Natasha L. Black - Second Chance Lover - 21. fejezet

 


21



LANDON


Lassan akartam haladni, de a kezei most már a derekam körül voltak, és kirángatta az ingemet a nadrágomból. Vékony, hűvös ujjai az anyag és a hátam közé csúsztak, és éreztem, ahogy körmei könnyedén végigkarcolják a bőrömet. A fájdalom és a gyönyör erotikus egymásmellettisége egyenesen az ágyékomig hatolt, és le kellett küzdenem a késztetést, hogy ne nyomjam le a szőnyegre, és ne döngöljem belé. Valószínűleg előbb-utóbb elpattannék, de egyelőre érezni akartam őt.

A ruha, amit viselt, puha volt, de semmi sem volt a meleg bőréhez képest. A fejére húztam, összeborzolva a haját. A hossza a válla fölé hullámzott, és a holdfényben a csupasz melleire hullámzott. Félrelöktem a sötét fürtöket, és a szám kiszáradt a hús bőséges duzzadásától.

"Gyönyörű vagy" - suttogtam rekedten. Ezt nem mondtam neki elég gyakran. Lenyűgöző volt, ruhában és ruha nélkül is. Nem csak a gyönyörű testének domborulatai és ívei, vagy a telt, duzzadó ajkai, vagy az átkozott haja, ami folyton hátracsúszott, hogy eltakarja a mellei látványát. Ez volt minden. A mosolyának kedvessége, a kedvesség a szemében. Most félig csukva voltak, a lélegzete egyenetlenül jött a szétnyílt ajkakon keresztül. A puszta tény, hogy kihordta és megszülte a gyermekemet.

Végigsimítottam a hüvelykujjammal az alsó ajkán, mire ő a szájába vette, nyelvével körbeforgatta az ujját. Hátát a párnákhoz szorítottam, követtem őt lefelé, meleg, meztelen testét az enyémmel betakarva. A combjai között voltam, de még nem álltam készen arra, hogy belé hatoljak. Tudtam, hogy túl hamar vége lenne, ha megteszem.

Cami szemei most már erősen hunyorogtak a kéjtől, és a szája néma zihálásra nyílt, amikor az ujjamat a csúszós ráncai közé csúsztattam. A teste a kezemnek domborodott, ahogy elkezdtem ki-be pumpálni. Izmai megfeszültek és elernyedtek az ujjaim körül, lélegzete gyorsabban és hangosabban jött a fülembe. Ő is ugyanolyan kész lehetett, mint én, mert gyorsan elélvezett, ujjai karmokat formáltak a hátamban, szája néma sikolyra nyílt, amit a vállamba nyomott, hogy elnyomja.

Néhány pillanatig egymásba zárva maradtunk, az orgazmusa átjárta, az enyém pedig egyre erősödött, pedig még bele sem hatoltam.

Végül a feje visszahanyatlott a kanapén összegyűlt sötét hajfelhőbe. Elmosolyodott, lustán és elégedetten. "Nos, ideje lefeküdni" - motyogta, torokhangú nevetéssel a hangjában.

"Még nem egészen."

Küzdöttem a késztetéssel, hogy belé nyomuljak, és gyorsan kielégítsem magam, és majdnem elvesztettem a csatát. Hajlékony volt alattam, több mint készséges, de el akartam veszni benne anélkül, hogy aggódnék a lányunk bejövetele miatt. Az Emmára való tévelygő gondolat elég volt ahhoz, hogy felálljak a kanapéról. Magamhoz húztam Cami-t, és félig felemeltem, hátrafelé sétáltam vele a folyosón, majd a hálószoba ajtaján át. Tartottam őt, a szánk összeolvadt, amíg a térde az ágynak nem ütközött, és mindketten le nem zuhantunk rá.

A zuhanásban Cami átvetette egyik hosszú lábát rajtam, és fölém emelkedett. Hozzá nyúltam, végigjártam a derekának íveit, egészen a melleinek bőséges domborulatáig. Térdre emelkedett, és meleg, nedves nyílásával ingerelte a farkam hegyét. Minden fegyelmemre szükségem volt, hogy ne lökjem felfelé és ne szúrjam fel. Cami szeme felcsillant, látva, hogy milyen erőfeszítésembe került, hogy uralkodjak magamon. Kínzó lassúsággal ereszkedett lefelé, beburkolva a száramat.

