Milana Jacks - Savage in the Touch - 17. fejezet

 


Tizenhetedik fejezet


Új otthonom minden felületét megáldottam Andy elélvezésével, és addig csavartam ki minden csepp energiáját, amíg nem tudott lábra állni. Aztán hagytam, hogy aludjon egy kicsit, mielőtt újra elvettem. És újra. Mit is mondhatnék? Kanos vagyok, és a párom puncija édes és feszes, és egy cikluson át tudnám párosítani, de az ágyból való felkelés most tehernek tűnik Andy számára.

Kacsázva, messze széttett lábakkal jár, és a fürdőszobába menet összerezzen.

"Mmhm." Bólintok helyeslően, és a kezemre támasztom a fejem. Egy hím és egy nőstény párzása során a párzási szigilla bőséges mágiája megvédi a hordát a betolakodóktól, és ez az egyetlen oka annak, hogy a következő két időszakban képes vagyok Andyvel dugni, és nem kell aggódnom amiatt, hogy egy falka medeisar köröz a táborom körül.

Azok akár a hordám korábbi tagjai is lehetnek, és én nem tudnék róla, és bár nem különösebben fontos, hogy kik voltak, amikor épelméjűek voltak, szeretném tudni, hogy kit ölök meg, hogy imádkozhassak a túlvilágra való biztonságos átmenetükért. A saját fajtámat kell megölnöm, mielőtt a király megöléséhez érnék, és még csak el sem búcsúzhatok tőlük.

A mágia, amely a vadakat a hordában lévő Alfájukhoz köti, a hordám minden egyes hímjében lüktet, de a király megszakította ezeket a kapcsolatokat, elvágott minden mágikus forrást a vadállattól, és örökre medeisarokként tartotta őket.

Az átalakulást nem lehet visszafordítani. Legalábbis én nem tudom megtenni. Mindenkit meg kell ölnöm, aki az utamba áll Lyan palotájába vezető utamon. Arról a gyönyörű napsütéses időszakról álmodom, amikor áttörjük a kapukat, átmászunk a falakon, és mindenkit megölünk, aki az utunkba áll a trónig, ahol a király megküzd velem, és veszít.

Fogadok, hogy a testvéreim ugyanerről álmodnak.

És ezért várom, hogy megérkezzenek, és itt találkozzunk. Egyedül nem tudom legyőzni a királyt, már csak azért sem, mert medeisarokat állított az utamba. Érzem, hogy köröznek a tábor körül, vicsorgó fenevadak, akik próbára teszik a körülöttünk felállított védműveket. Valahányszor valamelyikük a védelmem közelébe kerül, a király sötét mágiája, mint a nyálka, átcsúszik az érzékeimen.

A társam pecsétje ott forog a házfal mellett, és én csak bámulom, felkészülve a mágia erejére, amikor visszahívom, hogy térjen vissza hozzám. Talán később. Nem akarok úgy üvölteni, mint egy kis punci a társam előtt, és biztosan üvölteni fogok. Az új erő beáramlásának át kell égnie rajtam, mielőtt használni tudnám. Az erős játékoknak ára van, és a párzási szigilla egy erős játék.

Milyen árat fizet a király? Van valami, és ha rájövök, mi az, jobban fel leszek készülve a végső összecsapásunkra. Felhasználhatom ellene.

Andy kijön a fürdőszobából, mellei duzzadtak, mellbimbói vörösek, csípőjén zúzódások látszanak. Legalább három karmolásnyom van a combján. Tényleg egy kibaszott vadember vagyok.

"Fájdalmaid vannak?" Kérdezem.

"Fáj odalent." Szépen elpirul, és elfordítja a tekintetét.

"Bébi, megdugtam a seggedet, a puncidat és a szádat. Mit kell már szégyellni?"

Sóhajt egyet. "Tudod mit, Tolei?"

Támasztom meg magam. "Mit?"

"Gyakorold a diplomáciát."

"Oké." Felülök, és figyelek. Bármit megtennék érte. A kuncsorgás összezavart, de ezt elintézem. Megoldom. "Mi az?"

