Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 28. fejezet

 


28. fejezet





Tess



A körömrágás mindig is szörnyű szokásom volt, de most nem tudom megállni. Marcelo házában járkálok, a nappaliból a konyhába megyek, megkerülöm a szigetet, majd visszajövök. Minden egyes alkalommal, amikor megteszem a kört, megnézem Arthurt, aki boldogan úszkál az új, hatalmas akváriumában.

Marcelo a múlt héten egy nap hazajött vele, és azt mondta, hogy Arthur megérdemel egy elegáns helyet, ahol élhet. Felállítottam az egészet, és most már a kisfiamnak van egy halas kastélynak megfelelő hely, ahol egész nap úszkálhat, pezsgőfürdővel és néhány növénnyel kiegészítve. Úgy tűnik, azok a kis tálkák, amelyekben a boltban a Bettákat árulják, gyilkosak a halak számára.

Ki gondolta volna?

Ez olyan, mintha a régi lakásom gyilkos lenne nekem. De itt Marcelóval úgy érzem, mintha élnék. Újra élvezhetem az életet, és meglepődve veszem észre, hogy egyszer sem néztem a nevelőapám után, mióta ideköltöztem.

Nos, a beköltözés kegyesen fogalmazva, hiszen Marcelo elragadott az utcáról, megfenyegetett, hogy megöl, ha beszélek, majd nyakörvet tett rám, hogy ne tudjak megszökni.

Sóhajtva huppanok le a kanapéra, és könnyedén végigsimítok a csupasz nyakamon. Most nincs nyakörv, azóta nem, hogy a múlt éjjel szexeltünk. Marcelo megígérte, hogy nem kell többé viselnem, én pedig megígértem, hogy nélküle is vele maradok.

Akkor, amikor ezt mondtam neki, úgy éreztem, mintha álmodtam volna, de tudom, hogy helyesen cselekedtem. Semmit sem akarok jobban, mint vele lenni.

A kulcs hangja a zárban felrántja a fejem. Valamiért ideges vagyok, és felállok, a kezemet a farmeromba törlöm, hogy megszabaduljak a tenyeremen lévő izzadságtól, mintha a bálra készülnék.

Mi a fenétől félek ennyire? Tudom, hogy Marcelo miért ment el. A pokolba is, ma reggel térdeltem előtte, az ujjai a hajamba gabalyodtak, és erősen szopogattam, miközben megköszöntem neki, hogy gondoskodik rólam.

Az ajtó kilendül, és esküszöm, a szívem megáll, hogy megint biztonságban látom. Nem tudom, mire számítottam, talán arra, hogy csupa vér lesz. Talán azt hittem, hogy nem fog visszajönni hozzám, vagy hogy dühös lesz, amikor befejezte a munkát, de az arckifejezése elárulta, hogy egy pillanat alatt újra megtenné.

"Marcelo?" Szinte egy kicsit félek odalépni hozzá. Az arca kemény és merev, és az állkapcsa kissé megrándul, amikor rám néz. Megtörtént, ebben biztos vagyok, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen megértem, mi történt, vagy hogy mit érez most.

"Cica. Biztonságban vagy." Belöki maga mögött az ajtót, majd átsétál hozzám, és magához húz, ahogy a szája megtalálja az enyémet.

Úgy kapaszkodom belé, mintha fuldokolnék, ő pedig egy bója lenne az óceán közepén. Egész életemben valami erőset és bátrat kerestem, amibe kapaszkodhatok, és sikerült megtalálnom benne.

Csókokkal árasztja el az arcom, és először fel sem fogom, hogy mit csinál. A hüvelykujjával letörli a könnyeket az arcomról, és csak ekkor veszem észre, hogy a mellkasába zokogok.

"Tess, minden rendben van" - mondja nekem. A hangja megnyugtató, egy terapeuta gyakorlott, nyugtató hangja, de a férfi, akit szeretek, nem terapeuta. Ő egy gyilkos, egyszerűen csak egy gyilkos.

És én mégis szeretem őt.

"Mondd el" - zihálom, és elhúzódom tőle, hogy fel tudjak nézni rá. "Mondd el, mi történt. Tudnom kell. Tényleg elment?" A szívem úgy csapkod a mellkasomban, mintha ki akarna törni. Hány éjszakán át imádkoztam azért, hogy valami történjen Stevennel, ami megállítja őt?

Hány éjjel térdeltem le, és imádkoztam, hogy legyen valaki odakint, aki elég erős ahhoz, hogy megvédjen engem? "Meghalt." Marcelo szünetet tart, hagyja, hogy a szavak elmerüljenek benne, aztán folytatja. "Tudta, hogy eljött az idő, Cicus. Amikor Salvatore és én odaértünk, egyszer megpróbált elfutni, de aztán rájött, hogy nincs esélye. Soha nem tudott volna elmenekülni előlünk. És most már soha többé nem bánthat téged, vagy bárki mást."

