Milana Jacks - Savage in the Heart - 1. fejezet

 


Első fejezet



MAG

Kerek fülű, részleges tündérként jól éltem a király népe között. Ez mind megváltozott, miután a vad horda végigsöpört a falun, és foglyul ejtett. Megmenekültem a hordától, de mivel most a főváros égig érő betonfalain kívül kell tartózkodnom, hajléktalan, éhes, szomjas és koszos vagyok. Nem fürödtem azóta, hogy a katonák a kapuk előtt álló hajléktalanokat vízsugárral permetezték, hogy ne bűzölögjünk, amikor a tündék küldöttsége a finom lovaikon belépni készül.

A tündérek és a menekültek az egyetlenek, akik a városnak ebből a végéből jönnek-mennek. Talán a déli oldalon folytatódik a kereskedelem a megszokott módon, de a barbár horda tábora látható ebből a kapuból, és az emberek félnek a barbároktól.

Méghozzá a jó okokból. Ők vadak. Vadak, akik egyetlen gondolattal és hatalmas mágiájuk felvillantásával ragadozóvá tudnak változni.

Tíz tizeddel ezelőtt elhagytam a vademberek horda táborát Lyan felé, ahol munkát akartam találni és tetőt a fejem fölé, de végül a város falain kívül aludtam, késsel a kezemben és nyitott szemmel. A városfalak mentén lévő terület nem jó hely senkinek, főleg nem egy olyan nőnek, aki legalább negyedrészt tündér, és akkor is vonzza a férfiakat, amikor nem akarja.

Anyám bizonyára tündér volt, és én örököltem néhány vonását, és a bájt is. Mivel sosem ismertem, nem tudok biztosat mondani, és mivel apám nem szerette, ha róla kérdezősködtem, sosem tudtam meg, hogy ki volt.

Nem mintha a kiléte sokat számítana, de megmagyarázná, mi történik a legtöbb férfival és vademberrel, ha meglátják az arcom. Néha úgy tűnik, mintha elragadtatnám őket, és azt hiszem, magamhoz vonzom őket, de sajnos nem tudom, hogyan lehet ezt kikapcsolni.

Vagy akár csak bekapcsolni. Pedig nagyon szeretném, ha néhány, a kapukat őrző katonánál is bekapcsolhatnám a bájt. Papírokat kérnek, hogy bejuthassanak a városba. Papírokat, amik nincsenek nálam, mivel eléggé üres kézzel jöttem ide a hordával.

Bárcsak Lyan ne zárta volna be a kapukat a királyság más részeiből érkező menekültek előtt. Átküldenek minket a tengeren, és bár szívesen utaznék, nem akarok túl messzire utazni a nővéremtől, aki a vad horda táborában van, épp a dombon túl.

A király megszigorította az őrjáratokat és a biztonságot, és a városba bejutni most olyan, mintha a királyságon kívülre utaznánk. Az érkezőknek milliónyi papírra van szükségük, hogy igazolják, hogy azok, akiknek mondják magukat. Gyorsan szükségem van rájuk, mert tegnap éjfél után a király újabb törvényt adott ki. Kívülállók nem léphetnek be anélkül, hogy valaki bentről meghívást kapnának. Senkit sem ismerek a városban. Senkit sem ismerek sehol. Kivéve a hordában, de ott úgy bánnának velem, mint egy meleg testtel, és férfiról férfire adnának át.

Miután a vadak alfája, aki most a húgom párja, megölt egy hímet, akit folyton visszautasítottam, egy másik hím kezdett el szimatolni körülöttem. Elegem volt belőlük, és amikor már azzal voltak elfoglalva, hogy kifosztják a várost, amit most otthonuknak hívnak, elmenekültem.

Hiányzik a húgom, nagyon is hiányzik, de nem vagyok horda párja, így semmi sem nyújt nekem védelmet, vagy életlehetőséget közöttük.

A vállamra húzva a nehéz, sötétszürke köpenyt, amit egy halott szomszédomtól loptam, mielőtt elvitték, a városfal mentén sétálok, és azon gondolkodom, hogy elfogadjam-e az egyik katona ajánlatát. Három aranyat ajánlott, ha megmutatom neki a mellemet. Azok csak mellek, és az érmékért megvehetném a szükséges papírokat.