"Az, amikor jobb szavakat találsz valaminek a leírására, amelyek nem olyan nyersek, így a másik emberre gyakorolt érzelmi hatás enyhül."

"Szeretlek", mondom.

Andy pislog.

"Tessék. Az érzelmi hatás csökkent."

Megrázza a fejét.

"Azt mondtad, hogy gyakoroljuk a diplomáciát. Én diplomatikus voltam."

"Hirtelen ezt a szót hozzám vágni érzelmileg hatványozottan hat."

Egyetértek, megragadom, és magam alá húzom. Széttárja a lábait, és úgy néz rám, mintha a személyes istene lennék. Fáj vagy sem, készen áll arra, hogy a kedvemben járjon. Tudom, hogy vigyáznom kell a kedvére való természetével.

"Mindig vigyázni fogok rád, és megvédelek. Most már halhatatlan vagy, és addig élsz, amíg én élek."

Andy szemei csészealjakká válnak. "Komolyan?"

"Mmhm." Megcsókolom az orrát, miközben a király mágiája beleolvad a védőruháimba, tesztelve a védelmemet. Olyan érzés, mintha romlott ételt nyeltem volna le, és vasat érzek a torkomban. Mennem kell, és meg kell erősítenem a gyámokat, meg kell tisztítanom őket a király mocskától. "Maradj a gyámokon belül - suttogom a fülébe. "Nem számít, mit hallasz vagy látsz. Maradj a gyámokon belül."

Felöltözöm, és kiugrom az ablakon, az utcán landolok, és a domb felé megyek, ahol Neensei sétál, már érzem, hogy a király mágiája keveredik az enyémmel. A gyámok túloldalán egy pár medeisar sétál a tükörképében, vörös szemük minden mozdulatát figyeli. Habzsolják a szájukat a teljes értékű étkezés lehetőségére. Nem tudják, hogy a saját húsukat és vérüket fogják enni.

"Azt gondolod, hogy ez itt a testvérem?" Neensei kérdezi, és rámutat.

Összerezzenek. "A bátyád meghalt."

"Remélhetőleg." Megragadja a fejszémet, én pedig rápihenek a kezemmel arra, ahol a fejszém nyelét markolja.

Vörös szemei vadul izzanak, ahogy találkoznak az enyémmel. "Ígérd meg, hogy megölsz. Nem hagyod, hogy megszelídítsen, meglovagoljon, hogy a szajhájává tegyen."

"Megígérem."

Bólint. "És azt is, hogy pinaszagod van."

"Köszönöm."

"Isten hozott. Játszottál az új szigillel?"

"Még nem?"

"Punci."

"Ne mondd ezt a szót."

"Szépen gördül le a nyelvemről."

"Ne használd már."

"Látom, még mindig morcos vagy. Reméltem, hogy a párosodással átültetjük a személyiségedet."

"Nem tudom, miért reménykedsz ebben, amikor már így is nagyszerű személyiségem van."

"Rosszabb vagy, mint azelőtt."

"De hát párosodtam."

Neensei felnevet.

A medeisarok köröznek a tábor körül, a király nyálkás mágiája teljesen rosszul dörzsöl, irritál, és a mocskos mágiájából származó vas összegyűlik a torkomban, amitől nehezemre esik nyelni. Szükségem van a testvéreimre, hogy megoszthassuk a terhet a király feltartóztatásában és az őrségünk megerősítésében. A király ostoba lenne, ha most nem támadna, amikor a fenyegetést csak néhány horda hím jelenti. Támadni fog. Nem tudom, mikor, de csak felkészülni tudok és tartani a pozíciót, amíg a testvéreim megérkeznek.

"Nyuszi leszel, vagy visszaveszed a pecsétjét?" - kérdezi a hímem.

Félrefordítom a fejét, és körbejárom a kör kerületét, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nincsenek széles repedések a gyámokon, ahová a medeisarok bejuthatnak. Ahogy körözök, a medeisarok vicsorogva követnek. Visszavicsorgok, ki akarom tekerni a nyakukat és összeszedni a karmaikat, hogy nyakláncot készíthessek a csinos társamnak. Vajon jobban örülne a fogaiknak? Hmm. Majd később megkérdezem.

