Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 26. fejezet

 


26. fejezet





Tess



Marcelo kezei nem durvák, de még mindig meglepődöm a bőrének érzésén az enyémen, amikor visszahúzódik tőlem, és a fejem fölé rántja az ingemet. A szoba hűvös levegője mennyei érzés a forró bőrömön, és amikor felhúz, hogy ülve üljek, és a kezét végigsimítja a hátamon, zihálok.

"Annyira finom vagy, Tess" - mondja Marcelo, előrehajol és megcsókol. Az ajkai lágyak, de követelőzőek, én pedig kinyitom a számat, és élvezem, ahogy a nyelve végigsöpör az enyémen. Egy pillanat múlva visszahúzódik. "Olyan édes vagy. Amióta először megláttalak, azóta meg akarlak dugni, Cicus."

A szavaira borzongás szaggatja végig a testemet, de nem tagadhatom, hogy én is így éreztem, amikor megismertem. Egyszerűen volt valami Marcelóban, valami veszélyes tulajdonság, ami vonzott hozzá. Hiába küzdöttem, hiába próbáltam pokolian próbáltam elszabadulni tőle, volt egy részem, amelyik tudta, hogy sosem fogok tudni elmenekülni.

Gyorsan mozdul, lehajol, és felkap valamit az éjjeliszekrényről.

Marcelo megragadja a galléromat, én pedig megmerevedek, majd halk csipogást hallok, és az eloldódik a nyakamról. Azonnal felnyúlok, és megérintem a bőrömet, csodálkozva, hogy végre megszabadultam a szerkezettől.

"Teljesen meztelenül akarlak látni" - mondja nekem. A nyakörv és a kulcs csattogva, elfeledve az asztalra hullik. Egyikünk sem fordul meg, hogy rájuk nézzen. Csak őt látom, és meg sem próbálok elfordulni tőle.

"Most pedig hadd szeresselek." Marcelo hátrébb tolódik tőlem, a szája hirtelen a mellbimbómra tapad. Megmerevedek, előrevetem a mellemet, miközben felnyúlok, és erősen megragadom a haját. A nyelve végigsimít a mellbimbómon, és érzem, hogy megkeményedik a szájában.

Sziszegve szívom, lehunyom a szemem, és hátrahajtom a fejem. "Marcelo" - préselem ki magamból, a hangom fojtott. Még soha nem éreztem, hogy a gyönyör így átjárja a testemet. A bőröm mintha lángolna, és közelebb húzom magamhoz, közben erősen rángatom a haját.

Levegőért kapkod, aztán a szája újra megtalálja az enyémet, én pedig közelebb húzom magamhoz, visszazuhanok az ágyra, és magammal viszem. Marcelo a matrachoz szorít, a súlya megnyugtat, ahogy elnyúlik fölöttem. A testéhez nyúlva megsimogatom a fenekét, majd megpróbálom ebből a szögből ledolgozni a nadrágját.

Ez lehetetlen. Fel kell állnia, hogy levetkőzzön, és csalódottan felnyögök, majd magamhoz húzom, és még erősebben megcsókolom. A kezei végigsöpörnek a mellkasomon, érintik és incselkednek, megnehezítve a tiszta gondolkodásomat.

Egy pillanat múlva visszahúzódik, lecsúszik az ágyról és levetkőzik. Sötét tekintetét végig rám szegezi, én pedig a tekintete alatt megmozdulok az ágyon, lefelé nyúlok, és leveszem a pizsamanadrágomat és az alsóneműmet.

A vágyakozás égeti az egész testemet, ami miatt még a gondolkodásomat is megnehezíti. Bármit megtennék azért, hogy most azonnal bennem legyen, és legszívesebben csupaszra vetkőznék a szoba hűvös levegőjében.

Hirtelen Marcelo meztelen. Hatalmas farka teljesen megkeményedett, és maga előtt dülöngél, ahogy visszamászik az ágyra. "Szent szar" - mormogom, és kettőnk közé nyúlva a kezembe veszem. Már volt a farkával a számban, de így meztelenül, vele az ágyban, az egészen más. Veszélyes érzés, de csak azt tudom, hogy nem akarok leállni.

