Natasha L. Black - Second Chance Lover - 20. fejezet

 


20



CAMI


Annyira jól éreztem magam Lilivel és Con-nal, hogy szinte nem is akartam, hogy vége legyen az éjszakának. Olyan régen volt már, hogy csak ültem a barátaimmal és nevettem. De még régebb óta nem ültem egy férfi mellett, és annyira akartam őt, hogy nem számított, mennyire jól érzem magam, el akartam tűnni. Egyedül akartam lenni vele.

Ahogy az elmúlt három évben is, Emma volt a döntő tényező abban, hogy mikor ér véget az éjszaka. Boldogan figyelte Bluey-t odabent, amikor hirtelen kint volt, a szeme vörös kerettel, az alsó ajkát duzzogva kidugva. Fagyit akart. Meglátott egy korsónyit Con és Lily hűtőszekrényének üvegajtón keresztül. Most is azt akart.

"Ó, ez ismerősnek tűnik" - mondta Con, miközben elkezdett hisztizni.

"Halley és a fánkolvadás" - értett egyet Landon, és mindketten komor pillantásokat váltottak, mint a haverok, akik egy különösen borzalmas háborús történetre emlékeznek.

"Általában nem szokott ilyet csinálni." Kissé tanácstalanul a karjaimba vettem Emmát. Még a fagylaltot sem szerette annyira.

"Halley hisztijei új szinteket értek el, amikor négyéves lett" - mondta Con. "Az ötödik születésnapja előtt tetőzött, de drámai maradt."

Landon elvette tőlem Emmát, és a fülébe mormolt valamit, amit nem értettem. Valamit, amitől lecsendesedett és felvidult. Valamit, amiről gyanítottam, hogy megvesztegetés. Bár még csak nem is tudtam úgy tenni, mintha rosszalló lennék. Akkor nem, amikor láttam, hogy a karjai még szorosabban fonódnak a nyaka köré, és a nyűgös, elcsigázott arca megenyhül. Megköszöntem Connak és Lilynek a vacsorát, és azt mondtam nekik, remélem, komolyan gondolták, amikor azt mondták, hogy bármikor visszajöhetnek.

"Persze" - mondta Lily azonnal. "A baba miatt nem nagyon mozdulok ki, és Halley az egyetlen barátom a környéken".

"A zaklató miatt én sem mozdulok ki sokat" - mondtam, mire ő felnevetett.

Hazafelé a kocsiban odanyúltam, és megpróbáltam összekulcsolni az ujjaimat Landonéval. Röviden megszorította, aztán a kormányra tette a kezét. Kettő és tíz. Többször is a visszapillantó tükörre siklott a tekintete, ahol tudtam, hogy Emmát látja. A feje az autósülés oldalának dőlt, a mellkasa emelkedett és süllyedt az ötpontos biztonsági öv mögött.

"Jól éreztem magam ma este" - suttogtam, és helyette a combjára tettem a kezem. Az izom megfeszült, és figyelmeztető oldalpillantást küldött felém.

"Semmi vicces dolog, amíg én vezetek, Cami. Értékes szállítmányunk van."

"Azt hiszem, várhatok, amíg hazaérünk."

Újabb oldalpillantás, ezúttal spekulációtól csillogva. "Majd gyorsabban vezetek."

Ő azonban nem tette. Lecsúsztathattam volna a vállamról a pántjaimat, és topless ülhettem volna mellé, és akkor sem ment volna egy mérfölddel sem a megengedett sebességhatár fölött, nem úgy, hogy Emma a hátsó ülésen ült. A szívem fájt az iránta érzett szeretettől - és a türelmetlenségtől vonaglott. Bizonyára képes volt a szokásos öt mérfölddel túllépni a sebességhatárt, amit mindenki megtett, hogy Emmát ágyba vigyük, majd magunkat is az ő ágyába. Alig vártam, hogy becsússzak a hűvös, selymes lepedők közé, és forró, kemény, meztelen testét az enyémhez szorítva találjam.

"Cami" - figyelmeztette Landon ismét, és én elhúztam a kezemet.

"Szeretem a barátaidat" - motyogtam, és próbáltam elterelni a figyelmemet arról, ami ránk várt.

"Ők is szeretnek téged. Con mindig is így volt."