Lopva vetek néhány pillantást a házra, és meglátom Andyt az ablaknál. Meggyőződöm róla, hogy jól van, mielőtt a hordát hívom. Összebújunk, miközben rajzolok egy szigillát, és belelépek. Kívülről a horda hímjei kitolják a pajzsoló szigilláikat, hogy a mágia, amit kapni fogok, ne bántsa őket. Fogalmunk sincs, hogy a párzási szigilla milyen mágiát biztosít, de tudjuk, hogy hatalmas, olyan mágia, amely királyokat is képes megdönteni.

Amikor először elindultam, hogy megölöm a királyt, a saját két kezemmel és azzal a mágiával akartam megtenni, amivel már rendelkeztem. De az istennő rám mosolygott, és olyan útra terelt, amely keresztezte a társamat. Áldottan térdelek le, és széttárom a karjaimat, majd visszahívom a párosító szigillát.

Olyan erővel csapódik a mellkasomba, hogy eláll a lélegzetem. Zihálok, a szemem tágra nyílik, ahogy a mágia végigégeti a testemet, és ettől a csontjaim megroppannak, az izmaim görcsbe rándulnak, az egész testem hevesen remeg. A fogaim összeszorulnak, és néhány megreccsen, ahogy szorosan összezárom az állkapcsomat, mert ha nem teszem, úgy üvöltök, mint egy disznó a vágóhídon. Könnyek nedvesítik a szemem.

"Sírni fog" - mondja Neensei, és fölém hajol. "Húsz arany egy zokogó Alfára itt. Van valaki, aki elfogadja?"

Ó, az a kis ribanc.

Visszatartom a könnyeket, amik jönnek, mert a kibaszott agyam ég, és a könnymirigyek maguktól teszik, amit akarnak.

"Ó, ó." Neensei rámutat. "Egy könnycsepp. Látom."

Meg fog fizetni, amiért gúnyt űz belőlem, miközben élve égek. "Megöllek, fiú" - csikorgatom, és a fogam meginog és kihullik.

Neensei felveszi. Úgy tartja fel, mint egy kibaszott trófeát. "Megvan a foga!"

A golyóim elkezdenek kitágulni. Ó, baszd meg, ne, varázslat. Ne menj oda. A farkam ég és feláll, és a fájdalom megpöccinti az alsó hasamat, és meggörnyedek. A homlokom a földhöz ér, ahogy a közepemet fogom és felnyögök. A fájdalom szörnyű. Úgy fogok meghalni, mint valami szar a földön.

"Tolei?" Mondja Andy.

Bassza meg. "Hm?" Motyogom, még mindig görnyedve, képtelen vagyok felnézni, vagy akár csak megmozdulni. Mágia ragadja el a testemet, azt csinál vele, amit akar, főleg a vérem forralja fel.

"Mi a baja?" - kérdezi.

"Megkapja a párzási pecsétet."

"Ez általában így szokott lenni?"

"Nem tudjuk, hogy általában milyen."

"Ez árthat neki?"

"Awww. Aggódsz érte" - mondja egy férfihang, amit évszázadok óta nem hallottam. Lehet, hogy nem jól hallottam. Talán téveszmék és lázas vagyok, és talán megőrültem, képtelen vagyok megtartani magamban az erőt.

A férfi előttem guggol, én pedig szipogok.

Felkapom a fejem, és majdnem kitöröm a nyakamat. De megéri. Itt van a bátyám. Slei vörös bundát visel a vállán, és a haja laza, néhány fonat tartja vissza ezüst-arany sörényét. Elfelejtettem, milyen jóképű, és most felháborodom, hogy jóképű, és a társammal osztozik a táboron.

Slei vörös szeme tele van huncutsággal, ahogy végigvándorol a testemen. Kétszáz éve nem láttam őt. Mint mindig, most is szar az időzítése.

Megsimogatja a hajamat, és elkezd fonni belőle egy darabot. "Tolei, írok neked egy dalt."

A horda kuncog.

