Milana Jacks - Savage in the Heart - 17. fejezet

 


Tizenhetedik fejezet



MAG

A horda hímjei követik Toleit, kivéve azt a néhány hímet, akik Tolei gyámjai mentén járőröznek. Andy és én a domb tetején állunk, és a növekvő hold alatt ezüstösen és fehéren ragyogó fővárost nézzük. Néhány lámpa pislákol itt-ott, mivel néhányan korán kelnek, és megpróbálnak munkába menni, ahogy Andy és én is tettük a fogadó körül.

A palota, fényesen és jól megvilágítva, vonzza a tekintetet, és úgy tűnik, mint egy gyöngyszem a városban.

Slei valahol ott van ebben a sok fényűzésben és szépségben, a sok fény alatt, talán elfogták, talán meghalt, talán kibányászták.

"Megérdemli", mondom. A mellkasom fájdalmasan összehúzódik, mintha fájna a szívem. "Megérdemli, hogy hátramaradjon és szenvedjen."

Andy az enyémbe csúsztatja a kezét. "Abszolút."

Megfordulok, és végigmérem a tábort. Ez Slei hordájának tábora, mert mindenkit ismerek Tolei hordájából, és egyik hímre sem ismerek rá, ahogy a sátor közelében gyülekeznek, ahová Tolei a legidősebb testvérével sétált be.

"Mikor mennek Slei után?" Kérdezem.

"Nem fognak Slei után menni" - mondja Andy. "Egyedül volt."

"Tolei tudta, hogy ez megtörténhet" - vonom le a következtetést. Hogy az egyik testvére talán hátramarad. Inkább Slei, mint az, akiért mindannyian készek meghalni.

"Nem kockáztathatják meg, hogy kibányásszák őket" - mondja Andy, és megpróbálja megmagyarázni a barbár módszereket. "Ezért nem mennek utána. Különben is, Lyan zárva van." Andy megköszörüli a torkát. "Megtámadtuk az összes, a városba tartó ellátószekeret, és lefoglaltuk az árut. A királynak be kellett zárnia a kapukat. Senki sem jöhet vagy mehet többé."

"Én igen."

Andy elkapja a másik kezemet, és mindkettőt szorosan a mellkasához szorítja. "Mag, kérlek, most maradj ki ebből."

"Vicces, mocskos és vad, és úgy néz rám, mintha valami mellekkel teli tündérkincs lennék".

"Ó, Mag, te egy tündér kincs vagy mellekkel. Még sosem találkoztam olyan férfival, aki ne így látott volna téged."

"Igen, de még soha nem találkoztam olyannal, akire úgy gondolok, mint a saját személyes kincsemre."

Andy megrázza a fejét, és megölel. "Sajnálom, Mag. Talán majd előkerül."

"Talán." Az arcom Andy vállára támasztom, és elhessegetem a könnyeimet.

Furcsa bizsergés alakul ki a tarkómban, és a szőrszálak ott felállnak. Megfordulok, és Slei ott áll, a szemei olvadt arannyal.

"Hát itt vagy." Elengedem Andyt, és mellé állok, a szívem a mellkasomban kalapál. "Tolei azt mondta, hogy hátramaradtál."

"Igen, de nem sokáig."

"Mennyi ideig álltál ott?"

Slei hatalmas mágiát tart a kezében, erősebbet, mint az én bűvöletem. Láttam a párzási szigillát kettőnk felett lebegni, éreztem, ahogy pulzál, mintha élő lény lenne. Ha úgy döntött, hogy álcázva marad, még én sem láthatom, ami azt jelenti, hogy mindent hallott, amit a húgom és én mondtunk.

"Elég sokáig."

Andy fintorgott.

Slei óvatos lépést tesz felém, mintha egy sebesült állathoz közeledne. Átkarol, és gyengéden átölel, hagyja, hogy belélegezzem férfias párzási illatát, amitől elgyengül a térdem. Majdnem megbocsátom neki, amit a városban tett. Majdnem.

A tenyeremet a mellkasára nyomom, és megnyomom. Erősen.

Slei teste hátrarepül, és a sárban landol, csúszik, a háta fatörzseket ütöget, és pattogni küldi őket. Amikor végül elveszíti a lendületét, megáll, közvetlenül azelőtt, hogy a kandallónak ütközne. A tábor elhallgat, de csak rövid időre, és amint mindenki felfogja, mi történt, a hímek nevetésben törnek ki. Slei továbbra is a földön ül, sárosan és szórakozottan, a szeme még mindig aranyszínűen izzik, és arra invitál, hogy ismét nyomjam meg a párzási szigillát.

A völgyben lévő háza felé húzom Andyt, és el a dombtól, ahol Slei táborozik. Visszatérünk a házához, ahol szándékomban áll maradni, bármeddig is akarok haragudni Slei miatt.

De ő megnehezíti, hogy haragudjak rá. Főleg azért, mert szeretem, ahogyan rám néz, ahogyan bánik velem, ahogyan az akarata szerint tud hajlítani, engedve, hogy elengedjem minden gondomat és kötelességemet. Slei mindent átvesz, és ez felszabadít a nehéz döntések meghozatalától, az aggódástól, hogy tető legyen a fejem felett, és attól, hogy azon gondolkodjak, vajon holnap végre eljön-e a távlataim vége. A hordában az ő védelme azt jelenti, hogy szabadon járkálhatok, és a világ két legkedvesebb emberével, a húgommal és a társammal tölthetem a spanjaimat.

Ráadásul nehezemre esik haragudni rá, mert ott áll a ház előtt és várja, hogy kilépjek és találkozzam vele.

De én nem teszem.

Így aztán ott áll hét spanig.

A nyolcadik span, miközben az eső a testét veri, végre megenyhülök. Kisétálok, és átnyújtok neki egy esőkabátot.