Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 7. fejezet

 


7. fejezet





Tess



Figyelmesen hallgattam, és láttam, hogy Marcelo nem zárta be az ajtót, amikor távozott tőlem. Szorosan zárva van, és egészen a szoba túloldalán van, de én könnyedén át tudtam volna sétálni rajta.

Már ha ki tudnék szabadulni ezekből a bokabilincsekből.

A bokámhoz érve közelebb csúsztatom a fenekemet a lábamhoz, és hagyom, hogy a térdem az oldalamnál felhajoljon. Az ujjaimat a fém alá és a bőröm mellé hurkolhatom, de ez még mindig nem ad elég helyet ahhoz, hogy lecsavarjam őket. Elég lazán hagyta őket ahhoz, hogy tudjak mozogni, de ahhoz nem eléggé, hogy kiszabaduljak.

De mi a helyzet a másik végével? Lopva az ajtóra pillantok, remélve, hogy nem jön hirtelen vissza a szobába. Az utolsó dolog, amire szükségem van, hogy meglássa, hogy aktívan próbálok kiszabadulni ezekből a dolgokból. Nem tudom, hogy bántana-e engem, azok után, amit arról mondott, hogy hozzá tartozom, de nem akarom a nehezebb úton kideríteni, hogy igen.

Már a gondolatától is megborzongok, hogy mit mondott. Évek óta nem mondott nekem senki ilyen szarságot, és ez őszintén szólva halálra rémít.

"Nem tartozom senkihez, seggfej" - motyogom. Körülbelül két lábnyi lánc van a két bokát körülvevő bilincs és az ágyhoz rögzítő lánc között, és úgy csavarom a testem, hogy lefelé tapogassam az ágy lábát. Ha valahogy csak az ágyhoz van kötve, akkor talán ki tudnék szabadulni, de még amikor erre gondolok, akkor is tudom, hogy hülye vagyok.

Ha már ennyi fáradságot vállalt, hogy elraboljon és idehozzon, akkor őrültség lenne azt gondolni, hogy nem gondoskodik arról, hogy ne tudjak kiszabadulni. Persze, az ujjaim megérintik a lánc másik végét, és a gyomrom lesüllyed. Egy vasrúdhoz vannak erősítve az ágy lábánál.

A pokolban sincs rá mód, hogy így kijussak.

A másik oldalamra pillantva szemügyre veszem az ablakon kívüli kilátást. Fogalmam sincs, hol a faszban vagyok, de azt tudom, hogy ki akarok jutni abba az erdőbe. Nem vagyok túlélő, de sokkal szívesebben kockáztatom meg, ami odakint van, mint a fickó a házban.

Ez azt jelenti, hogy ki kell vennem a bokámat a bilincsekből.

Visszafordulva hozzájuk, a lábamra meredek, és veszek egy mély lélegzetet, mielőtt megragadom az egyik bilincset, és megpróbálom lerántani. Egy pillanatra azt hiszem, hogy majdnem sikerül, de aztán a bokám felsikolt a fájdalomtól, ahogy a fém erősen rángatja az ízületet. Beleakadt a sarkamba.

"Az isten szerelmére, miért nem születhettem volna kecses lábbal?" Kérdezem lihegve. Égető fájdalom hasít a bokámba, de újra megpróbálom. Ezúttal azonban a bőrömre köpök, és a sarkamra dörzsölöm, hogy megpróbáljam a legapróbb síkosítást is megadni.

Muszáj leszednem.

Egy sikoly éri el az ajkaimat, ahogy erősen megrántom a bilincset, de sikerül visszaharapnom. Lehunyom a szemem, ahogy meghúzom a fémgyűrűt, és érzem, hogy lassan elkezd mozogni a sarkamon. A köpés segített, és elkezdem dolgozni a számat, hogy elég legyen a másik lábamra is. Már majdnem ott vagyok.

Pokolian fáj, mintha forró kályhán égettem volna meg a bőrömet, de nem hagyom abba. Apránként előre-hátra tekergetem a bilincset, és lassan végigdolgozom a sarkam ívén. Kiszabadul, kicsúszik a kezemből, ahogy elhagyja a lábam, és hangos csattanással leesik az ágy végére.

Megdermedve nézek vissza az ajtóra. Ezt biztosan hallotta. Gyorsan kell dolgoznom.

A pánik felpezsdít, ahogy a másik sarkamra köpök, és beledörzsölöm, gyorsan erősen megrántom a bilincset. Ez egy kicsit szorosabb lehet, vagy a sarkam egy kicsit nagyobb, vagy valami, mert nem akar olyan könnyen lehúzódni, mint a másik.

"Gyerünk, te rohadék" - mormogom, és összeszorítom a fogaimat a fájdalom ellen. Tompa fájdalomnak indult, de most már annyira fáj, hogy behunyom a szemem ellene. Akárcsak a másik lábamnál, most is előre-hátra mozgatom a bilincset, és próbálom egyre közelebb és közelebb vinni ahhoz, hogy kicsússzon.

Beragadt. Nagyon, nagyon beragadt.

