Milana Jacks - Savage in the Heart - 14. fejezet

 


Tizennegyedik fejezet



MAG

A padlón fekszünk, Slei rajtam, a farkát úgy ássa belém, mintha ott lenne a helye. Nyersen és fájdalmasan Slei párzása után, hagyom, hogy lehunyjam a szemem, miközben ő nyugodtan megcsókol, mintha a világ összes ideje a miénk lenne. És talán így is van. Amennyire tudom, ő halhatatlan. Ó... Oooo. Azt hiszem, ő halhatatlan. Hogy máshogy aludhatnál ki két évszázadot?

"Halhatatlan vagy" - állapítom meg hangosan.

Slei nyögve kihúzza magát, és a hátára gurul, magával rántva engem is. Az arcomat a mellkasára támasztom, és végigkövetem a nyomot, amit a mellkasán lévő párzási szigilla hagyott, amikor kilökődött. Úgy lebeg felettünk, mint egy neonarany ékszer a párzás alatt. Mágia, fényes, tiszta, erőteljes, aranyszínű, csöpög Slei mellkasára. Ujjammal végigsimítok rajta, aztán várok néhány pillanatot, amíg megkeményedik, hogy ráfújhassak, és hamufoszlányokként szétoszolhasson a levegőben.

"Akarod kommentálni a felismerésemet, hogy halhatatlan vagy?"

"Nem."

Felemelem a fejem. Slei másképp néz rám, bár nem tudom, miben másképp. Valami eltolódott a szobában, de nem tudom pontosan leírni, hogy mi. "Mi az?"

"Semmi."

Megrázom a fejem. "De van valami."

Slei elfordítja a tekintetét, és a párzási szigillát figyeli. Lassan forog, mágiát csepegtetve ránk. Alatta biztonságban éreztem magam a párosodás ideje alatt, de most, hogy Slei kissé távolságtartóan viselkedik, kezdek ideges lenni.

"Slei, érzel valamit odakint?"

"Igen."

Oké, szóval ezért lett hirtelen hideg és távolságtartó. Felülök, a fonatom a vállamra borul, a vége csiklandozza a mellbimbómat. Az érzéstől megborzongok. "Mit érzel?"

"A tündék hercege megérkezett."

Megbillentem a fejem. "Már megint?"

Slei az ablakhoz sétál, meztelenül áll, háttal nekem. Szinte csorog a nyálam a finom hátsója láttán, a legfeszesebb gömbök, amiket valaha láttam. Gödröcskékkel együtt.

"Öltözz fel, és találkozzunk odakint" - mondja. Úgy hangzik, mintha az egyik alattvalóját utasítaná.

"Miről beszélsz?"

Slei megfordul, és megdöbbenek a szeme aranyló ragyogásán, a szín meleg és hívogató, pedig Slei viselkedése mást mond. "A tündérherceg visszakísér téged a táborba."

Elfáradva ettől a személyiségátültetéstől, felülök. "És te?"

"Nálam van a párzási pecsét. Azzal szolgálhatok, amire szükségem van. Te pedig visszatérsz a táborba."

"Nem megyek sehová a tündérherceggel, és legkevésbé a vademberek horda táborába, ha nem egy vadember a társam."

"De igen."

Szent szar, a vadember játszott velem. Ó, királyom, kijátszott engem. Olyan naiv vagyok. Ostoba, ostoba Mag. Magamra húzom a ruhát annyira, hogy csak annyira takarjam magam. Nem vesződöm azzal, hogy begomboljam vagy meghúzzam a hátsó zsinórokat. "Kezdettől fogva csak kihasználtál, és én azt hittem, hogy kedvelsz, hogy miattam akarsz párosítani, nem pedig a mágiám miatt, de a mágia végig játékban volt. A hatalom. Még több hatalom. A párosítás le se szarod." Odalépek hozzá. Bárcsak ne lenne olyan magas és impozáns, mert akkor nem kellene a nyakamat görbítenem, és nem nézne le az orromat rám.

"Tolei vette rá erre?" Kérdezem.

Slei a fejem feletti falat bámulja.