Az ember, aki a papírokat kovácsolja, minden este új adagot hoz, és körbejárja az embereket, akiknek szükségük van rájuk. Csak két aranyat kér, így még egy aranyérmém is maradna vacsorára, ahelyett, hogy véletlenszerű embereknek kellene koldulnom egy darab kenyérért.

A katona felé lépkedek, és amikor meglát, odasúg a haverjának, és felém rántja a fejét. Van egy fülke, ahol a férfiak vizelnek, szépen bebújva az árnyékba. Odasétál, én pedig követem.

Amint bejutunk, ő az egyik falnak támaszkodik, én pedig a másiknak. Mivel eszem ágában sincs levenni a köpenyemet, szétnyitom a nehéz anyagot, és megmutatom neki a nadrágom zsebéből előkukucskáló kés markolatát. A vizelet szagától üres gyomrom felemelkedik.

A katona, talán tizenkilenc év körüli lehet, zöld szeme sötétebb, mint az enyém, és finom szőke haja van, a nadrágjával babrál, a fegyverei kattognak és csattognak.

Forgatom a szemem. "Csak nyugodtan. A melleim nem fognak elszaladni." Nemsokára negyvenkettő leszek. Nem ez az első alkalom, hogy egy férfi meglátja a melleimet, és remélhetőleg nem is az utolsó. Gyereket és férjet akarok, és egy életet valahol a nővérem közelében.

Ez a fiú csak eszköz a célhoz.

Pénzre van szükségem.

Neki van pénze.

A nadrágja nyitva, és nehezen lélegzik. Aranyos, megfürdött, friss, fiatal, és arra gondolok, hogy talán sokkal többért akarom elcsábítani, mint néhány érméért. Papírok nélkül is bejuttathatna a házba. Csak annyit kell tennie, hogy besétál velem.

Hirtelen ellöki magát a faltól, és átmegy mellém.

Egy keze a mellemet tapogatja.

Hátralépek. "Nincs érintés."

A falhoz szorít, altestét az enyémhez szorítja, kezei mindenfelé barangolnak. Nem tudok sikítani, mert félek, hogy felfedeznek és megölnek.

"Menj vissza, fiú", sziszegem.

Hátralép, és öklével lendít egyet.

Én lebukom, ő pedig a mögöttem lévő falnak csapódik.

"Te kibaszott kurva" - sziszegi, szintén halkan, mert ő is fél, hogy lebukik. Neki járőrözni kéne.

Előhúzom a késemet. "Vissza!"

Kicsavarja a kezemből a kést, és én megpróbálom visszaszerezni, de a katona lefog, tépi a ruhámat, elrántja a köpenyem csuklyáját az arcom elől. Amikor a tekintetünk összeakad, szinte látom a vágyat a szemében. Szünetet tart, a szemei tágra nyíltak, teljesen elragadtatva. Nem tudom, hogyan kapcsoljam ki, bármi is ez.

"Olyan szép vagy" - mondja.

A golyóiba térdelek.

Meghajol, káromkodik, én pedig elsurranok, és belerohanok egy köpenyes férfiba, aki elállja az alkóv kijáratát.

Legutóbb, amikor köpenyes férfit láttam, az a fogadómba sétált be, és a vad horda érkezését hirdette, amely kifosztotta a falumat, és a húgomon és rajtam kívül mindenkit megölt benne. Elhurcoltak minket otthonunkból, és arra kényszerítettek, hogy csatlakozzunk hozzájuk pusztító útjukon, amely egészen Lyan fővárosáig ért, ahol tábort vertek, és ahol utoljára hagytam őket.

A magas, köpenyes férfi belép az alkóvba. Egyetlen gyors mozdulattal megragadja a katonát a nyakánál fogva, és megcsavarja. Egy csattanás hallatszik, és a katona holtan rogy a földre.

"Ó, királyom" - suttogom, és a számra csapom a kezem, miközben a férfi lehajol, hogy felvegye a késemet. Megforgatja a tenyerében, és hosszú, vörös karmával végigsimít a markolaton. Csak egy lénynek vannak ilyen karmai. Egy vadember a hordából.

