Natasha L. Black - Second Chance Lover - 15. fejezet

 


15



LANDON


Felejtsd el a három hetet.

Az első három nap Camival, bármerre is fordultam, egy életnek tűnt. Sosem volt az a fajta, aki rétegesen öltözködött, és a látvány, ahogyan rövidnadrágban és szövetvékony pólókban, amelyek a karcsú derekához és a mellei domborulataihoz tapadtak, az őrületbe kergetett. Úgy tűnt, minden mozdulatával arra késztetett, hogy behúzzam a hálószobámba, bezárjam az ajtót, és befejezzem, amit négy évvel ezelőtt elkezdtünk. A legrosszabb az volt, hogy nem szándékosan csinálta. Sötét, ívelt szemöldökének és telt, duzzadó ajkainak költői szépsége, a laza, érzéki mozgása, a selymes, vékony ruhák - mindez csak része volt.

Együtt vittük végig Emmát a városon, óvatos távolságtartással, mert a feszültség még mindig recsegett közöttünk. Az ingerültség és a vonzalom háborúban állt egymással. Emma volt a mi semleges terepünk. Beszélhettünk róla anélkül, hogy meg akartuk volna ölni vagy megdugni egymást. A baj akkor jött, amikor délutáni szunyókálását töltötte, és miután lefeküdt estére. Amikor gyakorlatilag kettesben voltunk, és megkerültük a múltat. Vigyáztunk, hogy soha többé ne fussunk egymásba a konyhában.

Mégis, túl közel volt.

A negyedik napon felhívtam Pottsot.

"Szükségem van egy házra", mondtam.

"A legtöbb ember ingatlanügynököt hív ezért, Campbell" - mondta.

"Valamit egy zárt közösségben. Magas falakkal. Semmi híresség."

Szórakozás kúszott a hangjába. "A legtöbb ember a hálószobák számával kezdi, hányat szeretne."

"Négy."

"Még mindig nem vagyok ingatlanügynök, főnök."

Végigsúroltam az arcomon a kezemmel. "Tudom, de ismersz te jót?" Már majdnem tizenkét éve volt, hogy megvettem ezt a házat, és a pletykákból hallottam, hogy az ingatlanügynök, akit eddig használtam, nyugdíjba ment. Ha Potts nem tudott segíteni, a következő hívásom Conhoz ment volna. A férfi úgy gyűjtötte az ingatlanokat, mint mások a bélyegeket.

"Találok neked egy jót." A kíváncsiság felváltotta a szórakozást. "Családbarát házat keressek?"

"Mivel szemben, Potts? Egy NC-17-es házat?"

"Csak úgy értem, ha arról a nőről van szó, aki bejött az irodádba, akkor talán nem csak a falakra kellene gondolnod. Például a nyitott lépcsőházaknak le kellene kerülniük a listáról. Kapuk a medencék körül. Ilyesmik."

"Csak találj nekem egy jó ingatlanügynököt, kérlek."

Másnap reggel Con és én elmentünk egy Lorenzo nevű férfival, aki folyton arra célozgatott, hogy talán jobb árat kapok egy házra, ha beleegyezem, hogy szerepeljek a valóságshow-jában.

"Csak az idődet vesztegeted" - mondta neki Con végül, amilyen kedvesen csak tudott. "Kizárt, hogy ez a fickó valaha is beleegyezne a filmezésbe. Tudod, milyen nehéz csak egy képet készíteni róla?"

Lorenzo csalódottan fordult vissza az út felé.

"Ha már a képeknél tartunk, tudod, hogy mint a tanúm, neked is szerepelned kell az esküvői képeken" - mondta Con, és megnyomta a gombot, hogy felemelje a városi autó első és hátsó ülései közötti elválasztót, amelyben utaztunk. Valamivel több mint egy hónap múlva feleségül akart venni egy Lily nevű nőt, aki közel volt Cami korához. Némi ironikus szórakozással emlékeztem arra, hogy mennyi szarságot kaptunk tőle azért, mert beleszeretett egy húszas évei elején járó nőbe. De Cami huszonhét éves volt, mondtam magamnak, és én nem voltam szerelmes belé, szóval ez más volt.

"Egy rakás fénykép" - tette hozzá Con. "Tudod, milyenek az esküvői fotósok."

"Tudom, hogy rajta leszek a képeken" - mondtam ingerülten. Con és a többi barátom kibaszottul hisztérikusnak tartotta, hogy mindent megtettem, hogy távol tartsam magam mindenféle hírveréstől. Az összes város közül, ahol el lehetett volna bújni, mondták. Nem bujkáltam, de a szakmámban nem volt értelme felhívni magamra a figyelmet. A lehető legjobban el kellett vegyülnöd, hogy észrevehesd a veszélyt, mielőtt az észrevesz téged.

"Ha már az esküvőmnél tartunk, nem akarod felülvizsgálni a válaszleveledet?"

Morogtam. "Hogy érted ezt?"

"Úgy értem, szeretnéd elhozni Camit vagy Emmát? Vagy mindkettőt? Tudod, hogy szívesen látjuk őket. Csak szólnom kell az esküvőszervezőnek, mielőtt elkészíti az ülésrendet és véglegesíti a cateringet."

Ez váratlanul ért. "Mennyi időm van gondolkodni rajta?"

Con megvonta a vállát. "Néhány hét."

