Natasha L. Black - Second Chance Lover - 14. fejezet

 


14



CAMI


Aznap éjjel nem tudtam aludni.

Nem az ágy miatt. Normális esetben bárhol el tudnék aludni. Luxus plüss matracok a Four Seasonsben. Ágytakarók, amelyek csak a legvékonyabb párnázó réteget nyújtották a gerincem és a kemény talaj között. Nem számított.

De ma éjjel, a Charlotte Thomas Bespoke lepedője és az eiderwood paplan alatt fekvő, tökéletesen kényelmes matracon fekve egyáltalán nem tudtam aludni.

Oldalra fordultam, és kibámultam az ablakon. Ilyen magasan nem láttam a városképet alkotó fények sokaságát, de tudtam, hogy odalent vannak, mert az ég kísértetiesen vöröses szürkén izzott. A távolban azonban láttam a városhatáron túli dombok sötétségét. Miközben bámultam bele, és vártam az alvást, vágyakozva gondoltam Casey bungalójára. Mindig úgy aludtam ott fent, mint egy kisbaba, bársonyos sötétségbe burkolózva.

Egy órának tűnő idő után a másik oldalamra fordultam, és a hálószobám ajtaját bámultam. Mindig résnyire nyitva aludtam, arra az esetre, ha Emma be akart volna osonni az éjszaka közepén. Most az ajtó széle a keretnek támaszkodott, nem volt reteszelve, de csak a legvékonyabb résnyire volt nyitva. Bámultam azt a sötét résnyire, és elképzeltem, ahogy kitágul. Először egy arctalan idegent képzeltem el, aki rám néz, és gyűlöl azért, amit a családom tett az övével.

A szívem kellemetlenül felgyorsult. Nem, ez nem történhet meg. A város legbiztonságosabb helyén voltam. Lehet, hogy klausztrofóbiás leszek és megőrülök a színek látványától, de itt biztonságban voltam. Még ha magának Pókembernek sikerülne is felmásznia az épületre, hogy pokoli elszántsággal visszaszerezze May néni megtakarított pénzét a Lavignes-ektől, Landon pont a folyosó túloldalán volt.

Az agyam megragadt ezen a tényen, és csodálkoztam rajta. Landon a folyosó túloldalán volt. Miután évekig töprengtem, hogy mit csinálhatott és kivel lehetett, most már tudtam. Még mindig egyedül aludt. Küzdöttem az őrült késztetéssel, hogy kikeljek az ágyból, lábujjhegyen átmásszak a hideg padlódeszkákon, és átosonjak a folyosón. A képzeletem kitágította azt a sötét résnyire, megmutatta nekem Landon tenyerét az ajtóhoz simulva, halványzöld szemét csillogva a sötétben.

Nem tűnik biztonságosnak - mondta Casey.

Fogalma sem volt róla, hogy ez is része a vonzerejének.

A hátamra vetettem magam. A plafont bámultam. Visszafordultam az ablak felé. Végül lerúgtam magamról a paplant, és kicsusszantam az ágyból. De nem azért, hogy Landon szobájába menjek. Magamra húztam a köntösömet, és belopóztam a konyhába. Nem sokat ettem a vacsoránál. Túlságosan lefoglalt, hogy figyelmeztessem Emmát, hogy ne harapjon túl nagy falatokat, aztán elvonta a figyelmemet, hogy Landon milyen csodálatos volt vele. Mintha apának született volna.

Ahogy könnyedén kinyitottam a hűtőszekrény ajtaját, és igyekeztem, hogy közben ne zörögjenek az üvegpalackok a polcokon, elgondolkodtam ezen. Landon olyan határozottan állította, hogy soha nem akart apa lenni, pedig született tehetség volt benne. Kedves, türelmes, önelégült. Olyan furcsa ünnepélyességgel olvasta fel Emmának a Púpozott halat, amitől Emma jobban nevetett, mint az én melodramatikus szavalataimtól valaha is.

Belenyúltam a hűtőszekrény hideg, ragyogó fehér-kék belsejébe, és kihúztam a Colby Jack sajt becsomagolt maradékát. Egy részem olyan grillezett sajtot akart, amilyet Landon készített Emmának. Ragadós, a fehér és aranyszínű szélekkel, amelyek a vastag, ropogós kenyér oldalára szivárogtak. Bár inkább megelégedtem volna néhány szelet elfogyasztásával, minthogy az egész házat felébresszem a tűzhelyen csörömpölő serpenyőkkel.

Nyitva hagytam a hűtő ajtaját, hogy világításként használjam, amíg egy kés után vadászom. Épp csak kihúztam egyet a hentespultból, amikor hirtelen becsukódott a hűtő ajtaja, sötétségbe borítva a szobát.

