Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 4. fejezet

 


4. fejezet





Marcelo



Zavartan végigsimítok a hajamon, miközben lenézek Tessre. Az ágyon nyújtózkodik, kezei és lábai szétterpeszkednek a testétől, hogy könnyebben odabilincselhessem az ágytámlához. Az utolsó dolog, amit akartam, hogy ezt tegyem vele, de egyszerűen nem tudta követni a kibaszott utasításaimat.

Salvatore mellettem áll, de nem néz Tessre. Dühös tekintete az én arcomra szegeződik. "Te most szórakozol velem ezzel a szarsággal?"

"Te nem vagy az a fajta, aki beszél." Megpördülök, hogy ránézzek, és a mellkasába bököm az ujjamat. "Kit bíztak meg azzal, hogy golyót repítsen Arabelle-be? Téged, te seggfej. Neked kellett volna megölnöd, de ehelyett kurvára magadhoz vetted. Ez most sincs másképp."

Végigdörzsöli a kezét az arcán, és felnyög. "Ez teljesen más" - biztosít engem. "Arabelle nem látta, hogy kurvára megöltem bárkit is."

"Tényleg? Nagyszerű. Bár ha jól emlékszem, a megölése volt a kulcsa annak, hogy megállítsuk a motoros klub uralmát. Ehelyett azonban csak meg kellett tisztítanunk a Földet az összes Gonosz Fattyútól. Emlékszel arra a vérfürdőre?"

A szeme elsötétül, és tudom, hogy emlékszik, elképzeli. Annyi vér volt ott. Ez történik, amikor a Bonanno család felperzselt föld hadjáratot tervez ellened. Mi vagyunk a legerősebb család az országnak ezen az oldalán, és minden alkalommal, amikor kiiktatunk bármilyen ellenséget, még erősebbek leszünk.

"Újra megtenném érte" - mondta nekem. "De ez? Elrabolni valakit fényes nappal? Ez még tőled is kurva nagy hülyeség, testvér."

"Bárcsak hallanád magad." Nem is vesződöm azzal, hogy elmondjam neki, hogy nem volt világos, mert tudom, hogy leszarja. Ki van akadva, és időbe telik, amíg lehiggad.

Salvatore nem válaszol. Ehelyett megfordul, és kisétál a szobából. Követem, és bezárom az ajtót, hogy ha Tess ki is szökik az ágyából, ne tudjon kijutni a szobából.

"Minden rendben a pékségben?" Kérdezem társalgásszerűen, témát váltva. Meg kell állapodnunk abban, hogy nem értünk egyet Tesszel kapcsolatban. Kizárt dolog, hogy lemondjak róla, és bár tudom, hogy Salvatore dühös rám, tisztában van vele, hogy nem kényszeríthet rá, hogy megszabaduljak tőle. Most már az enyém, és semmi sem kényszeríthet rá, hogy elengedjem.

"Semmi baj. A takarítóbrigád gondoskodott róla. A rendőrség szerint a te véred soha nem is volt ott." A tekintete a csípőmre esik. "Rendben meggyógyulsz?"

Bólintok. "Rendbe fogok jönni. A seggfej valószínűleg soha életében nem lőtt még fegyverrel. Ha csak a fejét tartotta volna rendesen, és átgondolta volna, akkor még mindig élne."

"Nem igazán." Salvatore tölt magának egy csésze kávét, majd felemeli a kannát, hogy megkínáljon engem is. Megrázom a fejem, és leülök a pulthoz, figyelve, ahogy teljesen kényelmesen berendezkedik a konyhámban.

Olyan közel állunk egymáshoz, amennyire két testvér csak lehet, még ha tudom is, hogy néha az őrületbe kergetjük egymást. Hát nem így van ez a családban? Néha őszintén meg akarod ölni őket, de amikor a lényegre kerül a sor, bármit megtennél értük.

Salvatore és én legalábbis így vagyunk ezzel. Nem mindig könnyű együtt vezetni a családi vállalkozást, és mindenkit keményen dolgoztatni anélkül, hogy a zsarukat is belekevernénk, de nincs senki, akivel szívesebben csinálnám ezt. Salvatore néha az őrületbe kerget, de mióta ő és Arabelle megállapodtak, sokkal elviselhetőbb lett.

Folyton azt mondja, hogy amint letelepedem, velem is ugyanez fog történni. Hogy amint találok valakit, akivel együtt akarok lenni, nemcsak a munkának lesz több értelme, de talán kevesebb időt akarok majd a házamban bujkálni, mint egy remete.

Személy szerint nem bánom, ha egy kicsit vidéken kell élnem. Ő volt az, aki a városban akart élni, és én több mint boldogan hagytam, hogy elvegye a Fő utcai házat. A gondolattól, hogy egész nap, minden egyes kibaszott nap embereket látok az ablakomból, megőrülnék.

Nem arról van szó, hogy nem szeretem az embereket, csak nem akarom őket annyira magam körül tudni, mint Salvatore. Úgy tűnik, őt egy cseppet sem zavarja, hogy állandóan emberek járkálnak fel és alá az úton. Biztosan tudom, hogy ő szereti a hátsó magánterületét, amit ő alakított ki örökkévalósággal ezelőtt, de ennek semmi köze az én magánéletemhez itt.

