Milana Jacks - Savage in the Heart - 7. fejezet

 


Hetedik fejezet



SLEI

Miközben Mag annyi ételt rendel, hogy az egy falka medeisarnak is elég lenne, én az ablakon keresztül bámulom a palotát, amelyet békésen kell áttörnöm. Eredetileg azt terveztem, hogy a várost körülvevő falaknál felszedek egy tündért, megzsarolom, és körbehurcolom a városban, arra kényszerítve őket, hogy teljesítsék az akaratomat, amíg meg nem találom a bátyámat. Amint megtaláltam a bátyámat, ki kellett volna szabadítanom, és a tündért erre az utolsó feladatra használtam volna, mielőtt megölöm a tündéket.

Mag parancsai után, és amíg az ételére várunk, csendben osztozunk. Úgy tűnik, elégedetten néz engem, néha megérinti az arcom, mintha az államat, a számat, az állam, az arcomat, sőt az orromat is vizsgálná. Ez felizgatja, érzem az illatát, és az illata erőteljes, nemcsak azért, mert ő egy nőstény tündér, aki vágyik rám, hanem azért is, mert ő a társam, és olyan feromonokat termel, amelyek arra késztetnek, hogy elragadjam.

"Mi ez a dolog köztem és közted, vadember?" kérdezi Mag.

Sóhajtva elkapom a kezét, és megcsókolom a tenyerét. "Éhes vagy." És nem csak ételre.

A falból kis színes tányérokkal megrakott kiszolgálóasztal gördül ki. Ötféleképpen elkészített tojás, szárnyasok, száraz sonka, számos, mindenféle formájú, méretű és színű sajt, amelyek közül sok olyan állatból származik, amely a világ más részein, köztük Tündérországban is jól érzi magát.

A király jól járt, bár a Tolei által elfoglalt város áruhiányából és a horda hímjeinek történeteiből ítélve a király népe nem áll olyan jól, mint ő Lyanban. A portyáknak több értéket kellett volna termelniük, mint amit Tolei begyűjtött.

A Lyanban lévő gazdagság gyülekezete elgondolkodtat, hogy a gazdagok falkaként gyűltek-e össze, és Lyanban élnek. Ha ez a helyzet, akkor amikor elfoglaljuk a fővárost, gazdagok leszünk. Nem mintha bármelyikünket is érdekelné a gazdagság, de a várost a lehető legkevésbé akarjuk megőrizni. Ha megbuktatjuk a királyt, mi akarunk uralkodni, és minimalizálni a hatalomváltás idejét. A hatalmi vákuum veszélyes. Vonzzák a hatalmas ragadozókat, mint a tündék vagy akár az elfek.

"Az apámnak is ugyanez volt a tekintete" - mondja Mag, majd egy puha, fehér ruhával megtörli a száját.

"Ezt kétlem, mivel én nem úgy nézek rád, ahogy az apád nézhetett volna."

"Most nem nézel rám. Az a távoli tekinteted van, az a tekintet, amiből azt hiszem, hogy a jövőt jósolod meg. Valóban?"

"Igen, és a gondolataim rólad sokkal baljósabbak, mint a valódi atyai szeretet." Felveszek egy szelet szalonnát, és ropogtatom, a zsír elolvad a nyelvemen. Finom. Elkapok még egyet.

"Nem szabadna, hogy a gondolataidban legyek a továbbiakban. Ez egy egyszeri esemény, mint a mostani üzlet. Felajánlom a bűvöletemet egy bizonyos árért cserébe. Te fizetsz, és végeztünk."

Összehúzom a szemem, és a kézfejem helyett a pofás, kibaszott puccos ronggyal tisztítom meg a számat. Ha tündék között vagy, viselkedj úgy, mint egy tündér, különben még azt hiszik, hogy vadember vagy. Belülről felnevetek. "Sajnálom, hogy csalódást kell okoznom, de nem fogsz megszabadulni tőlem."

"Ezt nem gondolod komolyan."