A szívem a torkomba ugrott, és a kezem a pengére szorult, miközben megpördültem. Az agyamnak nem volt ideje elméletet vagy tervet alkotni, mielőtt a tűzhely fölött felgyulladt a lámpa, és láttam, hogy Landon ott áll fölötte, a kezét hátrahúzva, az arcát felém fordítva, homlokát ráncolva.

"Ez nem tesz jót a hűtőnek" - mondta, a hangja normális volt, mintha nem akartam volna átgázolni rajta egy hat hüvelykes pengével.

"Szent szar" - robbantottam halkan. Letettem a kést a pultra, messzire, arra az esetre, ha visszatérne a késszúrási vágy, és nekidőltem. A szívem még mindig szabálytalan ritmusban csapkodott a bordáimba. "Soha többé ne lopakodj így hozzám! Meg is szúrhattalak volna."

Landon homlokráncolása elnéző szórakozássá változott. "Persze, hogy megtehetted volna" - mondta lekezelően.

"Megtehettem volna" - erősködtem. Megrémített, mennyire kész voltam rá, hogy megtegyem. Nem is volt kérdés. Az agyam olyan egyszerűen kezelte a dolgot - volt egy fenyegetés, amit ki kellett küszöbölni, mert ha nem, akkor eléri Emmát. Miután egy életen át kerültem az állati eredetű termékeket, és inkább hordtam ki a bogarakat a házból, minthogy eltapossam őket, a jobbik természetemet a másodperc tört része alatt leprogramozták.

"Mi a baj?" Landon megkérdezte, felfelé billentette az állam, és megvizsgálta az arcomat. "Ennyire megijesztettelek?"

"Azt hiszem, magamat ijesztettem meg." Remegve próbáltam úgy magyarázni, hogy ne csak lekezelően veregesse meg a fejemet, és ne mondja, hogy esélyem sem lett volna.

"Túlélési ösztön" - mondta ahelyett, és megmagyarázhatatlanul a fülem mögé simított egy hajtincset. Az érintés olyan gyengéd és bensőséges volt, hogy a szavai majdnem kirepültek a fejemből.

Mintha csak most jött volna rá, mit tett, Landon elejtette a kezét, és hátrált egy lépést. A szemei azonban még mindig az enyémen voltak, és ugyanúgy csillogtak, mint képzeletemben.

"Ez biológia" - folytatta. "Több ezer éven át a faj terjesztése és az utódaink védelme volt a legfőbb prioritásunk. Nincs kétségem afelől, hogy leszúrnál valakit, hogy megvédd Emmát."

"Nem akárkit, téged" - mondtam frusztráltan.

Amikor felhorkant, düh futott át rajtam. Itt álltam, megrémülve, hogy majdnem bántottam őt, ő pedig kinevetett. Felkaptam egy spatulát a szárítóállványról, és nekirontottam, elszántan bizonyítva, hogy meg tudtam volna szúrni.

Landon könnyedén elkapta a csuklómat, és lefegyverezett. Aztán elkapta a másikat, mielőtt az felé lendülhetett volna, és mire felfogtam volna, mi történik, már az ellenkező irányba néztem, a saját keresztbe tett karjaim által bezárva, a keze pedig, mintha acélmerevítők lennének mindkét csuklómon. Olyan szorosan szorított a mellkasához, hogy alig kaptam levegőt.

És nevetett.

Csend volt, de éreztem, ahogy a mellkasa fel-le mozog.

"Értékelem az aggodalmadat, de mint látod, nincs miért aggódnom" - mondta, és szórakozottan sűrűsödött a hangja.

Irracionálisan dühös voltam, de alatta egy másik érzelem is ott volt. Valami sötétebb és ijesztőbb. Valami, ami jól esett, hogy hozzá voltam szorítva, ami szerette érezni, ahogy kemény, izmos teste az enyémhez nyomódik. Küzdöttem, bár tudtam, hogy hiába. Landon egy percig hagyta, aztán lazított a szorításán, épp csak annyira, hogy megforgasson.

"Engedj el" - mondtam lélegzetvisszafojtva, és felbámultam az árnyékos szemébe. "Bebizonyítottad, hogy igazad van."

"Tényleg?" Landon megkérdezte, az arca furcsán leblokkolt. A hangjából most már eltűnt a szórakozottság. Halálosan komolynak tűnt.

"Igen."

Nem szólt semmit, csak végigsimított az arcomon hűvös, halványzöld tekintetével. Volt egy olyan érzésem, hogy nem hagyott ki egyetlen részletet sem, és azon tűnődtem, hogy pontosan mit is keres. Bár alig kaptam levegőt, hogy ismét ilyen közel voltam hozzá, megragadtam az alkalmat, hogy visszanézzek rá.

Landon tekintete a számra esett, ott időzött.

"Mire gondolsz?" Suttogtam, miközben a szívem felgyorsult.

"Arra gondolok, hogy korábban tévedtem" - motyogta.

"Amikor azt mondtad, hogy nem tudlak leszúrni?"