Kezem a derekára ereszkedett, és várakozva megfeszült. Vonaglani kezdett felettem, kínzó lassúsággal emelkedett fel és le. Minden egyes mozdulata gyönyörhullámokat küldött a testembe. Összeszorítottam a szemem, és összeszorítottam az állkapcsomat. Ha továbbra is így kínoz, össze fogok törni. És amikor ez megtörténik, nem tudtam, hogy magamhoz veszem-e az irányítást, vagy elveszítem.

Cami a kézfejével végigsimított a feszült arcomon, majd végigsimított a mellkasomon, a mellbimbóimon. "Tetszik ez neked?" - incselkedett.

"Azt hiszem, megölsz."

Nevetett, és újra megszorította a farkamat, miközben izmai megfeszültek, hogy fel-le csússzanak. Mielőtt sikerült volna, az önuralmam utolsó maradványai is elpattantak. Keményen megragadtam a derekát, hogy stabilan tartsam, és elkezdtem felfelé csapódni benne. Cami zihált, mellei vadul ugráltak a lökéseim erejétől. Körmei a mellkasom bőrén kaparásztak, mielőtt megragadtam a kezét, és összekulcsoltam az ujjainkat.

A látásom elmosódott, de láttam, hogy a feje hátradőlt. Hosszú, sötét hajának végei éppen a combom felett táncoltak, melleinek csúcsai a plafon felé mutattak. Közel volt, de még nem volt ott. Elengedve az egyik kezét, leértem oda, ahol összeértünk, és megpiszkáltam a csiklóját, miközben folytattam a pumpálást felfelé a lányba.

Cami megrázkódott, amikor második orgazmusának elektromos árama végigrobogott a testén. Felkiáltott, képtelen volt elnyomni a hangot, majd előrebukott, mellei az arcomra lógtak. Egyik kezemet a hátán felfelé vittem, hogy szorosan tartsam, és a számba vettem az egyiket. Távolról hálát adtam, hogy az ágyam háttal álló fala az Emma hálószobájával ellentétes oldalon volt, mert a fejtámla a testünk ritmusával a falnak dobbant, miközben közeledtem a saját csúcspontomhoz.

Cami csont nélkül feküdt a karjaimban, teste remegett a lökéseim erejétől. Még egyszer, még kétszer belécsaptam, majd éreztem, hogy egy erőteljes hullám hasít belém, ahogy kiürültem benne.

Miközben ezt tettem, hallottam, ahogy újra és újra a fülembe mormol valamit. Nem tudtam kivenni, túl hangos volt a fülemben a morajlás. Utána átkaroltam, magamhoz szorítottam, és elaludtam.

Az elégedettség és az álom közötti homályos helyen újra hallottam.

Szeretlek.


* * *

"Szia, Landon - mondta Con asszisztense, Maureen, amikor beléptem. "Várja magát?"

"Soha nem szoktam" - mondta Con a kaputelefonon keresztül. Látott engem, mert volt ez az abszurd üvegfalú irodája. A nyitott és zárt alaprajz furcsa keveréke. Visszaindultam, és beengedtem magam, úgy éreztem, mintha egy akváriumban lennék. Sehol sem tudtam volna úgy állni, hogy háttal álljak a szilárd falnak. Még ennyi év szolgálat után is megfeszültek a vállaim. Később a nyakamban is éreztem volna.

" Foglalj helyet" - mondta Con, és a fejét az íróasztalával szemben álló két szék felé biccentette. Túl jól ismert ahhoz, hogy meglepődjön, amikor állva maradtam. "Jó volt, hogy átjöttél a múltkor este. Lily nagyon kedvelte Camit."

"Cami is kedveli őt" - mondtam, és körbepillantottam. Con irodája egy biztonsági rémálom volt, amit már számtalanszor említettem neki. Ő is Cami hullámhosszán volt, amikor a növényekről volt szó. Tizenötöt számoltam, ami több volt, mint amikor legutóbb itt jártam.

"A fikusz leülte a maga idejét" - mondta Con.

Figyelmen kívül hagytam a szórakozott vigyorát. "Az esküvőddel kapcsolatban. Milyen lesz a biztonság?"

Con lassan megrázta a fejét, a szórakozottsága hitetlenkedéssé változott. "Komolyan mondod?"

