Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 6. fejezet

 


6. fejezet





Marcelo



A zuhany pont arra volt szükségem, hogy kiszellőztessem a fejem és tisztán gondolkodjak. Nem akartam elhozni Tess-t a sikátorból, és az is biztos, hogy nem akartam egy ágyba kötözni, hogy később nekem kelljen vele foglalkoznom, de attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam, tudtam, hogy semmiképp sem hagyom, hogy elmeneküljön.

Túlságosan is kibaszottul finom ahhoz. Minden, ami benne van, hívogat engem. Kivertem a farkamat a szájára gondolva, de sikerült visszatartanom magam attól, hogy odamenjek hozzá, és rávegyem, hogy leszopjon. Erre majd később kerül sor.

Nincs kétségem afelől, hogy a tökéletes kis szája mennyei lesz a vastag farkam köré tekerve. Látni akarom, ahogy térden állva könyörög, hogy dugjam meg. Természetesen meg fogom, de annyira akarnia kell, hogy alig kap levegőt.

Belépve az ajtón, a tekintetem rögtön ráesik az ágyában fekvő lányra. Kicsit oldalra fordult, mintha nehezen aludt volna el, de az előbb még hallottam a sikolyát, így tudom, hogy ébren van.

Csak úgy tesz.

Ez a gondolat izgalomba hoz, és érzem, hogy a farkam megkeményedik a farmeromban, ahogy átmegyek hozzá a szobán. Lassan lélegzik, egész arca nyugodt, mintha évek óta gyakorolta volna az alvás színlelését.

"Tess Roberts" - suttogom, kinyújtom a kezem, és könnyedén végighúzom a hüvelykujjamat az ajkán. Nem volt nehéz kideríteni, ki ő, miután hazahoztam magammal.

Az ajkai enyhén szétnyílnak, és én belemártom a hüvelykujjam hegyét, várva, hogy lássam, "felébred-e". Egy részem azt akarja, hogy a szemei kinyíljanak. Azt akarom, hogy felnézzen rám, és csodálkozzon, hogy mit csinálok vele, de a másik részem azt akarja, hogy felfedezhessem, miközben úgy tesz, mintha nem lennék itt.

Amikor nem mozdul, elhúzom a hüvelykujjamat a szájáról, végig az állán és az állkapcsán. Egy kis nyálcsík tapad a bőréhez, de még mindig nem mozdul. Az ujjaim könnyedén táncolnak a nyakán, és egy pillanatig azon gondolkodom, hogy megszorítom, és ráveszem, hogy rám nézzen. Biztos vagyok benne, hogy ettől pillanatok alatt kinyílna a szeme, és rám szegeződne, de ellenállok.

Néhány hajszál az arcára tapad, és lesöpröm őket az arcáról, mielőtt a kezembe fogom az arcát. "Tess." A hangom lágy, de mostanra már biztos vagyok benne, hogy alvást színlel. Talán meg van rémülve. Talán szereti, ha megérintem. Bármi is legyen az, abból, ahogyan a légzése elakadt, amikor végigsimítottam a nyakán az ujjaimmal, látom, hogy itt van velem.

Lehet, hogy azt kívánja, bárcsak álmodna, de ébren van, és az enyém.

"Tess Roberts."

Erre megrebben a szeme, aztán, mintha tudná, hogy a játéknak vége, kinyitja, és egyenesen rám mered. A szeme tele van gyűlölettel és haraggal, és nem tehetek róla, de vigyorogni tudok a látványtól. Annyira gyönyörű, annyira tele van felgyülemlett energiával, és határozottan én vagyok az a személy, aki segíthet neki mindezt feldolgozni.

"Jó reggelt, szépségem" - mondom neki, pedig már ebéd után van. Sokáig aludt, de ezzel nincs bajom. Szegénynek valószínűleg pokolian fájt a feje, amikor lefektettem, talán még akkor is, amikor felébredt.

"Marcelo Bonanno." Ahogy kimondja a nevemet, valószínűleg az a célja, hogy rosszul érezzem magam, amiért az ágyamhoz szíjaztam, de csak vigyorogni tudok.

"Ismersz engem." Ez egy kijelentés, nem kérdés, de ő mégis bólint.

"Felismerem a világ söpredékét, amikor meglátom." Úgy lövi felém a szavait, mintha őszintén nem érdekelné, hogy az ágyhoz van kötözve és ki van szolgáltatva nekem.

A szavai fájdalmat akarnak okozni, de én felnevetek, majd előhúzok a zsebemből egy bilincskulcsot. "Lábak vagy kezek?"

A szemei összeszűkülnek. "Mindkettő."

Megvonom a vállam. "Akkor mindkettőből egyet" - mondom, és gyorsan kioldom a legközelebbi csuklóját. A bilincs szétnyílik az ágyon, és ő elkapja a kezét, mintha attól félne, hogy minden figyelmeztetés nélkül visszaszorul rá.

"Kezek" - böki ki, éppen akkor, amikor felemelném a bokáját. " Kérlek. Kezeket."

