Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 9. fejezet

 


9. fejezet





Tess



Marcelo a konyhában foglalatoskodik, amíg én a bokámat ápolom. Tényleg nem olyan vészes, de a legkevésbé sem akarom figyelmen kívül hagyni, hogy aztán később, amikor megpróbálok elszaladni, baj legyen belőle. Elmegyek innen, bármit is mond.

Ez lehetőséget ad arra is, hogy szemmel tartsam őt, miközben úgy teszek, mintha babrálnék vele.

Marcelo mondhatja, hogy nem szörnyeteg, de a nyakörv a nyakamban mást mond. Felnyúlva végigsimítom az ujjaimat a sima szélén, keresve egy olyan helyet, ahol megragadhatom és széthúzhatom. A fém hűvös az érintésemhez, és erősen megragadom, erősen rángatom az ellenkező irányba.

De természetesen nem mozdul.

"Bassza meg" - motyogom, miközben tekintetemet továbbra is Marcelóra szegezem. Mintha fogalma sem lenne róla, hogy megpróbálom levenni a nyakörvet. Olyan szaga van, mintha szalonnát sütne a tűzhelyen, és bár utálom magam érte, a gyomrom korog az illatra.

Lehunyom a szemem, erősen kifújom a levegőt, aztán újra húzom, a könyököm felfelé és oldalra kinyújtva, ahogy próbálom kiszabadítani magam. A nyakörv pokolian erősebb, mint amilyennek gondoltam. Lihegve abbahagyom a rángatást, és inkább végigsimítom az ujjaimat a sima felületen, próbálom kideríteni, van-e más gyenge pontja, amit kihasználhatok.

Talán egy gomb, amivel kikapcsolhatom vagy kinyithatom, vagy talán egy repedés, amit nem vettem észre? Hajlandó vagyok feláldozni az összes körmömet, hogy megpróbáljam lerángatni, ha ez az, ami ahhoz kell, hogy kiszabaduljak.

"Próbálkozhatsz, amennyit csak akarsz, de egyedül nem tudod leszedni. Valahogy ez a lényege, nem gondolod?" Marcelo még mindig háttal áll nekem, de úgy beszél, mintha figyelné, ahogy a nyakörvvel küzdök. "Hidd el, Tess, én már kipróbáltam."

"Kivel?" Nem tudom megállni, hogy ne kérdezzem meg. Óvatosan, hogy ne terheljem túlságosan a rossz bokámat, lecsúszom a pultról, és odasétálok egy zsámolyhoz. Fáj a bokám, de jól bekötöttem, és a Tylenolnak hamarosan hatnia kell.

"Emiatt nem kell aggódnod." Megfordul, és egy tányért hoz a pulthoz, mintha már tudná, hogy felálltam és helyet cseréltem. "Csak bízz bennem: működik, és pokolian hatásos."

Hagyom, hogy a tekintetem végigsiklik rajta, miközben beszél. Gyönyörűen formás, az biztos, széles vállakkal, amelyek tökéletes derékig keskenyednek. Nincs kétségem afelől, hogy a ruhája alatt izmokba burkolózik. A pokolba is, ezt onnan tudtam meg, ahogy felemelt, mintha semmit sem nyomnék, és a vállára vett.

Sűrű, sötét haja rövid, kicsit göndör. Ha randiznék vele, ahelyett, hogy teljesen rettegnék a férfitól, már azon gondolkodnék, hogy belevillázom az ujjaimat, és belekapaszkodom, miközben elviszem egy körre. A pokolba is, most is erre gondolok. Bűntudat mosódik el bennem a gondolatra.

Marcelo szeme az enyémre villan, mintha pontosan tudná, mire gondoltam. Elpirulva nézek a tányér ételre, amit elém tett, csak hogy legyen mit csinálnom azon kívül, hogy bámulom őt.

"Klubszendvics. Nagyon remélem, hogy nem vagy vegetáriánus, mert én nem hiszek abban a szarban".

"Nem hiszel a vegetáriánusságban?" Egy részem hazudni akar, és azt mondani neki, hogy csak azért nem eszem húst, mert ellentmondásosnak érzem magam, de a számban most annyira csorog a nyál, hogy biztos vagyok benne, hogy rájönne, hogy hazudok.

"Nem. Baszd meg ezt a zajt." Egy pillanatra szünetet tart, mintha meginná a szavaimat. A szemei végigsiklanak az arcomon és lefelé a mellkasomon, a galléromat veszi szemügyre, ahogy rám néz. "Egyél, aztán mehetsz zuhanyozni. Megmutatom, hova mehetsz."

Megkocogtatom a gallért. "Azt hittem, ez majd jelzi, ha túl messzire mentem."

"Persze, de vannak még a házban olyan helyiségek, ahová nem léphetsz be. Most pedig, ha megbocsátasz, telefonálnom kell. Egyél." Elfordul tőlem, és elhagyja a szobát, közben előhúzza a zsebéből a telefont.

Egy pillanatig csak nézem, ahogy távozik. Tudom, hogy ennem kell, de nem tudom elszakítani a tekintetemet a férfiról, aki elrabolt. Mert bármennyire is utálom bevallani, ez történt az imént. Elrabolt, nyakörvet tett rám, mintha valami kutya lennék, és most olyan ételt készített nekem, amit tényleg meg akarok enni.

Beszéljünk a kibaszásról.