Talán követett engem. Az a fiús kinézetű, mi is volt a neve? Neenei. Neenlei? Most nem vagyok biztos a nevében, de aranyos volt és kedves hozzám, bár nem érdekelt, bár nem igazán tudtam megmondani, miért. Általában szeretem a jó, kedves férfiakat, nem úgy, mint a nővérem. Ő a domináns szörnyeket szereti. "Neensei?" Kérdeztem.

A horda hím felém csóválja a fejét, és nem szól semmit, de mélybarna köpenye alatt vörös szemei világítótoronyként világítanak. Egy vad hím, az biztos.

Egyetlen lépéssel rajtam van, és a falhoz szorít. Majdnem összepisilem magam, amikor lehajol, és megszagolja a nyakamat, meleg orrát a bőrömhöz nyomja. Felhorkan, amikor belélegzi, majd megnyalja a pulzusomat.

Az egyik nagy mellem nem került vissza a pólóm alá. Meztelenül és szabadon, a mellbimbóm a köpenyéhez dörzsölődik.

Azzal a szándékkal, hogy felrúgom és elfutok, felemelem a térdem, de elkapja a lábam, és a fülembe suttogja: " Valamikor később hagyom, hogy rám mássz, mint egy fára, és végigdörzsöld rajtam azt az édes illatú puncidat. Most pedig légy jó kislány, és tedd, amit Kori mond". Végigsimít ajkaival a fülcimpámon, és ettől megborzongok. "Bólints, ha megértetted."

Bólintok.

"Amennyire ők tudják, megöltél egy katonát" - mondja.

"Nem én voltam", sziszegem, a félelemtől hevesen ver a szívem.

"Senkit sem érdekel, hogy mit tettél vagy nem tettél, és senki sem fog hinni egy tündérkurvának egy csinos, jó hírű katonával szemben, aki élete fénykorában halt tragikus halált." A vadember szünetet tart, majd azt mondja: "Bólogass csak tovább, ha egyetértesz". A falhoz szorít, és az orra fel-alá futkos a nyakamon és a vállamon, miközben úgy szaglászik, mint egy kutya.

"Mit akarsz?" Kérdezem.

"Azt, hogy bejuttass minket a városfalakon belülre."

Felhorkanok, majd mivel a torkomban bugyog a nevetés, összepréselem az ajkaimat, mielőtt kitörne belőlem a nevetés. Valószínűleg egy kicsit elment az eszem.

"Ha át tudnék jutni a katonákon a kapuknál" - mondom neki - "megtenném".

A vadember hátralép, és belépési papírokat húz elő a köpenye belsejéből. "Szükséged van ezekre, és nálam vannak. Úgyhogy rögtön besétálunk."

Felnyúlva visszarángatom a csuklyáját. Sok szőke fonatát hátrahúzza és félrehúzza, hogy feltáruljon egy jóképű, férfias és meglehetősen tisztára borotvált arc, eltekintve egy szakállfolttól az álla hegyénél, amelyet rövid fonatban visel. Hosszú, sötét szempillái vörös, kéjvágytól lángoló szemeket kereteznek. A vadember arcát ívelt orra teszi férfiasabbá, és a telt, nagy ajkak enyhítik állkapcsának és állának kemény éleit. Mosolyog, megmutatja éles fogainak hegyét. Ez nem Neensei.

"Nem szívesen mondom el, Kori, de vörös szemed és karmaid vannak, és az arcod az egyik vad hím arca, és ha nem vetted volna észre, a király a városon kívül tartja a hordát. Bólints, ha megértetted." Lehet, hogy őrült, és azt hiszi, hogy ő is a király emberei közé tartozik, és csak úgy besétálhat a kapun. Én még nem láttam ezt a hímet Tolei hordájában, pedig láttam az egész hordát.

A vadember bólint. "Értem. Amit nem értek..." Megszakítja a beszélgetést, és a számra nyomja a tenyerét. A vadember hallása jobb, mint az enyém, és bizonyára hallotta, hogy a katona, akit most hallok, közelebb jön. Csizmák zúzzák a kavicsot, és szivarfüst száll be a fülkébe, miközben a katona épp odakint időzik.

"Moren" - suttogja a katona, kétségtelenül a barátját hívja.

A vadember felhúzza az orrát, megrántja.

"Moren", ismétli a katona.

