Milana Jacks - Savage in the Heart - 16. fejezet

 


Tizenhatodik fejezet



MAG

Amikor Tolei párjául fogadta a húgomat, a hajfonatát is eltávolította. Slei ugyanezt tette velem, és bár Andy kiakadt Toleira, amiért levágta a haját, én nem haragszom Slei-re. Majd növesztek még hajat.

De nem tudok még egy szívet növeszteni.

Bárcsak ne vette volna el az én szívemet is.

Egy szippantással belekortyolok a bourbonomba, Tolei mellett állva a kandallónál. A nővérem tompa léptei elnémulnak a lépcsőn, és Andy megjelenik a szobában, kialvatlan szemmel és láthatóan még mindig álmosan. Álláig érő barna haja az egyik oldalán kifelé göndörödik, mint kislánykorában.

Abban a pillanatban, hogy észrevesz engem, kitágul a szeme, és zihál. " Magdalene."

Felállok, és üdvözlöm a húgomat, aki gyakorlatilag rám veti magát. Apró, törékeny teste ismerős és meleg, én pedig zokogni kezdek a vállán, és könyörgök neki, hogy bocsássa meg, amiért elhagytam, még akkor is, ha ott van neki Tolei, és már nincs is igazán szüksége idősebb nővérre. Talán sosem volt szüksége rám, de szerettem azt mondani magamnak, hogy gondoskodtam Andyről. Azt hiszem, ettől úgy éreztem, hogy a kocsmai munka és a tető fenntartása a fejünk felett neki szólt.

Elvesztettem a fogadót.

Tolei elvitte a húgomat.

Elhagytam a vad hordát, hogy új életet találjak magamnak, és végül visszatértem hozzájuk, rosszabb állapotban, mint amikor elhagytam őket.

Andy lehúzott, hogy leüljek, és végignézett rajtam. "Megsérültél?"

"Nem", hazudtam.

"Mi történt?"

"Slei történt."

Andy egy pillanatig nem kapja fel a fejét, de ő gyors, és ő a húgom. Egy életet osztottunk meg egymással, és gyakran kevesebb szót váltunk, mint a legtöbb emberrel. Olyan jól ismerjük egymást, hogy nem kell sok mindent megmagyaráznom Andynek.

Szeretem, ha nem kell sokat magyarázkodnom. Nem akarom még egyszer átélni azt a pillanatot, amikor Slei a mágiát választotta helyettem. Talán néhány ciklus vagy fordulat múlva, amikor felépülök a fájdalomból, és amikor már eleget ostoroztam magam a naivitásom miatt, újra átélem a pillanatot, és talán még nevetek is rajta.

Rövid hajamat a fülem mögé tűri. "Slei párosodott veled."

Bólintok, és Andy Tolei hátára pillant. "Tolei?" - szólítja meg.

Megmutatja neki a profilját. "Majd én kiderítem, mi történt."

"Álcázó mágiára volt szüksége, hogy beosonjon a király palotájába, és elhozza a bátyját. Párosított engem a tündérmágiáért, aztán elküldött."

Tolei sarkon pördül, kirohan a házból, és elkezd parancsokat ugatni az anyanyelvükön. A hímjei visszaüvöltöznek, csizmájukkal a földet tapossák, miközben Andy engem bámul.

"Nem érdekel a nagy testvérük, Mag. Felőlem megrohadhat a pokolban."

Elmosolyodom. "Mindannyian megrohadhatnak a pokolban."

"A francba is." Andy szemei elhomályosulnak. "Ne sírj, Mag."

"Nem sírok." Megtörlöm az arcom. "Van még bourbon?"

Andy bólint, és elhagyja a szobát. Sóhajtva dőlök hátra a kanapén. Lehunyom a szemem, pihentetem, ha csak egy kis időre is. Andy visszatér, és szintén sóhajtva leül mellém a kanapéra. Hátradől, és megragadja a lábamat, majd felhúzza az ölébe. Apró, puha kezei kellemetlenül érzik magukat a testemen a vademberrel az ágyban töltött éjszaka után. A bőrkeményedő tenyere fel-le és a combom belsejébe futott, miközben szétfeszítette a lábam, és lefelé tartotta, miközben a lábam között nyalogatott.

Emlékszem a nyelvének érzésére, a lábaim között csillogó aranyszínű szemekre, arra, ahogy a teste ragadozó folyékonysággal mozgott az enyémen, mintha egész életemben csinált volna velem dolgokat. Van valami visszavonhatatlanul szexi abban, ha egy férfi ennyire magabiztos és elégedett azzal, hogy apunak hívják, miközben a nőjét dugja.

"Ja, hát", mondom, hogy megállítsam a gondolatmenetemet, "Slei farka nem forog".

"Ez elfogadhatatlan."

"Szóval mindegy."

"Persze."

"De ez varázslatos."

"Mag, a párzásuk nem olyan, mint a mi házasságaink. Nem hagyott el a táborban, vagy..."

"Dobott engem."

"Biztos vagyok benne..."

Lendítem a lábam, és felállok, kisétálok.

"Mag, várj!"

"Nem akarok beszélni Sleiről."

"Soha nem akarsz beszélni semmiről, ami zavar téged, Mag. De ha csak most az egyszer megteszed, jobban éreznéd magad. Azt akarom, hogy jobban érezd magad."

Az ajtóban megfordulok. "Úgy lesz, húgom. Nem állok készen arra, hogy megértsem őt vagy az indítékait. Idővel majd megértem."

"Hová mész?" Andy megkérdezi.

"Vízért." Le akarom mosni magamról.

A táborban hallható kiabálás miatt mindketten kiviharzunk a házból és körbeviharzunk. Felrohanunk a dombon a Lyannal szemközti sátrak felé a tábor többi hímjével együtt. Már nagyon sok vadember van, sokkal több, mint Tolei tizenhetese, és mindannyian kirohannak a városból, fel a dombra.

Lihegve, lihegve érünk fel a domb tetejére.

Lefelé és át a kövezett úton, amely végül a városba vezet, egy nagydarab férfi fogja az oldalát, miközben előre botorkál, láthatóan valami elől menekül. Meztelen, hosszú, sötét haja a térde körül lobog. Amikor felnéz, homályos vörös szemei a dombon felsorakozott horda hímjeit kutatják, és közvetlenül mellettem, Tolei mellett landolnak, aki előre lép. "Ki van odakint?" Tolei felhúzza az orrát, és hangosan belélegzik, majd vicsorít. "Mi ez itt? Még több tünde mágia. Ne játszadozz velem, tündérfiú. Mutasd meg magad!"

"Nem látod őt?" Kérdezem.

"Kit látsz?"

"A bátyádat." Úgy tűnik, a kinyilatkoztatásom hat valamit, mert Tolei tágra nyitja a szemét.

"Kilei?" Suttogja Tolei, hangján hitetlenkedéssel fűszerezve. "Tényleg te vagy az?"

A palota alkóvjából származó férfi meging a lábán, miközben a feje fölé nyújtja a karjait. Tenyerei között egy kék szigilla lebeg a levegőben, amelynek közepe fehéren izzik egy félhold alakjában.

Tolei a bátyjához siet, és a testével megtámasztja, majd segít neki a megerősített őrök mögé sétálni.

Ahogy Tolei elsétál mellettem, azt mondja: "Slei hátramaradt".