Milana Jacks - Savage in the Heart - 18. fejezet

 


Tizennyolcadik fejezet



SLEI

Tolei azt mondta nekem, hogy ha megbocsátást akarok, akkor meg kell alázkodnom.

Mivel úgy láttam, hogy meg kell alázkodnom, Tolei háza előtt foglaltam helyet, biztos voltam benne, hogy be fog hívni. De nem tette, és a párja, Andy sem, így hát még mindig itt kint vagyok, és csendben kérem Mag figyelmét.

Mag nem vett tudomást rólam, pedig minden spanban elmegy mellettem, ami arra enged következtetni, hogy talán nem jól hallottam, amikor azt mondta, hogy én vagyok a személyes kincse.

De hallottam őt.

És ragaszkodom a szavaihoz, miközben a telihold az arcomra világít, felizgatva a fenevadat, aki alig várja, hogy párosodjon a szép tündérével, annak ellenére, hogy már párosodtam vele.

A párzási pecsétjét viselem. Felszabadulva lebeg felettem, aranyszínűen és erősen ragyogva, a különbözőségünk ellenére. A pecsét sosem hazudik. A párosodott pár az párosodott pár, bárhogyan is veszekednek.

Csak arra van szükségem, hogy Mag is így lássa, és találkozzunk, amikor legközelebb kijön a házból, hogy befogadhassam őt az otthonunkba, a horda táborába. Bár párosodtunk, a hold a párzás éjszakáját jelöli a népem körében, és én szeretném megteremteni azt a kislányt, akit a Seelie azt hiszi, hogy a párosunkból kap.

Tolei kilép a házból. Mivel már több span óta itt állok, mostanra már egy kibaszott szobor vagyok, és ő már alig vesz tudomást rólam. Engem nem etetett senki sem, és mégsem megyek el, amíg Mag el nem jön velem.

Mindennek tetejébe még az is viszket, hogy Tolei táborában álldogálok. Uralkodó energiája felizgat, és a szokásosnál is rosszkedvűbbé tesz. Csak egy horda alfája marad a hordában. Ez a mi utunk. Most már hárman vagyunk itt, hiszen Kilei bátyám majdnem teljesen felépült, és a hegy lábánál edz.

Az ajtó kinyílik, és Mag leereszkedik a lépcsőn, rövid, fehér vászonruhát visel, meredek nyakú, babakék selyemgallérral bélelt, telt mellei összenyomódnak, mintha ölelkeznének. A haja el van tűzve az arcától, és fekete szemceruzát visel, amely kiemeli gyönyörű zöld szemét. Mag úgy néz rám, mintha meg akarna dugni, és én hálát adok a holdnak a lázáért. A féltündér látszólag meghatódott.

Mezítláb odasétál, ahol én állok, és visszahívom a párzási szigillát. A mellkasomra telepszik, és ráhangolódom Mag érzéseire. Szeret engem, akar engem, és bár neheztel rám, amiért otthagytam őt a horda táborában, és egyedül mentem el, az irántam érzett szeretete felülkerekedik ezen. A sok pimaszság alatt egy nyitott és megbocsátó szív rejlik. Nem érdemlem meg őt, de ennek ellenére elfogadom.

"Jól nézel ki, Mag."

Mosolyog. "Köszönöm. Eleged van már abból, hogy itt álldogálsz elázva és szerencsétlenül?"

"Az attól függ. Kész vagy megbocsátani nekem?"

Mag még közelebb lép, és lábujjhegyre emelkedik, az arca felfelé fordul. Lehajtom a fejem, és valahol középen találkozunk, közel, de mégis túl messze számomra.

"Az attól függ, Kori."

Felvonom a szemöldököm, amikor korinak szólít.

Ő folytatja: "Attól, hogy mennyire jól használod a szádat a kuncsorgásra".

Még jobban lehajtom a fejem, oldalra billentem, mintha meg akarnám csókolni. "Kislányom, ezt csinálhatjuk itt vagy a sátramban. Válassz."

"Sátor."

Lesöpöröm a lábáról, és Mag felnevet, miközben átsprintelek Tolei városán, felmászom a dombra, és gyakorlatilag belevetem magam a sátramba, amely a körülbelül négyszáz hímből álló horda táborának közepén áll. Egyenesen a hátul lévő szőrmék felé tartok, és összevetem a szemem a csinos zöld szemével. "Örökre te leszel a szerencsehozóm."

"Ó, tényleg?" Kérdezi Mag, és játékosan megcsókolja a nyakamat, miközben a szőrmékre fektetem.

A lábai közé térdelve széttárom őket, és megtalálom a combjai között kikukucskáló csupasz puncit.

"Igen, bébi, örökkön örökké." Megragadom a bokáját, és a nyakam köré akasztom, majd megnyalom a szép tündéri punciját.

Mag ökölbe szorítja a fonatomat és húzza, amitől morogva nekimegyek a csiklójának, miközben a nyelvemmel megpöccintem. A hüvelykujjammal nyomást gyakorlok a lyukára. Mag háta meggörbül, térdei remegni kezdenek, és tudom, hogy közel van. Belenyomódom a kis lyukba, és dorombolva úgy dorombolok, hogy a szám a puncijához rezeg. Mag lábai a fejem oldalához szorulnak, és ő a számon kezd el élvezni, és sikoltozva kiáltja az orgazmusát.

Megpróbál elfordulni, ahogy az eufória alábbhagy, de megragadom a csípőjét, és még egy darabig a számon tartom. Önző módon a boldogság rabja vagyok, amit a mellkasomon nyugvó pecsétre vetít, és addig akarom nézni, ahogy újra és újra elélvez, amíg ki nem facsarodik, és nem alszik egész éjjel az otthonomban. És ezt teszem.



