Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 5. fejezet

 


5. fejezet





Tess



Olyan fájdalmasan lüktet a fejem, hogy még a szememet sem akarom kinyitni. Emlékszem, hogy ma korábban is így éreztem, és nem akartam kikelni az ágyból. Mégis felkeltem, és a dolgok olyan gyorsan elfajultak, hogy őszintén szólva nem vagyok benne biztos, hogy képes leszek-e talpra állni, vagy a napnak annyi. Egyébként hogy jutottam haza a sikátorból? Ez volt az utolsó dolog, amire emlékszem.

Nyögdécselve mozdítom a kezem, hogy kifésüljek néhány hajat az arcomból. Van néhány szál, ami, akárhogy is alszom, mindig a jobb arcomra tapad. Őrjítő, de el tudom intézni.

Csakhogy amikor a kezemet mozdítom, hogy hátrafésüljem a hajamat, nem megy.

Biztos elaludt a karom. Még mindig bágyadt vagyok, félúton az ébrenlét és az alvás között, és ez az egyetlen dolog, aminek értelme van. Ahelyett, hogy aggódnék emiatt, egyszerűen megmozdítom a másik karomat, és megpróbálom eltolni a hajamat az arcomból.

Az a kar sem mozdul.

Pánik szorítja a mellkasomat. Egyszer már volt egy éjszakai rémálmom, amikor sokkal fiatalabb voltam, és még nevelőszülőknél éltem. Emlékszem, hogy felébredtem, és úgy éreztem, mintha valami nehéz dolog ülne a mellkasom közepén. Ez elég volt ahhoz, hogy rosszul legyek.

Emlékszem, hogy próbáltam sikítani, de nem tudtam elég levegőt juttatni a tüdőmbe. Nem számított, milyen mélyen próbáltam belélegezni, nem kaptam elég oxigént. Csak feküdtem az ágyban, tágra nyílt szemmel, a plafont bámulva.

Az izzadság végigfolyt a bőrömön, és ettől hűvösnek éreztem magam a hűvös éjszakai levegőben. Bármi is ült a mellkasomon, úgy éreztem, mintha száz kilót nyomna, és mintha lassan minden energiámat kiszorítaná a testemből. Őszintén úgy éreztem, hogy soha nem fogom túlélni.

Pánik markolja most a szívemet, ahogy visszaemlékszem, mennyire megrémültem. Csak egyszer történt meg, de elég volt ahhoz, hogy tudjam, soha többé nem akarok még egy éjszakai rémületet vagy pánikrohamot, vagy bárhogy is akarod hívni, átélni. És most úgy tűnt, hogy mégiscsak lesz még egy.

"Segítség!" A hangom átszakítja a hálószoba csendjét, és megdöbbent. Őszintén szólva észre sem vettem, hogy segítséget próbálok hívni, és az is biztos, hogy nem gondoltam, hogy valóban képes leszek hangot kiadni. A szívem vadul kalapál a mellkasomban, és vonaglok az ágyon, próbálom levenni magamról a súlyt, mielőtt rájövök, hogy semmi sem ül rajtam, ami lefogna.

Le vagyok kötözve.

Ha eddig azt hittem, hogy pánikba estem, a pokolba is, az semmi volt ehhez képest. Megrántva a karomat, érzem, ahogy a bilincsek (bilincsek?) megszorulnak a csuklómon. Fáj, és lihegek, ide-oda csavarodom az ágyon, hogy megpróbáljak lazítani, hogy ki tudjak belőlük csúszni.

Logikusan tudom, hogy nem szorulnak szorosabbra, de egyre inkább úgy érzem, hogy a helyükön maradnak, minél hiábavalóbban küzdök, hogy kiszabadítsam magam. A szemem ég, és erősen pislogok, mielőtt újra kinyitnám, és a fejemet csavarva körülnézek a szobában. Biztos van valaki, aki figyel engem, nem igaz? A gondolattól, hogy valami seggfej áll a sarokban, és szórakozva nézi, ahogy küzdök, rosszul vagyok.

De senki sincs itt velem.

És nyilvánvalóan senki sem hallotta, hogy segítségért kiáltok.

Megpróbálom felhúzni a lábaimat, hogy védekezzek, de azokat sem tudom megmozdítani. Ők is le vannak szíjazva, hideg bilincsek, mint a jég a bokámon. Széttárva fekszem az ágyon, és borzalmas gondolatok járnak a fejemben, amikor arra gondolok, hogy mi a fenének akarhat valaki engem így megkaparintani.

Bántani fognak, tudom, hogy bántani fognak. Fogalmam sincs, kié vagyok, vagy mit akarnak tőlem, de egyértelmű, hogy bántani fognak. Talán, ó Istenem, megerőszakolnak. Senki sem kötözhet így meg valakit egy ágyon anélkül, hogy ne járna át az agyán néhány perverz gondolat.