Megragadom a vadember csuklóját, és megpróbálom levenni a kezét a számról, de nem engedi el. Harapok, mert tudom, hogy ez a hím nem fog felsikítani. Elrántja a kezét, és rám mered.

"Fiú" - szólítom meg a katonát, aki éppen ránk és a halott barátjára készül. "Moren elég nehezen tud válaszolni, ha a szája tele van puncival. Tíz aranyat kérek a nézésért vagy menj tovább."

A vadember felvonja a szemöldökét.

Az ajkamba harapok, aggódom, hogy a trükk nem fog beválni, és a hülyegyerek tíz aranyért akar majd nézni.

"Siess, pisilnem kell."

A katona léptei visszahúzódnak, amíg már nem hallom. "Mit is mondtál?" Kérdezem.

Megmutatja a tenyerét, ahol vér csordogál lefelé és a csuklóján lévő pecsét fölött. "Te elvéreztettél engem."

Nem gondoltam, hogy elég erősen megharaptam ahhoz, hogy vért vegyen, de talán ennek a vadembernek vékony a bőre, vagy valami ilyesmi. "Túl fogod élni, biztos vagyok benne."

"Meg tudod gyógyítani?"

Azt akarja, hogy megint varázsoljak. Megrázom a fejem. "Kérlek, menj el."

"Kerestem egy tündét. Bármilyen tündét, de most, hogy találtam egy csinos tündét, magammal viszlek."

Nem hagyja abba. "Nem tudlak bevinni a városba. Én magam is próbálkozom már spánok óta, hogy bejussak." Lehajolva átkutatom a halott katonát érmék után kutatva. Tizenkét ezüstöt, ami egy aranyérmének felel meg, találok a farzsebében, és három aranyat az egyenruhájában.

Kiegyenesedve készülök távozni. Felemelem a vadember megharapott kezét, amely még mindig vérzik, beledobok egy aranypénzt, és összezárom az öklét. "A fáradságért, és köszönöm, hogy eljöttél, amikor eljöttél."

"Bántott volna téged" - mondja a vadember.

"Tudom."

"Miért nem használtad rajta a mágiádat?"

"Nincs mágiám."

A vadember ráncolja a homlokát. "Minden tündének van mágiája."

Megrángatom a kerek fülem hegyét. "Én nem vagyok tündér."

A vadember rám szegezi a tekintetét. "Kislány, ha megkérdőjelezed az értékelésemet arról, hogy mi vagy, amiről tudom, hogy az vagy, az nem fog segíteni neked később, amikor a térdemre hajlítalak, vagy egy asztalra, vagy talán egy kádba. Ezt is később fogom eldönteni."

A szemébe nézek. Kár, hogy a köcsög két fejjel magasabb nálam, így kénytelen vagyok a nyakamat behúzni. "Száz érméért sem hagynám, hogy elfenekelj. Nem lesz később."

Végigsimít az egyik karmával az arcomon. "Nem ajánlok neked érméket."

Rajtam a sor, hogy elkomorodjak. "Felajánlod, hogy fizetsz azért, hogy bejuttassalak, és nem érméket?"

A vadember a köpeny alá csúsztatja a kezét, és féltucatnyi gyémántot húz elő, amelyeket nagy tenyerén mutogat. Olyan fényesek és szépek, és olyan sok van belőlük. Egy ilyen gyémántgyűjteményből akár egy kocsmát is vehetnék. A pokolba is, talán még egy istállófiút vagy egy házvezetőnőt is. Talán mindkettőt.

Felveszek egyet, és megforgatom az ujjbegyeim között, érzem, hogy bizsereg a testem. Visszateszem a gyémántot, és összezárom az öklét. "Semmit sem szeretnék jobban, mint elvenni az öklömnyi csillogó dolgot, amitől megdobban a szívem, de azt akarod, hogy valamiféle tündérmágiával juttassalak be a városba, én pedig azt mondom, hogy nem vagyok tündér, és nem tudok varázsolni. Ha elveszem a gyémántjaidat, és nem teljesítem a magam részét, megölsz. Szóval, nem, köszi. Keress tovább és sok szerencsét."

Kisurranok az alkóvból, úgy érzem, mintha a hím megadta volna nekem a szabadság kegyét.

De vissza fog jönni. Az ilyen hím nem fogad el nemleges választ.