"Igen, kurvára komolyan gondolom. Szeretném elhozni őt, de..." Szakítottam félbe, az állkapcsom összeszorult. Senkinek sem beszéltem arról, hogy mi történt Cami családjával. Még a legközelebbi barátaimnak sem.

Con rám meredt. Tudta, hogy valami nincs rendben. Óvatos voltam, de bármennyire is viccelődött ő és a többi barátunk, nem voltam őrült. Bár nem terveztem, hogy megmagyarázom, mindent összefoglaltam neki.

Amikor végeztem, Con halkan füttyentett egyet. "Konkrétan Emmát nevezte meg?"

Bólintottam, az állkapcsom még mindig annyira feszült volt, hogy fájt. Az események újbóli felidézése erőszakos érzéseket keltett bennem, de nem volt semmi, amin levezethettem volna. A Los Angeles-i rendőrség és a saját forrásaim még mindig üres kézzel szolgáltak. Ilyen közel voltam ahhoz, hogy sötét ösvényekre lépjek, hogy több információhoz jussak.

"Oké, most már értem, miért kérdezed." Con elgondolkodva végigsúrolta a kezét az arcán. "Nincs sok mindenünk" - ismerte el. "De senki sem tud róla. A vendéglista kicsi, az összes eladó aláírta a titoktartási nyilatkozatot, és Corberon nem éppen egy paparazzi-felkapott hely."

Az ablakhoz sétáltam, és elgondolkodtam. Plusz pont volt, hogy Con és Lily egy kis, privát horvátországi üdülőhelyen házasodnak össze. Ha olyan helyen lett volna, mint a Calamigos Ranch, semmiképp sem tudtam volna elvinni Emmát és Camit.

"Mi lenne, ha hoznál néhányat a csapatodból?" Con felajánlotta.

"Az segítene" - mondtam, és vonakodva hálálkodtam neki az ajánlatért. "Ha biztos vagy benne, hogy van hely."

"Ha nincs, kirúgom Garrett-et az esküvőről."

Nevettem, de a szívem nem volt benne. Con, aki érezte, hogy sok minden jár a fejemben, megpróbált meggyőzni, hogy ebédeljünk együtt vele és Dominic-kal. Én azonban türelmetlenül vágytam vissza Emmához és Camihez, így visszautasítottam.

"Oké" - mondta Con, feladva. "Akkor azt hiszem, Horvátországban találkozunk."

Az esküvője három hét múlva volt, de ő és Lily korábban mentek le, hogy náluk töltsenek egy kis időt, és hagyják, hogy a kislányuk hozzászokjon az időeltolódáshoz.

"Ott találkozunk" - egyeztem bele.

"Te, Emma, Cami és Los Angeles két legjobbja" - mondta Con, felmérve a reakciómat.

"Három", javítottam ki. Ötöt szerettem volna, de még én is tudtam, hogy ez túlzás.

"Három lesz." Con kikísért, majd az ellenkező irányba indult, hogy találkozzon Dominic-kal.

Rekordidő alatt értem vissza a városrészembe. Nem aggódtam - nem az épület biztonsága és az Elynával és Roberttel érkező védelmi tiszt miatt -, csak vissza akartam jutni hozzájuk. Annyi időt töltöttem Emmával és Camival, hogy szinte furcsa volt nélkülük kint lenni. A hátsó ülésen senki sem ropogtatta a vegetáriánus szívószálat. Cami nem volt mellettem, nem kommentálta mindazt, ami az elmúlt években megváltozott, és nem húzott elő a táskájából végtelen mennyiségű gyerekszórakoztató szart.

Nevetést hallottam az ajtón keresztül, amikor kiszálltam a liftből. Belépve láttam, hogy egy játéktábla köré gyűltek. Egérfogó, ahogy kinézett.

"Ki nyer?" Kérdeztem, odasétáltam, hogy megsimogassam Emma haját.

"Én" - mondta Elyna vidáman, de a tekintete hűvös és értékelő volt. Robert arcán apró homlokráncolás ült ki.

Camira néztem, hogy magyarázatot várjak, de ő Emmára mosolygott, látszólag mit sem sejtve a hidegségről, ami a belépésemkor rám telepedett. Valamiért azonban az volt az érzésem, hogy inkább figyelmen kívül hagyja, minthogy nem tudna róla. Reméltem, hogy ez azt jelenti, hogy később tervezi megmagyarázni, és nem kell majd kihúznom belőle. "Emma jön fel hátulról" - mondta. "Igaz, Em?"

