Natasha L. Black - Second Chance Lover - 16. fejezet

 


16



CAMI


Megőrültem.

Tudtam, hogy Landon mindent megtesz. Minden munkáját a délutáni órákra tolta, amikor Emma szundikált, és aztán késő éjszakáig dolgozott. Az első hét végére a város minden nagyobb parkját és játszóterét bejártuk. Kétszer elmentünk a Los Angeles-i állatkertbe, elmentünk a South Coast Botanical Gardenbe, és szinte minden nap legalább néhány órát a tengerparton töltöttünk.

Mégis, amikor visszatértem az égi erődbe, amelynek szűk pereme a szabadtéri tér, összeszorult a mellkasom, és elakadt a lélegzetem. Nem szóltam erről Landonnak, de látta az arcomon. És talán ő is látta Emma arcán. Nem értette, hogy a világ, amely egész életében a karnyújtásnyira volt tőle, most olyan mélyen van, hogy az emberek hangyáknak tűnnek, a növények pedig megkülönböztethetetlenek. Elérhetetlen, hacsak ez a magas, kedves férfi nem visz le minket 650 láb mélyre.

Egyre nehezebb volt rávenni, hogy visszajöjjön. A játszótéren felszaladt a legmagasabb bástyára, és nevetett, amikor mondtuk neki, hogy ideje indulni. A strandon a hullámokba táncolt, és a sekély vízbe merészkedett, amikor megpróbáltuk megszárítani. A botanikus kertben, amíg én a mosdóban voltam, olyan jól elbújt Landon elől a japánkertben, hogy Landon bezáratta a helyet, mert meg volt győződve róla, hogy valaki elrabolta.

Mikor végre újra megjelent, és elragadtatva nevetett, a férfi arca szürke volt a félelemtől. Mély levegőt vett, kifújta, majd ökölbe szorította a kezét, és elsétált.

"Landon úr megőrült?" kérdezte Emma, úgy aláhúzva a dolgot, ahogy csak egy hároméves tudta.

"Fél" - mondtam, és felemeltem. "Mindkettőnket megijesztettél. Azt hittük, hogy valami történt veled."

A leállás miatt csapdába esett emberek sétáltak el mellettünk, és kíváncsian szemezgettek velünk. Landonnak túl sok volt ez a figyelem, és visszajött, hogy hazakísérjen minket.

Amikor Emma elbóbiskolt a hátsó ülésen, Landonhoz fordultam. "Azt hiszem, el kell mondanunk neki, hogy kik vagytok."

"Egyetértek" - mondta röviden.

Tanulmányoztam a profilját. Az állkapcsa még mindig összeszorult, pedig már majdnem otthon voltunk. "Mérges vagy?" Kérdeztem, visszhangozva Emma kérdését.

"Kurvára meg vagyok rémülve."

Megértettem, de nem is értettem. Vége volt. Biztonságban volt a hátsó ülésen. A saját rémületem alábbhagyott, átváltott Emma iránti frusztrációba, amiért ilyen helyzetbe hozott minket, majd vonakodó megértésbe. Nem akart visszamenni a hermetikusan lezárt toronylakásba.

Kinyújtottam a kezem, és megérintettem a megfeszített karját. "Hé, semmi baj. Jól van."

"Ezúttal. Elég sokáig levettem róla a szemem, hogy elbújjon. Legközelebb talán elég sokáig ahhoz, hogy valaki elkapja."

"Nem figyelheted minden másodpercben."

Csalódott hallgatása elárulta, hogy mostantól pontosan ezt tervezi.

"Nem tettél semmi rosszat" - mondtam halkan. Nem akartam elmondani Landonnak, hányszor fordult elő, hogy Emma elszökött előlem egy boltban, vagy bebújt a vendégágy alá, és nem volt hajlandó válaszolni, amikor hívtam. Egyszer már elvesztette, és jól elvesztette, de fél tucatnyi ijesztgetésem volt rajta.

Aznap este nem mondtuk el Emmának. Landon túlságosan ki volt akadva. Az este hátralévő részében bement az irodájába dolgozni, még arra sem állt meg, hogy velünk vacsorázzon, ahogy általában szokott. Kijött, hogy olvasson Emmának egy esti mesét, amíg én elmosogattam. Éppen a folyosón jöttem lefelé, amikor hallottam a magas, édes hangját: "Sajnálom, Mr. Landon. Nem akartam megijeszteni."