Egy kis idő múlva...

Az éjszaka közepén a legtöbb hím vadállat alakban járja a tábort, ezért szándékozott a király ma éjjel támadni. Bár a telihold éjszakáján vagyunk a legerősebbek, de egyben a legsebezhetőbbek is.

Megcsókolom Mag halántékát, és a derekamra csatolom a kiltet, mielőtt kilépnék a sátorból. A tábor tele van azokkal a négylábú fenevadakkal, akiktől a király népe retteg, és akiket medeisarokként ismernek. De ezek nem medeisarok. Ezek saját elmével rendelkező horda hímek, akik a telihold alatt heverésznek, és fürdenek annak energiájában, amely feltölti a mágiánkat.

Megtapogatom a családi szigillámat, és Kilei válaszol, a mágiája csíp a bőrömön. A jelétől vezérelve megtalálom a testvéreimet a domb tetején. Csatlakozom hozzájuk, Kilei jobbján állva, és ugyanolyan csendben maradok, mint ők ketten, mielőtt elmesélem nekik a Seelie fae-t, akivel a városban találkoztam, a furcsa alkut, amit ajánlott, és amit más lehetőség híján elfogadtam.

"Tudom, hogy nehéz döntés volt számodra, Slei" - mondja Kilei. "Köszönöm."

Bólintok. Végre megvan a társam, és végre megnyugodtam, a pecsét, amit évszázadok óta a mellkasomon hordok, most már tele van mágiával. Én... teljes vagyok. Már csak annyi van hátra, hogy biztosítsam a király vereségét.

"Tudod, mi az érdekes abban, hogy a Seelie-k alkut kötnek veled?" Kilei kérdezi.

Tudva, hogy a bátyám a saját kérdésére fog válaszolni, figyelem a királyság fővárosát, amelyet meg fogunk dönteni. A betonfalakon belül, amelyeket még soha egyetlen erő sem tört át, az utcai lámpák, a palota, a mágiaérzékelő jelzők még mindig fényesen ragyognak, a király népének a normalitás hamis érzetét nyújtva. Közben a katonák már nem járőröznek a külső falak mentén, mert a bejáratokat lezárták, és még a csavargók is kiürítették a területet, így a város egy vészjósló szellemvároshoz hasonlít.

"A Seelie beszélt a gyermekedről, ami azt jelenti, hogy szerinte ott van a jövő, ahol az utódaink élnek" - mondja Kilei.

Tolei morgolódik, majd azt mondja: " Addig is, Slei jobb, ha nem bosszantja fel a nőstényét. Szükségünk van az álcázó pecsétre azokhoz az átkozott detektorjelzőkhöz."

Forgatom a szemem. "Hagyd rám a tündérügyeket."

Tolei nem hagyhatja annyiban. "A tündérpunci evéssel töltött idő neked jól eltöltött idő, Slei. Mint egy támadó manőver. Nem tudom, mit keresel itt velünk."

Mag szagát érzi rajtam, és megölöm, amiért róla beszél. Megmozdulok, de Kilei átveti a vállam felett a karját, és a jobb oldalán tart, miközben Tolei kuncog, alaposan elszórakoztatva magát. Seggfej.

"Van egy rég elveszett húguk, akit levadászhatnék?" Kérdezi Kilei, egyértelműen remélve, hogy Mag párzó vérvonalában több nőstény van.

"Olyan nincs, amiről Andy tudna" - mondja Tolei.

"A társaknak udvarolni kell, nem vadászni" - javítom ki Kileit.

Tolei felhorkan. "Menj csak, és oktasd ki, hogyan kell párosodni egy nősténnyel."

"Csókold meg a seggem, Tolei."

"Hmmm", motyogja Kilei. "Amíg te úgy udvaroltál a tündérkédnek, hogy úgy álldogáltál a tábor közepén, mint egy bepisilt kutya, Tolei elmondta, hogy az apjuk szörnyen sok időt töltött a palotában. Mag tündér, tehát az anyja is az lehetett, míg Andy Stenan származású, ami azt jelenti, hogy a vérvonal, ami a hordatársakat szállítja, az apjától kell származzon. Egyetértesz?"

Tolei és én egyetértően morgunk.

"Akkor nagyon óvatosan fogjuk megközelíteni a palotát" - mondja Kilei. "Lehet, hogy egy másik nőstényt nemzett, akiről senki sem tud."

"Ez elég nagy kockázat, testvér" - mondom. Reméli, hogy van neki párja a palotában. Ennek az esélye csekély, szinte semmi, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül, még akkor sem, ha ez egy csekély esély. A párzás a mi népünk számára a minden. "Mire gondolsz?"

"Egy békés látogatás a királynál."

Tolei és én pillantásokat cserélünk.

Kilei elmosolyodik, és kivillantja a fogait. "Meghívom magam vacsorára."

Halk léptek hangzanak, mielőtt Mag és Andy csatlakozik hozzánk, Mag mellém lép, Andy pedig Tolei mellé áll.

Mag átkarolja a derekamat, és az arcát a párzási sigilára támasztja. Abban a pillanatban, ahogy a testünk összekapcsolódik, a szigilla fellángol, és én szeretném a szívembe zárni és biztonságban tudni őt.

"Szép" - mondja, hangja álmosságtól bágyadt.

"Mi az?" Kilei kérdezi.

"A palota."

"Akkor meghódítom", mondom neki, és megcsókolom a feje búbját. "Neked és a kislánynak, akit várunk."

"Megígéred?"

"Megígérem."