Milana Jacks - Savage in the Heart - 5. fejezet

 


Ötödik fejezet



MAG

Ma reggel felriadtam az ágyból, és énekelni kezdtem.

Az ágyból kikelni, és éneklés közben azonnal feltenni egy flancos arckrémet és sminket nem tartozik a reggeli rutinomhoz. Amikor még a húgommal vezettük a fogadót, Andy előtt keltem fel, rettegve az előttem álló munkától. Kigördültem az ágyból és felöltöztem, hogy kivonszoljam magam a fürdőszobába, aztán visszabotorkáltam a házba, ahol teát főztem, majd felébredtem (végre) és elkezdtem a reggelit a vendégeknek.

Azon ritka alkalmakkor, amikor Andy reggelizett, és későn zártam be a kocsmát, én aludtam, amíg ő reggelente dolgozott. Még az ágyban pihenéssel töltött fél napszakot sem engedhettem meg magamnak túl gyakran. Visszatekintve az életünkre, rájöttem, hogy Andy és én sosem hagytuk abba a munkát. Az életem árán sem emlékszem, miért küzdöttünk azért, hogy fenntartsuk azt a fogadót, és miért nem hagytuk el azt a falut, hogy valami jobbat keressünk itt, Lyanban.

Most, hogy a fővárosban vagyok, szándékomban áll, hogy ezt a jobbat keressem, bármi is legyen az. Talán egy jobb életet? Jobb munkával, jobb fizetéssel, talán egy gazdag férjjel, aki nem csal, ha egyáltalán létezik ilyen ember.

Miközben felöltözöm a ház asszonya által hátrahagyott díszes ruhákból, azon tűnődöm, vajon hol lehet a vadember, aztán eszembe jut, hogy nélkülem nem hagyhatja el a házat, hiszen szüksége van a csillogásra. Egyelőre együtt ragadtunk. Ha segíthetek neki abban, amiért a városba jött, akkor hamarabb távozik, és én is élhetem tovább az életemet.

Ha férfi lenne, egyszerűen kirúgnám a házból, de ez egy vad hím, és kényes bánásmódot igényel. Tapasztalataim szerint, amiket a vademberhordákkal való utazásaim során szereztem, a hímek élvezik a nőstény figyelmét. Csakhogy én nem akartam a figyelmemet egyik hímnek sem ajándékozni, akivel idejöttem, és nem tudom, miért paráználkodtam ezzel. Azon kívül, hogy a petefészkeim jódlizni kezdenek tőle.

Elegáns fehér ruhába öltözöm, amihez fehér gyöngyök illenek, és kiválasztok egy piros, térdig érő kabátot, amit egy mélyzöld gyapjúsállal párosítok. A fekete bőrcsizma magassarkúval, amely remélem, nem töri el a lábam, kicsit szűken áll, de a velúr kiegészíti az öltözéket. Amikor megnézem magam a tükörben, elgondolkodom, vajon ki is ez a rám visszanéző hölgy valójában.

Talán Lyan majd megmondja, hogy ki ő.

Talán a vadember segít.

Csattog a sarkam a lépcsőn, és a vadembert találom, amint éppen tollat tép egy csirkéről.

Abban a pillanatban, ahogy felemeli vörös szemeit, és a tekintete végigvándorol a testemen, a puncim megremeg a szükségtől, és olyan erősen elpirulok, hogy azt hiszem, az arcom lángra kaphat. A kézfejemet az arcomhoz szorítom. "Egykori pincérnő vagyok, negyvenegy évesen, negyvenkettő felé közeledve, és mégis elpirulok tőled, te gonosz férfi."

Elmosolyodik, és megmutatja nekem a hústépő szemfogait. Aztán visszahúzza a felső ajkát, és beleharap a megtisztított csirkébe.

Nézem a kádat körülvevő díszes csempéket, ahol a megszámolni sem tudnám, hányszor elélveztem a vad hímtől. Ez csak az ujjaival történt. És persze most azon tűnődöm, vajon mire képes a varázsfarkával egy nő. A nővérem nem mesélt róla, úgyhogy úgy tűnik, ezt egyedül kell kiderítenem. Igazán nehéz feladat.

A ropogó hangok alábbhagynak, és a vadember letörli a vért a szájáról, megnyalja a fogait, és kiköp egy kis csontot.

"Jól nézel ki, kis tündérke - mondja. "Mész valahová?"

"Reggelizni." Megmutatom neki az érméimet. "Meghívnálak, de látom, hogy már ettél."

"Majd csatlakozom hozzád." Felkapja sötét bundáját, átveti a vállán, és elindul kifelé, miközben azon tűnődöm, vajon követni fog-e engem egész span. Egyébként is, mi az ő dolga? Miért van Lyanban, amikor a többi vadember a falakon kívül táborozik? Ki ez a férfi? Akarom-e tudni?

Nem igazán. Minél kevesebbet tudok, annál jobb.

Ő sem kíváncsi. Ez tetszik.

"Nő" - kiáltja valahonnan a házból. " Elmentem." "Elsétáltam."

"Férfi" - kiáltok vissza, és elindulok a bejárati ajtó felé, ahol ő csípőre tett ököllel vár.

