Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 27. fejezet

 


27. fejezet





Marcelo



"Biztos, hogy nem akarod felhívni Trevort? Honnan tudod, hogy ez a fickó egyáltalán otthon lesz?" Salvatore rám pillant, magasra húzott szemöldökkel. Kérdezgethet, amennyit csak akar: ezt ma meg kell tennem.

Trevornak dolga van, úgyhogy nincs itthon. Remek erősítés, de ha valamit sürgősen el kell intézned, akkor jobb, ha kurvára magad csinálod, és nem ülsz itt a farkaddal a kezedben.

Salvatore tudja ezt, hogy milyen kurvára fontos, hogy gyorsan cselekedjünk, ha valamit el kell intézni, ezért nem is válaszolok neki.

A kibaszott hülye kérdésekre nem kapok választ.

"Ne aggódj. Otthon lesz" - mondom neki, miközben kihajtok az autópályára. Miközben vezetek, végigfutok azokon a dolgokon, amiket Tess nevelőapjáról tudok.

Ő és a felesége csak azért akartak nevelőszülők lenni, hogy pénzt kapjanak abból, hogy a gyerekek otthon vannak. Tess szerint, és néhány más ember szerint, akikkel sikerült beszélnem a helyzetről, ez a seggfej szerette körbejárni a gyerekeket, amikor már túl öregek voltak, vagy túl soknak bizonyultak.

Nem volt ritka, hogy folyamatosan váltogatták a gyerekeket a házukban, és közben csekkeket gyűjtöttek, amíg nem találkoztak Tess-szel.

Vagy inkább, amíg ő nem találkozott Tess-szel.

A kormánykerékre szorult a szorításom. A szemem sarkából figyelem, ahogy Salvatore iszik egy korty vizet, majd visszacsavarja a fedelet, mielőtt a padlóra ejti.

"Ne szemetelj a kocsimban" - mondom neki, mire elvigyorodik.

"Ne törd össze a kormányt, csak mert erre a seggfejre gondolsz". Salvatore sötét pillantást vet rám. "Te is ugyanolyan jól tudod, mint én, hogy tiszta fejjel kell bemenned."

Gyorsan bólintok neki, aztán a telefonomra pillantok, hogy megnézzem, mennyi időnk van még vezetni, amíg odaérünk ennek a seggfejnek a lakására. Közeledik a kijáratunk, én pedig áttérek a jobb sávba, és igyekszem lazítani a kormányon.

" Addig nem lesz Tess igazán csak az enyém, amíg ezt el nem intézem."

Salvatore egy pillanatra elhallgat, és csak a gumiabroncsaink hangját hallom, ahogy felemésztik az utat. "Értem. De ő már a tiéd, Marcelo. Tudom, hogy ezt meg kell tenned, de ő már a tiéd."

Bosszankodom miatta, de azért gyorsan bólintok neki. A bátyám tudja, milyen érzés, amikor az ember nem kap levegőt, ha egy bizonyos személy közelében van. Ezért fogta el Arabelle-t. Elrabolta őt, ahogy én is elraboltam Tess-t.

Egy hang az elmém hátsó részében azon tűnődik, vajon tényleg valami baj van-e velem, hogy úgy kellett elvennem a nőt, akit szerettem, ahogyan tettem, de eltaszítom magamtól. Mindig csak azt vettem el, amit akartam, és nem volt értelme, hogy ez Tesszel másképp legyen.

Megláttam őt, és tudtam, hogy nekem kell őt megkapnom.

"Menj a következő kijáratnál, majd fordulj jobbra az Old Brevard Roadon." A GPS-em hangosan bemondta a csendben. Salvatore és én felriadunk, amikor meghalljuk.

"Csak okosan" - figyelmeztet, én pedig bólintok, és követem az útbaigazítást.

Mindig okos vagyok. Így jutottam el idáig. Az biztos, hogy nem fogok veszíteni egy olyan szemétláda ellen, mint Steven Walker.

Amikor behajtunk a kocsifelhajtóra, látom, hogy az körbejárja a házat, így hát megfordulok a kocsival, és követem a kavicsot, ami a hátsó udvarra visz. Rengeteg gaz nő a kavicsok között, amitől ez a hely még inkább szarfészekké válik, mint amilyen, de ez nem az én problémám.

Az én problémám valószínűleg az, hogy most éppen bent ül, és szart néz a tévében, és fogalma sincs arról, hogy mindennek vége lesz számára.

Csendben kiszállunk, és végigsimítom az ujjaimat a fegyverem markolatán. Megnyugtató súlyt képez az oldalamon. Salvatore megfordul, és hátranéz mögénk, és én is így teszek, észreveszem a két irányban elterülő mezőket.