"Igen!"

Miután Elyna és Robert elmentek, a védelmi tisztjük vezetésével, félrehívtam Camit. "Mi volt ez az egész?"

"Mi volt micsoda?" - kérdezte a fejét billegtetve, és mindenben a rejtélyesség látszatát keltve. Szóval mégiscsak ki kellett rángatnom belőle.

"Elyna és Robert" - mondtam komoran. "Jégszoborrá változtak, amikor beléptem."

"Tényleg?" A tekintete kitérően elkerekedett.

Körülnéztem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy a lányunk nincs hallótávolságban. Emma bement a szobájába, hogy elcsendesedjen, de volt egy olyan szokása, hogy visszaugrott. Amikor nem láttam őt, megkeményítettem a hangomat. "Cami, tudod, hogy kurvára megtették. Ne játszadozz velem!"

Kifújta a levegőt. "Ugyan már, Landon. Tudod, hogy miért. Azt hiszik, hibát követek el, ha újra összejövök veled."

Tanulmányoztam őt. Jól hangzott. Őszintének tűnt. De éreztem, hogy van még valami más is. Valami, amit nem mondott el nekem. "Mi más?" Kérdeztem.

Cami a nyakam köré csúsztatta a karját, és megcsókolta a torkom üregét. "Azt hiszik, hogy túl öreg vagy hozzám."

"Az vagyok" - mondtam, és a karjaim ösztönösen átkarolták őt.

"Azt hiszik, hogy soha nem fogsz boldoggá tenni."

"Nem foglak."

"Nem tudom. Én most elég boldog vagyok veled." A fogai a torkom érzékeny bőrét súrolták. Az ajkai megtalálták az állkapcsomat. "Te most nem vagy boldog velem?"

Nem mondtam semmit. Féltem, hogy ha kinyitom a számat, talán kiderül az igazság.

Hogy mindig is boldog voltam vele.


* * *

Később, amikor az ágyban feküdtünk, a fejét a vállamra hajtva, rájöttem, hogy elfelejtettem neki beszélni Con esküvőjéről.

"Emlékszel arra a nyaralásra, amiről azt mondtad, hogy el kéne mennünk?" Kérdeztem, miközben a hajvégével játszottam. Egy hosszú tincset az ujjam köré tekertem, és letekertem.

"Mhmm", mondta álmosan.

"Mit gondolsz Horvátországról?"

Felemelte a fejét, és megfordult, hogy felnézzen rám. "Meglátogatni a nagyszüleidet?"

Meglepett, hogy emlékezett rá, hogy a családom Zadarból származik, és a nagyapám még mindig ott élt a második feleségével. A nagymamám majdnem tíz éve hunyt el, és azóta nem jártam ott. Nem volt szándékos, csak túlságosan elfoglalt voltam, mióta a cégem elindult.

"Nem, Con és Lily esküvőjére. Először Zaprešićbe mennénk, de utána mehetnénk Zadarba is". Megfontoltam a dolgot. Jó lenne újra látni az öreget. Bemutathatnám őt Emmának. Bár még mindig nem mutattam be őt anyámnak, és pokolian nagy lenne a pokol, ha elrontanám a rendet.

"Szerinted biztonságos lenne?"

"Nem javasolnám, ha nem így lenne."

Cami rám vigyorgott. "Hány védelmi tisztet beszéltél rá Conra, hogy befogadjon?"

"Hármat" - vallottam be.

Cami hangosan felnevetett, majd meglepetésemre felemelkedett, és gyengéden megcsókolt. "Szívesen elmennék. Ez lesz az első közös nyaralásunk."


* * *

Másnap elintéztem a horvátországi utazást. Néhány nappal az esküvő előtt repülnénk Zaprešićbe, majd másnap Zadarba, hogy néhány napot a nagyapámnál töltsünk. Cami és Emma még sosem jártak ott, és szerettem volna megmutatni nekik az ország egy részét. De előbb el kellett intéznem a találkozót anyámmal.

Összeszorítottam a fogaimat, amikor felhívtam. Soha nem veszekedtünk, pontosan. Csak soha nem volt bennünk semmi közös. Mindent megtettem, amit ő megtiltott, és egy vagyont kerestem vele. Nem tudom, mi bosszantotta jobban.