"Ő mondta neked, hogy van egy tündér nőstény, aki megérett a kapásra, és te utánam jöttél?"

"Még ha nem is ő mondta, egyedül a városban esélyed sem volt."

"Inkább hagyj békén."

"Az enyém vagy."

Meglendülök, és hagyja, hogy megpofozzam. A tenyerem ég, és a mennyezet közelében lebegő szigilla fellángol. Rámutatok. "Élvezd az erejét. Remélem, megadja neked, amit akarsz."

"Vissza fogja adni a testvéremet, a városomat, a népemet."

Bólintok. "Akkor még nincs minden veszve." Az ajtó felé indulok, és arra számítok, hogy követni fog, és nem enged el, de nem teszi. Amikor kinyitom az ajtót, a tünde hím ott áll, arca szenvtelen, szemei olyan hidegek, mint Sleié.

"A táborba" - parancsolja Slei közvetlenül mögöttem. A fonatom felemelkedik a hátamról, és mielőtt megfordulhatnék, Slei már mögöttem van, és levágja. A tündér egy tenyérrel a számra tompítja a sikolyomat, és belök minket egy sötét térbe, ami olyan, mintha valamiféle vákuum lenne. Fájdalmas nyomás emelkedik a fülemben, de olyan gyorsan vége van, ahogy elkezdődött. Megfordulok. Valakinek a küszöbén állunk.

"Hol a fenében vagyok?"

"A horda táborában. Itt biztonságban leszel." A tündér lehajtja a fejét. "Visszatérek a lányodért."

"Nem fogok gyereket szülni tőle. Leszúrom, ha legközelebb találkozunk. Mondd meg neki, hogy ezt mondtam. Mondd meg neki, hogy gyűlölöm!" Leülök a küszöbre, és szép csúnyán elsírom magam, miközben a tündér eltűnik.

Az ajtó kinyílik mögöttem, én pedig szememet törölgetve megfordulok. Tolei jelenik meg, csak csizma van rajta, és döbbent arckifejezéssel. Annak ellenére, hogy a bátyja a lehető legrosszabb módon dobott engem, rögtön azután, hogy az éjszaka nagyobbik felében megdugott, sikerül egy mosolyt csalnom Tolei arcára. Nem segít. Mocskosnak és kihasználtnak érzem magam, és gyűlölöm a vadakat.

Felállva megtörlöm az arcom. "Hol van a húgom?"

"Odabent. Hogy kerültél ide, Mag?"

"A tündérbaszó... kitett."

"Hogy jutott át a tündér az őrökön?"

"Honnan tudjam?" Megállok előtte. "Kint fogsz tartani?"

Tolei félreáll az útból, és lekap egy bundát az ajtó melletti fogasról. Eltakarja a meztelenségét, miközben befelé haladok a házba, és megkeresem a nappaliban a minibárt. Töltök magamnak egy teli pohár bourbont, és leparkolok a kialvó kandalló elé. Hosszan iszom, könnyek gördülnek le az arcomon.

"Odakint még mindig sötét van" - mondom. "Szerencsétlen vagyok. Ne ébreszd fel a húgomat. Nem akarom, hogy feldúltnak lásson."

"Oké." Tolei mellettem áll, az erő és a támogatás hegye a nővéremnek. Miért nem tudnék én is megmászni egy ilyen hegyet?

"Mondd meg, ki bántott téged, és elhozom neked a szívét."

Horkantom fel. "Találkoztam a bátyáddal."

"Bassza meg." Tolei megragadja az üveget, tölt nekem még, és magának is kortyol belőle. Arra az éjszakára emlékeztet, amikor a hordájával ittam, amikor először jöttek a kocsmába. Azóta nem telt el több, mint egy ciklus, de azok az időszakok, amiket koldusként töltöttem odakint, elhúzódtak, és egy egész fordulónak tűntek.

"Megkérdezed, hogy mi történt, vagy csak állsz ott és iszol velem?"

"Itt állok és iszom veled."

"Punci."

"Bármit is tett, biztos van rá oka."

"Fogd be, Tolei."

"Mmhm."