Natasha L. Black - Second Chance Lover - 12. fejezet

 


12



CAMI


Casey segített összepakolni Emma és az én dolgaimat, és követett minket Landon házáig, amikor nem fért be minden a kocsimba. Már vagy fél tucatszor megkérdezte, hogy biztos vagyok-e benne, és amikor meglátta Landont az előcsarnokban állni, összefont karokkal, suttogva újra megkérdezte.

"Biztos vagy benne, Cami? Ő maga sem tűnik túl biztonságosnak."

Igaza volt. Impozáns magasságával, ragadozó tartásával, cizellált állkapcsával és szúrós szemével a biztonságos volt az utolsó dolog, aminek Landont nevezném. Ez volt az, ami vonzott, amikor először megláttam. Titokzatos volt, egy kicsit veszélyes, és végig keménynek tűnt. A kedvesség, amiről tudtam, hogy létezik, mélyen a felszín alatt élt. Meg kellett dolgozni érte. Azt hiszem, ez is vonzott engem.

Landon szeme kiélesedett, amikor meglátta mellettem Caseyt. "Nem kellett volna elhoznod" - mondta, és odasétált hozzánk.

Casey arca megtelt tartással. Egyik szemöldöke felszaladt, a szája sarka lefelé húzódott. Láttam, ahogy az éles válaszcsapások a nyelvén gomolyognak.

"Ő a legjobb barátnőm" - mondtam, mielőtt még apró nyilak záporaként elszabadulhattak volna, amelyek a legkevésbé sem zavarták volna Landont. "És Emma keresztanyja."

"És most már tudja, hogy hol laksz. Szép helyzetbe hoztad a legjobb barátodat és Emma keresztanyját."

Kinyitottam a számat, majd becsuktam. A fenébe is, igaza volt.

Landon előhúzott egy névjegykártyát a tárcájából, és átnyújtotta Caseynek. "Hívj, ha bármi gyanúsat észlelsz. Valaki ólálkodik a környéken. Kísérleteket a fiókjaitokba való bejelentkezésre. És egy szót se szólj - szóban, elektronikusan vagy írásban - arról, hogy hol lakik Cami".

"Persze, hogy nem" - mondta Casey gúnyosan. "Nem vagyok hülye."

"A te és az ő biztonsága érdekében is."

Landon elhaladt mellette, hogy letérdeljen Emma elé. Hallottam, ahogy azt mondja: "Szép cipő, kölyök", mielőtt Casey az oldalamba süllyesztette a könyökét.

"Mindig ilyen paranoiás?" - sziszegte.

Casey előtt lekicsinyeltem a fenyegetéseket, nem akartam, hogy aggódjon. Most azon tűnődtem, vajon nem tettem-e rossz szolgálatot neki. Landonnak igaza volt. Ha a fenyegetéseket küldő személy tényleg komolyan gondolta, hogy bántani akar minket, és ha sejtette, hogy Casey tudja, hol vagyunk, akkor őt vehette célba. Landon kritikája a lakása biztonsági rendszerével kapcsolatban baljósan lejátszódott a fejemben.

"Casey, talán néhány hétig egy szállodában kellene laknod" - mondtam idegesen.

"Most már téged is paranoiássá tett." Casey megrázta a fejét. "Nem tetszik ez nekem, Cami. Tényleg biztonságban érzed magad vele?"

Elgondolkodtam, aztán bólintottam. "Biztonságosabbnak, mint bárhol máshol."

Casey szemében látszott a hitetlenség. Nem értette a dolgot. Soha nem értette, mi a vonzereje egy olyan férfinak, mint Landon, vagy bármilyen férfinak, ami azt illeti. "Hívj, ha meggondolod magad" - mondta. "Ha nem kobozza el a mobilodat."

Megforgattam a szemem. "Nem fogja elkobozni a mobilomat, Casey. Egy görény elől bujkálok, nem pedig összeköltözöm vele."

Casey nyilvánvalóan nem értett egyet. Búcsúzóul megölelt, majd egy medveöleléssel felkarolta Emmát, ami megszakította azt, amiről Landonnal beszélgettek. Láttam, ahogy a szeme felvillant, ahogy Casey pár lépést vitte el, csókokat nyomott az arcára, és valamit a fülébe súgott. Valószínűleg valami olyasmit, hogy "hívd Casey nénit, ha bármire szükséged van".

Végül, vonakodva, Casey visszatette Emmát a lábára, és távozott. Landon nem tűnt csalódottnak, amikor a hátát látta. Kinyújtotta a kezét Emma kezéért, és felvette a táskát, amit Casey letett. "Készen állsz?" - kérdezte röviden. Inkább formaság volt, mint kérdés, de azért elgondolkodtam rajta.