"Megijesztetted a sz..." - állította meg magát. Lehalkította a hangját. "Nagyon megijesztettél, Emma. Attól féltem, hogy valami történt veled."

"Csak nagyon jó vagyok a rejtőzködésben."

"Tudom. Én pedig általában jó vagyok a megtalálásban, de legközelebb győződjünk meg róla, hogy mindketten benne vagyunk a játékban, oké?"

"Oké!"

"És talán tudok egy jobb helyet szerezni nekünk, ahol játszhatunk. Tudom, hogy ez a lakás nem túl nagy."

"Nem" - értett egyet komolyan. "És a növények sem szeretik." Minden igyekezetünk ellenére a növények, amelyeket a lakberendező helyezett ki a vékony teraszcsíkra, haldokoltak.

Az előszobában elmosolyodtam magamban a leírásán. Aztán kíváncsian billentettem a fejem Landon válaszán.

"Épp most dolgozom rajta. Ígérem."

A takaró zizegett, amikor jó éjt kívánva megölelte. Némán visszaléptem a konyhába, és úgy tettem, mintha egy serpenyőt szárítanék. Hallottam, ahogy becsukódik az ajtaja, és a lépteit a folyosón. Félig azt vártam, hogy visszafordul az irodájába, de ehelyett egészen a nagyszobáig jött.

"Lefeküdt. Csak két történet kellett hozzá."

"Szép munka."

Komolyan gondoltam. Néha háromszor vagy négyszer is kellett ahhoz, hogy ágyban maradjon, és minden egyes alkalommal számtalan történet kellett hozzá. Megfordultam, a mosogatórongyot még mindig a kezemben tartva, hogy meglássam a falnak támaszkodó Landont. A tekintete rám szegeződött, de józan és fókuszálatlan volt. Még mindig a korábbiak miatt ostorozta magát.

"Holnap reggel kellene elmondanunk neki" - mondtam. "Megérdemli, hogy megtudja." Úgy értettem, hogy megérdemli, hogy megtudja. A szülői lét minden megpróbáltatásán görbületi sebességgel ment keresztül.

Landon bólintott, de komor arckifejezése nem oldódott.

Letettem a konyharuhát, és odaléptem hozzá, könnyedén megérintettem a karját. "Jól van, Landon."

Egy pillanatig a kezemre bámult, aztán zöld szemei az enyémre emelkedtek. Élénk, nyugtalanító fényük volt ma este. "Ne tűnjetek el többet a szemem elől."

Elakadt a lélegzetem. "Úgy lesz."

A pillanat elnyúlt közöttünk, miközben a szeme az enyémbe égett. Valami történt benne, valami, amiben nem voltam biztos, hogy jó ötlet. Mégis tehetetlennek éreztem magam, hogy megszakítsam a kapcsolatunkat. Olyan ritkán láttam Landont megrendültnek, sebezhetőnek. Legszívesebben átkaroltam volna, és megvédtem volna. Tette ezt valaha is valaki? Biztos, hogy amikor még kisgyerek volt, az anyja megtette. De most már évtizedek óta ő volt a védelmező. A haza. Az ügyfeleinek. Nekem, és most a lányának.

Gyengédség és vágy söpört végig rajtam. A kezemet felfelé vittem a karján, hogy megsimogassam az arcát. "Jól van" - suttogtam újra. "Mindannyian jól vagyunk, Landon." Lábujjhegyre álltam, és lehúztam a fejét, hogy a homloka az enyémhez simuljon. Hallottam a lélegzetének reszelős, be- és kilégző légzését. Amikor felkaptam a szemem, láttam, hogy az övéi még mindig engem figyelnek.

Elakadt a lélegzetem. Bár próbáltam megnyugtatni, nem éreztem magam teljesen jól ilyen közel hozzá. Olyan volt, mintha egy farkast próbálnék megvigasztalni. Persze, lehet, hogy sebezhető volt, de sosem felejthettem el, hogy még mindig veszélyes lehet.