Egy tucat hektár közepén vagyok. Egy része erdős, de a ház körül is van egy csomó nyílt mező. A kertépítő csapatom egész évben minden héten jön, hogy minden a lehető legjobban nézzen ki. Egyszer-egyszer az egész családot itt látom vendégül, de az fárasztó.

Sokkal szívesebben töltök időt az emberekkel négyszemközt.

"Még ha el is sétált a veled való találkozás elől, tudod jól, hogy a velem való találkozás elől nem sétált volna el. Nem baszakodhatsz a Bonanno családdal úgy, hogy aztán élve mesélj róla." Salvatore kortyol egyet a kávéjából, és rám mered. "És meg kell kérdeznem, hogy mi a faszt képzelsz, mit fogsz csinálni a lánnyal."

"Tess" - javítom ki automatikusan. Összeszűkíti rám a szemét, de nem veszek róla tudomást. Salvatore most játszhatja a nagyképűt, de én emlékszem, hogy milyen púp volt a hátamon, amikor belezúgott Arabelle-be, pedig meg kellett volna halnia. Könnyű neki úgy tenni, mintha nem lett volna egy hülye szamár, de én emlékszem.

Bárcsak szereztem volna egy videót arról, ahogy arról beszél, hogy nem akarja megölni őt. Az lenne apropó, hogy most lejátsszuk. Szívesen megnézném, ahogy hallgatja, milyen idiótának hangzott, ahogy róla beszélt.

"Megtartom őt" - jelentem be, felállok, és az asztalra teszem a kezem. "Ő az enyém." Ilyen egyszerű, és tudom, hogy ő ezt megérti, bár abban is biztos vagyok, hogy ezt most nem akarja beismerni nekem.

"Ő nem egy kibaszott kiskutya, Marcelo. Különben is, lehet, hogy van családja." Óvatosnak hangzik, de én leszarom.

"Nem úgy, mint a Gonosz Fattyaknak" - lövök vissza. "A város legveszélyesebb motoros bandájától vetted el a feleséged. Ki a fasz lehetne rosszabb? Különben is, már utánanéztem a nőnek. A szülei meghaltak, amikor kicsi volt, és különböző nevelőcsaládok nevelték fel." A levegőbe intek a kezemmel, elhessegetve az aggodalmait. "Nem aggódom."

"Jó. Száz százalékig biztosnak kell lenned benne, ha meg akarod tartani. Én csak kurvára remélem, hogy igazad van, és nem raboltál el valaki fontosat." Lehúzza a kávéját, aztán feláll, rajtam tartva a szemét. "Ne engedd ki."

"Bassza meg, azt hiszed, hogy hülye vagyok? Elrabolsz egy lányt, és hirtelen mindent tudsz."

Erre felnevet, és megpöcköl, mielőtt átsétálna a házon és kisétálna a bejárati ajtón. "Komolyan mondom, Marcelo, ne baszd el ezt az egészet."

Bár ő nem lát engem, forgatom a szemem. "Te egy seggfej vagy" - kiáltok utána, mire ő válaszul becsapja az ajtót.

Nyögve forgatom a nyakam, érzem, hogy mindenem recseg-ropog. Kurva korán keltem ma reggel, hogy a pékségbe érjek a kis csevegésemre Tallen-nel, aztán a nap kurva gyorsan elszállt. Ahelyett, hogy hazajöttem volna, és edzettem volna, mielőtt még több szarsággal foglalkozom, végül eszméletlenre vertem Tess-t, betuszkoltam a kocsim hátsó ülésére, és kivezettem vidékre.

Még ha ébren is lett volna, amikor behordtam a bicegő testét, kizárt, hogy bárki meghallotta volna a sikolyát. Mérföldeken belül nincsenek szomszédok. Ő az enyém, és tökéletes helyen tartom, nemcsak arra, hogy szemmel tartsam, hanem arra is, hogy megtartsam, teljes mértékben.

Az emlék, ahogy sűrű, tökéletes haja az öklöm köré tekeredik, miközben lefogtam a sikátorban, megkeményít. Lefelé nyúlok, és megigazítom magam, megragadom a farkamat a farmeromon keresztül. A folyosó végén, pár méterre innen mélyen alszik, és semmit sem szeretnék jobban, mint meglátogatni.

De nem akkor, amikor alszik. Lehet, hogy szörnyeteg vagyok, de nem vagyok erőszaktevő.

"Le kell zuhanyoznom" - motyogom magamban, aztán elmegyek a fürdőszobámba. Az a tökéletes hely arra, hogy vigyázzak magamra, és megpróbáljam rendbe szedni a fejem, mielőtt meglátogatom őt. Ha le tudom csillapítani ezt a késztetést, amit iránta érzek, akkor képes leszek úgy beszélni vele, hogy nem követek el egy kibaszott nagy hibát.

Ahogy bekapcsolom a zuhanyzót, és nézem, ahogy a gőz betölti a fürdőszobát, csak Tessre tudok gondolni. Azt akarom, hogy a feszes kis teste hozzám nyomódjon a zuhany alatt. Érezni akarom a bőrét az enyémen. Lefelé nyúlva megfogom a farkamat, és lassan dörzsölöm magam, miközben rá gondolok. Nem akarok sietni, de nem túlságosan, mert azt is tudom, hogy amint végeztem, mehetek hozzá.

Az én tökéletes kis Tessemhez.

Az enyém. Örökre.