"Komolyan gondolom." Mivel ő kezdte ezt a beszélgetést, nincs is jobb alkalom, mint most, hogy elmondjam neki az iránta való elkötelezettségemet, és hogy ez mivel jár. A velünk kapcsolatos komolytalansága izgatottá tesz. Nem mintha számára létezne a "mi", de számomra igenis létezik a "mi". A párzásunk egyoldalú lesz, amíg ő meg nem adja magát, és el nem fogad engem párjának.

Mag nevet. "Ó, te szegény vadember. Volt egy egyéjszakás kalandunk, és megegyeztünk. Érmék a bűbájomért. Semmi több."

"Kíváncsi vagyok, nőstény" - morgom, a Stenanom kezd hangsúlyosabbá válni. "Mit fogsz csinálni az érmékkel?"

Mag megvonja a vállát. "Veszek egy tetőt a fejem fölé."

"Lyanban?"

"Talán. A terveimről kérdezősködsz, de a tieidről még nem mondtál semmit. Az életemet kockáztatom itt."

"Ami felveti a kérdést, hogy miért teszed ezt?"

"Megvan rá az okom."

"Ahogy nekem is."

"És nem mondasz el semmit, mert nem bízol bennem."

"Már mondtam, a bátyám itt van."

"Akkor ő egy medeisar" - mondja Mag.

Megdöbbenve, hogy tudja, hogy képes vagyok szörnyeteggé alakulni, és hogy a medeisarok, azok a lények, akiket a király irányít, és arra használ, hogy félelmet keltsen a népében és az ellenségeiben, mind horda hímek, akiket mágiáért bányásztak és őrületbe kergettek, nem mondok többet. Ő a társam, és az életemet is rá kellene bíznom, de nem teszem, mert ő is a király népéhez tartozik, és tündér. Mint ilyen, nem lehet rábízni a horda összes hímjének életét. Ha én vagy Tolei egy lépést is elhibázunk a hódításban, mindannyian elpusztulunk, és a király örökké uralkodik majd a földjeinken.

Még több szalonnát ropogtatok, és várom, hogy folytassa. Amikor csendben marad, és a villájával elkezdi tologatni az ételt, megkérdezem: "És?".

Felemeli a tekintetét a tányérról, nagy zöld szemei ismét csillognak. "Mi lenne, ha azt mondanám, hogy én is benne vagyok a vad tervedben, hogy átveszed a hatalmat Lyan felett?"

Hátradőlök. "Mondd el, mi a téted."

"Először te." Mag odahajol hozzám, és megcsókol, zöld szemei félrebillennek, szempillái rebbennek. Említettem már, hogy a tündék kiválóak a csábításban? Magnek nagyon kevés erőfeszítésre van szüksége ahhoz, hogy elcsábítson engem. Ő a személyes szirénem, csókokat hint végig az állkapcsomon, miközben a kezét a mellkasomon át a hasamra vezeti, hogy elérje a kiltemet.

"Évszázadokkal ezelőtt az összes horda egyesült itt, azon a helyen, amit ti Lyannak hívtok, hogy megünnepeljék az Istennő Holdjának nevezett ritka holdi eseményt. Körülbelül száz fordulónként történik meg, amely során a teremtés istennője meglátogatja halottainkat. A halottakat mágiával ajándékozza meg. Mi egy rituálét végzünk, amelynek során ez a mágia átszivárog az ősi földeken keresztül hozzánk. Az a tér ott kint - mutatok a térre - a temetkezési helyünkre épült, és látod a király pecsétjét?". Körvonalazom az egész teret körülölelő pecsétet. Egy hétköznapi ember számára úgy tűnik, mintha a király esztétikai okokból helyezte volna oda, de ennél többről van szó.

"Ekkora méretű pecséteket azért vésnek a mozdulatlan talajba, hogy megvédjenek vagy körülzárjanak valamit, és a király a temetkezési helyet védi, valamint egy hatalmas vad alfának ad otthont. A bátyám börtöne ott van a hatalmas márványtábla alatt."