"Láttalak sétálni", mondom neki.

"Akkor gyere utánam."

Felhorkantam. "Hadd fogjam meg a pórázt."

Ő vigyorog. "Nem vagyok oda a háziállat dolgokért, de ha te igen, akkor alkalmazkodom."

Kuncogok. "Vicces vagy, tudod?"

"Igen, tudom." Ahelyett, hogy a könyökét kínálná nekem, kinyújtja a kezét, én pedig megfogom. A tenyere kemény és bőrkeményedéses, és emlékszem, milyen érzés volt a combomon, a mellemen, a csiklómon...

Fölhúzza az orrát, és egyszerre csóválja, miközben a szeme vörösében aranyszínű pöttyök jelennek meg. A nővérem vad párja, Tolei, mindig így nézett a nővéremre. Ezer nap hevével.

"Az izgalmad hívogat engem. Nem kell elmennünk reggelizni, vagy bármi mást tennünk azon kívül, hogy a házban maradunk és dugunk".

"Persze. Csábító. Nagyon csábító."

Ahelyett, hogy elfordítaná a kilincset, hogy távozhassunk, Kori ellép a bejárati ajtótól.

"Őrjárat! Nyissa ki!" - jön az utcáról.

"Ó, királyom" - suttogom.

A vadember szemei vörösen izzanak, és a testemet bizseregni kezd valamitől, ami szerintem az ő mágiája lehet. Ha odakint a horda alfája a seggükre megy, akkor felfalhatja őket, de mi semmiképp sem menekülhetünk. Ha reagál a fenyegetésre odakint, mindketten halottak vagyunk.

"Majd én elintézem az embereket" - mondom.

Megrázza a fejét, és elkezdi levetni a kabátját. A pulóvere alatt a bőrére nyomott, mágiát hordozó pecsétek vörös jelzőfényként izzanak.

"Bízz bennem" - mondom neki. "Megbirkózom a férfiakkal." Az ajtóban megállok. "Talán jobb lenne, ha eltűnnél."

Mély levegőt veszek, és kinyitom az ajtót.

Egy kék egyenruhát viselő férfi, aki bányászként azonosítja magát, vagyis a királyunk szolgálatában álló mágiahasználóként, udvariasan mosolyog, miközben egyszer átnéz engem, ahogy a férfiak gyakran teszik. Tisztára borotvált, sötét hajú, hosszú, ívelt orrú, vékony ajkú férfi. A fülei szinte úgy állnak ki a fejéből, mint egy egéré, ami az egész megjelenését... érdekessé teszi.

Elmosolyodom. "Jó reggelt, jó uram."

"Hölgyem" - mondja, és enyhén meghajol, csak a feje nem derékmagasságban van, ahogyan az a király vagy bármelyik királyi személy előtt meghajolna - már amennyire értem az udvari etikettet. A tekintete elkalandozik a vállam mellett a ház belsejébe, miközben én az ajtófélfának támaszkodom, csábítóbb kilátást biztosítva neki. Nincs itt semmi baj, bányász.

"Segíthetek?" Kérdezem.

"Nem tudtuk, hogy egy tünde nőstény él itt."

"Miért kellett volna?"

Meglepődött közvetlen kérdésemtől, és pislog egyet. "Úrnőm, a legtöbb tündér a palotában van."

"Tegnap este érkeztem, és a palotai szobák nem voltak készen, ezért biztosítottam magamnak szállást."

"Ez a Holevey rezidencia, ugye?" - kérdezi.

"Természetesen." Fogalmam sincs.

"És ön az?"

"Egy tünde barát a városban, amíg ők nincsenek a városban."

A bányász elmosolyodik, két görbe elülső fogát mutatja, én pedig nyelek egyet, de várom, hogy folytassa a beszélgetést. Minél kevesebbet beszélek, annál jobb. Ahelyett, hogy beszélne, elővesz valamiféle zsebiránytűt. Kék üvegből készült, fémmel körülvéve. Nem különösebben értékes vagy drága, és nem is ékszer, így arra következtetek, hogy valamiféle eszköz.

"Ó" - mondom, és megdobom a hajam. "Szeretem a furcsa eszközökkel rendelkező férfiakat. Mi az?"

Megvonja a vállát. "Ez egy mágikus detektor, hölgyem."

Hívj csak hölgynek, fiú. "És nekem van mágiám", mondom.

Elmosolyodik, ezúttal nem fogakat mutat, hanem kacéran megdönti a száját. "Attól tartok, a készülék kiszűri a tündék mágiáját. Amikor vörösre változik, mint ahogy az iránytűk tették tegnap este szerte a városban, és ahogy ez is csak néhány pillanattal ezelőtt, amikor a küszöbödre léptem, a készülék azt jelzi, hogy egy vadember van a közelben."

Zihálva kapkodom a gyöngyeimet. "Ó, borzalom." Végigpásztázom a mögötte lévő utcákat, és elkezdem becsukni az ajtót. "Siess, és kapd el!" - sziszegem. "Miért kellett itt állnom kiszolgáltatva? Mi ütött beléd?!" Becsapom az ajtót.

