Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 3. fejezet

 


3. fejezet





Tess



Még mindig ott van hátul?

Ez a gondolat folyamatosan végigfut az agyamon, és legszívesebben hátrapillantanék, hogy megnézzem, még mindig üldöznek-e, de kizárt, hogy ezt megtegyem. Egyrészt, lehet, hogy megbotlom és elesek, és akkor nagyon megszívnám, mert az a maffiózó seggfej mögöttem könnyen utolérne, másrészt pedig félek, hogy közelebb van, mint gondolom, és ha igen, akkor nem akarom tudni.

Az elképzelt érzés, hogy futás közben kinyújtja a kezét, és végigsimít a hátamon az ujjaival, gyorsabb tempóra sarkall, és előrehajolok, és tényleg pumpálom a karjaimat és a lábaimat. A főútról leváló mellékutcát fél tucat sikátor keresztezi, és az elsőbe, amelyikhez érek, befordulok, levegőért kapkodva, miközben minden eddiginél erősebben hajtom magam.

Átugrok egy hatalmas pocsolyát a sikátor közepén, majd megkerülök egy patkányt, amely esküszöm, hogy akkora, mint egy kiskutya. Rám vicsorítja a fogait, én pedig előrefeszülök, hogy minél nagyobb távolságot tegyek közém és a maffiózó közé.

Mert ő az. Először nem vettem észre, hogy ki ő, amikor még a pékségben volt, különben már abban a pillanatban megfordultam volna és elrohantam volna, amikor megláttam. Csak akkor jöttem rá, hogy kivel van dolgom, amikor már kint volt az utcai lámpa alatt.

Marcelo Bonanno.

Még ha egy szikla alatt élsz is, amiről néha azt hiszem, hogy igen, tudod, hogy ki a Bonanno család. Kegyetlenek, és arról ismertek, hogy egyedül nekik köszönhető, hogy a Gonosz Fattyúk már nem működik itt a városban. Egy olyan maffiacsaláddal, amelyik ki tud iktatni egy ilyen erős motoros klubot, nem lehet baszakodni.

És mit csináltam az előbb? Kibasztam velük.

Persze, az egyetlenek a városban, akik nem gondolják, hogy a Bonanno család rossz hír, azok a zsaruk. Tudnom kéne, hogy nem szabad izgatottnak lennem, amikor szirénákat hallok felém jönni. Csak azért, mert a rendőrség úton van, még nem jelenti azt, hogy jönnek segíteni nekem.

Valószínűleg a Bonanno családnak jönnek segíteni.

Ez a hirtelen gondolat eléggé eltereli a figyelmemet ahhoz, hogy amikor meglátok egy hatalmas szemétkupacot magam előtt, ne ugorjak fel azonnal, és ne ugorjak át rajta. Ehelyett beletaposok a fékbe, hogy kikerüljem.

Valami nekicsapódik a hátamnak, én pedig előrebukom, és az utolsó pillanatban mégis megpróbálom átugrani a szemétkupacot. Túl közel van, és a lábujjam hegye beleakad, és a földre rogyok.

A hátamon lévő súly azonnal tudatja velem, hogy Marcelo van rajtam. A térdét belemélyeszti, hogy a helyén tartson, miközben a lófarkamat a keze köré tekeri, és visszahúzza. A testem meggörbül, a nyakam hátraemelkedik, a torkom teljesen szabadon van, és mindkét kezemmel hátranyúlok, hogy megpróbáljam ellökni magamtól.

"Egy kurva hangot se adj ki" - morogja.

Esküszöm, tényleg morog. Olyan a hangja, mint egy nagymacskának, aki ott hátul van, én pedig behunyom a szemem, és próbálom megakadályozni, hogy önkéntelenül sikoly törjön ki a torkomon. Biztos tudja, hogy közel állok ahhoz, hogy kiboruljak, mert újra megszólal.

"Elvágom a torkodat, és hagylak itt elvérezni, ha egy kurva hangot adsz ki, érted?".

Bólintok, könnyek szorulnak ki a szemem sarkából. Ez a fickó komolyan gondolja, ez nyilvánvaló, és én őszintén szólva félek bármit is tenni, csak azt nem, amit ő akar.