Ismét laposra süllyedtem, megszakítva a homlokunk kapcsolatát. Elkezdtem elhúzni a kezemet, készen arra, hogy lefoglaljam magam valamivel, bármivel, hogy eltereljem a figyelmünket erről a kényelmetlen meghittségről.

Mielőtt azonban megtehettem volna, Landon keze felfelé lőtt, és a csuklómat fogta meg. A lélegzetem elakadt, és a szívem megdobbant a mellkasomban. A farkas már nem tűnt sebezhetőnek. Éhesnek tűnt. De a hangja csendes volt, amikor azt mondta: "Ne".

"Mit ne?" Sikerült megkérdeznem.

"Ne húzódj el."

"Landon, nem hiszem..."

De mielőtt befejezhettem volna a mondatot, a szája az enyémre tapadt. Éhesen, ahogy a szemei is. Forró. Követelőző. Ismerős.

Teljesítettem a követelését, mielőtt esélyt adtam volna magamnak, hogy jobban meggondoljam, szétnyitottam az ajkaimat, és összeértem a nyelve az enyémmel. A csók elmélyült, a világ elsötétült, ahogy a szekrényekhez szorított, és kifosztotta a számat, a feje eltakarta a fényt. A karjaimat a nyaka köré fonta, még közelebb húzva magamhoz, tehetetlenül nyomódtam hozzá, még akkor is, ha egy vonalban voltunk egymással.

Nem tudom, meddig maradtunk így, egymást falva, miközben a nap teljesen elsüllyedt az ablakon kívül, LA-t a szürkületből teljes sötétségbe taszítva. Amikor Landon végül elhúzódott, akár percek is eltelhettek volna, de akár órák is lehettek volna. Homályosnak és a valóságtól elszakadtnak éreztem magam, és a vállát rángattam, szótlanul próbáltam elmondani neki, hogy nem szeretnék időt az újraegyesülésre.

"Ez nem jó ötlet" - motyogta Landon, mintha csak magát próbálná meggyőzni.

"Miért nem?" Suttogtam, miközben végigsimítottam a kezemmel a mellkasán. "Már tudjuk, hogy jók vagyunk együtt."

Landon szeme az enyémre villant, és láttam, hogy a védekezése papírvékony. Erő áradt szét bennem. Le tudnám törni őt. Ugyanúgy akart engem, ahogy én őt.

"Mi van Emmával?"

"Alszik."

"Te vagy a gyermekem anyja, Cami. Ezt nem baszhatjuk el."

Landon elszántsága egyre erősebb lett. Pánik járta át a testemet. Nem hagyhattam, hogy elhúzódjon. Most nem.

"Nem fogjuk. Mindketten felnőttek vagyunk. Mindketten tudjuk, hogy mi ez." Összekulcsoltam az ujjaimat a pólója elején, és visszahúztam magamhoz. Ellenállást tanúsított, a kezét a pultra támasztotta a csípőm két oldalán. Nem ért hozzám, de nem is húzódott el tőlem.

"Tényleg?" - kérdezte tesztelve.

"Itt vagyunk összezárva a következő hetekben. Akár... élvezhetnénk is." Közelebb hajoltam, hogy csókot nyomjak a torkának üregére. Éreztem, ahogy a szíve lüktet benne. Újra megcsókoltam, felfelé haladva az állkapcsa karcos aljáig, ahol tudtam, hogy érzékeny.

Végszóra elakadt a lélegzete. A pultot szorította, az ujjbegyei elfehéredtek.

"Szórakozás" - motyogta, zöld szemei résnyire nyíltak.

"Csak móka" - értettem egyet. " Érezd jól magad velem, Landon."

Szinte ki sem tudtam ejteni a szavakat, mielőtt megtört az önuralma. Elengedte a pultot, és lefelé nyúlt, felrántva vékony pólóm szegélyét a fejem fölé. Még arra sem volt időm, hogy örüljek, hogy szexi fehér csipke melltartót vettem fel, mielőtt ügyes ujjai kioldották a hátsó kapcsot, és lehúzták a pántokat.