Ezt jó volt hallani. Soha nem éreztem, hogy a barátai mit gondolnak rólam. Nem töltöttünk sok időt együtt. A mai este előtt Con-t Landon másik három legközelebbi barátjával együtt csoportosítottam, és úgy gondoltam rájuk, mint egy férfi monolitra. Mind magas, sikeres, jóképű férfiak, akik idegesítő magabiztossággal mozogtak, és hatalmat sugároztak, mind a tárgyalóteremben, mind pedig - képzeltem - a hálószobában.

Kétségbeesetten kerestem a gondolataimban valami olyan témát, ami eltereli a gondolataimat a hálószobáról. Még tíz percünk volt hátra az útból. Utána még tizenöt-húsz, hogy Emma ágyba bújjon, aztán vissza az alváshoz. És aztán...

"Szeretnélek bemutatni az anyukámnak" - mondta Landon, és ezzel minden hedonista gondolatot kiütött a fejemből.

"Az anyukádnak?" Megismételtem, mintha olyan szót mondott volna, amit nem ismerek.

"Igen" - mondta Landon, és a szája sarka gúnyosan megcsavarodott. "Tudod, nekem is van egy. Nem Zeusz fejéből pattantam ki, teljes alakban."

"Nem vagy római isten?" Meglepetést színleltem, hogy leplezzem, hogy megdöbbentett. Olyan ritkán említette az anyját, amikor együtt voltunk, hogy azt feltételeztem, elhidegültek egymástól.

Landon befordult az utcába, amely az épületéhez vezetett. "Szeretném, ha megismerné Emmát. Már lemondott arról, hogy unokákat adjak neki."

Unokákat. Emma ennek a nőnek az unokája volt. Megkíméltem egy gondolatot az anyámra, akiről gyanítottam, hogy titokban imádott Emma egyetlen nagymamája lenni. Sosem szerette a versengést.

"Persze" - motyogtam.

"És szeretném, ha ő is megismerkedne veled" - mondta Landon fapofával.

Feltételeztem, hogy Emmával együtt találkozom vele, de most rájöttem, hogy ez újabb bonyodalmakkal jár. Az ő kapcsolata Emmával egyértelmű volt, de mi voltam én Landon anyjával? Bonyolult volt, mert nem tudtam, mi vagyok én Landonnak. A barátnőjeként mutatna be, vagy egyszerűen Emma anyjaként?

Rajtakapott, hogy őt bámulom, és felvonta egy sötét szemöldökét. "Ez így rendben van?"

"Persze, csak... hogyan fogsz bemutatni?"

"Gondoltam, a neveddel kezdem" - mondta Landon. Behajtottunk a jól kivilágított garázsba, ahol láttam az arcán a halvány szórakozást.

"És aztán?" Kérdeztem.

A szórakozottság elhalványult. Tűnődő pillantást vetett rám. "Hogyan akarod, hogy bemutassalak?"

"Nem vagyok benne biztos" - motyogtam. Behajtottunk a magángarázsába, ahonnan egy lift egyenesen az emeletére vitt minket. Olyan biztonságos volt, amennyire csak lehetett, de még mindig idegesen néztem körül, amikor kiszálltam. A tér elég széles volt ahhoz, hogy öt autó is elférjen benne. Landon másik két autója is ott volt, és nem tudtam megállni, hogy ne sétáljak oda, hogy megbizonyosodjak róla, nem rejtőzik-e valaki a másik oldalon.

"Itt kamerák vannak" - mondta Landon, miközben kiszállt a kocsiból. A mennyezetre mutatott, ahol láttam, hogy minden sarokból egy-egy kamera szögell lefelé. "Az embereim szemmel tartják őket. Itt biztonságban vagy, Cami."

Emma nem ébredt fel teljesen, amikor kiszállt, csak átültette a lecsüngő fejét a kocsiülésből a vállára. A haja a csukott szemébe hullott, és az egyik karja alatt még mindig a babáját tartotta. "Azt hiszem, bemutatkozhatnék csak úgy, mint Emma anyukája" - suttogtam, miközben beszálltunk a liftbe.

"Ha ezt akarod." Landon hangja semleges volt.

Meg akartam kérdezni, hogy ezt akarja-e, de nem volt rá időm. A lift felrepített minket az emeletére, aztán elterelte a figyelmünket az Emma ágyba vitelének hosszadalmas, elhúzódó folyamata. Teljesen felébredt, amikor fogat kellett mosnia, és dührohamot kapott, amikor nem nézhetett tévét.

"Késő van, kicsim" - mondtam megnyugtatóan. "Menj az ágyba. Holnap majd nézhetünk tévét."