A szemét az enyémre emelte, rövid ideig szórakozottan villant át rajta, mielőtt újra elsötétült. "Nem. Amikor azt mondtam, hogy nincs miért aggódnunk."

Elakadt a lélegzetem. Nem vettem a fáradságot, hogy megkérdezzem, mire gondolt. Tudtam.

Landon lehajtotta a fejét, eltakarva a mögötte lévő tűzhely fényét. Én hátrahajtottam az enyémet, találkoztam a szájával, ahogy az az enyémre ereszkedett. Menta és vonakodás íze volt, furcsán bódító kombináció. A szorítása meglazult, és felszabadult kezeimet a vállára csúsztattam, ujjbegyeimmel belekarmoltam a fehér pólójának anyagába. Szétnyitottam az ajkaimat az övéi alatt, magamhoz hívtam.

Ehelyett megszakította a csókot, de nem húzódott el. A homlokát az enyémhez támasztotta, nehezen lélegzett. "Ez egy rossz ötlet."

"Nem mintha még nem lett volna ilyenünk" - suttogtam.

"És nézd meg, mi lett belőle."

"Ezúttal másképp lesz."

Éreztem, ahogy a homloka az enyémhez simul, miközben a szemöldöke felszaladt. "Hogyhogy?"

A kezemet az arca két oldalára csúsztattam, és azon tűnődtem, hogy mi a fenéért próbálom rábeszélni erre. El kellene taszítanom őt magamtól. Ez veszélyes volt. Mégis azt suttogtam: "Hát, ahogy megbeszéltük. Csak három hétről van szó."

Landon felnyögött. "Ez a legjobb érved? Remélem, jobb orvos leszel, mint ügyvéd." Még mindig nem húzódott el azonban.

Éreztem, mennyire akar engem. Az alig visszafogott lélegzetvételét, a kemény hosszát, ahogy a csípőmhöz nyomódott. Én is akartam őt. Olyan régen voltam már együtt valakivel, és még soha nem voltam olyan valakivel, mint ő. Talán így volt ez az elsővel is. Nem tudtam. Csak azt tudtam, hogy a második volt édes, figyelmes és csalódást keltő. Előrehajoltam, és az ajkaimat a kulcscsontjára nyomtam. "Olyan, mint Vegas" - mormoltam. "Ami ott történik, az ott is marad. A következő három hétben ez a lakás lesz Vegas."

"Ez jobb érv", mormogta, és a keze a hajamba csúszott. Gyengéden hátrahúzta a fejemet, és rám nézett. "Mindig is szerettem a szádat."

Landon nem volt a bókok híve, így ez a mostani megdöbbentett.

"Randiztam néhány francia lánnyal, miután eltűntél. Mindegyik azért, mert az ajkuk a tiédre emlékeztetett."

Elráncoltam a homlokom, a buja homály egy része kitisztult a fejemből. "Ó, tényleg?" Hallottam, hogy milyen kurvásan hangzott a hangom. Mennyire féltékeny.

Landon nem úgy tűnt, hogy észreveszi. Végigsimított a hüvelykujjával az alsó ajkamon. "Azért nem volt jó. Nem te voltál az."

Egyszerre csak a köd ismét leszállt. Ezzel szinte beismerte, hogy hiányoztam neki. Hogy más lányokban is keresett engem, de egyik sem felelt meg nekem.

"Ez nem akadályozott meg abban, hogy egy ideig megpróbáljak úgy tenni, mintha te lennél" - folytatta Landon. Aztán hirtelen megváltozott a hangja. Elengedte a kezét a hajamról, és hátralépett egy lépést.

"Mi történt?" Kérdeztem, a lélegzetem még mindig gyorsan jött. Úgy értettem, hogy mi történt az imént. Miért távolodott el? Landon úgy válaszolt a kérdésre, mintha arra gondoltam volna, hogy mi történt a többi lánnyal.

"Rájöttem, hogy nem tudlak újraalkotni. Időpocsékolás volt a próbálkozás. Amire szükségem volt, az az, hogy elfelejtselek. És ebben rohadt jó munkát végeztem."

A fájdalom átfutott rajtam. "Hát jó neked. Nekem nehezebb volt elfelejtenem, látva, hogy a te gyerekedet neveltem" - csattantam fel, nem törődve azzal, hogy ez mennyire igazságtalan volt.

A szeme halálosan hideg lett. "Soha többé ne dörgöld ezt az orrom alá, Cami, különben megbánod."

Nem volt kétségem afelől, hogy komolyan gondolta. Olyan volt, mintha hirtelen egy idegent látnék. Ismét Casey hangját hallottam.

Nem tűnik éppen biztonságosnak.

Bár egy részem bocsánatot akart kérni, az önfenntartásért felelős részem nem engedte. Ehelyett ellöktem magam mellette, és gyakorlatilag visszarohantam a szobámba.

Ezúttal teljesen becsuktam az ajtót.