Mag szünetet tart az érzéki kínzásban, és mintha hallanám, hogy sírnak a golyóim.

"És azért jöttél ide, hogy kiszabadítsd őt?" - kérdezi.

"Igen."

"Hogyan?"

"A király meghívta a tündéket az udvarba, de a tündék nem jönnek, hacsak nincs okuk rá. Az okuk általában az, hogy vagy hatalmat vagy szövetséget szerezzenek. Mióta felébredtem a hibernációból, nem éreztem úgy a legidősebb testvéremet, mint ahogy most érzem őt. Gondolom, a király a foglyokat a tündék földjére akarja vinni."

"Hogy elterelje a figyelmet Lyan meghódításáról."

"A temetkezési helyek miatt a vadak mindig is Lyant akarják majd, de a bátyám nélkül kudarcot fogunk vallani ebben a kísérletben. Szükségünk van Kileire, és most van rá szükségünk. Tolei és én nem tudjuk sokáig feltartani a király népét, és nem hagyhatunk időt a királynak, hogy új szövetségeket kössön, amelyek szétzúzhatnak minket."

Mag a bő ingem szegélyét piszkálja. "Honnan tudod, hogy a bátyád nem medeisar?"

"Éreztem, hogy hív engem."

"Hogyan fogod kiszabadítani a börtönből, ha a márványlap alatt van?"

"Még nem tudom."

"És ha nincs a tábla alatt, hogyan fogod kiszabadítani a városból?"

"Még nem tudom. Most felderítést végzek. Most te jössz."

Mag nyel egyet. "Rendben. Andy a húgom."

Ezt úgy mondja, mintha tudnám, ki az az Andy. "Ki az az Andy?"

Mag ráncolja a homlokát. "Tolei párja."

"Értem." Emlékszem, megkérdeztem, hogy Andy-nek van-e testvére. "Andy azt mondta, hogy nincs húga."

Mag meglepettnek tűnik. "Mikor mondta ezt?"

"Amikor megkérdeztem. Tudod, a párosodási pecsét a vérvonalak mentén működik, és abban a pillanatban, amikor megláttam őt. Megkérdeztem, hogy van-e testvére, hogy megkereshesselek és találkozhassak veled. Azt mondta, hogy nem."

Mag megvonta a vállát. "Andy hazudott."

"Miért tenne ilyet?"

"Ó, lássuk csak, valószínűleg nem akarta, hogy megtaláljanak."

"És miért nem?"

"Mert az utolsó vadember, akinél voltam, hosszú időn keresztül bilincsben tartott, amikor átkeltünk a nagy kiterjedésen a hegység túlsó oldalán lévő falumtól egészen Lyanig. Igénytelen voltam, védtelen, és csak azért voltam a hordában, mert a nővérem ott tartózkodott. Különben is, szerinte a szökésem jó szolgálatot tett nekem."

"Megszöktél Tolei hordájából?" Badarság. Senki sem szökik meg a hordájából, és nem éli túl, hogy elmesélje, főleg nem ezekben a súlyos időkben, amikor az életünk a titkainktól és az erőnktől függ.

"Elmentem."

"Akkor Tolei biztosan hagyta, hogy elmenj." Miközben Maggal beszélgetek, a helyére kerülnek az események, amelyek ahhoz vezettek, hogy kereszteztük egymás útját. A bátyám hagyta, hogy ez a szegény tündér és valószínűleg a párja is azt higgye, hogy Mag megszökött, pedig valójában hagyta elmenni, követte őt, majd engem küldött a nőstény tündér után, és nem csak a bűvölet miatt. Azt mondta, szükségem lesz a bűbájra, hogy felderíthessem a várost a bátyánk után, de azt is tudta, hogy Andy húgaként Mag esetleg igényt tarthat a mellkasomon lévő pecsétre. Mesélhetett volna nekem Magről, de nem tette. Biztos megvolt rá az oka, és most már nem számítanak. A legfontosabb, hogy van egy társam, akinek szüksége van a védelmemre.

"Mag, te vagy a társam, és elviszlek a táborba."