Bár nem látom őt, és nem is értem, mit mond, hallom a hangja halk morajlását a másik szobából. Ha nem esnék pánikba amiatt, ami az imént történt velem, élvezném, ahogy a hangja szól.

"Te egy elcseszett ribanc vagy, Tess" - suttogom magamban, miközben felkapom a szendvics egyik felét. Miközben ezt teszem, a számban összefut a nyál, és bűntudatot érzek amiatt, amit tenni készülök. Nem kellene most ezt ennem. Mindent meg kellene tennem, amit csak tudok, hogy elmeneküljek Marcelo elől, és bármit is akar tenni velem.

De olyan átkozottul éhes vagyok.

Beleharapok, és lehunyom a szemem, ahogy megkóstolom. A szemétláda szalonnát, avokádót és pulykát tett rá. Kurva finom, és gyorsan lenyelem, újabb falatot tömök a számba. Éhen halok, még éhesebb vagyok, mint ahogy az előbb gondoltam.

" Eszel. Jó." Marcelo besétál a konyhába, keresztbe fonta a karját a mellkasán. "Nem akartalak újra megkötözni, és kényszeríteni, hogy egyél."

A falat homokká változik a számban, és leteszem a szendvicset a tányéromra, mielőtt eltolnám magamtól. "Nem tarthatsz úgy, mint egy kóbor kutyát. Az emberek keresni fognak engem, Marcelo." Annyiszor akarom használni a nevét, ahányszor csak tudom. Egyszer néztem egy igaz bűnügyi dokumentumfilmet Kristennel, és ez volt az egyik túlélési technika, amiről beszéltek.

Állítólag az emberrabló nevének használata azt az érzést keltheti bennük, hogy kötődsz hozzájuk, és kevésbé valószínű, hogy meg akarnak ölni. Persze a dokumentumfilm nem említette, hogy az elrabolt személy ettől úgy érzi-e, hogy kapcsolatban áll az elrablóval.

Van egy elég jó érzésem, hogy ez valószínűleg mindkét irányba hat. Az utolsó dolog, amire szükségem van, hogy valamiféle kapcsolatot érezzek ezzel a seggfejjel.

"Ez a lényeg, Tess. Senki sem fog keresni téged. Telefonáltam párat. Épp most mondtál fel a sürgősségi osztályon egy "családi vészhelyzet" miatt. A főbérlőd csalódott, hogy később jön egy költöztetőbrigád, hogy kitakarítsa a lakásodat, de megérti. Sajnálatos, amikor az emberek csak úgy összepakolnak és elmennek, de néha pontosan ez történik." Megvonja a vállát, mintha olyasmiről beszélnénk, ami egy másik emberrel történik, nem pedig arról, amit ő tesz meg velem.

"Utállak." Felállva ellököm magam a pulttól, mielőtt ráteszem a kezem, és előrehajolok, hogy jobban megnézhessem őt. Őrülten igazságtalan, hogy az egyetlen férfi, akivel valaha is találkoztam, akitől forróság tekeredik az alsó hasamban attól, hogy milyen nevetségesen dögös, egyben az is, aki elrabolt és túszként tart fogva.

"Rendben." Marcelo a levegőben hadonászik a kezével, mintha lesöpörné, amit az előbb mondtam neki. "Utálj, ha akarsz, Tess, leszarom. De te az enyém vagy. Ha utálsz engem, az kurvára nem fog ezen változtatni, úgyhogy akár meg is szokhatod a gondolatot. Most már az enyém vagy. Mindenki más, aki előttem létezett, eltűnt. Megölhettelek volna, de nem tettem, és kurvára örülnöd kéne, hogy itt állsz és lélegzel. Vagy vissza akarsz menni az időben, és másképp akarod, hogy számodra másképp végződjön?"

Bár szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy valójában nem fenyeget engem, és nem lőne le csak azért, hogy bizonyítson, nagyot nyelek, és megrázom a fejem. "Ezt azonban nem fogod megúszni, ugye tudod? Kristen soha nem fogja elhinni, hogy csak úgy leléptem, mert én nem tennék ilyet vele. A munkám, a főbérlőm, ők talán bedőlnének neki, de ő nem."

"Vannak módszereim arra, hogy megbirkózzak Kristennel, ne aggódj." Olyan csillogás van a szemében, ami határozottan nem tetszik, de kényszerítem magam, hogy rá szegezzem a tekintetem. Azt akarom, hogy tudja, hogy látom őt. Nem fogok félrenézni, bármennyire is csúnyán viselkedik.

Ha tudom, hogy ki ő, ízig-vérig, akkor sokkal nagyobb esélyem van arra, hogy elhúzzak innen a picsába.

"Nos, Tess, befejezed az étkezésed, vagy turmixgépbe kell tennem, és egy tápcsövet kell lenyomnom a torkodon? Mert őszintén szólva vannak más dolgok is, amiket szívesebben tennék a szádba, de életben kell tartanom téged, és sajnos csak a farkam leszopásából nem tudsz életben maradni."

Az arcom forrón lángol. Érzem, hogy égnek, és elszakítom róla a tekintetem, visszadőlök a székemre. Erre semmiképp sem tudnék válaszolni. Nem lenne koherens, az biztos.

Hogy megmutassam neki, hogy enni fogok, felveszem a szendvicsemet, és az arcom elé tartom, de mielőtt beleharapnék, még egy dolgot kell mondanom neki. "Ha a farkad valaha is a szám közelébe kerül, Istenre esküszöm, hogy leharapom".