A melleim szabadon lengtek, és Landon keze azonnal rájuk tapadt, gyúrta és szorította őket, és olyan nyögéseket váltott ki belőlem, amelyeket szinte nem is ismertem fel sajátomnak. Hátradőltem a pultnak, és a padlóra csúsztam volna, ha nem tart meg. Forró száját a mellbimbómra eresztette, én pedig a hajába csavartam az ujjaimat, erősebben rángattam, mint akartam, de képtelen voltam uralkodni magamon. Legszívesebben lerángattam volna a ruháit, és lehúztam volna a csempére.

Még mindig a konyhában voltunk. Bármelyik pillanatban kijöhetett Emma, hogy inni vagy vizet kérjen, vagy egy újabb történetet, vagy valami más ürügyet.

"Landon. Landon." Megpróbáltam hátrahúzni a fejét, de türelmetlenül morgott, és nem törődött velem.

"Landon, nem csinálhatjuk itt."

"Dehogynem."

"Nem, Emma kijöhetne."

A nevének megidézése megtette a hatását. Türelmetlenül Landon kiegyenesedett, és hagyta, hogy behúzzam a hálószobába. Odabent, az ajtó zárva, ismét egymás után nyúltunk. Amilyen gyorsan csak tudtam, kigomboltam az inge gombjait, és a csupasz bőrömet az övéhez akartam nyomni. Régen volt már, hogy így megérintettem, de a kezem emlékezett a teste intim tájára. A mellkasának kemény paneljei, a ropogós, sötét szőrzet vonala, amely a derékszíjába torkollott. Lenyomtam a válláról az ingét, a bőr és az izmok széles kiterjedése olyan ismerős volt számomra, mint a saját testem.

Ő is emlékezett az enyémre. Egyik keze ösztönösen a hátam tövéhez simult, és magához szorított. A másik keze a hajamba gabalyodott, finoman oldalra húzta a fejemet, és felfedte a nyakam oldalát. A hideg futott végig a gerincemen, amikor az ajkai megtalálták a váll és a torok találkozásának ívét, először gyengéden csókoltak, majd lakmároztak.

Érzés támadta meg a testemet, a térdeim kocsonyássá váltak. Átkaroltam a nyakát, nem tudtam, hogy közelebb húzzam-e magamhoz, vagy visszalökjem, hogy levegőhöz jussak. A döntés azonban nem az én dolgom volt. Landon ugyanolyan könnyedén vette át az irányítást felettem, mint eddig bármikor. Az ajkai tüzes ösvényt futottak végig a torkomon, mielőtt feljött volna, hogy visszaszerezze a számat.

"Várj" - suttogtam hirtelen. "A függönyök nyitva vannak."

Landon visszahúzódott, ellenőrizve, hogy viccelek-e. Amikor látta, hogy nem, hitetlenkedve felnevetett. "Cami, harminc emelettel feljebb vagyunk. Mit gondolsz, ki fog meglátni minket?"

Odakint senki, be kellett ismernem. Nem néztünk ki más épületekre. Szeretkezhettünk - és szeretkeztünk is - közvetlenül az üvegnek támaszkodva anélkül, hogy bárkinek is feltűnést keltettünk volna. De én valamiért teljesen elzárva akartam érezni magam a világtól. Még Landon magányos erődjében is éreztem, hogy valaki jeges ujjakkal kíváncsiskodik az életemben. Valaki, aki gyűlölt engem és az egész családomat, beleértve a lányomat is.

Landon mellettem volt, amikor elhúztam az utolsó függönyt, és visszahúzott magához. Levette rólam a farmernadrágot és a selyem bugyit, így meztelenül maradtam neki, a combom a gyapjúnadrágjához nyomódott. Éreztem, ahogy a farka keményen feszül az anyagnak. Kicsúsztam a szorításából, térdre ereszkedtem előtte, és kigomboltam a cipzárját. Kemény hosszúsága szabadon pattant, ahogy lehúztam a nadrágját, és a nyelvemmel megtaláltam a hegyét.

Fölöttem felnyögött, és a keze lefelé nyúlt, hogy belegabalyodjon a hajamba. Először a farkának a feje körül nyalogattam, szándékosan kínozva, mielőtt előrébb léptem, és a számba vettem. Ujjai megfeszültek, ahogy fel-le jártam a szárán. A melleim a lábához simultak, az érintkezés feszes csúcsokká ingerelte a mellbimbóimat. Egyik kezével elengedte a hajamat, hogy megragadja őket, megszorítva és zihálásra késztetve a farkát. Még mohóbban szívtam, szinte összefüggéstelenül a kéjtől.