Mag mosolyog, mintha nem lepődne meg, de a szíve felgyorsul. "Erre gondoltam én is. És velem maradsz a táborban?"

"Nem."

"Slei, én nem megyek a táborba, mint kéretlen nőstény."

"Te igényt tartasz rá."

"Nem, ha nem vagy ott."

Megbillentem a fejem. "Akkor nem elleneznéd a párzásunkat, csak a tábort."

"Így van."

Bámulok rá. Belöki az asztalt a lyukba, és visszaküldi a földszintre, aztán ölébe hajtja a kezét. "Meglepettnek tűnsz." Megvonja a vállát. "Min vagy meglepődve?"

"Azon, hogy elfogadod az általam felkínált párosodást."

"Negyvenegy éves vagyok és hajadon. Nincs sok lehetőségem."

"Hívd fel a szolgálatot a földszintről, és mondd meg nekik, hogy hozzanak egy tapaszt a sérült egómra."

Mag kuncog. Annyira nem viccelek.

"Különben is, láttam, hogy Tolei mennyire szereti a húgomat. Hülye lennék visszautasítani ezt a fajta szeretetet és támogatást."

A párzás egyoldalú. "Én is ugyanezt várom el tőled" - mondom neki.

"Idővel." Mag becsúsztatja a tenyerét a kiltembe, megragadja a farkamat, és megszorítja.

"Nem tudsz uralkodni rajta, ugye?" Kérdezem.

Megrázza a fejét. "Nem vagyok benne biztos, hogy akarom. Még soha életemben nem éreztem magam ennyire kanosnak és ennyire élőnek."

Igen, így van. Bassza meg. "Ha a városban párosodunk, a párosodási mágia átégeti a bűbájodat, és akkor lebukunk. Ha nem mész el a táborba, a király elfog minket. Téged használnak majd fel, hogy olyan dolgokra kényszerítsenek, amiket megbánnék. Mivel hozzád tartozom, nem tud bányászni engem a mágiáért, de téged megfenyegethet, és rávehet, hogy a testvéreim ellen forduljak. A párosodási pecsét hatalmas erejű, és ha egy párosodott párt elfog a király, akkor arra fogja használni, hogy legyőzze Toleit, és kiirtjon minket."

Mag nyel egyet. "Hűha, nem te vagy a végzet hírnöke ebben a spanban?"

"Vissza kell vinnem téged a táborba, ahol párosodhatunk, aztán visszatérhetek a bátyámért."

Mag megrázza a fejét. "Nélkülem nem fogsz tudni bejutni a falakon belülre."

"Majd találok más módot."

"Egy másik tündért?"

"Igen."

Mag zöld szemei felragyognak. "Egy párosodott hím biztosan nem keresne fel egy másik tündérnőstényt." Elkezd babrálni a kiltet tartó szíjakkal.

Egy karommal végigsimítok az arcán. "Hét pokolban fogok égni, amiért nem akadályozlak meg abban, amit tenni készülsz."

Megsimogatja a farkamat, és már attól, hogy látom a kis kezét köré tekeredni, legszívesebben az egész arcára élveznék. A magom kifröccsen és végigfolyik a farkam fején és az ujjain. Megnyalja az ujjait.

"Te egy mocskos kislány vagy, Mag."

Izgalmunk illata betölti a teret, és felnyögök, ahogy a karmomat végigvezetem a nyakán, a melle tetején. Megszorítom a duzzadt gömböt. A fűző biztosan kiegészíti Mag szép melleit, felfelé és az arcomba nyomja őket.

Mag szemei csillognak, ahogy tökéletesen vörös ajkait a farkam köré tekeri, és lenyomja a torkán, majdnem a tövéig lenyeli a farkamat. Elengedem a dorombolást, amit eddig visszatartottam. Rozsdásan és gyakorlatlanul hangzik, de megpróbálom kontrollálni a dorombolást, hogy elmondjam neki, mennyire elégedett vagyok vele és azzal, amit velem csinál. Keményen szopja a farkamat, az arcát behúzza, néha öklendezik, máskor nem, és addig szopik, amíg könnyek nem folynak le az arcán.