"Akkor a kezeket." Nem vesződöm azzal, hogy megmozduljak az ágyon. Ehelyett fölé hajolok, és olyan közel nyomom magam hozzá, amennyire csak tudok. Elfordítja tőlem az arcát, nem hajlandó a szemembe nézni, de én leszarom. Lehet, hogy Tess most nem akar engem, de majd fog.

Amikor a keze szabaddá válik, félreállok az útból, ő pedig felül, és a csuklóját dörzsöli, miközben engem bámul. Nincsenek rajta vörös foltok. Óvatos voltam, amikor felraktam őket. A legutolsó dolog, amit szerettem volna, hogy bármiben is fájdalmat okozzak neki.

"Hogy aludtál? Jobban van a fejed?" Kinyújtom a kezem, és elindulok, hogy hátrafésüljem a haját, hogy lássam, hol ütöttem meg, de ő félrebillenti a fejét, majd rám mered.

"Ne nyúlj hozzám, baszd meg!" - csattan fel. "Mi a fenének hoztál ide? Mit akarsz tőlem?" A hangja éles, de hallom a könnyeket a felszín alatt. Tess azt hiszi, hogy kemény, de látom rajta, hogy közel áll ahhoz, hogy elveszítse a fejét, akár be akarja vallani, akár nem.

"Te egy kötelezettség vagy" - mondom neki, és leülök az ágy szélére. "Nem igazán hagyhattalak sétálgatni a városban, miután láttad, mi történt, ugye?"

"Azt hittem, hogy te megölted a kötelezettségeket. Nem ezt láttam a pékségben történni?"

Egy pillanatig nem válaszolok, helyette csak nézem őt. Dacosan néz, a karjait keresztbe fonta, mintha csak melegedni próbálna. Az álla kissé fel van billentve, hogy egyenesen a szemembe nézhessen, és minden egyes szavába harapás van. Nem voltam biztos benne, hogy Tess Roberts milyen ember, amikor elvittem, de most már igen.

Kurvára tökéletes számomra.

"Csak olyanokat ölök meg, akik kibasznak velem." Könnyű válasz, és igaz is.

Kicsit elsápad, de gyorsan magához tér. "Meg fogsz ölni?" A szavai nem remegnek, ami meglep engem. A legtöbb nő - hát még a legtöbb férfi - ebben a helyzetben az életéért könyörögne, és bármit felajánlana, hogy ne haljon meg. Tess vagy leszarja, hogy életben marad-e vagy meghal, vagy volt már rosszabb helyzetben is.

"Nem" - mondom neki, megragadom az állát, és kicsit oldalra billentem az arcát, hogy jobban megnézhessem. " Dugni fogsz velem, Tess, de nem úgy, hogy közben emberek halnak meg. Szerintem mindketten élvezni fogjuk." Rá vigyorogva elengedem, mire ő felnyúl, és azonnal megérinti a bőrét ott, ahol az ujjaim voltak.

"Te egy beteg állat vagy. Ti Bonannók mindannyian elbaszott alakok vagytok, tudod?" Még mindig nincs remegés a hangjában. Milyen életet élt ez a lány, mielőtt belém botlott? Nyilvánvalóan valaki rettegésben tartja, különben jobban rettegne attól, hogy bezárják a házamba.

"Hallottam már ilyet" - mondom neki egy kis vállrándítással. "De hadd mondjak valamit, drágám, nem tudom, mi elől menekülsz, de bármi is az, nem kell tovább menekülnöd. Hidd el, senki sem fog veled szórakozni, most, hogy hozzám tartozol".

"Én nem tartozom senkihez!" Rám veti magát, mintha meg akarna ütni, de én felállok, és gyorsan félreállok az útból. Gyönyörű arca, amely az előbb még olyan hűvös és összeszedett volt, most a dühtől megcsavarodik, miközben engem bámul. "Én nem tartozom senkihez, érted? Elmehetsz a picsába, Marcelo, mert nem vagyok a tiéd. Én elhúzok innen a picsába."

"Ó, igen?" Rávigyorgok, és szeretem a harciasságot, amit most látok benne. "És hogy a fenébe képzeled, hogy ezt meg fogod tenni? Ha elfelejtetted volna, drágám, még mindig az ágyhoz vagy bilincselve, és csak nálam van a kulcs." Visszatettem a zsebembe, de előhúzom, hogy megmutassam neki.

"Valaki majd megkeres."

"Ki? A legjobb barátnőd, Kristen? Azt hiszed, hogy ő fog egy Bonanno házban kutakodni miattad? Nem, Cicus, nem érdekel, mennyire kedvel téged, nem tűnik nekem olyan embernek, aki tényleg meg akar halni."

A pupillái összeszűkülnek, ahogy rám mered. "Honnan tudsz rólam ennyi mindent?"

"Mert", mondom neki, miközben átmegyek az ajtóhoz, "hozzám tartozol, Tess. Ugye nem gondoltad, hogy nem fogok utánad kutatni, mielőtt úgy döntök, hogy megtartalak magamnak?"

A szája tátva marad. Most először nem tud mit mondani nekem. Megállok, és adok neki egy pillanatot, de amikor nem jön válasz, távozom, becsukva magam mögött az ajtót. Nincs okom bezárni. Még ha szabad is a keze, nincs kétségem afelől, hogy ott fog várni rám, amikor visszajövök.