Készen álltam?

Nem. Kizárt, hogy készen álltam volna arra, hogy a következő három hétre berendezkedjek Landonnal és a lányunkkal. Túlságosan furcsa volt. Túl... kockázatos. Vicces volt, hiszen azért költöztünk hozzá, mert ez volt a legbiztonságosabb megoldás, de számomra kockázatos volt. Az ígéret miatt, amit tettem magamnak, hogy nem leszek újra szerelmes Landonba.

"Készen állok" - mormoltam akkor is, és követtem őt a liftbe.


* * *

Nehéz volt elhinni, hogy ez ugyanaz a lakás volt, mint amiben tegnap voltam. A fő helyiségekben az enyhítetlen fekete, fehér, szürke és króm színt takarókkal és kárpitokkal, sőt még dísztárgyakkal is felpuhították - azokkal, amelyeket Landon utált. Megfogtam egy fényűzően puha kasmír takaró sarkát, és szórakozott pillantást vetettem rá.

"Mondtam, hogy rendbe hozom" - mondta fapofával. Emmának azt mondta: "Akarod látni a szobádat?".

"A szobámat?" - kérdezte a lány megdöbbenve.

Landon a feje fölött rám nézett. Még mindig nem mondtuk el neki. Még mindig nem tudtuk, hogyan. Ez olyan dolognak tűnt, amit egy sereg terapeutával kellene megtenni az órákig tartó előkészületek után, és mi még nem jutottunk el odáig.

"Igen, kicsim. Itt fogunk maradni néhány hétig, és azt akarja, hogy jól érezd magad!" Mondtam vidáman.

"Ó! Köszönöm!" Emma bizalommal tette a kezét Landon kezébe, és hagyta, hogy elvezesse a folyosón. Arra számítottam, hogy befordul az irodájába, de ő a végéig sétált. A nagyobbik tartalék hálószobából az övé lett.

"Le vagyok nyűgözve" - mormoltam, miközben körülnéztem. Amikor utoljára láttam, ez egy vendégszoba volt, olyan személytelen, mint bármelyik szállodai szoba. Most egy kislány menedéke volt. "A lakberendeződ nagyszerű munkát végzett."

Landon bólintott, a tekintete Emmára szegeződött, ahogy a lány a tapétától az ágyon át a lámpáig futott, majd a középen lévő plüssszőnyegre vetette magát.

"Imádom!"

Visszakanyarodtam a folyosón, hogy ledobjam a táskámat abban, ami korábban az irodája volt, most pedig a személytelen vendégszoba. Ugyanaz a selyemszürke paplan és ropogós fehér lepedő volt rajta, amire évekkel ezelőttről emlékeztem, a kinézet, amit egyenesen a Hiltonból is kihozhattak volna. Az egyetlen különbség az volt, hogy most halványan vaníliaillatú volt. Nem tudtam nem észrevenni, milyen közel volt Landon hálószobája. Az ajtó, kissé résnyire nyitva, közvetlenül az enyémmel szemben. Ha nem változtatott a szobája elrendezésén, az ágya legfeljebb tizenöt méterre volt az enyémtől. Azon tűnődtem, vajon még mindig meztelenül alszik-e, aztán megpróbáltam elnyomni a gyomromban a gondolatra felgyülemlett rezdülést.

Visszaléptem a folyosóra, és elkaptam a tekintetét, ahogy végigment rajta.

" Betett egy gyertyát" - mondta, és megállt előttem.

"Micsoda?"

Landon befelé mutatott a szobába. Hátranéztem, és egy nagy tál gyertyát láttam a komódon, öt kanóccal. Már korábban is észrevettem volna, ha nem vonja el a figyelmemet Landon ágyának közelsége, mert ez volt a legvilágosabb színfolt a szobában. Ez volt a felelős a vaníliaillatért is, amit már korábban is észrevettem.

"Szép" - mondtam, és visszanéztem Landonra.

Ő komoran szórakozottnak tűnt. "Tetszik?"

Még mindig utáltam, és ezt ő is tudta. Nagyra értékeltem a lakberendező munkáját, és nagyra értékeltem, hogy Landon felbérelte, de a világ összes díszpárnája és gyertyája sem változtathatott azon a tényen, hogy egy üvegdobozban voltunk bezárva a város tetején. A buja, trópusi paradicsom, amelyben Emmát neveltem, egy világ távolának tűnt, nem pedig csak egy óceánnak.

"Csak három hétre szól, ugye?" Kérdeztem, kitérve a kérdés elől.

"Csak három hétre" - értett egyet Landon, arckifejezése olvashatatlan volt.