Nem is kérhettünk volna jobb helyet ehhez. A városhoz közelebb jó néhány ház van, de Steven Walker a feleségével és a nevelt gyerekeikkel távolabb lakik egy hatalmas földdarabon. Az erdőre néz, és a hátsó ajtóból egyenesen egy hatalmas kert nyílik. Teljesen elszigetelt.

Lapátok és kapák támaszkodnak egy öreg fának, de nem látok játékokat szétszórva. Bár már tudom, hogy Walker hogyan bánik a nevelt gyerekeivel, elég jó érzésem van, hogy már abból is rájövök, ha csak körülnézek itt. Ez nem egy szórakoztató hely, csak egy olyan hely, ahová azért hozza a gyerekeket, hogy keményen megdolgoztassa őket.

"Micsoda seggfej" - mondja Salvatore, aki nyilvánvalóan ugyanazt vette észre, amit én.

Komoran biccentek neki, majd a hátsó ajtóhoz sétálok. Van egy régi tornác, megereszkedett lépcsőkkel, és óvatosan felsétálok rajta, ügyelve arra, hogy ne üssem át a lábam a korhadt fán.

Mi a fenét csinált azzal a sok pénzzel, amit azért kapott, mert nevelt gyerekeket fogadott be? Nyilvánvaló, hogy nem arra használta, hogy kitakarítsa a házat. A kert először remekül nézett ki, de most azt látom, hogy benőtte a gaz. A virágágyások gyakorlatilag fulladoznak tőle, és az egész hely úgy néz ki, mintha nemcsak egy új festékrétegre lenne szüksége, hanem egy csodára is, hogy ne dőljön össze.

Kinyitom a szúnyogháló ajtaját, és összerezzenek a hangjától. A rozsdás zsanérok olyanok, mint itt minden más - alig bírják, és sürgősen cserére szorulnak.

Steven szerencséjére nem kell többé aggódnia, hogy ezt meg kell tennie. Megkopogtatom az ajtót, majd hátralépek, még mindig nyitva tartva a szúnyoghálós ajtót, hogy várjak.

"Igen, igen, bassza meg, jövök!"

"Igazi győztesnek hangzik" - motyogja Salvatore. A verandán van velem, kissé hátrébb az ajtótól és az oldalamon. Tudom, hogy semmitől sem kell tartanom, ha ő itt van. Akármi is történik most, mi kisétálunk ebből az egészből.

A zárak nyitásának hangja kelti fel a figyelmemet, és az ajtóra meredek. Láttam már képeket Steven Walkerről a neten, így tudom, kit keresek, de ez még mindig nem készít fel a valóságra, amikor az ajtó kileng.

A férfi öreg. Nyilvánvalóan kemény életet élt, és a szeme körül a bőr kissé megereszkedik, ahogy ránk néz. Amikor azonban megpillant minket, akik ketten állunk a verandáján, a szemei apró, sötét gyöngyökké keményednek, és érzem, hogy a düh kezd átjárni a testemet.

"Ki a fene vagy te?" A hangja érdes, mint egy beinduló motor hangja. Bár egy kicsit előrehajol, hogy jobban megnézzen minket, a kezét még mindig az ajtókereten tartja, nem akar kijönni.

"Marcelo Bonanno vagyok, ő pedig a bátyám, Salvatore" - mondom neki, és enyhén biccentek neki. "Az egyik nevelt gyermekéről szeretnénk beszélni önnel".

Steven megfordul és köpköd, a göröngy a cipőm közelében landol. "Bah, évek óta nincsenek itt nevelt gyerekeim. A feleségem nemrég rákban meghalt, és kurvára nem bírtam volna elviselni, hogy egyedül legyenek itt." Rám bámul. "Mit akarsz tudni?"

Válasz nélkül lépkedek előre, majd egyenesen ellököm magam mellette. Bármennyire is szeretném letenni a hátsó udvaron, mint valami állatot, előbb beszélnem kell vele. A szemébe akarok nézni ennek a szemétládának, amikor megölöm, és biztosra akarok menni, hogy tudja, Tessért teszem.

"Volt itt egy lány, akit sokáig itt tartottál" - mondom, és lassan megfordulok, hogy beszéd közben végigjárjam a konyhát. Mint minden más itt, ez is szétesőben van. Mindenen vékony zsír- vagy koszréteg van, amitől megrázom a fejem. "Tessnek hívták."

A férfi szeme tágra nyílik, és szó nélkül tesz egy lépést távolabb tőlem. Az arca elsápad, és megfordul, láthatóan megpróbál kifutni az ajtón, de Salvatore azonnal ott van.

"Ilyen hamar elmész?" Kérdezi a bátyám, és kihúzza a pisztolyát a tokjából. "Miért nem ülsz le, seggfej, és hallgatod meg, amit a bátyám mondani akar neked?"