"Írok egy dalt, amit mindenki a tűz körül fog énekelni. Olyan hangosan fogjuk énekelni, hogy még a király is hallja majd egészen a palotáig. Az egész világ hallani fogja, hogy reszkettél, mint egy nedves kiscica, amikor varázslatot kaptál." A fülembe súgja: "Egy királyi nősténytől, minden nőstény közül".

"Baszd meg."

Slei feláll, és átveti a karját Andy vállán, majd megcsókolja a feje búbját. "Olyan kicsi és aranyos vagy" - mondja. A lány megpróbál elszabadulni, de a férfi nem hagyja.

"Megöllek" - harapom ki. Felállok, a mágia még mindig éget engem, de már másképp. Olyan érzés, mintha hatalom lenne. Tiszta erő, bizsergető égés az ujjaim hegyén, amitől a bőröm le akar hámlani a testemről.

"Miféle mágia égeti a bőrt, és hatalomtól csordultig telik a testem?"

"Tűzmágia" - válaszolja Slei.

Megrázom a fejem. "Mi más?"

Ragyogás hámlik le a bőrömről, a varázslat olyan tiszta, hogy aranyszínű. Megérintem, és kemény, szinte mintha maga is fém lenne.

"Ez harci mágia" - mondom. "Még több harci mágia."

A szemei tágra nyílnak, ahogy elengedi a társamat, majd a kezeit a testem köré dobja, és az arcát az enyémhez simítja. Olyan szaga van, mint... mint a szamárnak, valószínűleg nem fürdött, mióta felébredt a téli álmából.

"Olyan szagod van, mint egy seggfejnek."

Megütögeti a vállamat. "Te meg olyan vagy, mint egy rózsaszirom."

A hímek nevetnek.

"Ez levendula, nem rózsa" - mondom.

Erősebben nevetnek.

Andy hátrébb áll, mosolyogva, de kényelmetlenül néz ki. Odasétálok hozzá, és megragadom a kezét, összefonva az ujjainkat, ahogy a nővére is tenné. Nem vagyok a nővére, de meg kell tennem érte. A szigillája varázslata többet szállított nekem abból, aki vagyok, és amit a legjobban akartam. Erőt és a képességet, hogy megőrizzem azt a néhány férfit, ami még megmaradt, amíg a testvéreim megérkeznek, és újracsoportosulhatunk, hogy felvegyük a harcot a király hatalmas seregével.

Milyen helyénvaló, hogy egy olyan valaki, mint Andy, olyasmit adjon egy másiknak, amiről tudja, hogy a legjobban fog tetszeni neki. Azt hittem, hogy a pecsétje magában hordozza a tüzet, az árnyakat, sőt, a föld mágiáját is, de azt nem, hogy az én különleges igényeimnek is megfelel. A mágiája a legváratlanabb, nagyon erős, és egyben önzetlen is.

Megcsókolom a kézfejét. "Csak remélni tudom, hogy annyit adhatok vissza, amennyit ezzel a párosítással adtál nekem. Hogy az legyek, amire szükséged van. Diplomatikus, megalázkodó, és bármi más, amit csak akarsz tőlem. Meg fogom tenni."

A király mágiája megcsúszik az érzékeim ellen, és a feje fölé pillantok, ahol egy medeisar keresztezi a gyámjaim belsejét. Az őrült teremtmény üvölt, és a többi medeisar mind megfordul, és a gyámokon lévő repedezett helyen keresztül igyekszik bejutni.

A horda hímjei kiabálni kezdenek, Andy a ház felé rántja a kezemet, Slei pedig egyedül halad az ellenség felé. Hol van a horda? Ó, bassza meg! A gyámhivatalomon kívül vannak a medeisarokkal, és harcolnak velük. Az az átkozott akusztikus. Nem hallunk semmit, nem tudjuk elkapni őket támadás közben, hacsak nem figyelünk, és senki sem figyelt. Látták, ahogy elvettem a párzási pecsétet.

