Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 29. fejezet

 


29. fejezet





Tess



"Kurvára szeretlek" - mondja, és gyengéden megszorítja a nyakamat, hogy tényleg felkeltse a figyelmemet. Megkapta. Érzem, ahogy kitágulnak a szemeim, és beszívok egy kis levegőt, de nem próbálok visszahúzódni. "Nem kell nyakörvet viselned ahhoz, hogy mindenki tudja, hogy hozzám tartozol, Cicus. Az érintésem beleégett a bőrödbe, hogy az egész világ láthassa. Az enyém vagy."

Igaza van. Istenem, annyira igaza van.

"Fogj meg" - lihegek, figyelmen kívül hagyva a nyakam körüli nyomást, és a nadrágját tapogatom. Marcelo segít nekem, aztán megragadja a farmeromat, kigombolja és egy gyors mozdulattal lerántja. Amit lát, megállásra készteti, a tekintete még mindig rám szegeződik, és a szája sarkában gonosz vigyor rajzolódik ki.

"Meztelen vagy alatta, cica. Egész nap rám gondoltál, amíg nem voltam itthon?"

Nyögdécselve ringatom magam felé. Ujjai a csípőmről lecsúsznak a lábam közé, és közben simogatnak.

"Akarlak" - zihálom, és a szemei összeszűkülnek. Mielőtt válaszolhatna, megragadom a farkát, és feszes kézzel fel-le simítok rajta. Olyan vastag, olyan kemény. Csak azt akarom, hogy érezzem őt magamban.

"Olyan nedves vagy nekem" - mormogja, és elégedettnek tűnik. Már attól is nedves leszek, ha Marcelóra gondolok, de biztos vagyok benne, hogy ezt ő már tudja.

"Akarlak" - ismétlem.

"Fordulj meg." A hangja hirtelen durva és mély, én pedig megteszem, amit mond, és az izgalom átjárja a testemet. Mögöttem áll, keze a csípőmön, majd megdörzsöli a fenekemet. Azonnal felsikítok, amikor elfenekel, a fájdalom végigszalad a testemen.

"Milyen jó kis cica" - mondja nekem, miközben újra megdörzsöli a fenekemet. Ezúttal megszorít, és én kicsit megfeszülök, készen arra, amiről tudom, hogy ezután jön. A következő verés már nem fáj annyira, én pedig nyögve előrehajolok a kanapén.

A karfa kemény a kezem alatt, és úgy kapaszkodom belé, mintha ez lenne az egyetlen dolog, ami megóv attól, hogy darabokra essek.

"Milyen tökéletes kis punci" - motyogja Marcelo, majd a keze a lábaim közé csúszik. Megmerevedek, élvezem, milyen érzés, hogy ott van a melegsége, aztán felkiáltok, amikor megpaskolja a csiklómat, mielőtt a hüvelykujjával megdörzsölné. A fájdalom, ami átjár, azonnal tompul a nyomástól, amit a csiklómra gyakorol.

Beszívom a levegőt. Ez mámorító, sokkal intenzívebb, mint valaha is gondoltam volna. Nem számítottam rá, hogy ezt teszi velem, hogy egyszerre érezteti velem a gyönyört és a fájdalmat.

Arra pedig végképp nem számítottam, hogy kurvára tetszeni fog.

"Mondd, hogy jó érzés volt-e" - parancsolja.

A felkapom a fejemet. Észre sem vettem, hogy zihálok, vagy hogy a kezeim kezdenek kicsit begörcsölni attól, hogy ilyen erősen kapaszkodom a kanapé karfájába. Úgy tűnik, nem tudom ellazítani a testem egyetlen részét sem, de tudom, hogy azt akarja, hogy válaszoljak.

"Csodálatos érzés" - vallom be. "Nekem... tetszik."

Ismerd be, hogy szereted.

"Jó kislány." Újra elfenekel, és ezúttal felkiáltok, lehajtom a fejem, ahogy a fájdalom és az élvezet mámorító koktéllá keveredik, és szétlövi az egész testemet. "Azt akarom, hogy élvezd ezt, cica. Azt akarom, hogy elélvezz tőle."

Nem tudom, hogy képes vagyok-e rá, de ezt nem mondom neki. Most csak azt akarom tenni, ami őt boldoggá teszi. A testem meggörbül az érintése alatt, és sziszegve veszem a levegőt, amikor érzem, hogy ismét a fenekemet dörzsöli. Tudom, mi következik. Bár ez az egész új nekem, gyorsan tanulok.

"Nézd, milyen nedves vagy nekem, cica". Gyengéden simogat, ujjait a ráncaimba csúsztatja, amitől felszisszentem. Minden részem annyira érzékeny, hogy minden egyes érintése elég ahhoz, hogy hátrarántom a fejem és felnyögjek. "Jó kislány vagy, Cicus, tudod?"