Levette a nyakörvemet, és tudom, hogy ez nem jelenti azt, hogy szabad vagyok, de nem tehetek róla, de úgy érzem, talán ez is mond nekem valamit. Most azonnal menekülhetnék, biztos vagyok benne, hogy tudnék, de most nem akarok. Megadta a szabadságomat, vagy valami olyasmit, és mégsem akarok tőle távol lenni egyetlen pillanatra sem.

Minden más gondolatom kiszorul a fejemből, amikor Marcelo újra megcsókol. Végigsimít a kezével a hasamon, úgy változtatja a pozícióját, hogy a lábaim szétváljanak számára, majd végigsimít a belső combomon. A testem először megmerevedik, de kényszerítem magam, hogy ellazuljak az érintésére.

Csodálatos érzés, még akkor is, ha egy részem fél attól, amit tenni készül.

Nem, én félek attól, amit én fogok tenni.

"Csak lazíts" - motyogja, és visszahúzódik, hogy rám nézhessen. A lélegzetem elakad a torkomban, amikor újra észreveszem, milyen gyönyörű ez a férfi, de aztán minden gondolat eltűnik a fejemből, amikor belém csúsztatja az ujjait, és lassan körbejárja a csiklómat. Azonnal meggörnyed a hátam, és behunyom a szemem. A kezei, amelyek olyan veszélyesek, amikor valakivel szemben használja őket, puhák és gyengédek, ahogy a nedvesemben kavarognak.

"Ez az, cica" - mondja nekem, a hangja halk morgás, amit érzem, ahogy a csontjaimon keresztül áramlik. "Csak lazíts. Élvezd ki. Hagyd, hogy jól érezd magad."

A szám tátva marad, de nem tudok semmi összefüggővel előállni. Ügyes ujjai gyorsabban dolgoznak, és a légzésem elakad, ahogy közelebb nyomom magam hozzá. Azt akarom, hogy a bőrömet az ő teste borítsa.

Nem elég, hogy így megérintett. Soha semmire nem volt még olyan nagy szükségem, mint most Marcelóra. Az egészet akarom belőle, és nem fogok leállni, amíg nem tudom biztosan, hogy ő is akar engem.

"Milyen jó kislány vagy, cica."

Minden alkalommal, amikor az elmém elkalandozik, az ő hangja visszahoz, elvonja minden gondolatom, és eláraszt a testemet tépni kezdő gyönyörrel.

"Élvezz el nekem, Tess."

A testem kész bármit megtenni, amit kér. Bár egy részem ki akar tartani és várni akar, meghosszabbítva az összes élvezetet, amit adhat nekem, érzem, hogy rohanok a perem felé, és nekivetem magam, szorosan összeszorítva a combjaimat a keze körül.

Megragadom a tarkóját, körmeimet a bőrébe vájva, amíg ő lehajol és megcsókol. A nyelvünk küzd egymással, miközben az ujjait a lábaim között dolgoztatja, majd hirtelen érzem, ahogy az orgazmusom robbanása végigrobban rajtam. Végül még mindig alatta vagyok, de ő tovább csókol, ügyelve arra, hogy minden élvezetet kihúzzon a testemből, amit csak tud.

"Bassza meg!" Kiáltom, és visszahúzódom tőle. Szédülök, amikor újra megsimogatja a csomóm, és ismét a határon túlra taszít. Kimerült vagyok, és legszívesebben összegömbölyödnék egy kis gömböcskévé, de Marcelo a hátam mögé csúsztatja a kezeit, és felemel a matracról.

Egyetlen erős, sima mozdulattal a hátamon elnyújtózva hirtelen az ölébe kerülök, hatalmas farkát közvetlenül a hasamhoz szorítva.

Meg akarom kóstolni, és megragadom a golyóját, alig várom, hogy elhúzódjak tőle, hogy leszophassam a farkát, de ő megállít. "Bármikor leszophatod, amikor csak akarod, cicám, kivéve most. Biztos vagyok benne, hogy meghalok, ha nem temetem magam beléd ebben a pillanatban, és hagyom, hogy megtudd, milyen érzés, amikor a farkam az édes, szűz pinádban van".

A kezei a csípőmre kerülnek, és felemel, hogy a vállát megragadjam támaszként. Egyetlen sima mozdulattal lehúz, és rácsap a farkára. Csuromvizes vagyok neki, de az izmaim még mindig lüktetnek az orgazmusomtól, és felsikoltok, karmolok utána, ahogy belém tolja magát.