A csend felbosszant. A fülemben kialakuló nyomás miatt azt hiszem, hogy felrobban az agyam. A bátyám után kiáltok, de persze ő nem hall engem, már két medeisarral foglalkozik. Egy medeisarral két lábon harcolni kevésbé hatékony, mintha átváltoznánk egyikükké, de nem tesszük, mert fogalmunk sincs, hogyan tartja rabszolgasorban őket a király, és szeretnénk megőrizni a józan eszünket, köszönjük szépen.

Andy-t magam mögé utasítottam. Nem tudok parancsokat ugatni, de néhány horda hímjeim közül köréje bújik, mintha tudnák, hogy meg akarom védeni. Kört alkotunk, és hagyjuk, hogy a medeisarok hozzánk jöjjenek. A rés az őrzőimben beenged egy tucatnyi lényt, és még egy tucatnyi áll sorba, hogy belépjen, de kénytelenek egyesével bejönni, mert a rés kicsi, ami a barlangnál tapasztalt kis bejáratra emlékeztet. És most már tudom, miért volt kicsi a bejárat. Azért, hogy egy medeisart tartsanak benne. Az a hím, akit megöltem a hegyekben, soha nem látta a napfényt, azóta nem, hogy a király csapdába ejtette, és mágiát bányászott belőle.

Slei megpróbálja elérni a hordáját, miközben ők a medeisarok elől menekülnek, hogy bejussanak a gyámjaim közé, én pedig nem dobhatom le a gyámjaimat, mert akkor a medeisarokat is beengedném. A bátyám bejutott, de csak azért, mert tudja, hogyan működnek a gyámjaim, és hogyan tud átosonni rajtuk.

Egy kék köpeny jelenik meg. Ez az átkozott akusztikus.

A fejét fogom venni. Hívom a párzási szigillát, és mivel a mágia olyan erős, és nem volt egy forró pillanatom sem, hogy megtanuljam irányítani, vagy akár csak játszani vele, azonnal elveszítem a hatalmamat felette.

Több száz pörgő penge robban ki a mellkasomból. A hordám, miután megérezte, hogy elengedtem a mágiát, a földre veti magát, és mindannyian eltakarják a fejüket. Odakint Slei is elmerül, és a hordája megfordul, és futásnak ered az erdő felé, mert a párosító szigilla pengéi gyorsan kavarognak, és kifelé haladnak, felszeletelve mindent, ami az útjukba kerül.

Pillanatokon belül visszatér a hang, és medeisarok darabjai hevernek a földön. A szigilla mágiája szétterjed, szeletelve és szeletelve az őrökön kívül, arra kényszerítve Slei hordáját, hogy gyorsabban fusson, vagy meghaljon. Jobb, ha visszahívom a pecsétet.

Abban a pillanatban, ahogy a gondolat felmerül, a szigilla olyan erővel tér vissza hozzám, hogy a testemet néhány lépést hátraveti. Egyenesen a seggemre esek, és egy darabig ott is maradok, döbbenten nézem a vérengzést. Az ellenség holttestei hevernek a földön, miközben a horda hímjei mind egy szálig ott vannak, csizmáik csobogó hangokat adnak ki, ahogy egymás felé futnak. Éljenzés és nevetés hallatszik, ahogy a testvérek, apák és unokatestvérek újraegyesülnek.

Andy letérdel elém, hogy a tenyere közé vegye az arcomat. "Jól vagy?"

Megcsókolom. "Kicsim, a varázslatod olyan boldoggá tesz. Megölte mindannyiukat."

Andy nyugtalanul mosolyog, kissé sápadtnak tűnik az arca. A csata, a vér, a legyilkolt medeisarok nem szép látvány egy hölgynek, de ő elfogadja, hogy ez az életünk része, amíg a hordák meg nem buktatják a királyát.

"A király egyhamar nem jön vissza." Nyögöm, miközben felállok, és átvetem egyik karomat a társam vállán, a földön heverő kék köntös felé bökdösöm.

Slei csatlakozik hozzánk az akusztikus testénél, kezét a csípőjére teszi. "Hmmm, mit csináljunk a bányásszal?" Tudakozó pillantást vet rám, majd a társamra pillant.

"Micsoda?" Andy kérdezi, a fejét közénk biccentve.

