Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 8. fejezet

 


8. fejezet





Marcelo



Tess teljesen vadnak tűnik. Nem is annyira az ágyon ül, mint inkább guggol, készen arra, hogy bármelyik pillanatban rám vesse magát. Nem lepődnék meg, ha nekem rontana, és megpróbálna átkarmolni rajtam, hogy kijusson az ajtón, ha nem lenne az a tény, hogy nem tudja kiszabadítani a lábát a bilincsből.

Ravasz, az biztos. Soha az életben nem gondoltam volna, hogy képes lesz kicsúszni a bokáján lévő bilincsből, de azt sem gondoltam volna, hogy hajlandó lesz leköpni magát, majd elszenvedni a fájdalmat, ami azzal jár, hogy a fém végighúzódik a bőrén és lekerül a lábáról.

"Ne merészeld, baszd meg!" - sziszegi, de nem hagyom abba. Ha kell, az ágyhoz szegezem, hogy ezt rátehessem. Lehet, hogy azt hiszi, hogy karmai vannak, és hogy félek tőle, de Tess nem ijeszt meg.

Semmi sem ijeszt meg. Soha életemben nem féltem semmitől.

A félelem megakadályozna abban, hogy végezzem a munkámat. Gyengévé tenne, és az egész családunkat kitenné a kívülállók támadásának, akik azt akarják, amink van. Soha nem féltem, és pokolian biztos vagyok benne, hogy most sem fogom elkezdeni, amikor Tesszel foglalkozom, bármennyire is dühösnek tűnik.

"Nem fog fájni, ha nyugodtan ülsz" - mondom neki. "De bármit megteszek, amit csak kell, hogy ezt rád tegyem."

Rám mered, aztán a szeme a kezemben lévő gallérra vándorol. Ez a legújabb prototípus, sokkal karcsúbb, merem állítani, hogy finomabb, mint régen. Egy gyors csettintés a nyakára, és Tess nem fog tudni szarni a házamban anélkül, hogy tudnék róla. Egy kis piros fény villog a nyakörvön. Mellette egy zöld, amely folyamatosan világít, tudtomra adva, hogy a biztonsági rendszerhez van csatlakoztatva.

Nemcsak GPS-t tartalmaz, ami önmagában elég ok lenne arra, hogy Tessre tegyem, de sokkolni is fogja, ha megpróbál megszökni a házból. Egy elektromos mező veszi körül a házat, ami arra szolgál, hogy a nyakörvet viselőket bent tartsa. Ha valami szerencsés véletlen folytán sikerülne kijutnia a házból, akkor is meg kell küzdenie a második mezővel, amely az udvar végén van.

A házban lévő mező elég erős sokkot fog okozni ahhoz, hogy Tess a seggére essen, és kétszer is meggondolja, hogy újra megpróbáljon-e megszökni. A mező a kerítésnél elég erős ahhoz, hogy egy ideig ne tudjon járni.

Most azonban a nyaka köré kell tennem. "Figyelj, Tess - mondom neki, kicsit távolabb tartva a testemtől -, vagy te magad teszed fel ezt, vagy én fogom le, és megcsinálom."

"Nem vagyok állat" - sziszegi.

"Az biztos, hogy most úgy beszélsz, mintha az lennél" - vágok vissza. "Vidd el a hajad az útból. Vedd úgy, hogy ez az első nyaklánc, amit adok neked."

Rám mered, de megteszi, amit kérek, és lassan felemeli a haját. Amikor a nyaka szabaddá válik, előrehajolok, és a nyakörvet ráhelyezem. A két vége összeér, és egy halk sípolás hallatszik, ahogy a mágnesek bekapcsolnak, és az egész a helyére rögzül.

"Tessék", mondom neki, és hátralépek egy lépést, hogy megcsodáljam, hogyan néz ki, "most már készen állsz". Kihúzom a zsebemből a bilincskulcsot, és kiszabadítom a bokáját. "Te vagy az ápolónő" - mondom. "Mivel kell ezt kezelni?"

Még egy pillanatig bámul rám, mielőtt végül elszakítja a tekintetét, és lenéz a bokájára. Őszintén szólva nem hiszem, hogy sok mindenre lenne szüksége, talán néhány fájdalomcsillapítóra és némi jégre, de ő a szakértő. Az utolsó dolog, amit most tenni akarok, hogy kihívom a háziorvost, bár ha szükséges, meg fogom tenni.

"Jég" - mondja, és könnyedén végigsimít az ujjaival a duzzadt bőrön, ahol oda-vissza dörzsölte a bilincset, hogy kiszabaduljon. "Talán egy feszítőkötés, hogy szorosan körbetekerjem, de ezt nem tudom, amíg fel nem állok és nem mozgok." Felnéz rám, mintha próbálná felmérni, mennyit kérhet, és mennyit vagyok hajlandó adni neki. "Tylenol?"