Amikor felvette a telefont, a lehető leggyorsabban és klinikailag végigvezettem rajta az elmúlt hónap eseményeit. Úgy gondoltam, ez a legjobb módja a dolognak, mivel egyikünk sem szeretett csevegni vagy kerülgetni a forró kását. Azzal fejeztem be: "Ha holnap vagy kedden ráérsz, gyere el vacsorázni, és találkozz vele. Szerdán repülünk Horvátországba".

Csend.

Eltartottam a telefont a fülemtől, és elkomorultam. "Anya?"

"Itt vagyok." A hangja halkan és távolról szólt.

Visszatettem a telefont a fülemhez, és megpróbáltam visszatartani a türelmetlenséget, hogy ne sűrűsödjön a hangomban. "Mit gondolsz a vacsoráról? El tudsz jönni?"

"Igen, Landon. Azt hiszem, tudok időt szakítani a sűrű időbeosztásomban, hogy találkozhassak az unokámmal. Holnap eljövök." Bár a kagyló közvetlenül a fülem mellett volt, a hangja még mindig távolinak hangzott.

"Remek" - mondtam, és nem törődtem vele. "Majd főzünk."

"Ne fáradjatok."

Minden fegyelemre szükségem volt, amit az elmúlt húsz év alatt kifejlesztettem, hogy ne ugassam meg őt frusztráltan. Vele szemben nem lehetett nyerni. Ha házi kosztot ettünk, azt mondta, hogy nem kellett volna fáradnunk. Ha étteremben rendeltünk, megpróbálta megúszni, hogy étkezés helyett salátát vagy előételt rendeljen, és aztán ragaszkodott ahhoz, hogy ő maga fizesse ki az adagját.

"Majd mi főzünk" - ismételtem meg határozottan. "Gyere át hatra."

Letettem a telefont, mielőtt bármit is mondhatott volna a csúcsforgalomról. Anyám nyugdíjas volt, bár hetente néhány napot még mindig helyettesített a helyi középiskolában. Fogalmam sem volt, hogy azért, mert szüksége volt a pénzre, vagy azért, mert nem. Kételkedtem benne. Megvolt a nyugdíja és a társadalombiztosítása. Mindig is takarékos volt, és még mindig abban a kis, kétszobás városi házban lakott, ahová apám eltűnésekor költöztünk. Mégis, tudtam, hogy én lennék az utolsó, aki megtudná, ha tényleg pénzre lenne szüksége. Az évek során igyekeztem bőven adni neki - nem azért, mert úgy gondoltam, hogy szüksége van rá, hanem mert azt akartam, hogy legyen neki. Visszautasította, akárcsak a házat, amit megpróbáltam megvenni neki. Emma talán az egyetlen dolog, amit felnőtt koromban adni tudtam neki, amit nem utasított el.

Másnap este eljött vacsorázni, és azon tűnődtem, hogy talán tévedtem. Talán el fogja utasítani a saját unokáját. Biztosan nem volt szerelem első látásra. Ő és Emma az étkezés nagy részében egymást méregették az asztal túloldalán. Cami és én végül egy olyan beszélgetést bábáskodtunk, amelyben Cami arra ösztökélte Emmát, hogy meséljen a nagyinak erről-arról, míg én anyámat válaszra késztettem.

"Ez fájdalmas" - suttogta Cami vacsora után, miközben takarítottunk. Anyámat és Emmát a nappaliba küldtük, remélve, hogy nem csak ülnek csendben és nézik a Mancs őrjáratot.

"Isten hozott a gyerekkoromban" - motyogtam vissza. Az, hogy újra anyámmal vacsorázhattam egy asztalnál, emlékek lavináját hozta vissza. Hányszor ingadoztunk mi ketten az elakadt beszélgetés és a hosszas hallgatás között, amíg felnőttem? Most legalább nem egy kibaszott grillezett sajtot ettem.

Miután elmosogattunk, a konyhában maradtunk, egyikünk sem akart visszatérni a beszélgető bábos szerepébe egy gyanakvó hároméves és egy engedetlen hatvanhárom éves között.

"Figyelj" - suttogta Cami hirtelen, letéve a borát. "Hallod ezt?"

Először csak annyit hallottam, hogy a műsorban a dalmaták felbuzdulnak, hogy megmentsenek egy cicát a fáról. Aztán halk mormogást hallottam a pattogó párbeszédek alatt. Aztán egy magasabb hangú választ. Újabb halk mormogást, majd, hihetetlen, egy kuncogást.