"Visszakísérlek a házhoz" - mondom, mert Slei egy horda szigillát éget az akusztikus homlokára, majd leveszi a fejet, és visszaküldi a csomagot a királynak. Nem akarom, hogy Andy mindennek szemtanúja legyen.

Andy szünetet tart, és amikor már azt hiszem, tiltakozni fog, bólint.

Slei felnyög. "Miért nem kísérhetem vissza Andyt a házba, amíg te megjavítod a gyámokat és a bányászt."

"Nem hinném" - mondom.

"Nem fogom ellopni a társadat, Tolei."

"Ezt én is tudom." Ésszerűtlen vagyok, ha Andyről van szó. Nem keresek mentséget az ésszerűségem hiányára. Megfordulunk, és elindulunk.

"Csak meg akarom kérdezni, hogy van-e húga."

"Nincs neki" - válaszol Andy, egy oldalpillantást vetve rám.

Bólintok rá.

"A gyámod meghalt" - mondja a bátyám.

"Javítsd meg a gyámjaimat."

"Tolei" - kiált utánam, de nem veszek róla tudomást, és felkapom Andyt, mielőtt belépnék a házba. A nyakam köré dobja a kezét, barna szemei a szív jóságát tükrözik.

Mintha menyasszony lenne, úgy viszem be a házba, és leteszem.

Andy megérinti a mellkasomat, és a szigilla válaszul felmelegíti a bőrömet. "Mit fogsz csinálni a bányásszal?"

"Semmit."

Végigköveti a szigilla körvonalát, és felnyögök, ahogy csiklandoz.

"Meg akarsz védeni a horda némelyik borzalmaitól" - mondja.

"Igen is, meg nem is" - mondom neki, miközben az erdőre néző ablakokhoz lép. A nővére utáni vágyakozás áthatja az érzékeimet. "Magot látták Lyan kapui előtt."

Andy felkapja a fejét. "Követted őt?"

Bólintok.

"De az a kockázat, hogy a gyámhivatalon kívül elkapják..." A hangja elakad. "Jól van?"

Bólintok. "Amennyire csak lehet egyedül. Azt hiszem, be fog lépni a városba." Mag maradt volna, ha tetszett volna neki valamelyik hímem. De nem tette, és az, hogy állandóan hárítania kellett a nem kívánt figyelmet, kifárasztotta. Andynek szüksége lesz más nőstényekre is a hordában, méghozzá hamarosan, hiszen a gyermekemmel együtt kezd nőni.

"Szándékunkban áll elfoglalni azt a várost" - mondta Andy.

Most először mondta, hogy mi, és kettőnkre és a hordára gondolt. Miközben a mellkasom megduzzad az iránta érzett szeretettől, amit a szívemben tárolok, átmegyek a szobán, és a karjaimba emelem. Megszorítom a fenekét.

Andy lenéz rám, és a füle mögé tűr egy hajtincset. "Amikor belépünk Lyanba, Mag már készíti is a sört."

"És így fogunk inni és ünnepelni."

Andy az arcomba simul, és megdönti a fejét, hogy összeérjen az ajkunk, és lágyan, gyengéden megcsókoljon, ahogy ő gyakran teszi, én pedig nem. Visszahúzódva megragadja a fonatát, amelyet a fejemhez erősítve tartok, és a saját hajammal összefonva. Amikor rájött, hogy levágtam a fonatát, Andy megesküdött, hogy leborotválja a fejemet, de azt hiszem, tetszik neki, ahogy most viselem.

"Miért hordod még mindig?"

"Szeretem birtokolni egy darabodat."

"A pecsét nem elég?"

"Ez nem az én pecsétem."

Titokban Andy megérti, hogyan működik a párosítás, és hogy ő úgy birtokol egy mágikus fenevadat, ahogy én nem birtokolom őt. Ebben szabadság rejlik. Andyvel a karjaimban a másik ablakok felé indulok, azok felé, amelyek a dombra néznek, amelyen egy nap majd átkelünk Lyan felé menet, ahol felszabadítom a népemet a király zsarnoksága alól, hogy a párom és a gyerekeink olyan szabadon járhassák ezt a földet, ahogy a horda is hivatott lenni.