Elgondolkodtam rajta, miközben Lorenzo elvitt minket a házhoz. Tetszett az ötlet, hogy elhozzam Emmát. Bemutathatnám őt az LA-i családomnak, annak, amelyik mindig is inkább annak érezte magát, mint a vérrokonaimnak. De ha elhozom őt, Camit is magammal kell hoznom.

Furcsa módon ez nem volt azonnali nem. Valójában kényelmetlenül tetszett az ötlet, hogy lássam, ahogy Cami kiöltözik. Különleges alkalmakra begöndörítette a haját, vadítóan szexi volt, és magassarkút viselt, amitől a lábai még hosszabbnak tűntek.

Con elővette a telefonját, és elkezdett kopogtatni egy sms-t. Átpillantottam a karja fölött, és megláttam Landon Campbellt - két vendéget.

"Nem mondtam, hogy nem gondolkodom tovább, seggfej".

Con szája szórakozott vigyorra húzódott. "Azt akarod, hogy ott legyenek. Az arcodra volt írva." Megnyomta a küldés gombot, és visszacsúsztatta a telefonját a zsebébe. " Megint elcsúszol."

"Nem csúszok el" - bámultam rá.

"De igen, az vagy. A családi élet elpuhít."

Csak viccelt, de megütötte az ideget. Talán egy normális ember hagyhatná, hogy a családi élet megpuhítsa. Nekem viszont ébernek kellett maradnom, mint mindig, amíg biztos nem voltam benne, hogy a családom biztonságban van.

Talán ezért nem ment át a tesztjeimen egyik hely sem, ahová Lorenzo elvitt minket. Túl gyengének és gyarlónak tűntek. Hogy a fenébe érezhették magukat biztonságban az emberek ezekkel az egyetlen védőrétegekkel? Egy betört üvegtábla, egy átnyúlt kéz, hogy elfordítsa a kilincset, és bárki bejuthatott.

"Vannak olyan rendeletek, amelyek tiltják, hogy rácsot tegyenek az alsó ablakokra?" Kérdeztem Lorenzót az egyik ingatlanban.

"Hm" - ráncolta a homlokát Con, mintha ő lenne a biztonságosabb hely. "Tudod, nem hiszem, hogy valaha is feltették volna ezt a kérdést. Utána kell néznem."

Con bólintott rá. "Nagyra értékelem." Aztán odalépett hozzám, és halkan megkérdezte: "Mi a fenéért akarsz rácsot tenni az ablakokra, Landon?".

"Biztonsági okokból", morogtam.

Con körbepillantott a helyet körülvevő magas falakon. Azon túl egy villamosított kerítés volt. Lorenzo biztosított róla, hogy ez a legbiztonságosabb családi ház a piacon.

Nem voltam lenyűgözve.

Azért akartam ezt a házat, mert több helyre volt szükségünk, és mert Cami nem tévedett abban, hogy a gyerekeknek a szabadban kell felnőniük. Az én kis teraszom a maga szomorú növénygyűjteményével nem volt elég Emmának - nem számított, hány parkba vittük el. De bármilyen házat is vettem, át kellett mennie a biztonsági ellenőrzésen. Kurvára semmi értelme nem volt a nagyobb térnek és a vadvirágoknak, ha egy elmebeteg átsétálhatott mindenen, és bántani tudta a családomat.

"Mit gondolsz, mennyi időbe telik felépíteni egy házat?" Kérdeztem Con-t.

Visszagondolva megvakarta az állát. "Attól függ. Ha Fort Knoxot akarsz, az időbe telik."

Még egyszer körülnéztem. Talán túl szigorú voltam a hellyel. Felszereltethetnék néhány kamerát, néhány mozgásérzékelőt. Felbérelhetnék biztonsági őröket, amíg a rendőrség el nem kapja a fenyegetéseket küldő fickót. "Mit gondolsz?" Kérdeztem mogorván, gesztikulálva körbe.

Con elidőzött, mérlegelte a dolgot. Végül azt mondta: "Szerintem Emmának tetszeni fog. Nem túl nagy. Bőven van hely a kertnek."

Megbíztam Con véleményében. Megvolt benne az a természetszeretet, ami közös volt Cami és a lányom között. Mindenhol növényeket ültetett, különböző öntözési ütemtervekkel és állványokkal, amelyek forgatták őket, hogy minden oldalról egyenletes mennyiségű napot kapjanak. Egy kisebb vagyont kellett költenie csak arra, hogy embereket fizessen, akik életben tartják a növényeit a különböző otthonaiban.

Lorenzo megdöbbent, amikor mondtam neki, hogy ajánlatot akarok tenni.

"Nem is gondoltam, hogy tetszik - fakadt ki.

"Nem is."

"Imádja" - mondta Con vigyorogva, és megbökdösött. "Ugye, haver?"

"Ez megfelelő."

Megbecsültem, mennyibe kerülne a biztonságot a megfelelő szintre hozni, és levontam az ajánlatomból. Lorenzo kétkedve viselkedett, de Con meggyőzött arról, hogy a tulajdonos elfogadja.

"Két éve van a piacon. Csak kétszer csökkentették az árat. El fogják fogadni."

Vegyes érzéseim voltak. Ha a tulajdonosok elfogadják, nagyszerű. Volt egy házam, amit Emma imádni fog, Cami távolságot tarthatott tőlem, és egy rakás biztonsági rést kellett befoltoznom. Ha azt mondták, hogy baszódjak meg, akkor vissza kellett térnem a tervezőasztalhoz.