"Jól kijönnek egymással" - suttogta Cami, és odanyúlt, hogy megszorítsa a karomat. "Ó, ennek nagyon örülök."

A mormogás és a kuncogás folytatódott. Cami és én a konyhában maradtunk a borospoharainkkal, féltünk megtörni a varázst, míg végül anyám be nem jött hozzánk.

"Köszönöm a finom vacsorát. Attól tartok, mennem kell" - mondta mereven. "És bizonyára már elmúlt Emma lefekvési ideje."

Egy pillantást vetettem Camira, vajon hallotta-e a kritikus hangot, amely aláhúzta a szavakat. Már megszoktam, és még mindig volt ereje, hogy felbosszantson. Cami azonban rezzenéstelennek tűnt.

"Ó, igen - mondta könnyedén -, de nem minden nap találkozik a nagymamájával".

Az öröm halvány pírja rózsaszínűre söpört anyám arcán, de ezt nem lehetett volna hallani a hangján. "Értem. Nos, én addig kimegyek, amíg te lefekteted szegény gyereket."

"Kikísérlek" - mondtam automatikusan. Letettem a pohár boromat a pultra, és azt kívántam, bárcsak valami erősebbet töltöttem volna.

"Nem szükséges."

Bármennyire is szerettem volna, hogy így legyen, nem vettem róla tudomást. Az utolsó dolog, amire szükségem volt, hogy egy hegyes megjegyzést halljak arról, hogy legközelebb, amikor találkozunk, ki kell kísérnie magát. Még a garázsba is lementem vele, bár a csend olyan sűrű volt közöttünk, hogy talán egyedül voltam a liftben. Nem szólalt meg újra, amíg a kocsijához nem értünk.

"Köszönöm, hogy megismerhettem az unokámat."

Összeszorítottam a fogaimat, figyelmen kívül hagyva a szavaiban rejlő sértődött hangot. "Természetesen."

"Azt mondod, hogy egészen a múlt hónapig nem is tudtál róla?"

"Nem csak úgy mondom, anya. Ez az igazság."

"Hmm."

Fogalmam sem volt, hogy mit jelent a hmm, de arra ingerelt, hogy többet magyarázzak, mint amennyit a telefonban tettem. "Cami azt hitte, hogy nem akarok gyereket, amikor korábban együtt voltunk."

"Nem meglepő. Még mindig úgy élsz, mint egy gyermektelen agglegény."

"Nem sokáig. Veszek egy házat."

A nő szeme valami jóváhagyásfélét villantott, bár átkozott legyek, ha a nő nem harapta volna le a nyelvét, mielőtt valami szépet mondott volna. Ehelyett azt mondta: "Remélem, egy nap meghívsz majd, hogy megnézzem."

"Az anyám vagy. Nincs szükséged meghívásra. Adnék neked egy kulcsot, ha azt hinném, hogy használni fogod, anya." A frusztrációtól a szavak keményebben hangzottak el, mint ahogyan azt szántam.

"Erre semmi szükség, de szeretném újra látni az unokámat." Anyám habozott. "Még egyszer köszönöm."

Mielőtt válaszolhattam volna, már a kocsijában ült, az ajtó szorosan bezárult közöttünk. Néztem, ahogy elhajt, a gyomromban az ingerültség és a meghiúsult szeretet ismerős keveréke kavargott. Miért volt minden olyan rohadt nehéz vele? Mi volt az a dolog a szülőkkel, ami miatt akkor is próbálkoztál, amikor legszívesebben leírtad volna őket?

Rájöttem, hogy ezért nem akartam gyerekeket. Nem csak az apám távozása miatt. Soha nem akartam, hogy más ember úgy érezzen, mint ahogy a szüleim tették velem. Az ismerős, fojtogató pánik tört elő a gondolatra, de hirtelen elpárolgott, és egyetlen gondolat énekelt ki a fejemben lévő zavaros zűrzavarból.

Én nem voltam olyan, mint ők. Ezt valamilyen szinten mindig is tudtam, de most már tudtam, hogy tudok szülő lenni anélkül, hogy a szüleim lennék. Hogy lehet családom anélkül, hogy a családommá válnék.

Tudnám szeretni Emmát és Camit anélkül, hogy elhagynám vagy elüldözném őket.