Végigsimítok az arcán a hüvelykujjammal, és megízlelem a könnyeit. A sós íz miatt a szájába spricceltem. A tündér abbahagyja a szopást és azt mondja: "Jó fiú".

Kuncogva kioldom a fűzője tetejét, szétválasztom a kemény anyagot, és kiborítom a melleit a fogságukból. "Édes kis tündérem, meg fogod tapasztalni, hogy nem vagyok fiú".

"Nem?"

Megcsípem a mellbimbóját.

Felsikolt, és megszorítja a farkamat. Keményen. Morogva felrántom, majd a térdem fölé hajlítom, és a lapockái közé szorított tenyeremmel lefelé kényszerítem. Megragadom a hajcsomót, amelyet hosszú ideig kézműves módon a feje tetején tartott, és hátra rángatom a haját. A füléhez suttogom: "Kicsim, Korinak el kell fenekelnie téged, amiért fiúnak nevezted".

"Jaj, ne, Kori, ne fenekelj el!" - nyikorogja olyan hangon, ami nem egészen a sajátja. Mag szereti a szerepjátékokat.

Én is játszom. "Mit csináltál ebben a spanban, ami nagyon rossz, és amiért meg kéne büntetnem?" Felrántom a szoknyáját. Réteges alsónemű takarja a fenekét. Legszívesebben letépném az összes ruhát, de nem teszem, mert ha menekülnünk kell, akkor fel kell öltöznie. Ezzel időt spórolok, hogy ne kelljen mindenkit megölnöm, aki meglátja őt meztelenül.

"Nem csináltam semmi rosszat, Kori. Jó kislány voltam."

"Ez az, amikor egy jó kislánynak Korija lesz. A jó lányokat elfenekelik."

A tündér lehunyja a szemét, miközben hüvelykujjammal a ráncai közé csúsztatom, és megtalálom a nedves rés fölötti kis ráncos lyukat. Egy ujjammal megbökdösöm a lyukat, és a tündér újra kinyitja a szemét.

"Érintett már meg valaki téged itt?" Kérdezem.

"Nem, Kori."

"Jó kislány vagy. A legjobbat tartogatta a kori számára. Megérintelek itt." - mártom az ujjamat a nedves puncijába, majd körbejárom a segglyukát, mielőtt behatolnék az ujjammal. "Én pedig itt duglak meg."

Mag szíve mérföldekre ver a percben. Érzem az izgalmat, az izgalmat és a félelmet is. Az illatok kombinációja arra késztet, hogy széttépjem a ruháit, és addig dugjam a punciját és a seggét, amíg könyörög, hogy hagyjam abba.

Ehelyett inkább lendítek.

A nyitott tenyerem egy olyan csattanással landol a bőséges fenekén, amely visszhangzik a szobában, és a farkamból ondó spriccel. Újra rácsapok, ezúttal a másik farpofára, és a tündér vonaglik, próbálja elkerülni a harmadik és negyedik ütést. Lefogom, amíg abbahagyja a vonaglást, és addig verem, amíg a feneke vörös és nyers nem lesz.

Lágyan megsimogatom a vörös fenekét, hideg leheletet fújok rá, miközben hallgatom Mag szipogását. Vagy eltörtem a tündérkém, vagy megkönnyebbült. Nem tudom, hogy melyik, de felkapom. Olyan kicsi, hogy tökéletesen elfér az ölemben.

Szipogva megtörli könnyfoltos arcát.

"Mit mond egy jó kislány?"

"Köszönöm, Kori."

"Bármikor."

A tündér elfogadta a párzást. Már csak annyi a dolgom, hogy a farkamon lévő pecsét feloldásával megpecsételjem a párosodást. Megbélyegzi a méhét, és beültet egy babát.

Nincs más választásom, mint visszavinni őt a táborba.

Mert nem tudok ellenállni neki, ha ő a közelben van.