"Szent szar, de feszes vagy" - zihál, és felnyúl, hogy hátrasöpörjön néhány hajat az arcomból. "Azt hiszem, a kis pinádat a farkamnak találták ki, Cicus".

Reszketek rajta, képtelen vagyok megmozdulni. Olyan mélyen van bennem, hogy fáj, de ez egy jó fájdalom - egy olyan feszülés és a teljesség érzése, amiről nem is tudtam, hogy vágyom rá.

"Ne bánts" - sikerül kifújnom magamból. Marcelo arckifejezése azonnal megváltozik a szavaim hatására. Olyan komolynak, olyan követelőzőnek tűnt, de most előrehajol, ajkait könnyedén az enyémhez simítja, mint egy aggódó, nagylelkű szerető.

"Én csak azt akarom, hogy jól érezd magad, Tess. Meg foglak védeni téged. El fogom érni, hogy elélvezz. Mindent meg fogok tenni, ami tőlem telik, hogy kárpótoljalak azért az életért, amiben eddig volt részed. Bízz bennem."

Istenem, segíts, bízom.

Erre nem tudok mit válaszolni, így csak kapaszkodom belé, miközben lassan belém tolja magát, a csípőmnél fogva segít felemelni, majd visszavezetni, újra és újra. A farkának teljes érzése bennem hihetetlen, és behunyom a szemem, hagyom, hogy a gyönyör hullámai lassan átjárjanak.

Minden egyes belém irányuló löket olyan érzés, mint egy ígéret, hogy biztonságban fog tartani. Az alsó ajkamba mélyesztem a fogaimat, és levegőért kapkodok minden alkalommal, amikor kihúzza magát belőlem, majd újra belém csapódik.

"Nézz rám, Tess." Ez egy parancs, és nem tudom figyelmen kívül hagyni. Kényszeresen kinyitom a szemem, és rámeredek a gyönyörű arcára. "Látni akarom, milyen az, amikor valaki, aki szeret, elélveztet téged."

Várj, mi van?

Mielőtt elkezdhetném megkérdőjelezni, hogy mit is mondott az előbb, vagy hogy mit is érthetett ezalatt, felgyorsítja a tempót. Az izmaim megfeszülnek a dicsőséges farka körül, és az életemért kapaszkodom belé. Nemcsak, hogy jól érzem magam tőle, de ő az egyetlen, aki ezt megteheti velem.

"Marcelo" - mondom, a neve könnyedén kicsúszik az ajkaim közül. "Ne hagyd abba."

"Ó, cicám, soha nem fogom abbahagyni." Könnyedén végigsimít a hátamon az ujjaival, apró köröket rajzol a hátamra. Az érintése könnyű, de mégis úgy érzem, mintha égetne. Beszívok egy lélegzetet, és előrebillentem a fejem, hogy a homlokunk egymáshoz nyomódjon.

Apró szikrákat érzek, mintha a gerincem tövében robbannának, és a szemébe bámulok, hagyom, hogy vele együtt elveszítsem az irányítást. Ijesztő érzés, de nem akarok leállni... Sem most, sem soha.

"Élvezz el nekem."

A testem válaszol neki. Őszintén szólva nem hiszem, hogy akkor sem tudnék ellenállni a parancsának, ha akarnék, és felkiáltok, az izmaim összehúzódnak a vastag farka körül. Minden egyes löket befelé és kifelé a testemből eltalálja a g-pontomat, és érzem, hogy az ujjaim és a lábujjaim görbülnek, ahogy egyre közelebb és közelebb kerülök.

"Most, cica."

Még egyszer belém döf, keményen és mélyen, és érzem, hogy átesem a határon. Még néhányszor belém pumpál, az ondója megtölt, aztán a testemet átmosó gyönyör olyan erős és erőteljes, hogy hagyom, hogy magával ragadjon.

"Tess, az én Tessem." Marcelo imaként mormolja a nevemet, miközben felemel az öléből, és letesz az ágyra. Kicsit elmozdulok, hogy ránézzek, de ő egy pillanat alatt mögöttem van, és úgy gömbölyödik a teste az enyém köré, mintha egész életünkben két kanál lettünk volna együtt egy fiókban.