Az arcomon végigfolyik az izzadság, de nem vesződöm azzal, hogy megpróbáljam letörölni. Őszintén szólva, nem érdekel, milyen állapotban leszek, amikor leszedem magamról ezt a bilincset, amíg gyorsan meg tudom csinálni. A szívem dobog a szoba csendjében, és esküszöm, hogy Marcelo meghallja, és jön, hogy megnézze, mi a faszt csinálok.

Nem, most nem tudok rá gondolni. Ő csak eltereli a figyelmemet arról, amit tennem kellene, ami a menekülés.

De még ha erre gondolok is, nem tehetek róla, hogy amikor becsukom a szemem, az ő arcát látom. Kibaszottul gyönyörű, még akkor is, ha egy istenverte szörnyeteg.

A szemem újra felpattan, ahogy dolgozom. Bár már fél órája ide-oda rángatom a bilincset, az a rohadt izé egy tapodtat sem mozdult. A bőröm vörös és dühös a dörzsöléstől, és nincs kétségem afelől, hogy a gyulladás miatt még nehezebb lesz levenni a bilincset.

"Az istenverte pokolba" - motyogom.

"Így nem lehet beszélni egy hölgynek." Marcelo hangja halálra rémít.

Zihálva engedem le a kezemet a bilincsről, és felnézek rá. Az arcomon lángol a bűntudat és a düh, amitől nem tudtam szabadulni, mielőtt visszatért hozzám. Gyorsan megpróbálom elrejteni, amit csináltam, azzal, hogy felültem a lábamra, de a szabad bilincset, amely lazán lóg az ágy lábánál, nem lehet elrejteni.

A tekintete a bilincsre siklik, majd visszasodródik rám. Lassan, mintha vadállat lennék, és attól félne, hogy menekülőre fogom fogni a dolgot, lenyúl, és megfogja a szabad lábamat, felemeli az ágyról. Ujjai végigsimítanak a bőrömön, forró csíkokat hagyva maguk után. Őszintén úgy érzem, mintha megégetne az érintése.

"Elbaszod a bokádat, ha ilyen szarságokat csinálsz" - mondja, és visszateszi a lábamat az ágyra.

"Tudom." Rá meredek, és közelebb húzom magamhoz a lábamat. Nem tetszik, hogy ilyen gyengéden bánik velem, de valahogy tetszett a keze érzése a bőrömön.

"És akkor mi volt a nagy, remek terved?" Keresztbe fonja a karjait, és nem tehetek róla, a tekintetem az izmaira repül.

Mindenható Istenem, milyen testes ez a férfi. Tudom, hogy gyilkos. Tisztában vagyok vele, hogy rettegnem kellene tőle. De nem tehetek róla, hogy teljesen működő vaginám van. Ha véletlenül máshol találkoznék vele, ahelyett, hogy elrabolt volna, akkor is őt akarnám.

De nem akarom. A pokolban sincs rá esély.

Ugye? Igaz. Szedd össze magad, Tess, elrabolt téged, a kurva életbe.

"Meg akartam szökni. Eljutni a városba. Hívni a rendőrséget. Ti Bonannók azt hiszitek, hogy érinthetetlenek vagytok, de nem vagytok azok. Majd meglátod."

"Mmm. Értem. És ott akartál... kisétálni az ajtón? Vagy kimenni az ablakon? Ugye tudod, hogy a harmadik emeleten vagy?"

Hazudik. Legalábbis azt hiszem, hogy hazudik. Nem is tudom. Befogom a számat.

"Nem tudtad" - mondja, és a hangja majdnem kedvesnek hangzik. "Nos, most már tudod, Tess. Harmadik emelet, egyenesen lefelé." Az ablak tetejére mutat, és ott látok egy kis dobozt, amit eddig nem vettem észre. "Riasztóberendezés, ami úgy van beállítva, hogy az egész házban megszólaljon, ha kinyitják az ablakot. A telefonomon kapom a riasztásokat."

Félelemmel teli csomó nő a gyomromban. Ahogyan beszél, olyan nyugodtan, mintha az időjárás-előrejelzést magyarázná nekem. Ez megrémít engem.

"Ez a berendezés... már tartottál itt fogva valakit korábban."

"Nem. Még soha nem csináltam ilyet" - mondja. Sötét szemei az enyémbe merednek. Árnyak vannak ott, és nem akarom tudni, miféle gonoszság lapul bennük. Csak azt tudom, hogy ha túl sokáig bámulok a szemébe, akkor nem biztos, hogy képes leszek visszatalálni. "De én ezt terveztem."

Megfordul, és felvesz valamit az éjjeliszekrényről. Az előbb nem volt ott, tehát biztosan magával hozta. Egy pillanatig csak bámulom hitetlenkedve.

Kizárt dolog, hogy tényleg azt hiszi, hogy ezt fel fogom venni.

Elfordulok tőle, bár tudom, hogy hiába. Az egyik lábam még mindig az ágyhoz van kötözve, de még ha teljesen szabad is lennék, esélyem sincs arra, hogy leküzdjem. Félelmetes és hatalmas, és könnyen le tudna győzni megint.

Pont úgy, ahogy a sikátorban tette.

"Ha nyugton maradsz, Tess, ez nem fog fájni."