Kori előbújik a verandáról, egyenesen hozzám lép, és megcsókol, közben felemel. Ahogyan elragad, szenvedéllyel és erővel, csak még jobban lángra lobbantja a vágyamat iránta. Bár támogatom a nővérem döntését, hogy egy vad horda hímjével él, és átveszi a nomád életmódjukat, sosem értettem, mit látott benne. Egészen mostanáig, amikor ez a vadember úgy csókol meg, mintha egészben fel akarna falni.

Olyan az íze, mint a legmocskosabb szex ígérete, és még a nevének kimondása is olyan érzést kelt bennem minden alkalommal, mintha valami tiltottat mondanék.

Egy morgás szakad fel a torkából. Hátralép, a mellkasa fel-le mozog, ahogy szaporán veszi a levegőt. "Kibaszott tündérek."

Rákacsintok. "A kibaszott tündérek jót tesznek neked."

Elmosolyodik. "Ez egy meghívás?"

"Talán." A farka végül is varázslatos.

Kezét a kilincsre téve az ajtó mellett időzik, és én is vele időzöm. Odahajolok, és megszaglászom a rajta lévő bundát. Az örökzöld erdő illatát árasztja, és a gyerekkoromra emlékeztet, különösen azokra a téli időszakokra, amikor Andyvel a dombokon és a réteken szaladgáltunk nyulakat és őzeket kergetve. A vadember a vadon, a gondtalan élet és a csábító szabadság képeit idézi fel bennem. A többi vadember Tolei hordájában nem bírt ugyanilyen vonzerővel. "Ki vagy te, vadember?" Suttogom.

"Én csak egy vadember vagyok. Te ki vagy?"

"Én csak egy tündérkeverék vagyok."

"Ezt kétlem."

"Én is." És úgy értem, kétlem, hogy ez a hím csak egy újabb vadember lenne a hordából. Arra késztet, hogy megadjam magam, és hagyjam, hogy az akarata alá hajtson. Még sosem találkoztam olyan férfival, aki erre késztetett volna. Általában minden fiú az akaratomnak engedelmeskedik.

"Most kisétálunk innen, és lebukunk, aztán felakasztanak minket a téren?" Kérdezem.

"Nem, ha rajtam múlik."

"És te tudsz rajta segíteni?"

Bólint. "Minden rendben van."

"A mágiád?"

Bólint.

"A bányász, aki itt volt, azért jött, mert tegnap este és ma reggel a városban észlelték a mágiádat."

"Igen."

"Még mindig úgy gondolod, hogy biztonságban elhagyhatjuk a házat?"

"Amíg a király él, addig sosem vagyunk biztonságban. Mehetünk?" A vadember kinyitja nekem az ajtót, és kisétálok. Épp amikor be akarja csapni az ajtót, a csizmámmal kitámasztom.

"Mi az?" - kérdezi. "Elfelejtettél valamit?"

"Nem, kedvesem. Te felejtettél el."

Kori a homlokát ráncolja. "Mit felejtettem el?"

"A kulcsokat."

Zavartan pislog, én pedig nevetek, mert több pillanatba telik, mire egyáltalán megérti, mit akarok mondani. Mi, a király emberei ritkán felejtjük el a kulcsainkat, és a legtöbben lecsapjuk őket a pultokról vagy a kampókról, amikor elindulunk kifelé. Amikor mégis kulcs nélkül megyünk el otthonról, akkor sajnáljuk. A horda nomádok, akik sátrakban élnek. Nekik nincs szükségük kulcsokra. Sok olyan dologra sincs szükségük, amit mi szükségesnek tartunk. Nem aggódnak a pénz miatt, vagy hogy hogyan tartanak tető a fejük felett. Én egész életemben azon aggódtam, hogy Andy és én hogyan fogjuk fenntartani a fogadót, hogy ne végezzük hajléktalanként, a testünket pénzért árulva.

"Vigyázz a kulcsokra, és bármi másra, ami a házzal kapcsolatos."

Bólintok, és felkapom a kulcsokat egy kerámiatálból, amely az előszobában lévő ruhafogas melletti kis polcon áll.

"Reméljük, hogy a bűbájod kitart" - mondja.

"Tartani fog."

"Honnan tudod ezt biztosan?"

"Mert az én mágiámat használod."

A vadember az arcomba simul, hüvelykujjai fel és lefelé haladnak a torkomon. Plüss, puha ajkai szétválnak, ahogy lehajtja a fejét, és megcsókol, lágy dorombolás száll fel a mellkasából. Közelebb húzódom, azt akarom, hogy megcsókoljon és elvigyen a vadember módján, el akarok veszni az illatának örökzöld erdejében, szabadon akarok szaladgálni a hóban, mezítláb és gondtalanul, mint egy kislány.

"Jól érzem magam tőled, vadember."

"Ez a lényeg, tündér."

"Csak így tovább, és talán beléd szeretek."

"Igen, asszonyom."

Horkantok. "Mintha."

A vadember megnyalja az ajkaimat, csókokat hint végig az arcomon, és a fülembe suttogja: "Vigyázni fogok rád, kis tündérke."