem van rá, hogy hallja, amit mondok neki, és szükségem van rá, hogy higgyen nekem.

"Megéri érted ölni. Többet érsz ennél. Sokkal többet." Pozíciót váltok, felnyúlok, és könnyedén végigsimítom az ujjaimat az oldalán. Tess beszívja a levegőt, és a szemei visszapillantanak az enyémre, de nem mozdul, és nem próbál elhúzódni tőlem. "Megérsz annyit, hogy felgyújtsd az egész kibaszott várost, Cicus. Remélem, nem gondolod komolyan, hogy tudom ennek a seggfejnek a nevét, és nem intézem el helyetted."

"De neked nem kell..."

Vágtam közbe, és visszanyomtam az ujjaimat az ajkára. "Tudom, hogy nem kell semmit sem tennem" - mondom neki, és a tekintetemmel leszúrom, hogy lássa, mennyire komolyan gondolom. "De ez nem jelenti azt, hogy nem fogom megtenni. Bármit megtennék érted, Tess."

Beszívja a levegőt. Lehajolok hozzá, és keményen megcsókolom, miközben a kezemet a felsője alá csúsztatom. A mellbimbói már keményen állnak, és ő felnyög, amikor megszorítom az egyiket, mielőtt könnyedén megsimogatom a mellét, és visszahúzom a kezemet a lapos hasán.

Tessnek van egy mentális blokkja, amikor el kell hinnie, hogy mennyire fontos nekem, de nem hagyom, hogy ez így folytatódjon. Lehet, hogy azt hiszi, hogy nem igazán méltó rá, de ő az, és én meg fogom mutatni neki.

"Hadd bizonyítsam be neked, hogy mennyire hihetetlen vagy" - suttogom, és kicsit hátrébb húzódom tőle, hogy a füle tövét rágcsáljam. Tess szuszogva zihál, meggörbíti a hátát, és a mellkasomhoz szorítja magát. Megszagolom őt, mélyeket lélegzem, és élvezem az illatot, ami eláraszt.

Tessnek olyan illata van, mint az otthonomnak.

Átkarolja a nyakamat, körmeit a tarkómba vájja, és visszahúz magához. Az ajkaim az övéin landolnak, és ő a számba nyög, a nyelve az enyémhez kavarodik. Az egész teste feszült a vágytól, én pedig belé dörzsölődöm, élvezem, ahogyan reagál.

Én vagyok az egyetlen dolog, amire a testének szüksége van. Gondoskodni fogok róla. Be fogom bizonyítani neki, hogy nemcsak azt, hogy mennyire különleges, hanem azt is, hogy én vagyok az egyetlen ember a világon, aki igazán képes arra, hogy úgy érezze magát, ahogy megérdemli.

Erősebben csókolom, és megragadom az állát, hogy a helyén tarthassam, miközben elmélyítem a csókot. A Tessből most kiszűrődő nyögések miatt eléggé elveszítem az önuralmamat, de továbbra is koncentrálok.

Azt akarom, hogy ez csodálatos érzés legyen számára. Bármennyire is szeretnék most azonnal belémerülni, ő túl különleges ahhoz, hogy ne szánjak rá időt - túl különleges ahhoz, hogy ne kapja meg azt, amit megérdemel.

Valahogy sikerül visszahúzódnia, zihálva. A szemei az enyémekre szegeződnek, és tökéletes kis ajkai feldagadnak a durva csókjaimtól. Gondolkodás nélkül nyúlok le, és ujjaimmal könnyedén végigsimítok az ajkán, és figyelem, ahogy az érzés hatására beszívja a levegőt.

" Akarlak" - suttogja, és a vágy elektromos árama száguld végig a testemen. Már nem tartom vissza magamban, de lényem minden sejtje meg akarja ragadni őt, és megmutatni neki, mennyire fontos nekem.

"Mit akarsz?" Dorombolok. Hallani akarom, ahogy kérdezi. A gondolat, hogy képtelen megállni, hogy ne könyörögjön nekem a felszabadulásért, elég ahhoz, hogy megvadítson.

Szünetet tart. "Téged." Ujjai végigsimítanak a gerincemen, én pedig lehunyom a szemem. Körmeit a bőrömbe vájja, kis félholdakat vágva a hátamba.

"Tess" - morgom, és a csípőmet az övébe nyomom. "Légy egy kicsit pontosabb, drágám."

Az alsó ajkába harap, az arca még jobban kipirul, ahogy felnéz rám. Itt tartom fogva, és bármit megtehetnék vele, amit csak akarok, de várni akarok. Tudja, hogy az enyém. Amit nem tud, az az, hogy milyen átkozottul jó érzés lesz végre átadni magát nekem.

"Azt akarom, hogy megdugj." Tess hangja olyan halk, hogy először nem vagyok biztos benne, hogy jól hallottam. A pupillái kitágulnak, ahogy beszél, hatalmas sötét pocsolyákká válnak, amibe legszívesebben belevetném magam.

Az én kis cicám kérte, és most már csak egy dolgom maradt.