Úgy érzem, hogy a lábam mindjárt megadná magát, ezért Marcelo átkarolja a derekamat, magához húz, és segít leülni mellé a kanapéra. Rá támaszkodom, a mellkasának támaszkodom, miközben próbálom elfogadni, amit az imént mondott.

Könnyes szemmel nézek körül a szobában. Senki sem fogja megtudni, mekkora pusztítást okoztam itt. "Megpróbáltam kiharcolni magam innen, távol tőled, hogy újra szabad lehessek" - mondom neki, az arcomat az övéhez billentve. "Fogalmam sem volt róla, hogy te vagy az egyetlen, aki ezt valóban megadhatja nekem." A lélegzetem elakad a torkomban, ahogy elgondolkodom ennek az igazságán.

"Cicus" - motyogja halkan, és megsimogatja az arcom. "Megmondtam, hogy biztonságban leszel nálam. Megígértem neked, hogy bármit megteszek, hogy megvédjelek. Miért nem hallgattál rám?"

"Nem engedhettem meg magamnak, hogy higgyek neked." Fizikailag fájdalmas nekem, hogy ilyen őszinte vagyok vele. Még soha nem voltam ilyen őszinte senkivel. Soha senki nem akarta igazán tudni, hogy mit gondolok vagy érzek.

De Marcelo más. Jobban törődik, mint azt valaha is gondoltam volna. "Soha senki nem törődött még velem. Egyszerűen nem tudtam megbízni benned. Nem tudtam, hogyan."

"Most már tudsz?" A szemei az enyémet kutatják.

Tudom a választ, de még mindig elidőzöm egy pillanatig, amíg válaszolok. A nyakörvre gondolok, amit régen viselnem kellett, és arra, hogy az eltűnt. Arra gondolok, hogy milyen készségesen fordulok felé, hogy megcsókolhassam, hogy valójában vágyom a kezére a testemen. "Tudod, gyűlöltelek" - kezdem, és látom a szemében felvillanó sértettséget. Amilyen gyorsan megjelent, olyan gyorsan el is tűnik, és tudom, hogy csak próbálja megvédeni magát attól, amit most mondani fogok. "Gyűlöltelek, amiért elvettél, amiért itt tartottál. Gyűlöltelek, amiért te voltál az első férfi az életemben, aki nem engedte, hogy elsétáljak mellette."

Miközben összeszedem a gondolataimat, az alsó ajkamba mélyesztem a fogaimat.

"És most?" Szúrja, gyengéden arra ösztökélve, hogy folytassam. Biztos vagyok benne, hogy hallani akarja, mit érzek most iránta, még ha kicsit ideges is vagyok, hogy elmondjam neki.

"Most már nem tudom, mihez kezdenék nélküled." Felnyúlva végigsimítom az ujjbegyeimmel az állán lévő borostát. Már az első pillanatban észrevettem, hogy milyen gyönyörű, de most már tudom, hogy Marcelo sokkal több, mint egy csinos arc. Ő is eltökélt abban, hogy biztonságban tartson, és hajlandó bármit megtenni, ami ehhez szükséges.

"Soha nem kell megtudnod" - mondja, és a szája az enyémre borul. Marcelót megcsókolni olyan érzés, mintha hazatérnék. Ez az egyetlen dolog, amiről tudom, hogy soha nem tudnám megunni. Ő biztonságban van, az enyém, és soha nem fogom abbahagyni a szeretetét.

Megragadom a felsőtestét, és magamhoz húzom. Amikor először találkoztunk, épp csak meglőtték, de gyorsan begyógyult, és most az az egy heg csak egy újabb, ami a gyűjteményét gyarapítja. Úgy van felépítve, mint egy divatmodell, de erős állkapcsa és sötét, szeszélyes szemei ellenére nem illene egy magazin címlapjára. Túl sok heg van a testén.

A legtöbb embernek a világon túl intenzív is, de nekem nem.

És ő az enyém.

Visszacsókolom, a testemet az övéhez szorítom. Zihál, majd megragadja a lófarkamat, és erősen oldalra és lefelé húzza, hogy a nyakam szabadon legyen. Ott csókol meg, csókok és apró harapások sorát húzza végig a fülemtől a kulcscsontomig. Finom érzés, és leeresztem a kezem, a farkát simogatom a farmerján keresztül.

Válaszul Marcelo visszahúzódik, felnyúl, és a nyakam köré fonja a kezét. Először megmerevedek, a szemeim tágra nyílnak, de amikor felnézek rá, olyasmit látok az arcán, amit soha nem gondoltam volna, hogy látok, ha valaki rám néz.