"Nem tudok várni" - őrlődött, és hirtelen felhúzott az ágy felé, egyik kezének ujjai még mindig szoros szorításban tartották a hajamat, mint egy lófarkat. Előre lökött, én pedig négykézláb másztam az ágyára, és tágra nyílt, éhes szemekkel néztem vissza a vállam fölött. Túl sötét volt ahhoz, hogy sokat kivehessek, de láttam az erős, uralkodó alakját közvetlenül mögöttem. Mögém helyezkedett, térdei a vádlim közé szorultak, és ekkor éreztem a bejáratomnál a farkának nagy dudorát. Ráhátráltam, és éreztem, ahogy lassan, gyönyörűen felhasít.

"Bassza meg" - suttogta fölöttem keményen Landon. "Hiányzott, hogy megdugjalak". Lassan elkezdett előre-hátra mozogni, hagyta, hogy újra hozzászokjak a körméretéhez.

Próbáltam elmondani neki, hogy nekem is hiányzott, de csak könyörgések jöttek ki belőle. Gyorsabban, többet, keményebben.

Landon azonban nem volt hajlandó sietni. A saját tempójában ringatott belém, betöltött, majd visszahúzódott, amíg majdnem üres és kétségbeesett nem lettem. Minden egyes merüléssel és visszahúzódással végighúzta a csiklóm érzékeny csücskét, amíg az arcomat a párnába kellett temetnem, hogy a nyögéseim ne váljanak sikolyokká. Körbe nyúlt, és megcsípte a mellbimbóimat, ahogy emlékezett rá, hogy szeretem, miközben ki-be mozgott.

A nyomás egyre nőtt a testemben, egyre mélyebbre és mélyebbre taszított a sötét extázisba, amíg egyszer csak el nem jutottam a csúcsra, a gyönyör hullámai végigsöpörtek rajtam, és megrázottan hagytak maguk után. Csak ekkor fokozta Landon a tempót, egyre mélyebbre és keményebbre merült, és visszarántott a csúcsra. Ujjaimat a lepedőbe csomóztam, de hirtelen visszahúzódott, és megfordított.

"Látni akarlak" - dörmögte, és a testemet az övével borította be, miközben visszacsúszott belém. "Látni akarom az arcodat, amikor elélvezel a farkamon." Az ujjaink összefonódtak, a nyelvek csavarodtak, a szánk összezárult, ahogy egymáshoz simultunk. A kábult, jóllakott érzés, amit a csúcspontom után olyan rövid ideig éreztem, már csak távoli emlék volt, ahogy ő visszahajtott a határra.

A csókok között Landon sötét, mocskos dolgokat suttogott a fülembe, én pedig válaszoltam, de visszanézve fogalmam sem volt, mit mondtam. Ha egyáltalán összefüggő voltam. Úgy éreztem magam, mint egy kitett ideg, csupa érzés és érzelem. Csak annyit tudtam, hogy jobban akartam őt, mint bármit eddig életemben, és hogy most, legalábbis ebben a pillanatban, az enyém volt. A jövő már nem számított. A múlt lényegtelen volt. Szúrásról-szúrásra találkoztam vele, lábaimat az övéi köré tekertem, és megpróbáltam még mélyebbre vinni.

Szinte már nem is akartam újra a csúcsra jutni, mert örökké így akartam érezni, de nem tehettem róla. Egy második csúcspont tépett végig rajtam, és megrázott. Éreztem, ahogy egyszer megrándul, majd megdermed, ujjai az enyémek köré szorultak, miközben kiürült belém, majd a szája az enyémre ereszkedett, lágyabban és édesebben, mint korábban.

"Látod?" Sikerült suttognom. "Jó ötlet volt."

Landon halkan felnevetett, miközben óvatosan oldalra gurult, és magához húzott, nedves testünk összeolvadt. "Igazad volt" - motyogta a fülembe, átölelt, és melegen tartott. "Teljesen igazad volt."