De nem lehetett vele érvelni. Nem akart mesét, nem akarta hallani a Csillogj, csillogj, kiscsillagot. Bluey-t akarta, és most akarta. Csalódottan fújtam ki a levegőt, és félig azt kívántam, bárcsak ne ragaszkodtam volna ahhoz, hogy megmossa a fogát. A Landonnal folytatott félbehagyott beszélgetés nyomasztott.

Landon látta az arcom, és azt mondta: "Hadd próbáljam meg én".

Tétováztam. Emmával mindig én csináltam a nehezebb részt, és Landon csinálta a szórakoztatót. Furcsán éreztem magam, amikor elhagytam a szobát, és hagytam, hogy átvegye az irányítást.

"Bízz bennem" - mondta halkan.

Ezzel nem tudtam vitatkozni. Bár nehéz volt, megcsókoltam Emma feje búbját, és azt mondtam: "Jó éjt, kicsim".

Megdöbbenve figyelte, ahogy hátrálok ki az ajtón.

Még mielőtt a folyosó végére értem volna, hallottam, hogy kiválasztja, melyik könyvet olvassa fel neki Landon, a hangjában nyoma sem volt a könnyeknek.

Amikor Landon néhány perccel később kijött a nappaliba, halkan tapsoltam. Gúnyos meghajlásra hajtotta le a fejét, majd felemelte a tekintetét, hogy felmérje az arcom. "Ez újdonság számunkra" - mondta halkan, kimondva a nyilvánvalót.

Bólintottam, még mindig bizonytalanul, hogy mit gondoljak erről. "Ez jó" - mondtam lassan. "Csak..."

"Új."

Ismét bólintottam. "Mindig is én voltam az, aki intézte vele a dolgokat. A jót és a rosszat. Az, hogy van egy társam, az egy átállás lesz."

"Nem kell mondanod, milyen nehéz delegálni." Landon átment a szobán, és átkarolt. "Te mondd meg, ha túllépem a hatáskörömet. Én megmondom, mikor kell visszalépned. Majd kitalálunk valamit."

Átkaroltam a nyakát, hátrahajtottam a fejem, hogy a szememet az arcán tartsam. "Szerintem jó társszülők leszünk. Amit egyébként, gondolom, anyukádnak is így mutathatnál be."

"Mint a társszülőm?" Landon felvonta a szemöldökét. "Persze. Vagy hívhatnálak egyszerűen annak, ami vagy."

" Vagyis?" Lélegzetvisszafojtva vártam.

Landon szeme elsötétült, ahogy lenézett rám. "Fontos."

"Mert én vagyok a gyermeked anyja?"

"Nem csak emiatt."

Lélegzetvisszafojtva vártam.

"Aggódom, hogy szükségem lesz rád" - motyogta Landon, miközben rám bámult. "Melyik szó foglalja ezt össze?"

Nem tudtam, de ugyanezt éreztem. Minden egyes nappal, amit Landonnal együtt töltöttünk, ő egyre inkább szerves részemmé vált. Nemcsak azért, mert ő akkor is tudta kezelni Emma változó kisgyerekes hangulatát, amikor én nem, hanem mert egyre jobban törődtem vele. A barát túlságosan leegyszerűsítő szó arra, amit jelentett nekem. Ő volt Emma apja, a szeretőm, a védelmezőnk. Szerettem őt, még akkor is, ha tudtam, hogy ezzel összetörhetem a szívemet.

Szavakba akartam önteni az érzéseimet, de valami visszatartott. Mi van, ha az Emma iránti szeretete színezte azt, ahogyan ő látott engem? Vajon akkor is olyan fontosnak és szükségesnek érezném magam, ha csak magamat hoztam volna vissza Los Angelesbe - ha nem én lennék a dédelgetett lányának az anyja? Szerettem volna így gondolni, de nem voltam benne biztos.

Ezért ahelyett, hogy elmondtam volna neki, megmutattam neki. Lehúztam az arcát az enyémhez, és az összes ki nem mondott szerelmet és felgyülemlett szenvedélyt beleöntöttem a csókba. Landon gyorsan válaszolt, és lefelé nyúlt, hogy a ruhám vékony anyagát a csípőmig feltekerje. Lecsúsztattam a kezemet kettőnk közé, és az inge gombjain dolgoztam, miközben ő a kanapénak támasztott.

A függönyök nyitva voltak, de ezúttal nem kértem, hogy húzza be őket.

Ezúttal biztonságban éreztem magam.