"Megkapod. Maradj itt és fejezd be. Mindjárt visszajövök." Elfordulok tőle, de még mielőtt kiérnék a hálószobából, hallom, hogy feláll. Amikor megfordulok, és meglátom, hogy közvetlenül mögöttem áll, kidülleszti az állát, mintha kihívná, hogy mondjak valamit.

Sóhajtva elindulok felé. "Nem figyelsz rám, ugye?"

" Rád nem." A szavai bátrak, de kissé idegesnek tűnik. Mégis, nem vagyok benne biztos, hogy akkor se futna el, ha nem lenne megsérülve. Ő tényleg nem hasonlít egyetlen nőre sem, akivel eddig találkoztam.

Jobban meg kell ismernem őt.

Be akarok mászni ebbe a nőbe, és felfedezni, hogy mi mozgatja. Ő mindannak a keveréke, amit kívánatosnak találok. A duzzadó ajkai könyörögnek, hogy megcsókolhassam őket, és a testemhez akarom húzni a finom görbületeit.

De előbb meg kell győződnöm róla, hogy egészséges és ép. Mielőtt tiltakozhatna, derékban meghajlok, és a vállamat a hasába fúrom, felkapom, és a hátamra vetem, mint egy zsák krumplit. Felháborodottan felsír, de nem ellenkezik, amikor megfordulok, és kiviszem a szobából.

Könnyű. Túl könnyű. Miután megszerzem, amire szüksége van a bokája ápolásához, hozok neki valamit enni.

"Te egy vadállat vagy" - motyogja, miközben a keze a hátamba csapódik. Eltartott egy pillanatig, mire rájött, hogy komolyan gondolom, és hogy ki fogom cipelni a szobából.

Felnyúlva megsimogatom a fenekét az edzőruháján keresztül, mielőtt megpaskolnám. Elnyelt egy zihálást, ahogy a fájdalom átjárja a testét. Újra megmasszírozom az arcát, miközben végigviszem a folyosón a konyhába.

"Folytatni akarod a harcot, cica?" Kérdezem tőle. "Ha úgy akarsz viselkedni, mint egy vadállat, akkor több mint boldog vagyok, hogy úgy is bánhatok veled."

Nem üt meg újra, de a fogait rám veti, amikor leteszem a pultra. A ház minden helyiségében tartok elrejtett orvosi készleteket, de ide akartam behozni, mert itt olyan jó a fény. Könnyen meg tudja majd nézni, mi baja van a bokájának, én pedig szemmel tarthatom, amíg készítek neki valami ennivalót.

"Te egy kibaszott nyakörvet tettél rám" - csattan fel, és kirántja a kezemből a készletet, amikor odatartom neki. "Mi a faszt gondoltál, hogy fogok viselkedni?"

"Talán hálálkodsz, hogy nem öltelek meg? A család többi tagja is azt akarja, hogy ezt tegyem."

Ezzel elhallgatott. Beszívja a levegőt, és felnéz rám. A haja mostanra kiesett a lófarokból. Izzadt és kimerült, és nagy szüksége van egy zuhanyra. A gondolattól, hogy szappanozom a kis cicámat, megint feláll a szőr a hátamon.

"Ti mind szörnyetegek vagytok." A keze az orvosi táskában kotorászik, és rájuk pillantok, hogy lássam, megremegnek-e, amikor beszél.

Nem remegnek.

"Egyesek számára szörnyetegek" - értek egyet. "De talán meglepődsz, ha megtudod, hogy néha azok az emberek, akiket szörnyetegnek tartasz, valójában jók."

Szkeptikusan felhorkant, de nem néz fel rám. "Kétlem. Én felismerem a szörnyet, ha látok egyet. És még sosem olvastam olyan történetet, ahol a szörnyről kiderült volna, hogy jó ember. Ez csak egy hazugság, amit a szörnyek maguknak mondanak, hogy jobban érezzék magukat."

"Talán azokban a történetekben, amiket olvastál" - mondom neki, és megemelem az állát, hogy rám kelljen néznie. A szemei kitágulnak, amikor rájön, milyen közel vagyok hozzá, de nem húzódik el. "Lehet, hogy szörnyeteg vagyok, Tess, de ígérem, hogy nem foglak bántani."

"Akkor engedj el." Nagyot nyel, miután kimondta a követelését, én pedig leejtem az állát. Annak ellenére, hogy már nem érintem meg, nem hagyja abba a bámulást. "Bizonyítsd be, hogy nem vagy szörnyeteg, és engedj el."

Kuncogva nyúlok utána, és lesöprök néhány kósza hajat az arcáról. Összerezzen, ahogy az ujjaim a bőréhez érnek, mintha tényleg megégetném, de nem húzódik el.

"Azt mondtam, hogy nem vagyok szörnyeteg, Tess. Nem mondtam, hogy jó ember vagyok. Soha nem engedlek el, és ehhez hozzá kell szoknod."