"Jó kislány." Kicsit lazít a lófarkam szorításán, de a térdét még mindig erősen a hátamba nyomja. "Mi a neved?"

Beszívok egy nagy levegőt, és a kezeimet a testem alá helyezem, mielőtt válaszolnék neki. A szemcsék beleássák magukat a tenyerembe, és ez fáj, de igyekszem nem tudomást venni a fájdalomról.

Nagyon is lehetséges, hogy itt kint meghalok, és ez a tény halálra rémít.

"A neved." Unottan hangzik, mintha az időjárásról beszélgetnénk, és ezért utálom.

"T-T-Tess", sikerül végül. A hangom olyan nyers, mintha napok óta megállás nélkül sikoltoznék.

"Tess." Úgy forgatja a nevemet a szájában, mintha csak kóstolgatná. Ahogy kihúzza, valami meleg tekereg a gyomromban mélyen, és azonnal megutálom magam. Nem kellene, hogy felizgasson ez a seggfej. Nyilvánvalóan túl rohadt régen volt már barátom, ha a testem azt hiszi, hogy ez, bármilyen okból kifolyólag, valami olyasmi, amitől fel kell izgulnom.

"Kérlek, ne ölj meg" - mondom. Nem akarok könyörögni, de elég jó érzésem van, hogy így végződhet a reggelem. Már megfenyegetett, hogy elvágja a torkomat, és itt hagy elvérezni, és semmi oka nincs rá, hogy ne tegye.

Láttam, hogy megölte a péket. Azonosítani tudnám. Hülye lenne, ha nem ölne meg.

Az adrenalin átjárja az ereimet, és érzem, hogy kihűl a vérem. Nem kéne agysejteket pazarolnom arra, hogy megpróbáljam magam rábeszélni, miért kéne megölnie engem, de egyszerűen van értelme. A helyében én is megölném magam, fogalmazzunk így.

"Tess, felengedlek. Ha bármi hülyeséget csinálsz, vagy bármit - bármit -, ami felbosszant, akkor vége az egésznek, megértetted?"

"Igen." Az agyam száguld, ahogy próbálom kitalálni, mi a fenéért akarna most elengedni. Mi a fenéért gondolta, hogy ez jó ötlet? Mert nem az.

Nem. Nem akar megölni itt a sikátorban, ahol valaki felfedezné a testemet. Valahova máshova fog vinni, hogy megtegye, tudom.

"Jó kislány." A hátamra nehezedő nyomás enged, de mielőtt fel tudnám magam tolni, megragad, talpra ránt, és úgy fordít, hogy elforduljak tőle. "Utálnám, ha véget kellene vetnem egy ilyen csinos nőnek, mint te. Sétálj. Ne úgy, mint egy idióta, különben megbánod, Tess. Légy okos."

Azt teszem, amit mond, még akkor is, ha minden sejtem azt kiáltja, hogy meneküljek. Egyik kezét a vállamon tartja, és csendben sétál mögöttem, de időnként beszívja a levegőt.

"Megsérültél?" Anélkül, hogy meggondolnám, mit teszek, megállok, és megfordulok.

"Ne hagyd abba a sétálást." A hangja mély és veszélyes. Visszhangzik bennem, és kicsit megborzongok tőle félelmemben.

"Csak arról van szó, hogy ha megsérültél, segíthetek neked. Kérlek, hadd nézzem meg."

"Tess." Ez egy figyelmeztetés, és tudom, hogy be kellene tartanom. Tudom, hogy amit most csinálok, az egy kibaszott rossz ötlet, és egészen biztosan azt fogja eredményezni, hogy megsérülök, de a vágyam, hogy segítsek az embereken, olyasmi, amit nem tudok megállítani, még ilyenkor sem.

"De most komolyan" - mondom, és megfordulok a szorítása alatt. Egy pillanatig szorosan tart, de aztán a kezei meglazulnak a vállamon, és úgy érzem, hogy nyertem. "Sürgősségi ápoló vagyok. Ebből élek."

Olyan gyorsan mozdul, hogy még azt sem látom, hogy a keze a fejemre ereszkedik, mielőtt megérezném a puffanást.

Aztán nincs semmi.