Milana Jacks - Savage in the Heart - 13. fejezet

 


Tizenharmadik fejezet



MAG

Slei és én elsurrantunk a palota kapuja előtt, mielőtt az bezárult volna. Gyorsan mozogva felmásztunk a szemközti fogadó lépcsőjén, és a szobánkból figyeltük, ahogy a katonák bezárják a palotába vezető kapukat, visszatartva az északi szárnyból kiözönlő tömeget. Zavart arisztokraták tiltakoznak a bezártság ellen egy kitüntetett tábornok felé mutogatva és kiabálva, míg az elfek és tündék félreállnak, mindenki a saját csoportjában. A tündekirály sehol sincs.

"Tudod, miért tartják fogva őket?" Kérdezem Slei-t.

Ő bólint. "Ha ennyi ember ömlik ki az utcákra, az pánikot fog okozni, amit a király eleve el akart kerülni azzal, hogy megrendezte az ünnepséget. Mindenki menekülni fog a városból, ahelyett, hogy maradna és harcolna vagy támogatását fejezné ki."

"A férfi az alkóvban csak pislogott, és máris pánikot okozott. Mi történne, ha megtudnák, hogy közöttük sétálsz?"

Slei keresztbe fonta a karját a mellkasán. "Hamarosan meglátjuk."

"Hogy érted ezt?"

"Kihozom onnan a bátyámat."

Ó, a bátyját. "Hogyan?"

"Épp most gondolkodom rajta."

"Szükséged lesz valakire, aki fedezni tud téged."

"A Seelie-t fogom használni."

"Én fedeznélek. Úgy értem, nem vagyok egy harcos, de nem is vagyok gyáva. Biztosan van valami, amit tehetek."

Slei elhúzza a függönyt, és teljes sötétségbe borítja a szobát. Én szart se látok, de tudom, hogy ő igen. Egy vörös szempár mozog a szobában, miközben Slei meggyújtja a gyertyákat az éjjeliszekrényen. Megáll az ágy mellett, leveszi az ingét, megmozgatja az izmait, majd lerúgja a csizmáját. Mezítláb közelít felém, vigyorog, bíborvörös szemei izzanak.

Mint egy ragadozója által sarokba szorított kis állat, hátrálok, amíg a hátam a falnak nem ütközik. Slei azt teheti, amit a legjobban szeret, odaszoríthat, sarokba szoríthat, így nincs más választásom, mint elfogadni az enyémhez nyomódó kemény testet.

Elég alacsony vagyok, és a fejem alig éri el a mellkasát, ami mindenféleképpen tökéletes, mert az oda vésett szigilla pont a látómezőmben van. Nyelvemmel végigkövetem a jeleket, és a szigilla reagálni kezd, ahogy Slei is. Nehezebben lélegzik, mint korábban, miközben végigsimít a vállamon és a karomon. "Vedd le a ruhát. Kár lenne, ha elszakadna."

A hátam mögé nyúlok, és meghúzom a zsinórokat, kicsit megrándulok, és lerázom magamról a ruhát. Összegabalyodik a lábam körül, és lerúgom magamról. Amikor újra hátranyúlok, hogy kioldjam a fűzőt, Slei elkapja a csuklómat, majd egy csókot nyom a tenyeremre. "Kislányom, rossz kedvem van, de ígérem, máskor is szeretgetlek. Csak nem ma este, amikor a király orra előtt párosíthatlak".

"Majd felfedeznek minket."

"A bátyám felébredt, és a mágiája beindította a jelzőfényeket. Nem tudják megkülönböztetni egyik vadembert a másiktól." Slei illata egyre erősebbé válik, és megnyalom a mellkasát. Olyan az íze, mint egy farokrúdnak, amit egész spanon át akarok nyalogatni. Megcsipkedem a mellbimbóját, miközben lecsatolom a nadrágját. Amint a nadrág lekerül, mindkét kezemmel megfogom a fenekét, és sóhajtva csodálom a feszes gömböcskéket.

Slei kuncog, de nem hagyja, hogy tovább élvezzem a fenekét. Megragadja a csuklómat, és felemeli, mintha táncolni készülnénk. Megforgat, hogy a fallal szemben álljak, és a fejem fölé szorítja a csuklóimat. Éles fogak súrolják a tarkómat, én pedig lehajtom a fejem, és a lábujjaimat bámulom. Slei megragadja a jobb csípőmet, és magához húz, a fenekem az ágyékához csapódik, érzem, ahogy a farkának teljes súlya a bőrömhöz csapódik. "Mutasd meg Korinak, hogy mennyire szeretnéd, ha szétfeszítené a kis puncidat".

Slei végigcsúsztatja a gombafejét a bejáratomon. "Nézd, milyen nedves vagy. Még csak meg sem kell ujjaznom, hogy beindulj." Tovább cikázik a bejáratomon, és a puncim valósággal lüktet a szükségtől, annyira, hogy az alsó hasam is elkezd fájni, valamiféle nyomás telepszik bele.

"Fáj" - suttogom, és lelógatom a fejem, miközben tovább siklik a résemen.

"Mi fáj, kislányom?"

"Fáj a puncim, Kori."

"Mit akarsz, mit tegyek ellene?"

"Baszd meg, hogy jobban legyen."

Slei belém tolja a farkát, és én zihálok a hirtelen behatolásra, a fejem felkapja. Megragadja a torkomat, de nem szorítja, csak hátrafogja a fejemet. A fogai a fülemet súrolják, miközben a farka kitölt engem. "Megbaszom, és jobb lesz, hm?"

"Igen, Kori."

Slei mozog bennem, a farka vastag és sima, siklik be és ki a puncimban, és az érzés, ahogy végre elfoglalja a testemet, ellazít, elfeledteti velem, hogy a király területének szívében vagyok, és paráználkodom az ellenséggel, akitől mindenki fél, kivéve engem, mert olyan jól kefél, mint amilyen jól öl, és egy vad hím a legjobban öl.

Lehunyt szemmel engedem át a testemet Slei irányítása alá, hogy ma este úgy dugjon meg, ahogyan csak akar. És ő úgy vesz el engem, ahogy csak akar. A falnak támasztva, hátulról, fojtogat, és elmondja, hogyan fogja a farkának hegyén lévő pecsétet kioldani, és megbélyegezni a méhemet, és megpecsételni a párzásunkat örökkön-örökké. Hogy én leszek a jó kislánya, aki akkor szopja a farkát, amikor neki tetszik.

Igaza van, mert ha egy életen át így kefél velem, akkor mindent megteszek, amit csak kér tőlem. Erről szól a párzás, nem igaz? Kölcsönös örömszerzés.

Slei lazít a torkomon, és elengedi a felsőtestemet. Sietősebben mozog, mint korábban, én pedig előrebukom, kezeimet a falnak támasztom, fejemet lehajtom. A derekamat markoló szőrös mancsokat bámulom, ahogy a vadember követel engem.