Próbálok arra koncentrálni, ahogy a kezeim a kanapé karfáját markolják. Emlékezni akarok minderre, minden részletre. Figyelek a szoba hűvös levegőjére, a bőrömön érzett melegre, arra, ahogy az ujjai érződnek, ahogy egyre mélyebbre süllyeszti őket bennem. Megmozdítja őket, én pedig felnyögök, és megpróbálok megfordulni, hogy lássam őt.

De mielőtt megtehetném, átsegít a peremen.

"Jó kislány, Tess, gyönyörű vagy, amikor így elélvezel" - mondja, és átvezet az orgazmusomon. A lábaim azzal fenyegetnek, hogy megadják magukat alattam, de sikerül kiegyenesítenem őket, és belekapaszkodom a kanapé karfájába. "Most én akarlak magamnak."

A szám elernyed, és szavakat sem tudok formálni, ahogy érzem, hogy hozzám nyomja magát. Hatalmas farka a fenekemnek lüktet, én pedig nyögve nyomódom vissza neki.

"Azt akarod, hogy a farkam benned legyen?" - kérdezi, és a hangja szórakozottan hangzik. Amikor nem válaszolok rögtön, közelebb vezeti hozzám, és a nyílásomnál bevágja.

Most azonnal visszanyomhatnám, és teljesen bennem lenne. A gondolat izgalmas, és hagyom, hogy a feje becsússzon a nyílásomba. Marcelo sziszeg egy lélegzetet az érzésre, és engem elönt a hatalom érzése.

Imádom, hogy képes vagyok rávenni őt erre a hangra.

Bár a lábaim már majdnem megadják magukat, és legszívesebben összegömbölyödnék a kanapén, és hagynám, hogy elvigyen, erősebben nyomom vissza, mélyebbre kényszerítve a farkát. Hatalmas, vastag és kemény, és kéjesen zihálok, ahogy belém csúszik.

"Vegyél be mindent belőlem" - parancsolja Marcelo, megragadja a csípőmet, és hirtelen átveszi az irányítást, mélyen belém hatolva. Most már nem tudnám megállítani, ha akarnám sem.

Testünk egymás ellen mozog, ahogy megtaláljuk a ritmust. Körbeér a mellkhasomon, hogy könnyedén megcsípje az egyik mellbimbómat, aztán ujjaival a csiklómig tollászkodik, és köröz körülötte, fogai keményen rátapadnak a fülcimpámra. Hihetetlen nyomás nehezedik a csiklómra, és érzem, hogy a testem ismét a perem felé száguld.

Olyan, mintha Marcelo az egész testemet magához ragadná, és egy takaros kis gömbbe hajtogatna. Amint átdob a szakadék fölött, tudom, hogy darabokra fogok esni, a testem újra szétugrik. Az idegeim mind kigyulladnak, és csak remélni tudom, hogy újra egész leszek, mielőtt földet érnék.

Minden egyes ujjmozdulata, minden egyes lehelet a fülemben, minden, ami Marcelóval kapcsolatos, közelebb visz a szakadék széléhez. Olyan közel kerülök, és csak azt akarom, hogy biztosan magammal vigyem őt is.

Körbeérve magam körül, megragadom a farkának tövét, és keményen megszorítom, a fenekemet visszacsapom, hogy találkozzon a kezemmel. Marcelo beszívja a levegőt, és elengedi a fülemet, de válaszul megpöccinti a csiklómat, ami örömrázkódást küld a testembe.

"Tele foglak tölteni a spermámmal" - ígéri, és a szavai miatt egész testemen végigfut a borzongás. "Csöpögni fogsz tőle."

Felnyögök, a hang kicsúszik a számon, mielőtt le tudnám állítani, aztán mélyebbre csapódik belém, és érzem, hogy lezuhanok arról a szikláról. A kanapé karfáján kapaszkodom jobban, amikor kihúzza magát, és újra előre tolja, amitől a fejem előrebukik, és a szám tátva marad.

"Sikíts nekem" - parancsolja.

Meg is teszem. A neve ömlik a számból, miközben reszketek körülötte. Érzem, ahogy az ondója belém lövell, a vastag csövek még jobban kenik a hatalmas farkát, ahogy megdug engem. Az egész testem a mozdulatai ütemében ringatózik, amíg be nem fejezi, és ki nem húzódik belőlem, végül hagyja, hogy a kanapéra omoljak, finom izzadtságréteggel a testemen.

Lihegve nézek rá, de homályos a látásom. Szinte lehetetlen, hogy jól megnézzem őt, ezért becsukom a szemem.

Csak aludni szeretnék.