Felemelem a fejem, és lenézek a testemre. Még mindig fel vagyok öltözve, de nem mintha a futóruhám pokolian sokat takarna. Kényelmetlenül megmozdulva megfordulok, és megpróbálok újra körülnézni a szobában. Korábban csak azt akartam látni, hogy van-e itt velem valaki. Most azt akarom kitalálni, hogy hol vagyok.

Lehet, hogy most nem tudok kiszabadulni a bilincsekből, de ez nem jelenti azt, hogy örökre hagyom, hogy ehhez az ágyhoz szíjazzanak. Meg fogom találni a kiutat innen, nem számít, mi a fenét kell tennem a meneküléshez.

Szorosan összeszorítva az ajkaimat, hogy ne kövessek el egy kibaszott hülye hibát, és ne kiáltsak újra segítségért, hagyom, hogy a tekintetem körbejárja a szobát. Első pillantásra úgy néz ki, mint bármelyik másik hálószoba, amelyben valaha is jártam. Biztosan nem ordít, hogy valami pszichopata emberrabló használja.

Az ágy, amin fekszem, kovácsoltvas, hihetetlenül puha matraccal, amit tudom, hogy élveznék, ha nem lennék odabilincselve, teljesen kiszolgáltatottan. Az egyik fal teljes egészében padlótól a mennyezetig érő ablakokból áll, és rémülten veszem észre, hogy a kilátás szinte teljesen fából van. Ilyen erdő nincs a városban. Fogalmam sincs, hol a fenében vagyok.

Közvetlenül velem szemben két ajtó van, az egyik valószínűleg egy fürdőszobába, a másik egy szekrénybe vezet. Van még egy ajtó, ami feltételezem, hogy a fő előszobába vezet, és egy kis asztalka az ágy mellett, amin egy hatalmas virágváza áll.

Nagyot nyelek, behunyom a szemem, és megpróbálom összerakni a képet. Hogy a fenébe kerültem ide? Ez az egyik dolog, amin nem igazán akarok gondolkodni, valószínűleg azért, mert félek beismerni magamnak, mennyire el vagyok baszva, de egy apró hang a fejem hátsó részében emlékeztet, hogy nem bújhatok el örökké az igazság elől. A sikátor...

És Marcelo Bonanno.

Ha behunyom a szemem és erősen koncentrálok, most már emlékszem. Megölte a péket. Közvetlen közelről lelőtte, de ő maga is megsérült. Aztán elfutottam előle. Ő pedig üldözött a sikátorban, és a földhöz szegezett, amikor megbotlottam.

Nem kellett volna élveznem, hogy a teste hátulról az enyémhez nyomódik, de ha őszinte vagyok magamhoz, egy részem élvezte. Félelmetes, csupa kemény szög és a pórusaiból áradó gonoszság, de ugyanakkor tagadhatatlanul szexi is, és engem már rohadt régóta nem érintett meg.

"Ugye tudod, hogy szét van baszva a fejed?" Motyogom magamban, és újra megrántom a csuklómat. A fájdalom, ami a karjaimba lövell, jól emlékeztet arra, hogy nem éppen önszántamból vagyok itt, és hogy Marcelo nem éppen egy becsületes ember.

Semmi oka nincs rá, hogy így megkötözve tartson a házában, hacsak nem vagyok tényleg és igazán rábaszva. Ha meg akart volna ölni, amiért láttam, hogy lelőtte a péket, akkor már megtette volna, nem?

Egy hang a folyosóról félbeszakítja az elmélkedésemet, és az ajtóra meredek, a félelem végigfut a gerincemen. Tegyek úgy, mintha aludnék? Tudassam vele, hogy ébren vagyok? Őszintén szólva nem tudom, mi lenne a legjobb megoldás.

Nem akarom, hogy azt higgye, hogy gyenge vagyok, vagy hogy kihasználhat, de attól is félek, hogy besétál, és azt látja, hogy egyenesen a szemébe nézek. Lehet, hogy ezt kihívásként értelmezné. Ez semmiképpen sem végződhet jól.

Nincs sok időm dönteni. Elfordul az ajtókilincs, én pedig összeszorítom a szemem, és megpróbálom lelassítani a légzésemet. Vajon a legtöbb ember az én helyzetemben képes lenne elaludni? Mi a fenét fog velem csinálni?

Rettegek. Még ha most azonnal el is tudnék menekülni előle, nem tudom, hogy képes lennék-e rávenni a testemet az együttműködésre. Azt hiszem, ilyen érzés, mint amikor egy szarvas elkap egy autó fényszórójában, és csak arra vár, hogy elgázoljanak.

Szörnyű hasonlat, de most elég biztos vagyok benne, hogy a végeredmény ugyanaz lesz.